Danitjuh wat super dat Ismail het zo goed doet! Heerlijk dat hij van de monitor af mag! Kaatje, ik zag superleuke haarspeldjes voorbijkomen! Helaas wil Julie ze de laatste tijd niet meer in (mama NEE! NEE! UIT! :x)! Ik bestel de speldjes vaak bij staartjesenstrikjes.nl, hebben ze ook hele leuke! Trouwens nog gecondoleerd met je konijn . Jac, hier heeft een bezoekje aan de kapper al 2 keer bevallings-bevorderend gewerkt haha! Dus wie weet! Zonnebeer, mijn foon staat aan hoor, hoop dat het gauw doorzet!
Zo ons meisje heeft de boob weer leeggedronken en ik duik ook gauw mijn bedje in. Ik denk dat ze zich vannacht wel wat vaker zal melden, ik kreeg vandaag steeds maar 1 boob erin, terwijl gisteren dronk ze eerst de ene borst leeg en dan nog een toetje aan de andere kant dat lukte vandaag niet echt, ze was steeds te moe na de eerste borst dus heeft nu ook weer wat sneller honger en zuigbehoefte. Frummel jee wat een verschil met jouw profielfoto, wel mooi hoor! Annab heerlijk hè die snurk geluidjes; ons meisje kan er ook wat van. We moeten er elke keer weer om lachen Rono goed verdiend dus Jac oh spannend!!! Oef wel een geregel voor jullie zeg. Hopelijk gauw babynieuws van jou! Miffy proficiat met Julie! En jij voor morgen alvast een fijne verjaardag! Danitjuh dat is mooi nieuws!!
Hoi meiden Hier gister een erg slechte dag gehad. De catheter mocht eruit en ik mocht douchen, oooh heerlijk. Maar op het einde viel ik bijna tegen de grond aan, hubbie was net op tijd. Ik had suizende oren, hartkloppingen, duizelig het duurde even voordat ik bij was. Toch mocht ik 's middags al naar huis. Ik weer niet of het wel echt verantwoord was maar ik was natuurlijk blij. Nila is nog een keer goed nagekeken door de ka, niks raars aan haar kopje te zien, behalve dan dat die klein is. Sinds dat ik thuis ben heb ik verschrikkelijke hoofdpijn. Als ik beweeg in bed dan begint alles te draaien, hopelijk slaan de tabletten snel aan. Ik ga eens kijken of ik nog babynieuws heb gemist.
Gisteren ben ik dus naar de vk geweest en ook aangegeven dat ik de kleine een heel stuk minder voelde dan voorheen. De vk heeft alle controles gedaan en bloeddruk was 120/80 gewicht is nu 90,5 kg. Met echo gekeken en voor als nog ziet alles er goed uit. Wel ben ik doorgestuurd geweest naar het ziekenhuis voor een ctg. Ik heb daar 45 min. aangelegen en de vk vond het wel een klein kindje. Ondertussen even een geregel verder voor de kids want mijn moeder zou bezoek krijgen. Ze kreeg haar te pakken en heeft toen de jongens mee naar huis genomen. ad was er ook ondertussen want ik kreeg te horen dat ik nog zeker niet weg mocht omdat de gyn een echo wilde maken. daar uit blijkt dat alles goed is. er is nog voldoende vruchtwater en ze heeft de buik op gemeten en been en dat kwam zeker over een met de duur van de zwangerschap. als ik het goed zag las ik dat de buik op 38+3 zat. Het hoofd is niet meer te meten omdat het al heel erg diep ligt. Wij waren om 5 uur weer thuis. De jongens hebben lekker bij mijn ouders gegeten en rond 6 uur heeft Ad ze opgehaald. Gisteravond toen ik op bed ging liggen kwam er gelijk een hak tevoorschijn. Wel fijn om te zien. Voor de rest moet ik rustig aandoen. Als ik weer minder voel moet ik gelijk bellen.
Zonnebeertje nog steeds niet bevallen, jeetje wat onmenselijk zeg. Heel veel sterkte meid, ik denk aan je! Voor de meiden die vandaag ingeleid worden: heel veel succes! Zet hem op! Miffy, nog van harte met julie! Jac, wow op 39 wkn 2cm ontsluiting en gestript, dit had je nooit verwacht, super zeg! Kaatje, super schattige speldjes, die van Hair blijven mooi vind ik.
Goedemorgen. Zat ik vannacht mooi vast in bed Heel handig als je 1) vast geplakt zit aan je ondermatje, 2) je si gewricht in je rug op slot zit en 3) je niet met je voeten bij de grond kan en 4) heel nodig moet plassen. Uiteindelijk maar door mijn pijn heen gegaan en net op tijd op de wc Wel grappig trouwens wat Levi allemaal opmerkt. Gisteravond het bed nog 20 cm omhoog gegooid, en het eerste wat Levi zijn toen hij de kamer in kwam was "hey het bed is nu heeeeel hoog" Go Ismail ! Miffy, heb idd al eens op die site gekeken. idd een erg leuke site ! Kwam deze toevallig bij Primera tegen en moest ze meenemen Hier heeft Levi ook zo'n fase ( van een maand of 3 ) waarbij ik zijn haar niet mag doen. als ik met de borstel aan kom lopen gaat hij al miepen dat hij niet mooi wil zijn Happy birthday Wupje, hoe was je nacht ? MNM, jeetje dat is schrikken. Je vraagt je idd af of het verantwoord is je naar huis te laten gaan.Komt het door een te laag hb ? Schildje, gelukkig alles goed met de kleine
Goeiemorgen! Mnm; wat vervelend zeg dat jij je nog zo naar voelt knuff!! Schildje; fijn dat alles goed was in t ziekenhuis! Moest jij ook zo lang wachten? Ik ben er nu echt helemaal klaar mee!! Ga vanmiddag de Vk maar weer bellen, wil doorgestuurd worden vanaf maandag! Elke keer beginnende weeën wordt ik echt zat Ik voel de baby ook echt heeeel weinig in vergelijking met vorige weken, wel een paar keer per dag, dat wel. Vannacht ook weer slecht geslapen, wel 5e plassen en een mannetje die lag te snurken :s
@Mamatien mooie foto's hoor. kan mij voorstellen dat het heel erg leuk was om te doen. @Vieze luchten uit de w.c. Dat kan heel erg goed zijn dat er dan wat slechter weer op komst is. Het viel mij op als de w.c. begon te stinken dat of de zelfde dag of de dag er na begon te regenen. @Jac he al 2 cm dat is zeker fijn. @MnM fijn dat je thuis bent maar wat minder dat jij je zo voelt. Ik hoop ook dat het snel aanslaat. Ik ga dadelijk de afspraak voor de oogarts verzetten. Ik heb vanmorgen vroeg al migraine gehad en mijn hoofd doet nog steeds zeer. Ook (gelukkig) veel last van mijn buik, harde buiken enz. Ik zie het even niet zitten om naar Velp te rijden zoals ik mij voel en het is al een geren en gevlieg vandaag ivm school en psz. Wel fijn dat de jongens om 12 uur vakantie hebben. Komt nog bij dat mijn man vanavond een afscheid heeft van een collega. En hij komt dus niet eerder thuis dan 9 uur. Normaal kan hij om half 4 van zijn werk maar gezien in regio Zuid de vakantie gaan beginnen zal het wel heel druk zijn op de weg. dus hij blijft langer werken om dan om 18:30 bij het zaaltje te zijn voor het afscheid. Rick had het er al over om vanmiddag niet te gaan zwemmen. Het is de laatste keer voor de vakantie. Vind ik helemaal niet erg. Anders is het daarnaar toe hij zwemmen ik wachten met Bart. dan na 1 uur rick even snel helpen met afdrogen maar ondertussen opletten dat Bart niet weg gaat. Te veel gedoe momenteel. Na de vakantie gaat hij ook naar zwemles en dan is de kleine er al en dan niet zoveel stress meer zoals nu. Zo nu even aankleden voor school en dan wegbrengen. Tot later.
Kaatje; ik heb gewoon een mega groot en dikke handdoek in bed liggen, vond die matjes of een zeiltje vreselijk, zweet me zo al rot, hihi Gelukkig was je nog tijd voor de wc!
Zonnebeertje, ik werd na mijn afspraak van half 2 doorgestuurd. Nou het zieknhuis ligt daar bijna om de hoek dus dat is wel fijn. Gelijk aan de ctg. Maar ze hadden het druk en toen de vk van het ziekenhuis kwam was volgens haar alles goed. Toch overlegd met de gyn en daar mocht ik niet van weg. dat duurde omdat zij het heel druk had op de poli zij ze. Toen zij de echo had gedaan waren we ook zo weer thuis. Als je bekijkt dat ik dan 1 uur weg ben gegaan om Rick naar school te brengen en pas om 5 uur weer thuis was dan heeft het zeker even geduurd.
Zonnebeertje, idd bellen meis ! Schildje, zou goed kunnen hoor. Woon in een dorp en de boeren zijn hier ook weer aan het mesten dus misschien dat dat ook wel via de grond bij ons omhoog komt door de wc ofzo. Idd afbellen vandaag ! Je hebt het druk genoeg
Schildje; ik zat idd ook de hele middag van de week, en t was zooo warm en benauwd daar! De Vk heeft alleen geen tel. spreekuur vandaag, kan ik dan wel bellen?
Ik zou gewoon bellen en aangeven dat je er echt doorheen zit, steeds last hebt van lichte weeën en haar minder gaat voelen. Heeft ze vast wel een gaatje voor je om te kijken of ze iets voor je kan doen.
Goedemorgen meiden! Ik verwaarloos jullie ontzettend, maar heb nog geen kans gehad de laptop erbij te pakken. Vannacht heerlijk kunnen slapen! Emma deed het fantastisch. Ze kreeg om 11 uur een voeding, om 4 uur en zometeen weer. Tussendoor lag ze heel snel als een roos in haar bedje te slapen. Vriendlief stortte gisteravond in (ik dacht dat ik de kraamtranen zou krijgen ). Die zat er volledig doorheen. Hij was constant voor haar en met haar bezig en maakte zich enorm veel zorgen om mij. Bovendien kon ie iedere keer niet goed slapen. Vannacht hebben we beide flink wat rust gehad! Ik lig nu met Emma op mn buik op bed. Ze slaapt heerlijk en papa ligt er tegenover in exact dezelfde houding te slapen Jullie hebben nog steeds een fotospam tegoed. Jopelijk krijg ik vandaag de kans de fotos op de laptop te zetten!
ow jee vriendlief last van de kraamtranen. Is toch ook allemaal nieuw en spannend. Fijn dat jullie zo'n goede nacht hadden.hopen dat dat zo blijft ! Ben erg benieuwd naar een foto. En je verwaarloosd ons niet hoor, je geniet gewoon van je gezin.
marloes80. ja he klinkt bekend! haha. Nou moet het nog zien hoor. Maar is een goed begin iig. Kaatje ik ben jaloers. ik wil ook een volle bos met haar. Priegelhaar is helaas mijn aandeel in haar hihi. ooh knap lastig zeg zo je bed uit komen, gaat het nu weer beter?? ik heb trouwens zo'n waterdichte molton onder het bed liggen van de hema. Vind ik al een stuk aangenamer. misschien een idee? mamachantal. haha als het maar binnen blijft vandaag haha. middelste dochter vond zaterdag wel een mooie dag zei ze gisteren. (voordat we naar de vk gingen). Dus wie weet haha. Luca jammer zeg. Nou hoop dat de kleine zich laat zien voor dinsdag! Danitjuh. Wauw wat een super nieuws! Wanneer zou hij nu naar huis mogen?? of is dat nog iets te snel?? Wupje en hoe was de nacht? MNM Als het niet gaat, moet je dat wel aangeven hoor! Is zonde als je een deel van je kraamtijd mist/ niet geheel meekrijgt omdat je niet lekker bent. beterschap. hihi nee zeker niet verwacht. maar wel leuke verrassing. Schildje gelukkig is alles goed. zonnebeertje. Lekker bellen hoor, maak ze maar gek! Wie weet gaan ze dan wat doen! HenriekeC lekker genieten meid. wij lopen echt niet weg. Hier niks aan het handje. Af en toe een harde buik gehad. maar redelijk goed geslapen. Drukke dag vandaag, dus kom heel af en toe wel ff spieken. Fijne dag dames!
Goedemorgen allemaal!! Had wel babynieuws verwacht Pff zit je niet mee hè Zonnebeertje, hoop dat het snel doorzet! Schildje; gelukkig was alles goed!! Ik zit weer fijn te wachten in het zh. Moest om 8u prikken voor suiker, was 3.8 geloof ik. Nu wat eten en dan om 10u weer prikken. Ondertussen krijg ik om 9.30 een groeiecho.. Ben heel benieuwd wat er uit komt. Ohh het winkeltje is open, ga wat drinken halen
Jac, zolang ik blijf zitten gaat het goed met de pijn Jammer bij jou nog alles rustig. Zo;n waterdicht molton raadde de vk me idd ook al aan maar vind ze best prijzig Ennas, succes in het ziekenhuis
Ennas; succes vandaag! MNM; bah akelig die hoofdpijn en duizeligheid! hoe doet je meissie het verder? Jac; nog steeds rustig bij jou? Zonnebeertje; sterkte meid! Dat wachten is ook niks, gewoon bellen idd! Henrieke; je verwaarloosd hier niemand hoor! Geniet van je kleine en je kraamtijd! Hier; gisteren wel wat harde buiken gehad voor het eerst, denk dat het van de stress komt door dat gedoe met de verzekering. De rechtsbijstand is er al 7 maanden mee bezig, maar het lijkt er op dat we het nu toch door moeten trekken de rechtbank in. Dat is wel het laatste waar je op zit te wachten als je zwanger bent of straks net bevallen bent van je eerste kindje. Hubbie is hierdoor dus ook behoorlijk uit zijn humeur en kan het niet loslaten en blijft dingen opzoeken op internet en dingen vragen aan mij....ik heb geen puf meer om er over na te willen denken, zou het liefst dood neervallen....