Hij is voor je aan het downloaden ! Als het goed is kan ik hem in een zipje uploaden zodat jij hem op je computer kan krijgen
Chantal: die energie valt wel mee hoor, moet me er ook toe aanzetten maar het moet toch gebeuren. Als ik het nu niet doe heb ik enkel mezelf ermee als morgen de meubels er zijn. Plus 1 heeel groot verschil, ik ben niet hoogzwanger Kids die vakantie hebben: heeeerlijk! Eten: Dex heeft een omelet met prei, doperwtjes en wortel op. Wij eten prut. Lekker duidelijk haha. Prut is roerbak ei, champignons, ui, paprika met kerrie en dat allemaal op brood met heeeeel veeel mayonaise(bij mij dan ik ben mayo verslaafd) Anna: balen van je box.. hoop dat hij er snel is! Hier alvast rijst aan het koken voor morgen. Scheelt morgen weer tijd. Zo ook de chinese gehaktballetjes maken dan hoef ik morgen alleen de groente te wokken. Verder nog 1 klein muurtje verven en dan is bijna alles gedaan. Nog maar 1 grote lange muur dan maar die kan pas als het wandmeubel van de muur af is
Schildje, Joehoe, de kids hebben vakantie! Kaatje, ohh typt vast heel lekker met Levi op de andere hand Eten: Wij hebben bij bakker bart een broodje gegeten. Ik ga zo met Jaimy nog een schaaltje chocopops eten en een banaantje als toetje Anna, ik hoop dat je box er nou dadelijk toch wel snel is! Wij hebben net de grote boodschappen dus dat hoeven we morgen ook niet meer te doen. Net nog even door het City gewandeld, nu lekker even op de bank.
hier eten we spagetti..lekker makkelijk heb net mn kat weer eens gezien na een paar maanden haha kwam die man tegen waar die dus altijd zit.. jamelie vroeg of we hem mee naar huis konden nemen.. ahh.. ik zeg nou als de baby er is gaan we hem wel ophalen. t heb nu toch geen nut,want moet hem dan binnen houden,en komende weken zijn we amper thuis dus zielig voor beestje.
Levi ligt al op bed. was om 16.30 op de bank in slaap gevallen,dus om 17.30 wakker gemaakt. Poepie chago. Zei dat hij pijn in zijn buik had en wilde slapen.Met moeite een paar happen brood en slokken drinken er in gekregen. Liet zch van de bank af glijden en wilde naar bed. Prima ! Even snel een luier aan en hij was weer vertrokken. Chantal, haha jouw kat leeft dus in twee huizen
Kaatje; hopen dat hij dan niet heeel vroeg komt morgen! Rono; ik ga maandag idd wel even naar het z'huis in ede bellen! en da kan de vk me vast wel doorsturen! ze zullen bij de vk eerst wel strippen, maar dan wil ik alw el een afspraak bij de gyn hebben staan voor dinsdag of zo! ben benieuwd!
Hij komt de laatste tijd toch al om 06.15 dus veel vroeger kan het niet worden haha. Ging iets niet helemaal goed met gooise vrouwen dus probeer het even op een andere manier
ben blij dat ik vanmiddag toch de benedenboel gedaan heb, net belde mn zwager of ik thuis was vanavond.. anders had ik nu nog alles snel moeten gaan doen. moet alleen nog ff stofzuigen en wat drinken halen
Kaatje: Gooische vrouwen staat nog niet in goede kwaliteit op internet. Ik kijk elke dag even op nieuwsgroepen ( www.ftdworld.net ) maar nederlandse films staan er pas op als die eigenlijk in de videotheek is.
Zonnebeertje wij wonen 5 min van het ziekenhuis af met de auto/scooter Hij mag echt pas naar huis als hij zijn flesjes allemaal leeg drinkt Anna dus je bent een uitlaatklep geworden. Gelukkig kan je ondertussen knuffelen me C. Henrieke wat een poppetje zeg Mamatien wat een fijne droom zeg eventjes je examen opnieuw doen hihihi Frummel lekker nachtje gehad zo te lezen. Arme Dex gaat het nu weer wat met hem? Ismail ligt op de wiegenkamer dus nu echt dichtbij de lift Alleen was er wel comotie op de couv-afdeling. Een kindje lag op dezelfde plaats als toen Ismail niet goed werd. En hier werd het kindje ook niet goed. Alle toeters en bellen erom heen Ik was Ismail aan het voeden en de fysio zag dat ik helemaal verstijfde. Dus mocht ik met Ismail ergens anders heen om hem daar dan te voeden. Pfffff ik kreeg alles weer terug de herinneringen
danitjuh, jeee gaat de goede kant op met Ismail ! Kan me voorstellen dat dat soort dingen weer een hoop emoties los maken.
Allergies niet maar als het heel warm is kon ik er wel geirriteerd op reageren tijdens mijn menstruatie
ja en niet zo'n klein beetje ook... alsof je luier uitslag hebt zeg maar... gebruik al zalf ervoor die ook voor luier uitslag is... en verwissel werkelijk elk uur het maandverband... (gaat ruim pakje per dag doorheen) maar het werkt niet echt...
Anna:, had Pas iemand die dat had! Moet je eens naturella maandverband proberen, of iig zonder plastic onderop.
Anna, heb even gegoogled. zijn idd meer mensen die er last van hebben>Vaak komt het door onnatuurlijke stoffen in het materiaal van het maandverband. Er bestaat ook biologisch maandverband waar deze stoffen dus niet inzitten en kosten "maar" iets van een euro meer als maandverband.