miffy: gefeliciteerd met de julie en alvast voor jezelf jac: dat klinkt goed al 2 cm netjes hoor! frummel: leuke kleur hoor! ik wil het ook een tintje lichter gaan verven. misschien dit weekend. kaatje:schattig!!!! miracle: als buikje lekker rustig dan zou ik idd een heerlijk nachtje gaan slapen! anna: lief he als ze lekker bij je liggen te snurken. hier ben ik alles met links aan het typen want op mijn andere arm ligt mannetje!
Jac spannend meid, voel je al iets?? Kaatje, zijn dat speltjes? Erg schattig maar niet mijn ding.. Miffy gefeli met julie en alvast met jezelf!! leuk t sprookjesbos! Miracle, hoop dat je goede nacht maskt!! Nuna, ohhh dat klinkt lief, dat je mannetje op je arm ligt!! Hier weer btje misselijk en rugpijn..maar op tijd naar bed zo...
mamatien, ja zijn speldjes. Als onze kleine meid net zoveel haar als Levi krijgt gaan we die al snel nodig hebben.
Frummel, leuk je haar! Je lijkt wel een pop op die foto Marloes, fijn dat mees t goed doet!! Babsie slaap lekker Zonnebeertje balen nog steeds rustig Rono kijk dat is leuk geld verdienen :/)
Leuk Kaatje!! Miffy; gefeliciteerd met Julie en alvast met jouw verjaardag!! Ik begin af en toe een pijnlijke harde buik te krijgen, maar ga nergens van uit hoor
Kaatje, leuke clipjes! Miffy, gefeliciteerd met julie en ook alvast met jou verjaardag! Zonnebeertje, ik hoop dat het door gaat zetten!
kaatje, leuk he speldjes..wacht maar tot je straks van alles nog maar 1 heb miffy,gefeliciteerd! zonnebeertje, zou t dan nu toch beginnen....?
Chantal, haha ja geloof graag dat die dingen kwijt raken waar je bij staat. Deze waren maar 1.80 per 4 dus daarvoor mogen ze wel kwijt raken hoor haha. Hoor Ferry boven met tegels slepen dus denk dat hij het bed 20cm omhoog aan het gooien is
kaatje. Voor vandaag en morgen zijn mijn souders aan boord. Maar toen ik van boord afging vanmiddag, werd me nog wel even gevraagd of ik weer naar boord kwam. Aangezien ik er toen vanuit ging dat er nog niks loos was heb ik maar ja gezegd. Hoop nu dat het dit weekend komt hihi. Hoeven we niks uit te leggen. Komt het van het weekend niet, dan moeten we nog maar kijken. Waarschijnlijk dat manlief dan alleen naar boord gaat, en dan samen gaat varen met de matroos. Voor iig nog een week. En dan komen mijn souders weer varen. Wat een lieve speldjes. Nou hopen dat je meisje ook haar heeft. Hier van dat priegelhaar. Blijft geen speld inzitten. En dan is ze al 1 jaar en 9 mnd. Luca hoe is het bij jou?? verlies je nog steeds wat?? vind het raar verhaal, zou me niks verbazen als het toch je vliezen zijn. miffy gefeliciteerd met julie. Leuk om met haar naar het sprookjesbos te gaan. Super verjaardag toch. Jij ook alvast gefeliciteerd! mamatien nee noppes helaas. Af en toe een harde buik, maar totaal niet pijnlijk. Vraag me af of het van het strippen is eigenlijk, aangezien ik vandaag weer behoorlijk druk ben geweest. Vk mopperde al op me hihi. En manlief moest beter op me letten haha! Slaap lekker! zonnenbeertje. Jij bent eerst aan de beurt he! duim voor je. zit me net te bedenken. Heb voor morgen een afspraak staan voor mijn nagels, kapsel en een afspraak met school, en spullen ophalen van de kids op het internaat. haha kan morgen helemaal niet bevallen. heb ik geen tijd voor haha.
Jac, dan hoop ik maar dat je dit weekend bevalt. Met dat haar komt het wel goed denk ik. Ferry, Levi en ik hebben een mega bos dat snel groeit dus moet wel raar lopen als dat bij haar niet gebeurd
Nou jac, met dat programma moet je de kleine nog maar even een dagje extra binnenhouden dan haha Hier niks meer verloren sinds vanmiddag, denk dat het loos alarm was. Buik is ook rustig, dus maar weer afwachten
Paso wat een gedoe zeg! Zou er inderdaad rechtsbijstand naar laten kijken. Knuffel Rono dat ziet er lekker uit dat taartje Kaatje gecondoleerd met jullie konijn. Mamatien mooie foto´s hoor! Henrieke nu al een huis vol visite Ik ben al blij als ik eventjes rustig zit Wupje fijn dat het goed gaat met jullie! Zonnebeertje mooie buikfoto hoor. Frummel das een mooi kleurtje wat je in je haar hebt Jac al 2cm spannend hoor. Dus je blijft nu lekker thuis. Miffy gefeliciteerd met Julie haar 2e verjaardag! @hier: Ismail is vandaag 2kg en heeft voor het eerst zijn flesje leeg gedronken en een boertje gelaten Mama is heeeeeeeeeel trots Morgen mag hij ook van de monitor af. Gaat snel ineens