Kaatje, ohh.. Ik heb er hier ook nog een laken overliggen en dan mijn hoeslaken erover heen, misschien dat dat helpt? Anders heb ik ook geen tips meer..
Miracle, ik heb het matje en daaroverheen mijn onderlaken maar wordt echt meerdere keren per nacht zwetend wakker. Nog een laag er tussen moet ik niet aan denken hoor haha. Nou ja nog even en dan kan het er allemaal weer af.
Kaatje; ik kreeg op de intake van de kraamzorg de tip om schildersfolie te halen bij de bouwmarkt. Gewoon van die doorzichtige folie. Als je daar overheen een grote badhandoek en een normale molton en een hoeslaken overheen doet heb je genoeg lagen om niet zweterig te worden. Ik zelf heb mijn "bevallingsmatras" ingewikkeld met gewone huishoudfolie
@ennas, oh balen, hopelijk vinden ze het dan niet goed.. @kaatje, nou gelukkig maar, dat hij het normaal vindt, erg zielig als hij om het konijn moet huilen. Nou ik ga maar is even wat doen
En met mijn wakkere kop erbij (wat was ik moe toen!) Ik grimas ook meer dan dat ik lach. Volgens mij waren ze hier net aan het checken hoe ver ik was gescheurd...
Goedemorgen meidem, Henrieke wat leuke fotos en wat heeft ze veel haar!!! Ik weet gewoon niet meer wat ik op iedereen wilde reageren :-s Babynieuws laat wel weer lang op zich wachten... Ik vannacht om 4,30u mn bed uit gegaan vanwege pijn in mn rug.. Wist niet meer hoe ik normaal moest liggen.. Kruik gemaakt en toen op de bamk verder geslapen.. Om 6.30u mog x wakker omdat vriendlief naar zn werk ging en daarna pas om 9.45u.. Ben echter nog steeds moe haha. Weer vaag gedroomd, dat ik erachter was gekomen dat mn kindje dood in mn buik zit en dat ik pas opnieuw aan kindjes mag beginnen als ik mn HAVO examen opnieuw haal, ditzou ik dan samen met de ex van vriendlief (lees:k*twijf) moeten doen... Heeeeeeel bizarr
Hey meiden, wat een mooie foto´s zie ik voorbij komen *smelt* Hier alles nog rustig, zag op de lijst dat al mijn metgezellen van 11 juli al zijn bevallen Ik wil ook!!!!!!!!! Alleen lijkt het er niet op dat het er aan zit te komen, kindje vreselijk actief in mijn buik, zit veel te lekker denk ik
Goedemorgen! Vlieg even voorbij, heb wel alles gelezen maar niet de puf te reageren, sorry Hier alles rustig. Henrieke echt een prachtig meisje! Leuk mutsje ook, hihi
Ik kom ook even langs gezoeft. Alles gelezen maar geen tijd om te reageren. Vanavond wsl wel weer. Kaat nog wel even een knuf voor het verlies van je Nijn. Henrieke mooi meisje! Hier geen nieuws, gisteren 3 hele leuke jurkjes gekocht die ik nu aankan maar straks ook en die dan de blubbers een beetje camoufleren. En 2 korte pyama's. Dus ik ben tevreden. Vandaag er nog even flink tegen aan in huis dat alles aan kant is want ik vind 11-7-'11 ook een hele mooie datum om te bevallen!
niets bijgelezen sorry. hier een draak van een nacht gehad. Jace honger maar sliep nog half en hapte niet goed aan. kreeg hem ook niet wakker. Na ruim een uur hapte hij einelijk aan. Dex natuurlijk wakker van het huilen. Vanmorgen was Dex bij ons in de kamer, klimt hij op bed, valt hij er weer af. Recht op zijn hoofd. 1 enorme bult/bloeduitstorting. Huilen, overgeven. Waarschijnlijk lichte hersenschudding. Nu vannacht elke 2 uur wakker maken. Daar gaat de rust weer. Hij is flink bezig vandaag. Net trok hij me kandelaar al uit het raam kozijn aaarggg. Wel begint hij nu echt te lopen! Zo leuk. We zijn vanmorgen om 9 uur weer met zijn 3en het bed in gedoken. Tenminste ik in ons bed, Jace in zijn wieg en dex ook in zijn kamertje. Werden half 12 weer wakker. Had ik echt even nodig. Henrieke: mooi meisje hoor! Wat een haar
Zo net klaar met lunchen. Levi mag nog een kwartiertje spelen en dan gaat hij mooi even naar bed, hij sliep gister namelijk wel bij smoeder dus hoop dat hij dat hier ook doet. ga ik zelf ook even plat met een boek Mariska, jammer dat de kleine er nog niet uit wil Frummel, o brak zeg zo'n nacht. Kreeg je hem ook niet wakker met een koud washandje ? Arme Dex. bult op zijn kop. lekker met zijn allen weer terug naar bed !
@patries Ach me ex is lucht geworden voor me bv gaat verder goed even door de zure appel heen bijten. @ennas dikke knuffel @kaatje hihi ik zeg niks Kan je er al aan wennen geen nijn in huis? Hier ook een dame die zo op bed gaat Hopelijk slaapt ze even een uurtje @henrieke wat een schatje @frummel jemig wat een nacht heb je gehad! Dikke knuffel *ego* heb toch even gemailt naar de bedrijven die een pakketje zouden sturen. (me box en iets voor me slabbertjes)... gisteren al gemaild naar de ene en nog steeds geen reactie terug... begin me echt te irriteren. Vanmorgen beneden schoongemaakt. Kom niet toe aan alles wat ik wou doen vandaag. Maar ach dat had ik ook al wel verwacht Zo maar even lekker knuffelen met C. Filmpje erop en dan ik ook een uurtje rusten en film kijken