Crap... Alles weer weg. Dan maar alleen ff mn vraag herhalen Ik moet maandverband gaan aanschaffen ter vervanging van het kraamverband. Kraamhulp gaf aan dat de grote merken wel eens te pijnlijk kunnen zijn voor de hechtingen. Ivm het toplaagje ofzo. Maar ik heb nu dus geen idee welke dan wel geschikt zijn. Wie heeft hier ervaring mee en tips?
Bij Levi had ik maandverband van Kotex ( zwarte verpakkingen ) waren ook wat dikker dan gewoon maandverband
@Mnm, dat is ook wel weer zo van de gedachten. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Mijn vader had dan hele zware gedachten en dat is niet te vergelijken met een ander. ik ben zelf ook een poos depri geweest en ik had deze gedachten helemaal niet en was ook heel erg blij met mijn gezin. Met iemand gaan praten of overleggen kan geen kwaad. Ik hoop heel erg voor jouw dat jij je snel weer beter voelt en kunt slapen. Hier geen regen maar het is gewoon lekker buiten. Rond de 20 a 22 graden. wij zijn momenteel bezig met van die kleine dingen. Mijn man heeft de trap gezogen voor mij. Geholpen met ons bed opschudden want het hoeslaken op een verhoogd bed doen kan ik niet meer. Ook een lijstje aan het maken van: vuilniszakken in de emmers stoppen voor thuisbevalling, telefoonlijst boven neerleggen voor wanneer bellen (wil mijn man graag) Lampen 100 watt kopen voor geval van hechten enz. Ook heeft hij de babykamer bekeken waar nu alles ligt en gevraagd waar andere dingen nu liggen. Je zou haast wat gaan denken met deze nesteldrang. haha @Bapsie gefeli met je 37 weken. @Angiebaby wat een dotje om te zien zeg.
@kaatje Rustig aan doen? Kan weinig doen vandaag.. misschien dat de box word bezorgd. Maar herkenbaar met het buurjongetje... hier een dochter die zo doet! En ik wordt er schijtziek van! Ze is zo niet verwend (althans niet door mij). Maar als ik nee zeg gaat ze ook brullen... En met wandelen is het helemaal een drama Dus ga jij vandaag bevallen? @bapsie Jeuhh de 37 weken @ffl Nee sterilisatie is vanaf een bepaalde leeftijd. Maar ze zijn hier daarin heel erg terughouden en doen dat liever als je tegen de 30 bent... ze adviseerden de vorige keer om eerst voor 5 jaar spiraal te nemen en dan verder te kijken. Vanwege mijn jonge leeftijd zijn ze bang dat ik er spijt van krijg omdat ik nog zoveel jaren de tijd heb om nog kinderen te krijgen. (je bent nu single en misschien ontmoed je wel je ware en wil je alsnog een kind)... Nou ik zie mezelf niet over 8 jaar nog een kind krijgen dan ben ik 31... op zich niks mis met die leeftijd om een kind te krijgen. Maar dan is Ticho 14, Ivy 11 en Céan 8. Vind dan de leeftijd ertussen gewoon te groot. Ik heb nog geen idee wat we gaan eten vandaag. Ik moet proberen elke dag te koken dus heb nog werkelijk geen idee... @angie Mooie foto's @henrieke sorry geen ervaring mee...
Zag ze op hyves. lief ! Bedoelde meer je wandeling naar de winke etc Als het aan mij ligt ga ik wel bevallen hoor. Ferry en Levi zijn even naar de eendjes aan het wandelen, ik had echt geen zin om mee te gaan met die rugpijn dus ben lekker thuis gebleven
Voor kaatje sms WEE AAN naar 4232 @kaatje Ik zit nog in twijfel of ik naar het andere tuincentra ga. Die is iets dichterbij namelijk en iets makkelijker lopen
Ik heb voor vandaag een kleuter in de aanbieding die niet kan luisteren! Wie komt hem gratis afhalen?
Goeiemorgen! Anticonceptie: Hier gaat er na de bevalling weer de mirena erin. Ben daar zo enorm tevreden over, voor mij niks anders meer. Angie, mooie foto;s! Bapsie, Joehoe, de 37 weken zijn gehaald!! Henrieke, ik zou ook voor de zwarte verpakkingen van kotex gaan. Regen: Hier ( nog ) niet... AnnaB, mooie foto van je drie knappe kids!! Nou mijn lijf is volgens mij klaar voor een aankomende bevalling... Gistere het laatste deel van mijn slijmprop verloren, heb iig daarna niks meer verloren ( ben er ook wel blij om want werd niet gelukkig van die gore klodders in me slip ), en me boobs lekken sindsdien als een zeef. Mag nu even afkloppen heb sinds vanmorgen niks meer gelekt * klopt af *. Ook verlies ik nu best dunne ( soms zelf wat waterige ) afscheiding, dus voor zoonlief: Kom er nu maar uit! Verder wel enorm brak geslapen maar whats new?
ik ben er nog hoor wederom niks aan de hand Miracle; lekke rhe die slijmprop helemaal kwijt, ik vond het ook maar vies steeds!! Kaatje; hoe gaat het? Mijn zwager is trouwens gewoon gesteriliseert pas, op zijn 27e. Hun kunnen 2kids al neit aan, laat staan een 3e! mijn man krijgt ook een knoopje, die is ook nog geen 30! Mooie foto's angie en anna! zulke mooie lieve baby's van de juli mama's!! Ik weet nu zeker dat ik maandag doorgestuurd wil worden naar de gyn, hoop dat ik dan meteen terecht kan! Ze zullen vast nog wel een keer strippen, maar ga er echt op staan dat ik maandag nog naar het zh kan! Ik kan gewoon niks meer, lopen doet zo'n zeer van onderen, en ben echt zoooooo moe word gewoon gek van mezelf! Straks maar eens een pallet bitter lemon laten halen!!
angie en anna: wat een lieve foto's *smelt* kaatje: ik sms wel ff: wee aan voor je miracle: ook voor jou wee aan
Miracle, samen bevallen dan Zonnebeertje, jammer dat er niets aan de hand is Hier alles goed. wacht op de bevalling haha Maandag idd goed op je strepen gaan staan !
Zonnebeertje, ja vind het idd wel fijn dat ie er nu helemaal uit is, geen smakelijk iets haha. Idd maandag gewoon op je strepen gaan staan, genoeg is genoeg! Kaatje, lijkt me een goed plan!
hoop dat ik wat cm er bij heb, en dat ze mijn vliezen willen breken, of doen ze dat niet als je nog geen weeen hebt? Wel een mooie datum 11-07-11! ik hooooop t!
Zonnebeertje, zat er toevallig ook aan te denken of ze je vliezen willen breken als je 3cm hebt ofzo...