Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    verdorie had ik net alles getypped..is het weer weg! :(

oh krijg bezoek...

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Doe maar rustig aan. Wij gaan nergens heen;) (misschien eerst even in kladblok typen dan kun je het niet kwijtraken) en dan hier plaatsen.
    Veel plezier met je visite!

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Net mijn voeten maar gemasseerd (zover dat ging) hubbie is de hort op misschien dat ik die vanavond nog zover krijg dat hij mijn voeten nog even wil doen.
    Het wordt dus ook geen lasagna, even opzoek naar een krentebol.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, idd even in kladblok typen en dan kopieren. wis je het perongeluk kan je altijd weer ongedaan maken gebruiken ;)

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hadden jullie ook dat je steeds dichter bij de uitgerekende datum minder ging eten?
    Ik heb steeds minder honger en al helemaal geen zin in avond eten.

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ligt het aan mij of is het hier wel erg rustig?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook steeds minder trek in eten idd. Normaal nam ik savonds nog een bak muesli met yoghurt, nu krijg ik er net een halve bak in. Maag wordt een beetje verdrukt denk door de baby

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Terug van de verjaardag van mijn vader, hij vond het toch wel jammer dat hij geen kleinkind heeft gekregen vandaag, hihi
    Lekker chinees gegeten daar!

ja, hier ook minder eten, mijn is echt zoooooo vol met kind, sta echt op kanpoen voor mijn gevoel, haha
    kan ooke cht bijna niet meer lopen, doet zeer!

mijn broertje gaat vrijdag naar Mexico, naar zijn vriendin, hebben elkaar een jaar niet gezien!
    Hij neemt als het goed is een mooie draagdoek mee voor mij, die zijn daar een stuk goedkoper! ik heb al een mooie roze, maar wil ook nog een paarse of zo :)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonnebeertje, o chinees gegeten, ze zeggen dat dat de bevalling opwekt :D Ik hoop het iig voor je ! Dat is handig een broer die een goedkopere draagdoek mee neemt :D Ben hier ook aan het kijken maar vind sommige echt mega duur

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @marloes
    Nou die 45 minuten in de tuin heb ik wel even gevoeld...
    Op een of andere manier vergt douchen heel erg veel van me ben echt gesloopt als ik onder de douche vandaan kom en lichamelijk dan dat ik denk ik MOET plat... zo apart...

@henrieke
    Heerlijk foto :D
    (hihi 5 uur slaap... dat heb ik al ongeveer vanaf geboorte van Céan... ben er inmiddels goed aan gewend :) )

@kaatje
    hier vanavond pannenkoeken... Heb maar besloten het makkelijk te doen in het weekend en door de weeks echt te koken.

@mamachantal
    Jij bent er weer snel bij :)
    Wat een popje zeg!

@mnm
    Neem gewoon je rust en probeer ervan te genieten dat je in bed moet liggen en blijven! Straks wordt het al druk zat!

@minder eten
    uhm... geen idee ben ingeleid... maar bij de andere 2 wel gehad... en nu eet ik me de lazerus! Eet vooral veel sla! Heerlijk joh! 's ochtends, middags en 's avonds... erg lekker!

*ego*
    Ik merk dat ik veel kan doen in huis en om het huis etc... maar douchen is echt zeeeer vermoeiend en pijnlijk... geen idee hoe dat komt...
    Nu zo stofzuigen, dweilen, vaat opruimen, sla klaarmaken :p, en dan heerlijk op bed tv kijken... (nog 3 uurtjes... zucht... zie er ZO tegenop dat hij komt)

11. mamatien

mamatien Niet meer actief

Eten?!? Wat is dat :p ik eet bijna niets meet.. Na 2 happen al vol...

Chantal, ah galen dat je verhaal gewist werd, dan maar ander xtje.. Hoop dat t wel goed gaat met jou en vienna!

Zonnebeertje leuk draagdoek uit mexico :)

12. mamatien

mamatien Niet meer actief

Wat leuke fotos weer :)
    Mnm lat de tranen maar gaan hoor... Aan bed gekluisterd is niet leuk, maar zo weinig slaap ook niet..

Pink, je gooit alles in de strijd zo te lezen, hoop dat t werkt :)

Kaatje, hoe gat t met jou?

13. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hallo lieve bijna-mamma's en verse mamma's!

Hoe is het met iedereen? Ik ga zo eens zien wat ik allemaal gemist heb maar ik zag vluchtig voorbij komen dat mamachantal een foto heeft geplaatst; ik ga ervan uit dat je dochtertje geboren is; gefeliciteerd!!!

Hier gaat alles lekker. Volgens de kraamzorg ga ik in mijn herstel erg hard en doet Lotte het erg goed. De bv loopt perfect en als gezinnetje vinden we onze weg ook makkelijk.
    Bezoek hebben we nog niet echt maar daar hebben we bewust voor gekozen; heerlijk aankeutelen met ons 4tjes is een fijn begin.

Zal zo een fotootje spammen.

Mnm, zag op hyves je meiske voorbij komen; wat een plaatje weer.

Waar Frummel alle energie vandaan haalt is me een raadsel; meisje wat ben jij lekker druk en actief zeg. Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Nou, even een belletje en dan verder lezen...tot zo.

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Eten: Hier de laatste paar dagen ook weinig tot geen honger, moet mezelf echt dwingen om te eten soms.

Zonnebeertje, Leuk een draagdoek uit mexico!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, groot gelijk hoor. maar had hier als lunch poffertjes en chips, dus wilde wel iets gezonds op tafel zetten.
    Dan bel je hem toch af. Of komt hij echt belangrijke dingen bespreken ? Vind het sowieso een achterlijk late tijd ( had hij niet voor zijn werk kunnen komen ? )

Mamatien, hier alles goed maar ben er klaar mee. Hoop Ferry straks nog even zover te krijgen in de hoop dat dat de bevalling op gang brengt ;) Trek jij het nog ?

Kikker, leuk dat je even komt kijken :) Chantal is vanochtend bevallen. Na jou zijn Herieke en MNM ook bevallen. Fijn dat alles zo goed gaat bij jullie. En idd lekker met zijn viertjes is ook heerlijk toch> gaan hier de kraamvisite alleen in de ochtend en middag doen zodat de avond helemaal voor Levi is ( rustig douchen,knuffelen en naar bed brengen )

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @kaatje
    Het zijn wel belangrijke dingen helaas (althans hij zegt dat het belangrijk is). Liefste bel ik hem ook af maar het is belangrijk. Als hij voor zijn werk had moeten komen was het voor 1 uur aangezien hij op 2 uur moest beginnen.
    Mjah dan moet hij de wekker zetten en er echt vroeg uit. Nu zijn er geen kinderen om ons heen die ons storen om mee luisteren of alleen papa's aandacht willen.
    Tis even niet anders maar goed hoop dat het werkelijk belangrijke dingen zijn anders kan hij zo weer vertrekken...
    *ego*
    ik kan mezelf op dit moment geen schop onder me kont geven... zucht...

17. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Kaat zou jij voor mij willen pendelen wanneer onze dochter geboren gaat worden? (*kijkt heel lief met scheef hoofd*)

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Hier vandaag een gezellig dagje gehad. Lekker naar opa en oma op bezoek geweest en Naomi heeft het goed gedaan. We hebben een stuk gewandeld en ze heeft verder buiten geslapen in de wandelwagen. Wel is ze nu erg onrustig, lijkt krampjes maar weet het niet zeker. Ze kan maar niet in slaap komen en blijft huilen.
    Ga even kijken bij hubbie, misschien wil ze drinken.

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wow babynieuws!!!
    MamaChantal meis van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Viënna Demi!
    Ik vind de naam prachtig zo!

Frummel hi hi hubbie kneep er dus even tussenuit gisteravond ;)

Annab uhh waarom komt je ex op zo’n laat tijdstip? Dan liggen de andere twee toch al lang in bed? Oh ik lees je antwoord aan Jac al
    Ik ben ook iemand die ’s avonds graag op de bank duikt en ik plan mijn sociale contacten het liefst overdag. Ik heb ze wel echt nodig maar liever niet ’s avonds :cool:

MNM fijn dat je gisteravond goed geslapen hebt!
    Jammer zeg weer een andere kraamhulp.
    Vond Nila het ook zo heerlijk in de tummytub?
    Oh herkenbaar die kraamtranen..

Henrieke gelukkig heb je iets aan onze steun gehad! Het komt wel goed meis, het begin is gewoon heel moeilijk.

Schildje wow zelf al het hoofdje kunnen voelen dan moet je toch wel een snelle bevalling krijgen lijkt me.

Marleen hi hi ik sukkelde vannacht ook in slaap tijdens de nachtvoeding. Pff het heeft zijn charme met een klein ukkie maar doorslapen is toch ook wat waard

Jac knuff meis!

Danitjuh lekker genieten dan hè als je de kleine zo in bad kunt doen.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mail maar even ! Heb zonnebeertje ook nog in mijn inbox staan. Als ik vannacht niet beval doe ik het morgen :)

Deel Deze Pagina