Annab ai dat klinkt idd pijnlijk dat je tepel kapot gezogen is Hoe is je ex trouwens nu naar Cean toe? Ik heb dat in de eerste dagen na de geboorte van Naomi gemist denk ik..... Mijn kraamhulp adviseerde om geen always etc met parfum te gebruiken. Heb nu het huismerk van kruidvat zonder toeters en bellen. Henrieke prachtige fotos!! Danitjuh oei dat lijkt me ook een heftig moment, gelukkig kon je ergens anders naar toe GTST ik zat er helemaal klaar voor maar vond het niet echt een spannende aflevering. Was te voorspelbaar. MamaChantal ik ben 2x ingeleid en beide keren toch best snel gegaan. Belliebel jee goed van Dinand! Onze nacht was trouwens heel goed; ze kwam om 2 of 3 uur geloof ik en toen om 6.45 uur weer. Lekker geslapen dus Vrees voor vannacht een ander patroon aangezien ze al de hele dag om de 2,5 / 3 uur komt, dus ga zo maar gauw slapen. Verder een emodagje hier; kraamzorg voor het laatst, Naomi is alweer een weekje oud en ik sukkel een beetje met mijn temperatuur. Meerdere keren per dag rond de 37.7 en dus weer urine ingeleverd. Geen echte blaasontsteking te ontdekken maar wel verontreiniging. Nu moet ik mijn afscheiding in de gaten gaan houden dat het niet te zeer gaat ruiken.....grr wat een lekkere bezigheid Dames hoop dat er een aantal gaan bevallen vannacht!! Het mag wel weer
ik mag maandag weer alleen aan de slag... maar we beginnen makkelijk. S&T zijn naar het kdv.. man heeft op zijn werk geregeld, dat hij later mag beginnen om de kindjes op het kdv af te kunnen zetten. Morgen laatste dag kraamzorg, was een leuke meid. Vandaag lekker een stukje gelopen met Sam en Mees. Niet ver hoor, zo maar naar de supermarkt om de hoek
bellie: ik baalde ook enorm dat hij weer aan het werk ging vandaag..was er een beetje emo van..toen ze vandaag allebei tegelijk aan t huilen waren dacht ik echt van oow jee kan ik dit wel. wat goed ddat hij gaat lopen! mamachantal: mooie buikfoto's..word je dan nog bij 38 wkn ingeleid of later? maandverband: hier gebruikte ik kotex...en nu van c1000 huismerk die zijn goedkoop en klein..maar vloei ook haast niet meer..t was eigenlijk al 2 dagen gestopt en toen sex gehad en nu vloei ik weer een klein beetje zit echt te twijfelen qua anticonceptie...condooms wil ik ook niet voor eeuwig...mirena heb ik al gehad verschrikkelijk..pil werkt bij mij niet krijg ik doorbraakbloedingen.. kan bij de ha wel volgende week de prikpil halen maar twijfel twijfel dat is ook weer allemaal hormoonzooi in mn lichaam..
Jaaa ik wil ook dit weekend bevallen!!! Vandaag voor t eerst dat mn slippers pijn deden.. Houd nu dus officieel vocht vadt Mamachntal mooie buik!! Bellie ohh wst leuk dat hij loopt Marlos, je eerste buitenrit gemaakt, geeft niet dat het niet ver was! Ffl anticonceptie haha daar moet tuurlijk ook gewoon wwer aan gedacht gaan worden.. Biszar idee Verder weet ik t niet meer.. Net gezellig in de kroeg gegeten met vrienen, doen we bijna elke vrijdag en vandaag zal voorlopig laatste x zijn....(na dit weekend is kroeg 'met vakantie' en dan is de kleine er...) raar idee hoor.. Nou ik voel nog nietsmaar lijkt me leuk als ik jullie morgen met babynieuws mag verblijden!!!
YouTube - ‪Dinand loopt!‬‏ ben zo trots op me manneke! FFL: dat had ik dus ook. Wat als ik 't alleen allemaal niet aankan, maar het is iets waar je vanzelf in meegroeit geloof ik! anti conceptie: ik heb ook nog geen idee wat ik wil. Mirena, lijkt me een goede oplossing en je hoeft nergens meer aan te denken, maar weet niet of ik zo'n ding wel in me lichaam wil hebben. Pil, leuk, maar moet je wel elke dag innemen... condoom: leuk voor even, maar niet voor altijd...Zo is Fabiënne er ook gekomen...1 keer onbewust zonder condoom hihi prikpil: now way dan heb je ook nog dat hormoonstaafje wat onder je huid geplaatst kan worden, maar das nog niet zo heel bekend geloof ik!
ik weet het ook nog niet qua anti conceptie... eerst de zwangerschapshormoontjes maar eens aan de kant en dan weer eens kijken.
Is de nuvaring misschien iets? Heb ik jaren tevreden gebruikt. @ffl: heb jij nu al weer sex gehad??? Wow, daar moet ik nog echt niet denken... Reintje net een late avondbadje gedaan, laatste tiet gehad en ligt nu te slapen. Ik ga ook mijn mandje in. Trustie allemaal
Hier weer een buikje met krampjes. Zodra we in het ledikant liggen begint de buik te rommelen en pijn te doen. Dus een slapeloze nacht. Leg haar zo nu en dan er toch weer in. Maar na 5 min beginnen we weer te huilen. Als ik nou mobiel was dan vond ik het wat minder erg. Maar dat constante opstaan is erg pijnlijk. Mn borsten zijn inmiddels ook pijnlijk en hard door de stuwing. Geloof dat ik maar ff ga slapen als de kraamhulp er om 8:30 is! Vriendlief slaapt nu namelijk. Hij zit nog steeds niet goed in zn vel en kan moeilijk wennen aan de hele verandering met de baby. Hij blijft het gevoel hebben dat ie gebonden is aan huis, ook al weet ie dat het niet zo is. Komt denk ik doordat ik momenteel niet zonder hulp kan.
Pink, ooohspannend ik ben benieuwd hoe je nacht is gegaan. Kaatje, wat lief zeg van ferry dat hij os thuis gebleven. Bellie jaaaaa dinand loopt!!! Wat een knappe jongen die angst om te vallen had ik ook heel erg, maar wordt vanzelf minder. Wupje. Jee alweer zonder kraamhulp spannend. Hopelijk krijg je geen ontstekingen meer en blijft je temp stabiel. Marloes, wat lekker zeg even naar buiten, dat doe je goed. Henrieke, moeilijk voor je mannetje dat hij zo moet wennen. Kan hij goed met de kraamhulp overweg?
Gister expres een rustig dagje gehouden. Neia heeft getrakteerd op de psz ze was zo trots ze is echt een trotse grote zus, en wil de hele dag kusjes en het flesje geven. Verder vindt ze alles wel best. De vk is geweest dat was geen fijn gesprek. Ze maken zich ernstige zorgen om mijn psychische gesteldheid. Blijkbaar als je zolang niet slaapt ligt er achterwege dat je dingen negatiever gaat zien als dat het is en dat gaat over in een depressie. Hubbie en ik zijn helemaal uitgehoord, wat ons betreft is er niks aan de orde. Ze snappen niet waarom ik nu dan ook niet kan slapen,nouja ik ook niet
ik lig al lekker gedoucht terug in bed.... Beetje vroeg, maar Mees poepte na de fles zijn hele luier en romper vol... Dus even gewassen onder de douche, net zo makkelijk en weer fris. Mees vindt het echt heerlijk.
Verder een erg slechte nacht voor mij hubbie had nila naar beneden genomen om te kijken of ik in slaap kon komen Ik moest naar de wc en werd daar opeens niet goed. Uiteindelijk mezelf wel in bed gekregen, mannetje gebeld toen werd het weer zo erg als in het zh: hartkloppingen, duizelig, oorsuizen, druk op de borst. Echt heel eng. Gelukkig is het afgezakt, maar voel me nu nog zwakker als gister. Nila heeft juist wel een geweldige nacht gehad! Ze heeft voor het eerst 6 uur doorgeslapen en daarna weer 3 uur, ze wordt net wakker voor de voeding. Wat ben ik trots op haar! Ze is echt een schatje!