@marloes, bij mij was het vocht idd ook pas na een week weg, wel heerlijk he, eindelijk niet meer van die dikke voeten idd heel veel drinken!
Net op de fiets naar de brievenbus geweest en daarna door naar de geitjes met een zak voer. Hek was open dus konden naar binnen. Leuk ! Miracle, lekker dat je tot half 12 kon blijven liggen !' Wat eten jullie ? Wij rauwe andijvie stampot,maar eigenlijk heel geen trek in. toch maar maken zo want moet wel vitamines binnen krijgen
Ga me er maar toe zetten> Had nog spekjes in huis, blijken ze over de datum te zijn en juist daar had ik nu zo trek in.
Oh scheet! Lekkere bos haar, mooi hoor! Hier eten we lasagna, als ik de puf heb om op te staan. Net even een uurtje op bed gelegen en toen kwam hubbie een vers geschilde ananas brengen LIEF! Wasrek op zolder hangt vol, de laatste was net buiten gehangen. Patries ik hoop dat ik nu ook gauw ons kleine hummeltje kan knuffelen hoor. Ik houd je op de hoogte hoor buddy!
Marloes, hihi ja daar heb ik de banner op uitgezocht. Zal zo eens vragen of mijn mannetje de foto's op de laptop wil zetten. Nila heeft vandaag een rood met wit gestipt jurkje aan. Jij dus ook geen drinker? Ik vind dat ook altijd zo moeilijk. Ah lekker weer normaal in je schoentjes kunnen. Patriesja, nee 's middags kan ik ook niet slapen, maar ik moet verplicht 2 uur rusten zonder dat er iemand op mijn kamer komt. Kaatje, ah leuk dichtbij de geitjes. Mmm jammie andijviestampot, alleen niks aan zonder spekjes. Eten: aardappeltjes, rode kool en een vleesje (dat is nog een verassing). Henrieke, ah wat een schatje, en wat heeft ze veel haar zeg! Pink, lasagna hadden we gister, was ook erg lekker. Ah lief van je mannetje zeg! Hij verzorgt je goed. MamaChantal, wat een lekker ding zeg. Ben erg benieuwd naar je verhaal. Ze ziet er goed uit hoor!
De kraamtranen hebben gestroomd hoor, ik kon niet meer stoppen..... Heb er echt moeite mee dat ik niet uit bed mag/kan. Ik word echt gek dat ik alles moet vragen en dat ik niet voor neia kan zorgen. Ik hoop echt dat er elke dag verbetering in komt.
MNM, Lekker laten stromen! En als je niet uit bed mag, dan kan je daar erg gefrustreerd van worden. Vooral als je het zelf wel graag wilt. Knuff meid! MamaChantal, wat een scheetje Ego, bedacht me opeens dat ik maar 5 uur slaap heb gehad vannacht... hopelijk krijgen we haar vanavond wat beter in slaap. Ze was vanmiddag wat zeurderig, flink gespuugd en veel wakker. Hopelijk slaapt ze straks dus lekker door Mogen voor de laatste voeding vanavond over op 70 ml. Heeft ze iig een goed gevuld buikje!
MNM, zoals gezegd..Lekker laten gaan die tranen! Mamachantal, wat een knapperdje! Ben ook benieuwd naar je verhaal.
IK ben ook benieuwd naar je verhaal Mamachantal! MNM het is ook echt niet fijn dat je aan bed gekluisterd bent. Hopelijk gaat het snel beter.
mamachantal wat een schatje! ben erg benieuwd hoe t is gegaan en wat de volgende stappen zijn, moest ze nou snel geopereerd worden???
@henrieke, aaaah zo lief!!! @pink, ik ga voor je duimen meis, dat de kleine maar snel mag komen! @chantal, aaah lief!!! ben ook erg benieuwd!! @mnm, ach meis ik hoop zo dat je je snel weer wat beter voelt! en idd lekker laten gaan die tranen! Hele dikke knuff!!!