Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    mooi angie!! ook leuke kleertjes

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ik ga off.. poging doen om te slapen.. dan kan ik 7uur kolven,ontbijten en dan hopelijk om 8uur voeding geven:)

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dankjewell succes!!

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

Meideb ik lig in t zhuis,

Gisteravond begon de pijn weer en vk vond beter dat ik nachtje geobserveerd werd, in de auto begonnen pieken in de pijn te zitten..

Hier bleken dit ovetduidelijke weeen te zijn..
    Omdat ik zo beroerd was heb ik pijnstilling/slaapmiddel geha.

Vanwege koorts en er zeer slecht uitzien hebben ze urine en bloed getest.. Blaasontsteking is t niet maar beginnend HELP syndroom, ben dus super bloj dat ik toch gebeld heb..

Zoals t er nu uit ziet moet t vandaag geboren worde...

Ga nu weet proberen wat te slapen..

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Jeetje mamatien dat is schrikken!!
    Veeeel succes vandaag!
    Ik denk aan je!

Mooie foto's weer zeg, allemaal mooie kindjes!

Chantal; wat een snelle bevalling!!!!
    Spannende tijd gaat er nu komen voor jullie en je kleine meisje!

Hier alweer wakker, slecht geslapen :s
    Mannetje gaat wel werken, komt naar huis zodra er wat is.
    Moet om 11:45 bij de Vk zijn! Spannend!

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mamatien, goed dat je gebelt hebt! Veel succes!!!

Zonnebeertje, succes bij de vk! Balen van je nacht.

Hier heeft madam geen enkele keer gezeurd voor het slapen gaan! Ze sliep iedere keer heerlijk, zelfs toen ze vrij veel had gespuugd in haar slaap. Alleen sliep ik een stuk minder goed. Bleef constant dromen dat ik in slaap viel, maar dat ik haar nog vast had. Schrok dan ook iedere keer wakker. Maar niet 1x ofzo. Nee, iedere keer als ik in slaap viel droomde ik het en zat ik weer rechtop in bed.

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Mamatien, Jeetje zeg beginnende help.... Fijn dat je nu in het ziekenhuis bent. Succes vandaag, zet m op!

Henrieke, fijn dat je kleine meid lekker heeft geslapen! Dat is een goed begin. Nu jij nog :)

Hier vannacht om 3 uur voeding en om 6 uur. Jara is ook al wakker, maar die heb ik gezegd dat ze nog maar even moet gaan slapen.

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

He meiden om 7.30u spoedkeizersnee

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Heeeeeel veel succes!!! Spannend hoor! Hou je taai!

Henrieke; herkenbaar hoor dat je steeds schrikt dat je haar nog vast hebt! Komt goed!

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Jeetje mamatien das schrikken!!! Heel veel succes en straks heb je lekker je kindje in je armen!

Hier weer lekker doorgeslapen vannacht na de voeding van 0:00 uur was ze onrustig dus lekker ingebakerd speentje gegeven naast haar bedje gezeten om haar over haar hoofdje te aaien zodat ze wist dat ik bij haar was,dat hielp vrij snel want ze viel in slaap om half 2 tot 6:45 vanmorgen heeerlijk steeds vaker slaapt ze 7 a 7,5 uur door.

Nu ligt ze op me borst breng haar zo naar bedje en dan gaan we weer slapen samen hahaha.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Mamachantal, jeetje wat een turbo bevalling zeg ! Smiddags kijk je nog heel erg tegen inleiden op en dan opeens is ze er.
    ( nu hopen dat je niet tig boetes binnen krijgt ;) )
    Fijn te lezen dat Viënna het zo goed doet, drinken kost idd een hoop energie. spannend morgen !
    Volgens mij gaat ze wel richting de 8 pond of niet ?

Angie, wat een heerlijk meisje is Djena !

Mamatien,goed dat je gebeld hebt. Zet hem op vandaag !
    o spoed ks over 10 minuten.succes !

Henrieke, vervelend steeds zulke dromen.Gelukkig heeft Emma wel lekker geslapen

Wij gaan even aankleden en ontbijten

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh mamatien, wat goed dat je gebeld hebt!! Ik laat mijn telefoon niet meer alleen. Heeeeeeel veel succes!

13. Mamatien heel veel succes! Jeetje gelukkig maar dat je toch had gebeld zeg! Zet m op!

Alles weer rustig helaas :( dus kan weer bloed laten prikken, laatste keer gelukkig :)

14. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier 2 x een uur geslapen ;), nog niet best dus.
    Ik snap er niks van.
    Heb vannacht wel liggen rillen onder het dekbed, ik denk dat ik koorts had van de stuwing, jeetje wat doet dat pijn zeg. Maarja die kwaaltjes horen erbij. ;)
    Nila heeft het weer eens perfect gedaan vannacht, 11 uur, 2 uur en om 7 uur de fles, en verder lekker geslapen. Nu ligt ze weer in dromenland.
    Zometeen om half 9 komt de nieuwe kraamhulp, ik ben erg benieuwd.

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

@Qua eten hebben wij (mijn moeder en ik) mac gegeten. Mijn man heeft daar nooit zo'n zin in en ik wilde wel maar niet alleen met de kids. Mijn moeder wilde wel mee en gezien het voorlopig even de laatste keer is was het wel heel erg leuk om dat te doen.

@Henrieke wat een moppie zeg. Wat een hoop haar heeft zij zeg!

@mamachantal jij ook al zo'n klein moppie!

@MnM meid laat je tranen maar lekker gaan. Het is ook niet niks om niet te kunnen doen wat je normaal gedaan hebt. Zeker als je niet voor je andere meisje kunt zorgen. Het gaat er om dat jij uitrust en voor je gezin zorgen komt echt wel weer. Je "moet" nu echt aan jezelf denken. Het komt allemaal goed. Dikke knuffel!!

@Wupje nou dat mag ik hopen. Of ik heb het echt verkeerd gevoelt. Het voelde wel rond ik zou niet weten wat dit anders zou moeten zijn. Ook als ik wat duwde voelde het hard aan.
    Iemand ervaring daar mee? frummel jij had toch ook zelf gevoelt van binnen? Hoevoelde dat bij jouw dan?

@MnM wat een leuke foto's zeg. je kunt echt zien dat zij de grote zus is. Wat kijkt ze blij zeg! :)
    Dat jurkje is zeker super om te zien. Dan nog voor die prijs is helemaal leuk. Gezien ze het toch niet zolang aanhebben vind ik het altijd zonde om heel veel geld uit tegeven aan kinderkleding.

@Drinken daar moet ik ook echt aan denken. Drink veel te weinig.

@Frummel ziet er goed uit de muur met foto's.

@Mamachantal zo dat is zeker snel gegaan zeg! Maar goed dat je man hard is gaan rijden en door roos enz. Anders was het wellicht in de auto geboren. Klinkt wel bekend zo'n snelle bevalling. Hoe voel jij je nu dan? Nog last van naweeén gehad?
    Oh ik lees al dat je last daar van hebt. Ik heb dat dus nooit gehad na de bevalling vandaar mijn vraag.

Haha de vraag van een derde werd ons ook gesteld ivm snelle bevalling. Toen was ons antwoord nee die komt er niet. Nou je ziet het de natuur heeft geholpen. Nu moet ik dus echt gelijk bellen als ik maar wat van een wee voel of als mijn vliezen breken. :D

@Mamatien fijn dat je nu weet wat het is. Helppsyndroon is niet fijn. Goed dat ze het nu weten en dat je wellicht vandaag al moeder word. Heel veel sterkte vandaag. Ik weet van mijn schoonzus wat het is. Aha ik lees dat je een spoedkeizersnee krijgt.

@Zonnebeertje ik ga voor je duimen dat ze wat kunnen doen voor je.

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Och jee Mamatien, wat schrikken.
    Gelukkig ben je in goede handen en op dit moment een spoed ks.
    Zo zie je maar dat je altijd moet bellen.
    Je hebt het goed gedaan meis. Hopelijk kun je snel van je hummeltje genieten.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM, toch raar he dat je zo weinig slaapt. Hoop iig dat je lichaam snel weer slaap gaat inhalen

18. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @iedereen die naar de gyn of vk moet
    Heel veel succes vandaag en hopelijk kunnen ze helpen...

@paso
    Ik mis die ochtendpaal niet hoor haha... althans nu niet... laatste weken van de zwangerschap dan weer wel:p

@kikker
    zo gaat het hier ook ongeveer :) Hier duurt het dan iets langer... van 1 tot 5. Komen mensen van heel ver... (Den Helder naar Enschede :O)

@Chantal
    Fijn dat jij je goed voelt :) Het lopen komt vanzelf wel :)

@marloes
    Maatje 62 al... ik wil toch nog wel even een paar weken in maat 50/56 zitten hihi...
    Céan heeft nu maat 50 waarin hij goed zit en maat 56 is echt nog te groot hihi...

@mamatien
    Jemig zeg dat is schrikken! Beginnend HELP syndroom. Goed dat je hebt gebeld!
    Succes vandaag en dikke knuff!
    Ik lees dat je op dit moment een keizersnee krijgt... spannend zeg!

@zonnebeertje
    succes bij de vk! Ben erg benieuwd!

@henrieke
    heerlijke nacht gehad dus!

@mnm
    Wel fijn dat je iets hebt geslapen ookal is het niet veel.
    Balen van de stuwing...

*ego*
    Hier is me ex niet geweest (verassing)... Kreeg een smsje om half 11 dat hij nog geen aflos had op het werk. Zijn oude teamleader had iemand ingepland die op vakantie is!. En natuurlijk zijn er 2 op vakantie. 1 heeft ochtenddienst, 1 had teveel gedronken en 1 was niet wakker te krijgen... dus is de nieuwe teamleader maar uiteindelijk gegaan en kon me ex om half 2 naar huis gegaan.
    Ik kon natuurlijk niet slapen... was om half 10 in slaap gevallen op de bank met Céan. Dus om 11 uur werd Céan wakker en die wou drinken hebben. Toen las ik ook pas zijn smsjes haha...
    Daarna eerst nog wat gegeten en toen naar bed gegaan. En ja hoor Céan kwam vannacht 3x voor voeding... die was zo onrustig... en ik ben nu ZO moe! haha..
    Nu zo Ticho naar school brengen, geld pinnen en weer naar huis... vandaag worden er wat grote boodschappen bezorgd (O.a. 12 pakken melk!). (er gaat ruim een pak melk per dag doorheen... vaak zelfs 2). Dan wat in huis doen want om 10 uur komt het cb hier... *gezellig not*.

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marleen, typisch he dat mannen zo weer in één keer in slaap vallen.
    Aaaah Romee ook dat schattige jurkje.

Kikker, och meis, jij moest ook aan de kraamtranen geloven. Typisch he dat het je zo overvalt, maarja het is er uit.
    3 dagen stuwing :$, neeeeeeeeee.
    Klinkt helemaal super geregeld je kraamfeest.

MamaChantal, jeetje wat een verhaal zeg. Echt letterlijk net op tijd. Gelukkig is het wel goed gegaan.
    Wat heftig allemaal wat je meisje heeft, maar gelukkig doet ze het erg goed, dat is voor nu het belangrijkste. Wel eng dat ze dan blauw wordt tijdens het drinken.
    Och wat een schatje zeg!

Anna, au dat klinkt wel pijnlijk zeg.

Luca, haha ik zie je al helemaal lopen op die berg.

Naweeen: heb ik nog steeds, vooral als Nila huilt.

Marloes, haha maatje 62 al weer.
    Ook goed geregeld voor de nacht.
    Paso, veel plezier bij de vk straks en natuurlijk met de auto.

Jac, ah bah je voelt je echt niet goed he?
    Ik hoop echt op een betere dag vandaag voor jou.

Danitjuh, heerlijk even eruit, dat zal je vast goed doen.

Angie, heerlijk dat ze buiten zo lekker slaapt, ik kan niet wachten om weer een keer naar buiten te gaan.
    Wat een lekker ding zeg!

Zonnebeertje, ik hoop dat je mannetje heel snel naar huis moet komen ;). Succes bij de vk, spannend.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM, rustig aan vandaag !

Ik ga een boodschappenlijstje maken en boodschappen doen nu het nog niet zo warm is

Deel Deze Pagina