Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paso, succes morgen !

Ik leef maar een beetje naar donderdag toe, dan gaat de vk kijken of ze me kan strippen.Heb er opeens een hard hoofd in dat het voor die tijd nog gaat gebeuren.

2. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Henrieke; gefeliciteerd en Chantal dus ook.

Kraamvisite. Wij hebben volgende week zondag een kraamfeest; dat houdt alle visite nu mooi weg en met dezelfde reden; Elin. Het is allemaal wel genoeg verwarrend, chaotisch en nieuw nu.

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hihi :) :p idd!

Heb hier vriendlief duidelijk gemaakt dat ie m voorlopig maar in zn broek moet houden. Ben al eens behandelt voor vaginisme en merk dat ik het idee van sex momenteel doodeng vind en er zelfs paniekerig van word. Maar goed, tijd heelt alle wonden :)

Frummel, wat een scheetje is het ook! En ben jaloers hoe jij altijd op de foto staat! Met mijn huidige wallen en vlekkerig gezicht vermijd ik meeste foto's momenteel :)

Dikke enkels, hele zwangerschap nergens last van en nu opeens verdwijnen mijn enkels!

Ego, mijn hand doet pijn! Ader waar het infuus is in gegaan doet me zo'n pijn als ik t aan raak (doe t dan ook niet!) Is ook flink dik en vrij hard

4. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hier sluit ik me volledig bij aan! Je had me voor vandaag gependeld; ooooh....en dat duurde nog zooooooo lang! Hihi

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kikker, ideaal toch als je dan een kraamfeest kan geven.
    hier komt op zich niet zo heel veel qua visite dus allemaal goed te verdelen en ook gewoon een paar dagen lekker visite vrij.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja ik ga off. een vervelende bandenpijn rechts dat doortrekt in mijn been.
    Gene die vannacht bevallen, succes ! en tot morgen

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Mamachantal Gefeliciteerd met jullie kleine meid en zusje!
    Mooie meid!

Henrieke Mooie meid hoor, en inderdaad wat een bos haar!

Voeten Die van mij hebben ook eindelijk hun normale formaat weer! Vind ze nu zelf dun er uit zien na die olifantenpoten :D

Eten Poffertjes. Marcel had middagdienst en ik heb dan nooit zoveel zin om te koken voor 1,5 persoon.

MNM Haha, gelukkig hebben wij een hele goede taakverdeling in de nacht. Marcel haalt de flesjes van beneden (maakt ze klaar) en ik geef een schone luier en geef de fles. Dus hij is net zo goed wakker.
    Maar ja een flesje geven duurt ietsje langer natuurlijk en aangezien Romee niet een hele snelle drinker is....
    Marcel slaapt zo weer, misschien moet ie vannacht zelf maar eens een fles geven ;)
    Dikke knuf voor jou meid, dat zal inderdaad niet makkelijk zijn. Laat lekker gaan die tranen, lucht misschien even op.
    Mooie meid hoor, wederom een echt meisje! Heeft ze op de eerste foto een jurkje van Noppies aan? Die heeft Romee vandaag aan :D
    Whaha zie t al op de 3e foto.

Patriesja Heerlijk he, die slapende kindjes op je buik.... Hier ligt er ook een. Ik lig lekker op bed met de laptop op schoot en Romee ligt er tussen. Kan net bij mijn toetsenbord, haha! :D

Pink Ik had de laatste weken ook weinig trek in eten. Nog steeds niet echt trouwens hoor.

Zonnebeertje Spannend zeg voor je broertje!

Kikker Fijn dat het zo goed gaat bij jullie! Hoe is het nu met je rug/bekken? Minder last?

Wupje Inderdaad, zo midden in de nacht met je hummeltje zitten is ook wel fijn maar word er wel heel moe van. En van te weinig slaap krijg ik al snel migraine. Gisterochtend mijn eerste pilletje al weer gehad. Viel me nog mee, bij Jara had ik na een paar dagen al migraine.
    Toch weer lastig inschatten waar ze precies last van hebben he? Hoop dat Naomi snel weer rustig is.

Jac Dikke knuf meid! Rustig aan en voor je t weet is je mannetje weer thuis. Blijft ie dan thuis tot na de bevalling?

Frummel Heerlijk zeg dat je alles zo fijn kunt doen. En dat Jace het zo goed doet, lekker van genieten!
    Leuke foto's!

Vanmiddag even lekker bijgeslapen. Marcel naar het werk, Jara op bed, Romee in de wieg en ik ook op bed. Om half 4 waren we pas weer beneden. (we lagen er rond 1 uur in ;))

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje Trusten! Rustig aan hoor, hoop dat je een beetje kunt slapen.

9. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha, beter zo pendelen dan dat je over de datum heen gaat :D

Truste Kaatje!

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kaatje, dat is meer dan genoeg, je krijgt vast ook nog wat.
    Niet zo gek doen meis, het kan zomaar ineens gebeuren, kijk naar mij.

Henrieke, ja voor mannen is het ook erg wennen. Heeft je hubbie vandaag een betere dag?
    Je bevalling is ook pas 4 dgn geleden, misschien denk je er over 6 wkn heel anders over.
    Ai dat kan flink pijnlijk zijn van een infuus.

Paso, haha ochtendpaal. Maar dat doe je goed.:D
    Oh spannend morgen weer controle. Hoelaat moet je?

Kikker, ah leuk een kraamfeest. Hier tot nu toe veel eigen familie over de vloer, dat is al druk genoeg.

Pink, hihi ik zie het al voor me dat je puffend achter het stuur zit.

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: truste en ik hoop toch echt dat je niet tot donderdag hoeft!

Henrieke: je wilt mij 's ochtends niet zien hoor:D maar een douche en een beetje mascara doet wonderen haha(voor de rest heb ik ook geen tijd/energie).

Paso: heb je al meer gehoord over het 'gedoe' van wie wint qua gelijk met het ongeluk?? Ik heb ooit ook zoiets gehad. Werden aangereden door een spookrijder in belgie. Auto helemaal total loss. Ik alles gebroken inclusief me rug en we werden niet in ons gelijk gesteld!? Rechtsbijstand deed toen wonderen. Alles terug vergoed gekregen. Viel verder weinig te verhalen. Spookrijder was dood en liet een vrouw en 3 kids achter. Had niet echt de behoefte om van hun te gaan plukken.

Ik ga nu maar eens crepes bakken en daar een bak ijs op leeg smeren.. Zooo'n trek in:D

12. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Nou, dat belletje duurde wat langer en was wat heftiger dan gedacht. Kraamtranen dus...ach; hebben we die ook maar gehad.
    Maakt wel dat ik de laptop weg ga leggen, een borst leeg mag maken(heb al 3 dagen enorme stuwing, neemt nu eindelijk echt af dus hoop dat ie wegblijft) en dan nog even wat bankhang met manlief voordat we het bed op gaan zoeken.

Dames; een goede nacht(vind het trouwens toch wel vreemd dat er nog zoveel zwanger zijn hier....mijn leven is inmiddels zo omgeslagen dat het raar is dat het hier zo wat doorzwangert. Wens jullie allemaal een goede nacht. Met zo hier en daar een bevalling;).

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    zo,nog een poging :)

Vannacht om 4 uur werd de kleine meid wakker,dus ik mn bedje uit om haar toe te dekken..stond op en mn ondergoed werd beetje nat. Ik dacht ach beetje urine of afscheiding. dus op de wc ff gekeken en zaten witte vlokjes in. dus vruchtwater.
    ik weer mn bedje in gegaan,want het was niet zoveel.. en dacht als het vruchtwater is,komt er nog wel meer uit,dat was niet zo.
    maar in bed begonnen de weeen. t waren wat krampen onderin mn buik,ik dacht ooh kan ook blaasontsteking zijn. tot ik echt zuchtend in bed lag. Dus toch maar leiden gebeld.
    Kon gelijk komen, maar hoefde niet te haastten.. doe maar rustig aan zeiden ze. dus jamelie naar oma gebracht en hierheen gereden. Maar de weeen werden steeds heftiger, kon bij oma amper nog lopen van de pijn. En in de auto werd het echt heftig. manlief overal zo'n 40 km te hard gereden en overal waar geen camera stond,door rood gereden.
    onderweg nog hierheen gebeld dat het er snel aankwam.. had elke minuut/2 minuten een wee.. en op t laatst ook al persdrang.
    hier aangekomen rond 6uur, en had al volledige ontsluiting dus mocht meepersen, en 6:17 was ze er al!
    dus net optijd..

14. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @wupje
    Ik vind een keer op een avond iemand over de vloer of even weg te zijn niet erg... maar inderdaad liever overdag... al moet ik zeggen dat ik het op dit moment ook wel heerlijk vind om even geen sociale contacten te hebben. Merk dat ik gewoon heel erg druk ben geweest de afgelopen jaren en dat ik nu echt rust nodig heb.
    Spreek vriendinnen etc via msn enzo... maar kan me moeilijk concentreren via een telefoongesprek.

@luca
    spannend hoor. Hoop dat het doorzet voor je :)

@kaatje
    ja he hihi... normaal gesproken ben ik niet zo hoor... ben redelijk sociaal en zet niet snel iemand de deur uit... maar wil toch wel een redelijke nachrust hebben ipv een hangende ex hier:p

@jac
    Dikke knuffel!

@mnm
    Leuke foto's :)
    Ik krijg last van de lage onderrug en van me buik ter hoogte van de baarmoeder zeg maar. Vreselijk irritante steken dat rechtop staan niet gaat en gebukt staan weer wel.

@frummel
    Heerlijk dat het zo goed gaat :) Je bent al lekker druk geweest :)
    Jace groeit hard dus! Wat super dat Declan loopt!

@ochtendpaal
    die heb ik echt al ZO lang niet meer gezien!!! hahahaha

@kikker
    Hier een kraamfeest volgende week zaterdag.... wat staat er bij jullie op de planning? Wat ga je doen met hapjes en drankjes en aankleding enzo/ofzo?

@henrieke
    Hier ook nog steeds een pijnlijke hand van het infuus...

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente

Dat heb je snel gedaan zeg!

Hoe gaat het nu met jou ???

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ja gaat prima! voel me best goed.. wel last van na-weeen en lopen gaat nog niet super.. maar verder goed hoor

17. Wauww MamaChantal een turbobevalling dus :D Super om te lezen! Gelukkig gaat het met jullie meisje ook goed, heel veel sterkte voor de komende periode.

Kaatje; mij heb je gependeld voor de 21e :D Ik heb mezelf gependeld voor de 14e.. ben benieuwd hihi.
    Hier lijkt de boel ook afgezakt weer, dus denk dat het hem vannacht ook niet meer gaat worden helaas :(
    En ik was nog wel zo hoopvol na die bergtocht :p Je had die gezichten van de wandelaars moeten zien haha. Allemaal met van die wandelstokken en bergschoenen met hele survivalkits, komt er opeens een 38 weken zwangere vrouw op haar birkenstocks voorbij huppelen :p

Frummel; ik vind je muur echt heeeeeeeeeul erg leuk! Vooral met die fotolijstjes, echt heel leuk gedaan zeg! En Jace is inderdaad groot als je zo die foto ziet :$ Groeit hard!!

AnnaB; veel succes straks met je ex. Hoop voor je dat het niet alsnog onbelangrijk is en je voor niks zo laat op hem moet zitten wachten.

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    MNM; morgen kwart over 12 en hopelijk meteen daarna onze "nieuwe" auto ophalen.

Anna; haha voor jou wordt dat idd misschien wat lastiger ;)

Mamachantal; redelijk "soepele" bevalling als ik het zo lees...fijn hoor!

Frummel; nee helaas na het tegenvallende bericht van vorige week niks meer vernomen. Tja en dit is al de rechtsbijstand die er 7 maanden mee aan de slag is, wij zullen het onderzoeksrapport af moeten wachten voordat we de tegenaanval in kunnen zetten.

Kikker; welterusten meid!

19. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Jeetje Chantal; das een vlotte geweest! En ik maar denken dat ik een snelle landing had...hihi! Wens je veel sterkte de komende dagen!

Anna; ik maak muffins, we halen wat geboortesnoepjes en hapjes, marsmellows en andere dingen in de kleuren roze/wit en zetten een tuintafel vol frisdrank enzo neer. Het feestje duurt 2 uurtjes dus een paar sta-tafels en een partytent voor de evt regen.
    Gewoon als een verjaardag.
    Oja; niet te vergeten beschuit met muisjes, hihi!
    Verder hang ik slingers enzo buiten op. (We vieren het dus in de tuin)

Mammachantal; naweeen; heb ik echt vreselijke last van gehad, zat ervan te huilen op de bank. Vraag gewoon pcm hoor! En puffen...mag je nog een keer ;). Fijn dat het zo goed met je gaat!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ja hihi ze vroegen ook al of we nog een kindje wilden.. en dat ik dan maar van te voren in het zh moest liggen:D haha maar komt geen 3e helaas.

Deel Deze Pagina