Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    hoihoi!

Ik kom ook weer even langswaaien!
    Voel me vandaag wel redelijk, maar ben best even ziek geweest van die optrekkende urineweginfectie. Geloof dat de AB nu wat begint te werken....

Romee doet t super! Ze is erg lief en rustig en slaapt redelijk veel.
    We moeten haar wel in de wieg leggen als ze heel moe/rustig is anders is ze te wakker en gaat ze niet slapen.
    Jara is dol op haar kleine zusje en die krijgt dan ook veel kusjes enz.
    Al vraagt ze wel regelmatig wat meer aandacht, maar dat is logisch!

Morgenochtend gaan we even met zn 4-en de stad in, lekker even er uit.

En hoe gaat het met iedereen? Is er nog iemand bezig met bevallen?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rono, ben benieuwd

Marleen, gelukkig slaat de ab eindelijk aan
    Fijn dat Romee het zo goed doet ! Veel plezier morgen met jullie uitje. Geloof dat je alle bevallingen mee gekregen hebt.

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik wil ook wel bevallen maar er zijn meiden die langer mogen dus kan nog wel fe...

mum84 al tijdje niet gezien of wel?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mumm84 is eergister voor het laatst online geweest. hoop dat ze inmiddels bevallen is.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ik bied me ook aan !!!!
    wil voor maandag bevallen zijn

6. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ohhh ik wil ook!!!! :)

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    hihihi massa-bevalweekend :D

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als we van het rijtje af gaan dan worden het deze 4

Zonnebeertje
    Miracle
    Jac
    Mamatien

Vooruit doen we Ennas en lindaatje er ook bij :) Zijn we tot 19-7 allemaal bevallen.
    Moet lukken in een weekend toch

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    * gaat nog maar een stuk ananas snijden....* ;)

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    neee kaatje..ik wil ook!! ik wil niet ingeleid worden...zit er zoooo tegenop.....:(

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan ik me voorstellen,maar ook inleiden kan heel snel gaan he. Niet te veel naar de 2 a 3 dagen kijken die sommige er over doen.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    nou ik hoop dat ik eind van de middag wel bevallen ben..
    maar ben meer bang dat ik de weeen niet kan opvangen ofzo omdat ik weeopwekkers krijg...dat het te zwaar/heftig word..

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weet je zeker dat je gelijk aan de weeënopwekkers gaat ? Vaak wordt er gel of pillen gebruikt en pas als dat niet helpt opwekkers. Je kan natuurlijk ook voor pijnstilling kiezen als je echt tegen de pijn op ziet

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    niet bang zijn!!!

Na 3 inleidingen kan ik wel zeggen dat ik weet hoe het gaat ;)

je begint echt met heel weinig ml opwekkers... sommige vrouwen reageren daar al prima op, sommige, zoals ik, helemaal niet...

heb je goede krachtige weeën, dan hoeft het infuus niet verhoogd te worden.

Bij mijn 2e inleiding kreeg ik op het eind een weeënstorm zonder pauzes tussen de weeën door, toen ze dat zagen, hebben ze het infuus verlaagd om even rust te krijgen.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Het kan ook in 2 uur hihi:p.

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    hihi ze gaan eerst mn vliezen breken, als ik dan geen weeen krijg dan ga ik aan de opwekkers.. dus hoop dat het vanzelf begint;)

17. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Mamachantal: niet bang zijn! Ik zag ook zo op tegen het infuus omdat ik hoorde dat het dan heeeeel snel en heftig door verkeerd afgestelde infusen e.d. is.
    Maar dat hoeft echt niet! Sterker nog, ik vond het "fijner" dan spontane weeen omdat die steeds sneller op elkaar volgen en echt venijnig worden op het laatst.
    Bij mijn inleiding hadden ze het infuus zo ingesteld dat ik op 4 weeen per 10 minuten bleef houden. En dat was dus prima op te vangen. Oke, de weeen worden wel zwaarder naarmate de ontsluiting vordert, maar de pauzes bleven bij mij hetzelfde en dat ging heel goed omdat ik tijd bleef houden om op adem te komen..

Dus, no worries! Je gaat het hartstikke goed doen. Ook met opwekkers!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Komt vast goed. Vertrouwen in je lichaam houden !

Ik ga off. Truste !
    o nog even zeggen dat ik blij met Ferry ben :) Normaal gaat hij op vrijdag avond naar zijn ouders en komt dan met een behoorlijke slok op. Vorige week even serieus tegen hem gezegt dat hij nu wel een beetje op moet letten qua drinken omdat hij nog wel moet kunnen rijden als het begint. Vanavond is hij dus thuis gebleven.
    Hij trekt nu wel zijn vierde biertje open maar goed gaan zo naar bed en zijn er sowieso al stukken minder als die hij anders bij zijn ouders drinkt.

19. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik ga nog steeds voor 11-7-'11;)
    Maar ik heb nu wel om de 10-15 soms 20 minuten pijnlijke harde buiken.(soms maar 5 minuten ertussen) Aangezien ik echt niet weet hoe een wee voelt? Het voelt iig nu anders dan ik tot nu toe gehad heb.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Anna: De maandverband van kotex (zwarte verpakkingen) zijn inderdaad zonder plastic laagje. Verder gebruik ik nu libresse (gele verpakking) zit ook geen plastic in geloof ik. Maar ik heb het inderdaad ook wel eens gehoord dat er vrouwen zijn die "allergisch" zijn voor maandverband!

hmmm, wat heb ik verder nog gelezen....denk denk denk...

Whaha ohja, iedereen die dit weekend wil bevallen: Dat wordt weer chinees eten, tepels draaien, seksen en achteraf een voetenmassage! Anders misschien hoop voor komende week, dan is het weer volle maan:D.

Hier is het kleine meisje heerlijk wakker en om zich heen aan het kijken. Vind haar boxmobiel maar wat interessant! Ben vanavond lekker met haar wezen douchen, en lekker dat ze het vond. Ze moest alleen heel erg hard huilen toen ze er onder vandaan moest hihi:p. Zal wel net zo;n waterratje worden als Dinand:p.

Oh en over Dinand gesproken...hij loopt los:D:D:D:D:D. Ik ben zooooooooooooooooooooo trots:D. Weliswaar nog wiebelig en best een beetje onzeker, maar hij doet het. Hopelijk is de angst om te vallen snel een beetje weg!

Deel Deze Pagina