Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Nou dat tepelstimuleren daar krijg je me echt niet aan maar mijn voeten masseren ga ik wel doen ja. Mijn moeder is voetreflextherapeute dus die heeft me precies uitgelegd hoe te masseren.
    Wonderolie klinkt vies maar in beweging blijven kan ik ook wel doen.

Genoeg te doen vanavond en morgen dus. Als jullie me zoeken dan weten jullie wat ik aan het doen ben;)

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

je had toch beginnende blaasontsteking? als dat nu erger word lijkt mij wel dat ze gaan behandelen toch? kunnen het altijd fe checken bij de huisartsenpost? of misschien dat je vk het kan?

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik vind het ook raar dat ze je zo laten lopen hoor mamatien. Zo heeft een kennis van mij nierbekkenontsteking gekregen en daarvoor moest ze opgenomen worden in het zh. Achteraf zegt ze dat die nierbekkenontsteking meer pijn heeft gedaan dan de hele bevalling.
    Ik snap dat je dan onzeker wordt of je de bevalling aan gaat kunnen als je nu al zo'n pijn hebt.

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mamatien, wat raar dat ze je doorlaten lopen met een beginnende blaasontsteking. Ik heb 2 weken terug ook een beginnende blaasontsteking gehad en de VK wilde dat ik gewoon een AB kuur ging halen. Ze wilde het bacterie uit mijn lijf hebben voordat ik evt ging bevallen.

Zou toch nog eens een keer bellen als ik jou was.

Pink, haha drukke planning dus voor jou ;)

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Thnx meiden, ik kjk t ff aan..
    Zzowel ha als vk wilde geen ab geven, maar als deze pijn zich weer voordoet ga ik zeker aan de bel trekken ( en anders dinsdag op de vk-controle, ga ik sowieso inwendig onderzoek eisen..)

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zucht... Gaat weer een lange nacht worden. Emma slaapt overdag meestal zonder problemen in het ledikant. Maar als ik haar er 's avonds in leg begint ze na een kwartier te huilen dat ze er uit wil. En dan is de enige plek waar ze wil slapen bij mij. Maar ja, ik ga niet slapen met een baby op de borst.

Nu gaan vriendlief en ik elkaar afwisselen, maar zal blij zijn als ze in het ledikant kan doorslapen. Heb ook echt geen idee waarom het ons eerder wel een hele nacht is gelukt.

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Mamachantal Ik kan me voorstellen dat je erg opziet tegen het ingeleid worden.
    Ik ben nu 2x ingeleid. De vorige keer konden de vliezen meteen gebroken worden 's ochtends, deze keer moest ik eerst een dag een veter hebben.
    Laat het gewoon over je heen komen en neem genoeg dingen mee om je af te leiden.
    Het grote voordeel van in het ziekenhuis bevallen is dat je ook om pijnstilling kunt vragen! Je hebt toch al een infuus, dus zo'n pompje is bijvoorbeeld zo geplaatst. Ik vond t ideaal!
    Sterkte meid!

Bellie Wat super dat Dinand los loopt!
    Mooie meid hoor!

Marloes Lekker he, om er even uit te kunnen. Al is het maar naar de super op de hoek.

Anticonceptie Hier gaat er over een paar weken weer een koperspiraal in.
    Ik kan niet al te goed tegen al die hormonen en condooms doe je ons ook geen plezier mee.....

Henrieke Meid wat balen van de krampjes en dat je mannetje het wat moeilijk vind. Valt t hem wat tegen? Stuur m anders gewoon een ochtend/middag weg! Als de kraamzorg er nog is kan dat best. En anders is er misschien iemand anders die jou even kan ondersteunen? Hoop dat de Infacol helpt!

MNM Is jou niet/slecht slapen ook niet een beetje een gewenning geworden zeg maar? Zo'n vizueuze (schrijven we dat zo??) cirkel.
    Jammer dat het meteen op een depressie geschoven word. straks praten ze je er nog 1 aan zeg!

Angie Mooi meissie hoor!

Anna Wat een heerlijke foto's van je kids!

Jac Ik kan me voorstellen dat je flink boos was op je man!
    Ik wilde ook niet dat iedereen wist dat ik aan t bevallen was, alleen mijn ouders en souders wisten t. Oja en mijn zusje die tijdelijk weer bij mijn ouders woont. Haha, Jara was daar dus 1+1=2,
    Verder ben ik in het ziekenhuis ook gewoon op hyves geweest via de telefoon omdat iedereen zich meteen druk ging maken als ik een halve dag niet ergens een reactie had geplaatst ;) Zo verslaafd ben ik nou ook weer niet.
    Fijn dat jullie het uitgepraat hebben. Lief van je moeder zeg!

Kaatje Je had trouwens goed gependeld he! (of t een jongen of een meisje zou zijn) Schoot me vanmiddag weer te binnen.

Donkies Gefeliciteerd meid! Leuke naam, die hadden wij voor als een van onze meiden een jongen was geweest :D

Mamatien Rustig aan meid, ook jij kunt bevallen, dat kunnen we allemaal! Laat t over je heen komen en luister goed naar je vk. Zij zal je er vast doorheen helpen. Heb je geen blaasontsteking? Misschien dat dat je buikpijn verklaard!

Vraagje voor de meiden die al bevallen zijn: Lekker jullie (.)(.) ook zo? Als ik mijn bh af doe dan drupt t er gewoon uit en dat terwijl ik geen bv geef....
    Btw, dat toeschietreflex, hoe voelt dat?

Hier alles ok vandaag, voel me beter dan gister al heb ik wel een pilletje tegen de migraine gehad vandaag. Begint t al weer. Gelukkig was t snel over.

Jara was vanmiddag even met mijn zusje naar ballorig en heeft t superleuk gehad. Heerlijk!
    Verderm mijn smoeder op visite gehad een uurtje, hebben we dat ook maar weer gehad... ;)

Even mijn 2 meiden spammen :D

Bekijk bijlage 165787

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    wat een leuke foto! hihi en dat shirtje:D

thnx meiden, ben nu wel wat gerustgesteld..

zo voor mijn doen, een druk daggie gehad vandaag.
    was al half 8 wakker,8uur eruit gegaan, ff thee gedronken, toen kwam jamelie ook naar beneden en manlief ook. ff gegeten en gedouched..en met jamelie gestoeid. toen boodschappen wezen doen,en even wat kleine kadotjes gehaald voor jamelie voor als kraamvisite komt en ze niet aan haar hebben gedacht..
    ook nog sandalen voor haar gehaald,die had ze nog niet..*schaam*
    eenmaal thuis wou ik slapen,maar heb geloof ik een kwartier gelegen en ben dr maar weer uit gegaan.. werd gek van de gedachte met dingen die nog gedaan moesten worden voor maandag.
    Dus maar aan de poets gegaan:D hihi.. badkamer gedaan,koelkast gedaan, manlief had beneden gestofzuigd, en ben nog met de was bezig. en lijstje gemaakt met adressen..
    morgen nog even bovenboel stoffen,zuigen en dweilen(naja manlief doet dat wel..) en morgen op kraamvisite. dan vind ik het weer prima..
    ohja wou ook nog mn trappenkast opruimen.. naja misschien morgen..of zometeen nog ff..

zo einde ego:D hihi hoe ist hier?

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai!!

Jammer nog steeds geen babynieuws, kom op meiden het wordt weer tijd :)!
    Hier alles goed, vannacht heel goed geslapen. Naomi kwam om 2 uur voor een voeding en toen heb ik haar om 7.45 uur vanochtend maar wakker gemaakt want mijn boobs protesteerden :D Heerlijk! Wel een beetje druilerige dag dus ook wij hadden af en toe een lastige peuter. Hopelijk kunnen we er morgen wel even op uit. Heb gewoon zin om te wandelen (klein stukje dan) ;)

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    MamaChantal mooie buik hoor!

Anticonceptie ik moet er nog even met hubbie over praten, misschien kies ik voor een spiraaltje of misschien sterilisatie bij hem. Nog even dubben :cool:

MNM jee lastig dat je nu ook nog niet goed kunt slapen. Ik merk wel dat ik overdag moeilijker slaap maar ’s avonds ben ik gelukkig gelijk vertrokken.
    Hopelijk kun je gauw weer de slaap vatten, ai maar die hartkloppingen en duizelingen klinken niet goed :(. Pas op jezelf meis!

Annab ja idd je ex komt hem vanzelf een keer tegen.
    Ik ben redelijk opgeknapt maar nog niet heel erg mobiel
    Hi hi late nesteldrang, onkruid weghalen heb ik ook een pokkehekel aan....;)
    Oh prachtige foto van jouw kids!

Angiebaby lekker dotje!!

Zonnebeertje oef het wachten duurt lang meis :(, hele dikke knuff kan me zo voorstellen dat je er doorheen zit.

Jac lekker tactisch van hubbie ;)

Belliebel lief!!

Henrieke balen zeg die krampjes, weet er alles van. Kyano had er ook veel last van.
    Naomi wilde de eerste 2 nachten ook alleen bij ons slapen, 2x aan toegegeven maar realiseerde me toen toch dat dit levensgevaarlijk is en toen zijn we begonnen met haar vanaf 19 / 20 uur in te bakeren en dat is gelukt en nu slaapt ze gewoon lekker in haar ledikantje. Overdag zonder de inbakerdoek en ’s avonds met.

Mamatien ik had echt pijn die op en af ging, hele scherpe pijn op het hoogtepunt van een wee en die zakte langzaam weg, even rust en dan voelde je de pijn weer opkomen.
    Je mag toch niet door blijven lopen met blaasontsteking?

Marleen ook al zo’n lieve foto!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zitten hier een film te kijken.
    Kleine is echt heel erg druk,maar vooral met druk uitoefenen down under.

Marleen, jeee kan ik toch goed pendelen he ;) ( 50/50 kans maar goed )
    Schattige foto ! Ik ben dan nog wel niet bevallen maar hier loopt de melk er ook uit

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ok dan wil ik ook nog even spammen na al die lieve foto's :)

Heerlijk slapen in haar doekje

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh ben jij mijn oma??? :)

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    En als laatste de familiefoto :)

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    al die fotos....smelt.... maandag mag ik ons wondertje ook laten zien :D hihi

ik laat weer mirena zetten na de bevalling.. had ik voor de zwschap ook,beviel me prima! 2 dagen in de maand heel licht ongesteld,en geeft weinig hormoon af..

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Heb het idee alsof wij iets verkeerds doen. Overdag hebben we een blije baby die veel slaapt en nauwelijks huilt. Zodra we met zn drietjes zijn huilt ze al bij het minste geringste en valt moeilijk in slaap. Heb nu dus ook flink last van de hormonen en dus kraamtranen. Ze wil 's avonds echt alleen bij mij slapen. Vriendlief heeft haar nu zodat ik kan slapen even. Maar ze blijft huilen :( en ik zit er echt even doorheen.

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    MamaCHantal Ja voor jou is het aftellen begonnen meis, nog een paar uurtjes!

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    henrieke, overdag slaapt ze gewoon in dr bedje? of bij jou..?
    misschien dat inbakeren helpt voor de nacht?(weet niet of dat zo jong al mag hoor..?)
    kleintjes hebben ook nog geen dag-en nacht ritme..

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    wupje.. ja hoop max 48 uur..
    zal je zien..zit ik me druk te maken en af te tellen..hebben ze geen plek maandag... haha.. kan ik me nog een dag druk maken:(:p

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Moeilijk hoor, is ze onrustig als ze in slaap wil vallen? Anders kun je eens met een hydrofiele luier proberen om haar daar in te wikkelen. Heeft ze een beetje de geborgenheid van de baarmoeder terug. En op de een of andere manier komt zoiets er altijd 's avonds uit en overdag niet. Dan horen ze geluiden en dat is een stuk vertrouwder dan de stilte van de nacht. Dikke knuff!

Deel Deze Pagina