Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    MamaChantal hij mag pas naar huis als hij zijn flesjes allemaal leegdrinkt ;)

Miffy gefeliciteerd met je verjaardag :D

MNM jeetje pas je wel een beetje op? Is je hb dan zo laag?

Schildje fijn dat het goed was.

Kaatje gelukkig geen waterbalet in je bed ;)

Zonnebeertje ik hoop dat de vk je kan helpen!

Henrieke ahhhh je vriend kraamtranen. Maar dat mag toch ook! Geniet lekker van je gezin! En fotospam komt wel joh!

Ennas succes met het wachten.

Paso jeetje wat een gedoe. Kom je wel aan je rust toe? Dikke knuffel!

Grrrrr ik wil babybeeld kijken..maar het staat al sinds vanmorgen half 8 uit! Straks toch naar het ziekenhuis toe en dan laat ik de cam weer aanzetten :D

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Ennas; succes!

Paso; kan me voorstellen dat je er doorheen zit!! kun je niet een letselschadebureau in de hand nemen? bij mij deed de rechtsbijstand niet echt zijn best, hoorde maar steeds niks, toen overgestapt en was het snel allemaal geregeld, en de tegenpartij kon dat bureau mooi betalen :D
    knuffel!!

Kaatje; zo'n molton kun je bij ikea krijgen, daar zijn ze niet duur!

Jac; jammer dat er nog niks gebeurd! succes vandaag!

ik bel rond de middag de vk wel even!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paso, lijkt me zo bizar, dat je gewoon zo lang bezig bent om je gelijk te halen :( Zit je normaal al niet op te wachten maar al helemaal niet als je hoogzwanger bent

Danitjuh, idd die webcam aanzetten. lekker systeem als ze het uit zetten

Had hier plannen om de bovenverdieping te soppen en stofzuigen maar doe het maar een beetje rustig aan.Rugpijn is niet te harde vandaag

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    pff jeetje wat ben ik nog moe :( toch gister op manlief gewacht...was die pas half 12 thuis..dus sliep pas na 12en.. heb t idee dat ik de hele dag wel ken slapen.
    zo even douchen en dan naar de stad, kan ik vanmiddag hopelijk even slapen..vraag ik wel aan mn buren of ze op jamelie kunnen passen..
    Vandaag ook de badkamer schoonmaken in de planning,en even stofzuigen..maar dat vraag k aan manlief.

Ennas,succes in het zh!
    Mnm, wel in de gaten houden hoor!anders ff overleggen met je vk?
    zonnebeertje, gewoon even bellen! beetje overdrijven dat je de beeb niet meer zo goed voelt, en dan helpen ze je hopelijk wel :D
    Henrieke, geniet lekker van je meissie!
    jac, misschien heeft je dochter wel gelijk!je heb t zo druk vandaag.. dus best kans dat het dan vannacht begint?:D
    Paso, knuff !!

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    danitjuh, dat kan nu heel hard gaan hoor.. was bij jamelie tenminste wel zo, toen ze eenmaal doorhad hoe ze moest drinken was ze binnen paar dagen thuis!

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Danitjuh; dat is balen dat de cam uitstaat!!
    hoever wonen jullie van het z'huis af?
    Super dat hij nu al 2 kilo weegt! mag hij dan met 2500 gram naar huis, als alles goed blijft gaan?

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Kaatje ik heb de afspraak kunnen verzetten naar 9 sept. Dus dat scheelt weer een ritje in de auto.

@Zonnebeertje ik zou gewoon bellen. Als je haar minder voelt en je zit er doorheen gewoon melden.

@Henrieke, dat wat je vriend heeft gehad had mijn man ook met de eerste. Na 2 dagen storte hij helemaal in. er kwam zoveel op hem af en hij was ook ontzettend moe en net als jouw vriend maakte hij zich zorgen om mij en Rick. Er komt voor hun ook veel op hun af. Zeker als het de eerste keer is. Bij een tweede weet je een beetje wat het allemaal is en maak je je niet zo snel druk.
    Fijn dat jullie rust hebben kunnen pakken vannacht. Dat doet een mens altijd goed. Knuffel voor jullie alle twee.

@ennas succes in het ziekenhuis.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeeee mag je op Levi zijn verjaardag. Jeetje wordt hij alweer 3 *slik*

Moet er trouwens nog even aan wennen dat we geen konijn meer hebben. Wilde hem vanochtend al appel en komkommer schillen brengen.

9. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

Geen baby nws vandaag zie ik...

ik dacht zo meiden dat 11-07-11 wel een mooie datum is om gezamelijk te bevallen:D

rommelt nog steeds...wel vervelend is nu dat als ik plas dat er maar een mini straaltje uitkomt waarschijnlijk omdat ze zo diep is ingedaald...

en soms lijkt of er iets op m'n knieën hangt zo druk gevoel..maar dat hoort er bij volgens de vk...

zo naar zwemles met de jongste dan de boodschappen maar alvast halen voor het weekend...hebben we dat ook weer gehad..

vannacht denk ik een uurtje geslapen dus vanmiddag zal ik wel een dip krijgen...

nou fijne dag allemaal...:)

10. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4130 paso, 8 jul 2011
    Laatst bewerkt: 8 jul 2011
    Kaatje; achossie je konijn ja.. dat duurt even voordat je die omschakeling hebt gemaakt. Zodra hier de koelkast opengaat zitten er ook 2 cavia's te fluiten in hun hok voor iets lekkers. Wil je geen nieuw vriendje? Wat betreft een waterdichte molton, ik heb er vorige week een bij de hema gehaald 18 euro.

Schildje; fijn dat je je afspraak hebt kunnen verzetten.

Mamachantal; ik hoop dat je vanmiddag een lekker dutje kan doen!

Wat betreft verzekering...het zit hem in de getuige die partij trekt, iedereen is gehoort, behalve mijn hubbie, politie is nalatig geweest en zo zijn er nog veel te veel dingen die allemaal niet kloppen. Het trekt je gewoon leeg. Maar met nee neem ik geen genoegen, al duurt het nog een jaar maar de waarheid zal boven water komen... volgens mij bereik je in dit land nog meer met leugens dan met de waarheid!

Edit....lekkere spelfout:)

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @frummel
    Hoe gaat het met de waterpokken?

@kaatje
    ik zal eens gaan kijken bij de praxis :)
    Ikea heeft niet echt wat ik zoek.
    Wat een leuke knipjes zeg!
    Hier zijn de kraamzorg tegen me na 3 dagen: Het bed mag weer naar beneden hoor :)
    Je bed avondtuur vannacht klinkt uhm... lastig...
    ssst niks zeggen over 3 jaar worden... Ivy is volgende maand jarig!

@chantal
    hihi wat lief van jamelie :)

@rono
    voor mezelf voor op de kamer van C. Ik wil het badje met standaard weghalen aangezien ik die niet meer gebruik (zonde ik douche gewoon met hem)... en dan kan daar een stoel staan :)
    Wat leuk dat de taart in de smaak is gevallen... het is een verslaving he ;)

@jac
    ik probeer 's ochtends wat te doen en 's middags geen moer te doen dan iets voor mezelf zeg maar :)
    Box is er nog steeds niet... baal daar best wel van!
    Al 2 cm ontsluiting! Nog 8 te gaan :)

@miffy
    Nog gefeliciteerd met Julie. En gefeliciteerd met je verjaardag :) Een fijne dag gewenst :)

@nina
    ik doe dat ook hoor... C. die bij me ligt en dan met 1 hand typpen... gaat wel wat langzamer dan normaal :p

@Zonnebeertje
    WEE AAN!!!!
    Ik kan me voorstellen dat je het zat bent!
    Hopelijk stuurt ze je door en kunnen ze wat voor je doen!
    Je kan ook bellen als er geen telefonisch spreekuur is!

@danitjuh
    Wat goed zeg van Ismail!!!

@mnm
    Wat vervelend zeg dat je, je niet goed voelt! Ik hoop dat je snel opknapt :)

@schildje
    een paar uur in het ziekenhuis geweest dus? Wel fijn dat alles goed is :)

@henrieke
    wel lief dat je vriend zich zo zorgen maakt om je :) Geniet er maar lekker van :)

@paso
    Wat vreselijk zeg dat het nog niet rond is. Kan me voorstellen dat je daar echt doorheen zit! En dat je niet zit te wachten op een rechtzaak vlak na de bevalling!
    Ik hoop dat het goed en snel opgelost kan worden. Als ik ergens mee kan helpen geef maar een gil :)
    Dikke knuffel voor jou!

*ego*
    gut gisteren een telefoontje gekregen van me ex... en niet eens een nuttig telefoontje... hij had het over werk en wat enorm aan het klagen en vertellen hoe goed hij wel niet is.... gesprek durude 1,5 uur!!! En ik dacht: Goh moet je me weer gebruiken als uitlaat klep?
    Had Céan heerlijk op me borst liggen dus was meer met hem aan het knuffelen dan op te letten wat me ex zei. Ach ja...

Voeden aan 1 borst doet trouwens nog onwijs pijn. Tepel is kapot gezogen begin van de kraamweek. Dus het is nog niet helemaal hersteld... dus zak ongeveer door de grond tijdens het eerste zuigen. Even doorzetten en dan word dat ook wel minder :)
    Gisteren me redelijk goed gehouden aan mijn dagplanning. Hopelijk lukt het me vandaag ook. Zo eerst C. maar even voeden en dan schoonmaken etc. 's middags doe ik lekker rustig aan en weinig... Zit nu al te denken wat vanavond te zullen gaan eten.

Ondertussen nog steeds geen bericht wanneer de box word geleverd... (levertijd 2 -3 werkdagen... besteld op de 5e en toen ook bevestiging gekregen dat die was betaald etc)... zit op nog een pakje te wachten zodat ik me slabbertjes kan afmaken... maar och ook dat duurt lang... Baal er echt van had gehoopt dit weekende box te kunnen opzetten!

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@jac, wat een goed nieuws :D nou dan ga je die 42 weken toch niet halen he ;) hihi spannend hoor!
    Maar alles is dus nog rustig...

@kaatje, oh wat zielig toch van je konijn, hoe gaat het nu met Levi? vindt hij het heel erg?
    Ja peuters merken ook alles op he! :D hihi
    Oh Levi ook alweer bijna 3!

@frummel, mooi hoor je haar! :)

@miffy, gefeliciteerd met Julie!

@mnm, oh balen meis, dat het nog niet zo lekker gaat.
    Wel fijn dat je naar huis mocht.
    Hopelijk voel je je snel beter.
    knuff!!
    Met je meiden alles goed?

@schildje, fijn dat ze je even goed hebben nagekeken en de kleine en dat alles gelukkig goed was.
    Lekker rustig aan doen idd.

@zonnebeertje, kan me het heel goed voorstellen, hopelijk willen ze iets voor je doen.
    knuff!!

@henrieke, wat fijn zeg dat het zo goed gaat, heerlijk als je even goed kunt slapen!
    ben idd benieuwd naar de foto's :D

@ennas, succes in het zh

@paso, oh meis rustig aan hoor, vervelend zeg! knuff voor jou!!

@dani, nou komt vast snel goed met dat mannetje van jou!! En dan lekker naar huis!! :)

@chantal, idd vanmiddag even lekker liggen.

@linda, bij jou ook nog niks... oh balen slecht geslapen.

Zo ik ben weer aardig bij!
    Hier niet zo een heel beste nacht, maar ach... toch nog wel wat geslapen.
    Hij drinkt s nacht vaak wat minder, waardoor hij weer eerder honger heeft, misschien toch wat meer kv gaan geven.
    Vandaag een rustig dagje op de planning.

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

tja de nachten heb ik t maar niet meer over... vermoeiend maar t went!

erg stil qua bevallingen hier... fe de lijst omhoog halen...

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

BEVALLEN MAMA'S

03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk
    07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk
    23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - 44 cm - 31.1 wk
    31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk
    02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk
    16 juni - Marlous - Noortje - 3150 gr - 48 cm - 39.3wk
    17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk
    20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - 49 cm - 38.0 wk
    20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk
    20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk
    24 juni - Fightforlove - Isa - 3675gr - ??cm - 38.2 wk
    24 juni - Nina1982 - Casper -3448 gr - ??cm - 39.0 wk
    26 juni - Sherry - Sophia - 3060gr - ??cm - 37.6 wk
    28 juni - AnnaB - Céan - 3180gr - 51cm - 38.3 wk
    28 juni - Marleen4683 - Romee - 3220gr- 50 cm - 38.5 wk
    29 juni - DunjaTamara - Linsey - 3320gr - 50 cm - 39.3 wk
    30 juni - Marlous80 - Mees - 4690gr - ??cm - 39.6 wk
    30 juni - Ryanne - Collin - 3625 gr - ??cm - 38.5 wk
    30 juni - Jeluna - Robin - 4420 gr - 52 cm - 38.0 wk
    01 juli - Wupje - Naomi - 3160 gr - ??cm - 39.3 wk
    04 juli - Kellyaernoudt - Enora - 2845gr - 49cm - 38.4 wk
    05 juli - Kikker - Lotte - ....gr - ??cm - 39.1 wk
    06 juli - HenriekeC - Emma - 3680gr - ??cm - 38.6 wk
    06 juli - MNM - Nila - 3328 gr - ??cm - 39.2 wk

Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden....

Er zijn nu 10 jongetjes geboren en 14 meisjes!

NOG TE BEVALLEN DAMES
    28 juni mumm 84
    04 juli: Zonnebeertje
    09 juli: Booboo22
    11 juli: Mariska165
    13 juli: Miracle08
    15 juli: Jac
    18 juli: Mamatien
    18 juli: Ennas
    18 juli: Lindaatje
    19 juli: Sjantalle
    21 juli: Kaatje85
    21 juli: XxPinkxX
    22 juli: Luca2504
    25 juli: Paso
    26 juli: Rono
    27 juli: Schildje
    30 juli: Bapsie

Groen is verassing

Nog 17 zwangere dames!

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @anna, lekker ego van je ex...
    Hopelijk ben je snel van die pijnlijke tepels af, gaat de bv verder goed?

@bapsie, balen van die nachten...
    Het is idd weer even stil qua bevallingen, straks allemaal tegelijk ;) hihi

16. Rono

Rono Niet meer actief

Nog geen bevallingen zie ik :(

Zonnebeertje: Gut, ik had goeie hoop voor je vanacht. Heb zelfs over je gedroomd hahah! Ik word steeds gekker! Wel bellen naar de vk hoor!

Merk dat ik de laatste dagen weinig reageer hier, lees wel telkens me ehoor. Maar op de een of andere manier kan ik niet de puf vinden om op iedereen te reageren :) sorry!

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Pfff het duurt en het duurt...

Weet ondertussen wel dat m'n suiker net 6.9 was. Echo was opzich goed, alleen schijnt ze nu al 8 pond te zijn!!! Ze gaat zo weer overleggen met de gyn. Als die m'n suiker goed vind word er niets gedaan! Zegt die gyn bij die echo, nou het is te hopen dat ze zich eerder aandiend dan pas met 42 weken... Lekker opbeurend :(
    Hoop echt dat dat niet gaat gebeuren.

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!

Kaatje, ohh dat is nogal vervelend je bed uit komen...
    Ik heb onder mijn hoeslaken gewoon z'n molton zeiltje uit de verpakking gepakt van mijn kraampakket. Zitten er 10 in en die hebben ze niet alle 10 nodig.

Henrieke, gewoon lekker van de kleine genieten joh ;)

Zonnebeertje, je kan idd ook gewoon bellen als er geen telefonisch spreekuur is.

Danitjuh, wat goed van Ismail!!

Tis idd even stil qua bevallingen....

Ik ga hier even een kopje thee drinken en dan met een stoffer door het huis heen, misschien daarna nog even het city in met Jaimy en voor de rest geen plannen vandaag.

19. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anna, balen dat de box op zich laat wachten!
    Zo zo, 1.5 uur een hoop ellende van je ex over je heen gekregen dus :$ daar zit je ook niet op te wachten zeg! Een oor in...andere oor uit ;)

Bapsie; goed bezig met de lijst....nu was 07-07-2011 zo'n mooie datum en niemand die er bevallen wilde gisteren :D (t was wel mijn moeder's verjaardag dus toch een beetje feest)
    Knuffel voor jou, kom je de dagen wel een beetje door?

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaatje, dat gevoel of ze tussen je knieén hangt is idd normaal haha.komt door het indalen. Bij levi voelde het op een gegeven moment steeds of ik op zijn hoofd ging zitten een paar dagen voor de bevalling, zo laag dat hij zat

Paso, ja maar dat is een éénpersoons molton. ik heb een tweepersoons nodig en die zijn 26 euro.
    Nee voor ons (voorlopig) geen konijn meer. Hebben deze 3.5 jaar geleden over genomen van zwager omdat hij hem niet meer verzorgde, anders hadden we waarschijnlijk heel geen konijn gehad

Anna, oke ik praat niet meer over 3 jaar worden en jij niet meer over tepelkloven oke haha. Wil er nog even niet aan denken.

Patriesja, volgens mij vind levi het heel normaal. heeft vandaag iig nog niet naar het konijn gevraagd

Ennas, dan hoop ik stiekem dat je suiker niet helemaal goed is en je ingeleid wordt ;)

Miracle, die heb ik nu dus ook ( maar dan een grote variant ) maar dat worden dus ook van die zweetlappen

Deel Deze Pagina