Gefeliciteerd!! Wij hebben net frietjes gegeten, of eigenlijk alleen snacks. Hadden niet zoveel honger..
nina ik hoop het niet dat het nog lang duurt. Maar maandag en dinsdag moet manlief nog naar boord. dus heb nog wel wat "angst" dat die niet op tijd hier zou zijn als de bevalling begint. Dus heb het gevoel dat ik het onbewust tegen hou. Pas als manlief echt thuis is dus niet meer hoeft te varen zal ik me wel "ontspannen". Donkies. Gefeliciteerd met jullie zoon Liam. Leuke naam!
ja, in duitsland bij de joseph apotheke, is een nederlandstalige site, je hebt het binnen een paar dagen binnen en kan achteraf betalen. Bij tygo en ilana was dit het enige wat goed hielp voor krampjes.
Gefeliciteerd Donkie!! Hier echt een baal dag. Niks wilt, niks kan en heb t gehad. Nogsteeds druk met de keuken. Noëlle net op bed gelegd ze had haar middagslaapje gemist. Nu zat ze frietjes te eten en in ene keer sliep ze haha
Ahh helemaal moe dus. Levi liep om 17.00 uur ook te miepen dat hij naar bed wilde ( en tussen de middag niet willen slapen ) uiteindelijk kunnen rekken tot het eten en nu zit hij opeens weer klaar wakker met zijn trein te spelen
Hier rust... kinderen beide op bed... moest gewoon echt. Ticho zat al vanaf vanmiddag te zeuren ik ben moehoe...
Goh Jac dat lijkt me ook spannend als je niet weet of je hubbie op tijd terug kan zijn. Al denk ik dat je gelijk hebt dat je lijf dat tegen kan houden. Dus vanaf woensdag vind jij het wel goed? Anna fijn kids op bed, nu even tijd voor jezelf. Mamatien al nieuws van de vk?
Hai meiden, Heb uiteindelijk de vk niet meer gebeld, omdat het toen steeds minder werd.. Achteraf gezien had ik (of vriendlief want praten was lastig voor me) sochtends moeten bellen.. Mn ma is vanmiddag lants geweest en heeft me mee op sleeptouw naar de Bosrand genomen om bloemen te kopen zpdat ik ff afleiding had... Daarna bij mn zusje(zij woontnaast me) ff wat gedronken.. Buikpijn is zo goed als over, maar angst voor bevalling zit er nu wel in.. zo bangdat t me straks niet lukt om te ontspannen... Ik had vandaag constante buikpijn met extreme pieken, ,n ma zeg dat bij weeen je pieken hebt maardat je in die tussemtijd gmeestal geen buikpijn hebt, dus dat dat miss beter op te vangen is dan wat ik vanochtend had..!?!?!?
Hoi ladies, Geen bevallingen!? Wat een wonder, zal er dit weekend nog iets gebeuren? Ik lees zo snel even dat mamatien naar de vk is? Succès meis! Degenen Die de 10e willen bevallen ik doe ook mee hoor! Een vriendin van me zei het wordt een zo dag en mijn vriend dacht het ook. En morgen is onze anniversary dus prachtige bevaldag! Heb wel veel gerommel vandaag dus fingers crossed! Fijne avond allemaal!
Mamatien, dat is helaas heel erg verschillend. De ene heeft idd twee of drie minuten rust tussen de weeën om weer bij te komen. Dit had ik in het begin ook bij Levi,maar toen de vk mijn vliezen brak kwam ik in een weeënstorm ( één grote wee ) van 2.5 uur terecht,maar voor mijn gevoel duurde het maar een uur ofzo. Op de één of andere manier heb je helemaal geen besef van tijd meer. Maar wat ik al eerder zei. Op een gegeven moment vind je een manier om jezelf door de weeën heen te krijgen en kom je vaak in een soort roes terecht Luca, ik duim voor je ! Jac, hoop toch dat je mannetje op tijd terug is
Ik ben aan de tonic begonnen. Morgen gaat de ananas eraan, helaas krijg ik mijn hubbie niet zover dat hij een donatie wil doen. Iemand nog suggesties?
thnx dames, moest t fe kwijt... mamatien had jij ook niet een beginnende blaasontsteking? kun je ook pijnlijke harde buiken van krijgen maar zijn geen weeën... misschien urine opnieuw laten controleren of het niet erger wordt?lijkt me niet goed om een blaasontsteking niet te behandelen namelijk...
Bedankt Kaatje, ik ook voor jou Pink; veel wandelen/traplopen.. uhhmm Het is nog geen volle maan dus dat werkt nog niet .. verder weet ik het eigenlijk ook niet Mamatien; sterkte, klinkt heel vervelend allemaal
Pink, je hebt nog tepelstimulatie, orgasme's, voetmassage, Scherp eten, wonderolie, trappen lopen, in beweging blijven,