Thanks. ik zal eens gaan zoeken. Heb er echt nooooit problemen mee gehad... en nu dus wel... vond/vind het heel raar haha
Misschien omdat het bloed deze keer meer/andere hormonen ofzo bevatten als tijdens je menstruatie ? Of heb je nu een ander maandverband als normaal. Maandverband kan ook nog wel eens "verbeterd" worden waarbij ze er nieuwe/andere stoffen in doen
heb t ook snachts moet je lekker met de billen bloot op een matje of oude handdoek gaan liggen lekker luchten en broeit de hele dag probeer t maar eens
Heb dezelfde als bij de vorige bevallingen... Vliegende Always... zit er gewoon over te denken om tampon te gaan gebruiken...
Die had ik idd ook na Levi zijn bevalling. Er wil er hier één uit. Ze staat constant druk op de onderkant te geven. Kijken er nog meer mensen de laatste aflevering van gtst ?
@angie Oke thanks zal het eens gaan proberen (ben heel bang voor een blaasontsteking ) @marloes Zal het eens proberen Alle beetjes helpen hihi
Och ik had trouwens ook weer wat... stond te douchen ik ging me afdrogen en kreeg een toeschietreflex.... kon ik me weer gaan afspoelen!!! had ik weer hoor!
is dat dan zo erg Anna... als ik 5 druppels heb gezien is het nl veel... oh ja... na 2 natte broeken zijn we hier maar over op maatje 2 van de luiers!!!
@gtst Wat een slechte cliffhanger!!!! spijt me zeer maar ik vind het echt waardeloos!! Geeft mij nu niet echt het idee ik MOET weer gaan kijken 5 september...
Ik had et vanochtend al gezien.. Wel spannend weer! Ik bied me ook aan.. ben het zat! Ben vandaag ontzettend aan de poeperitus en nu enorme rugpijn
Inderdaad! Ben al 5 keer naar de wx geweest voor de grote boodschap. En nu sinds een uur lage rugpijn. Zo begon het bij Noëlle snachts ook.. maar ik ga nergens van uit. Die kwam pas bij 40.5..