Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Wij hadden dan gisteren pizza. De heren hebben gesmult. Ik trouwens ook hoor. haha

@Kaatje dat is even wennen met 1 hand typen. Kan het heel erg lang duren voor je een zin heb geschreven.

Hier zijn mijn jongens altijd tussen half 6 en 6 uur wakker. Ik weet niet beter. Ze liggen hier dan ook altijd tussen 18:30 en 18:45 in bed. Zo moe zijn hun dan.

Dat er 1 uit wil dat ken ik wel. Hier ook hele tijd steken onderin.

@MnM als ik jouw was zou ik de dokter er naar laten kijken. Lijkt mij niet goed als jij zo hartkloppingen, duizelig, oorsuizen en druk op je borst krijgt. als ik dit zo hoor, en dit is niet om te zeggen dat je dit hebt, dan lijkt het toch op depressie. Deze dingen had mijn vader ook allemaal en die heeft toen 1 jaar thuis gezeten.
    Misschien is het wel heel wat anders. Goed is het in ieder geval niet.
    Dat de vk jullie "uithoord" is ook weer wat overdreven. Maar ik zou het wel in de gaten gaan houden. Dikke knuffel meid.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Nou Levi kwam 06.10. Normale tijd voor hem op het moment.
    Inmiddels hebben we ontbeten en een draai was opgevouwen. Ferry en Levi staan nu onder de douche. Een lange dag voor de boeg dus.

chantal, mooie buik ! Ik zou zelf ook niet voor een ruggenprik gaan.Puur omdat je dan ook een katheter moet en niet zelf naar de wc kan etc .
    Heb bij Levi geen pijnstilling gehad. Bij Milou idd zo'n pompje met morfine ( al wordt je daar wel raar van in je hoofd ) maar die heb ik uiteindelijk maar 5 min. nodig gehad en toen kwam ze opeens.
    Dit pompje zou ik deze keer wel weer nemen mocht het opeens zo gek gaan dat ik niet zonder pijnstilling kan

FFL. lastig he anticonceptie. Ben al vanaf 2005 er vanaf en heb ook geen idee wat ik wil. iig geen pil meer. Maar ja zo'n navuring lijkt me ook weer zo'n gedoe en een staafje in je arm blijkt ook drama te zijn

Henrieke, sneu he die krampjes. Levi had er heel veel baat bij om op zijn buikje te liggen. Dit mag natuurlijk niet zonder toezicht dus Ferry en ik wisselden elkaar ieder uur af. Konden we om de beurt wat doezelen/slapen en Levi sliep ook lekker door

MNM, nou ja raar hoor dat je vk het gelijk daar opgooit. Ik slaap ook al de hele zwangerschap beroerd en laatste weken lig ik ook vanaf 02.30 naar het plafond te staren. zal ik dan ook de ggz maar weer bellen ;) Leuk zo'n trotse zus
    Vind het wel apart dat je je zo raar voelt hoor. Misschien toch je ha even bellen voor een huisbezoekje ?Lijkt me namelijk niet goed

Ik ga de regen maar in ( leuk hoor een hond hebben )

3. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @rono
    Hopen dat je snel gaat bevallen dus :)

@marleen
    Wat fijn dat alles goed gaat! :)

@bevallen
    Wie is er vannacht bevallen?:p

@mamachantal
    Hier ook ingeleid... half 8 vliezen gebroken en half 1 was Céan er.
    Kan er snel gaan hoor!
    Wat een leuke fotocollage:D

@kaatje
    wat fijn dat ferry thuis was gebleven :)

@bellie
    Wat heerlijk he met kleine meid douchen :) (hier gisteravond gedaan met Céan... och heerlijk het is dat we er onder uit moesten omdat we er al lang onder stonden maar och genieten:D)
    Hoera voor Dinand :D:D:D Dat word dus rennen voor jou ;)

@FFL
    Wat een lief cadeau zeg! Ik vloei op zich ook niet zo heel veel meer... tenzij ik ga schoonmaken en moet gaan bukken. Daarna vloei ik weer even als een gek en dan is het weer minder. Geen touw aan vast te knopen.
    Waar zit je zelf aan te denken aan anticonceptie?

@wupje
    Me ex heeft Céan nog niet gezien. Die wilt er niks van weten en over horen.
    Vind het wel prima. Hij zal hem toch een keer zien als hij de andere 2 wilt zien. En dan krijg je toch dat de oudste zegt papa wil jij Céan ook..... (what ever; oppakken, knuffelen, kusje geven o.i.d.)
    Ik ga gewoon verschillende soorten maandverband proberen hihi... dit is op deze manier echt waardeloos hihi
    Dat word dus wennen straks zonder kraamzorg. De tijd gaat snel hé :) Ben je zelf weer (helemaal) bijgekomen?
    Afscheiding in de gaten houden? veel plezier ermee :p

@marloes
    Wat fijn dat je man later mag beginnen :) Is het voor jou ook wat rustiger :)

@henrieke
    Balen van je nacht. Geniet straks van het even slapen :)
    Geeft je bv of fv? Balen van de stuwing. (hier heb ik de stuwing eraf gekolft jemig wat een opluchting was dat zeg)
    Herkenbaar hoor het huilen in de wieg. Céan is heel erg onrustig als hij in de wieg of in bed ligt.
    Lastig voor je man dat hij moet wennen. Stuur hem anders op pad voor een boodschap (iets bedenken dat hij bv de hele stad door moet zodat hij ook even voor zichzelf kan kijken o.i.d. )

@mnm
    Ze maken zich zorgen om je psychischie gesteldheid? Alleen omdat je niet/slecht slaapt?
    Hoe was de afgelopen nacht?
    Wat fijn zeg dat Neia zo trots is :D
    Lees het al jemig wat een nacht zeg! Heb je een idee hoe het komt dat je, je zo voelt?
    Wat fijn dat Nila een goede nacht heeft gehad :)
    Een dikke knuffel voor jou. Misschien is het de laatste maanden gewoon zo hectisch druk voor je geweest en komt dat nu naar boven. Je neemt/moet nu meer rust etc.

@schildje
    Hier liggen de oudsten ook rond die tijd in bed... alleen hier slapen ze dan wel iets langer door... een uurtje... (nu alweer wat langer aangezien alle kinderen hier in huis gewoon nog slapen!)

@anticonceptie
    uhm... ik wil me sterriliseren.... maar... ik ben te jong en ze willen dat ik eerst een spiraaltje ga nemen. Maar ik weet niet of ik dat wel wil hebben... de pil werkt gewoon echt niet bij me... Als die wel werkte was Céan er niet en Ticho ook niet. Hormoonstaafje dacht het dus niet en de prikpil och nee geen denken aan! 16 aug heb ik nacontrole in ziekenhuis en dan zullen we wel eens gaan zien wat het gaat worden... of niet gaat worden. Weet in ieder geval dat mijn gezin compleet is en dat ik niet meer zwanger wil worden. (als is de laatste zwangerschap echt soepel verlopen tot de eerste zh opname... ben niet dik geweest etc)

*ego*
    ik ben weer bij :)
    Nou het volk ligt hier allemaal nog te slapen :) En ik natuurlijk weer niet! ow wat fijn! Kreeg ik gisteren een e-mail met de track 'n trace code voor de box... ja lekker op tijd! werkt die hele code niet! Dus als de box gisteren is verstuurd moet ik vandaag denk ik maar even thuis blijven in de hoop dat die komt... begin een box nu toch wel te missen eigenlijk. En wil nog een boxzak zelf maken etc... (en boxkleed ook zodra me tafelzeil er is:p) Volgens mij heb ik trouwens nu echt mijn nesteldrang. Ik heb werkelijk een waslijst aan dingen die ik gewoon af wil hebben voor volgende week zaterdag (kraamfeest gepland en ik WIL het af hebben) Lijstje lijkt wel met de dag te groeien hihi. En het ergste klusje wat erop staat is het onkruid uit de voortuin halen en langs het huis... (heerlijk hoekwoning) en in de achtertuin... och dat vind ik wel een rot klus... heb een scheit hekel aan die dingen... heb zo geen groene vingers... maar heb geen bezem, stoffer en blik en handschoenen... wou vandaag eigenlijk naar de intratuin! maar goed word dus wachten op de box en als er dan nog tijd is (en energie) dan gaan we even naar de intratuin. Lopend wel te verstaan... een rit van uhm... 30 minuten lopen...
    Me vader en zijn vriendin zijn de komende 2 weken op de camping in de buurt. Dus die zullen we zo nu en dan ook even langs zien komen... in ieder geval voor het eten hihi... dus misschien dat ik even (mis)gebruik mag maken van de auto van me vader hihi... kan ik gelijk even een aantal dozen met melk inslaan dat scheelt echt heel veel... Even wat grote boodschappen doen enzo :)

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Schildje, bedankt voor je eerlijke advies. Ik zal het zo eens met de kraamhulp overleggen. Maar als je een depressie hebt moet je dan geen nare gevoelens/gedachten hebben? Dat heb ik helemaal niet, ben zo blij met mijn gezinnetje.

Marloes, oooh heerlijk zeg weer fris en fruitig terug in bed

juud, wat klinkt dat schattig, Reintje, smelt smelt.

Mamatien, ah heerlijk zeg nog naar de kroeg geweest.

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Welke regen???
    *loopt naar het raam en gaat naar buiten kijken....*
    Laat maar... die regen :S

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @mnm
    Met een depressie hoe fje niet altijd nare gedachten of gevoelens te hebben. het kan ook lichamelijk uitslaan of door andere factoren komen...

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, doe jij wel een beetje rustig aan met al die plannen van je ;)

*en het buurjongetje huilt weer* wordt daar onderhand zo schijtziek van. Jochie bepaald daar wat er gebeurd, krijgt overal zijn zin in etc,maar als er dan 1x nee wordt gezegt of hij krijgt niet snel genoeg de aandacht/hulp die hij wil is het huilen geblazen. Geloof me ik hoor hem vaak huilen op een dag.

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

*Jippie* 37 weken gehaald! ik mag thuis bevallen!!! laat die vliezen maar breken ;)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeeeee :D

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

Wie ooh wie gaan er bevallen????

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier rommelt het toch weer een beetje. Vannacht om 00.00 eruit om me te legen op de wc. vanochtend weer. ook wat harde buiken en een pijnlijke onderrug.
    Vriendin roept vanaf het begin dat ik op 10-7 beval. Wie weet :)

12. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemorgen...

marloes:lekker vroeg onder de douche doe ik ook hoor als isa fles op heeft en levi slaapt nog duik ik snel onder de douche..samen douchen met isa durf ik echt niet..ben echt bang dat ik haar dan laat vallen..

anna: lekker he nesteldrang ik heb het nog steeds..
    doen ze sterilisatie pas vanaf een bepaalde leeftijd?

anticonceptie: man laat zich steriliseren als hij 30 is..dat is over 4 jaar.
    dus zoek nu echt een tussenoplossing tot die tijd..
    wat vinden jullie nadelen van de prikpil? het is wel veilig heb ik gelezen
    zo'n staafje onder mn huid lijkt me niets en nuvaring wat is dat:) ff checken....nee ook niets..

zo levi is gewassen en heeft netjes zn bordje leeg en is nu lekker tv aan t kijken dus ga zo ff isa in bad doen..daarna met levi spelen..middageten..dan levi dutje en isa ook boven slapen..kan ik ff filmpje kijken..en dan is man weer thuis:) vanaaf nog kraambezoek..

wat eten jullie vandaaag? hier spinazie met aardappelen en braadworst.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier rauwe andijvie stampot ( bah ;) )

Prikpil : heeft als voordeel dat je hem niet kan vergeten.Nadeel is wel dat je iedere 3 maanden met je billen bloot moet bij de HA. En daarbij krijg je toch weer een hoop hormonen in je lijf.

14. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

Geen beeb nws..meiden

op naar deze dag.. het rommelt nog steeds dus wie weet:D

het is saai weer regen jakkes... straks even met met mams naar de bouwmarkt...en boodschappen doen..gordijn bij m'n zoon aanpassen..

misschien door al dat gewandel komen de weeen goed op gang:(

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    aaah henrieke mooie fotos!!!

ik wil ook weer eens een fototje spammen van ons meisje hihi

16. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    noggg 1:D

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Angie, lief !

18. Rono

Rono Niet meer actief

mooie fotos angie!!

Anticonceptie: Bij ons word het condooms. Door mijn longembolie mag ik geen andere anticonceptiemiddelen meer gebruiken van de longarts. Mannetje wilt zich wel laten sterreliseren, maar pas als we 100% zeker weten dat we geen 3e willen.

Kaatje: Jij ook al zo'n rugpijn.. hier is het nu wel minder... maar hoop dat bij jou overgaat naar weeen!!

Babsie!! Jaa de laatste ook 37 weken, vanaf nu mogen we allemaal :D

19. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik ben sinds gister weer aan de pil gegaan.....

20. Rono

Rono Niet meer actief

Zeggeh... waar is zonnebeertje? :p

Deel Deze Pagina