Juli mama's deel 6!!!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by AnnaB, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Dutze Bapsie ;)

Ben benieuwd hoe Zonnebeertje het heeft bij de VK, ze ging kijken voor evt inleiden toch?

2. Jaaa babynieuws!

Mamatien gefeliciteerd met jullie dochter Fleur!!!
    Mumm, gefeliciteerd met jullie dochter Amaya!

Inderdaad veel meisjes he :D Mag nu wel weer een jongetje komen inderdaad!

Hier vanochtend superactief geweest, hopelijk haalt het iets uit. De vk komt om 2 uur weer, ik ga vragen of ze wil kijken of het gerommel van dit weekend iets gedaan heeft en probeer te vragen of ze me wil strippen maar denk dat ze dit niet wil.

Heeft iemand nog ideeen voor het avondeten?? Ben inspiratieloos..

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,548
    3,057
    113
    mumm... gefeliciteerd!

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    Bedankt meiden!

Mamatien en mumm gefeliciteerddddddddd

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Luca, je kunt het iig vragen, je loopt ook al enige tijd te rommelen dus vind dat ze je echt een klein zetje mogen geven ;)

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    MUMM; gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Ik ben weer terug van de vk!
    Hebben weer gestript, pfff wat deed het zeeeer dit keer!
    veel beter als die het vorige week deed! heb nu 2 cm ontsluiting.
    Mocht er morgen nog niks aan de gang zijn ga ik door naar de gyn, dan wordt ik deze week nog ingeleid!
    Hoop dan wel voor het weekend bevallen te zijn!

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zonnebeertje, nou ik hoop dat deze keer strippen wel aanslaat en je vandaag nog aan de gang mag gaan!

Iig wel fijn dat je anders deze week nog wordt ingeleid.

8. Rono

Rono Niet meer actief

Zonnebeertje:) Wat fijn :) Heb je nog de gelderse vallei gebeld?

9. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

Mamatien gefeliciteerd met jullie dochter fleur lekker genieten nu...

net terug van de vk helaas niet gestript:( ze ligt nog dieper dus is het gewoon afwachten wanneer m'n vliezen breken of de weeen doorzetten...pffffff

de oudste gaat zo uit logeren de jongste heeft luisternietjes gegeten geloof ik:( erg vermoeiend...

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    had je al wel wat ontsluiting lindaatje?

11. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

Ze heeft niet gevoeld helaas...:(

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier op bed voor mn dutje... Moet alleen de boel down under laten luchten. Raakt licht geirriteerd door het verband. En slapen met je benen wijd gaat erg moeilijk :) vooral doordat de frisse lucht erg vreemd aan voelt.

Vriendlief gaat zo kijken hoe de kinderwagen in de auto past. Autozitje past nl ook echt net. Ik denk dat het wel lukt, maar zal flink inklappen worden. Jammer alleen dat ie doet tijdens mijn dutje! Had wel even willen lachen :D

Later vanmiddag nemen we de kleine meid voor het eerst mee naar buiten. Heel gedoe voor een heel klein stukje, want ik haal het einde vd straat waarschijnlijk niet eens :p :D Maar moet van de kraamhulp. Goed voor mij en ze kan even helpen met het hoe en wat met de kleine en de kinderwagen.

Maar nu eerst benen wijd en proberen te slapen! :D

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    MNM En, hoe is de nieuwe kraamverzorgster? Balen van de stuwing, doet zeer he?
    Romee krijgt zo rond 11 uur de laatste voeding. Kan een half uurtje eerder/later zijn. Dan rond een uur of 2/3 weer en dan om een uur of 6. Daarna slaapt ze lekker en zit er 4 uren tussen. Vervolgens steeds 3 uren en in de avond wil ze het wel weer eens rekken. Maar merk de afgelopen dagen wel dat het ongeveer op hetzelfde uitkomt. Fijn, een beetje regelmaat!

Anna Die ex van jou daar kun je ook niet van opaan zeg.... Was dat altijd al zo?
    Balen dat Cean 3x kwam, hopelijk is hij vannacht wat minder hongerig. Hoe was de visite van het CB?
    Bij ons komen ze morgen, meestal zijn ze hier heel schappelijk. (ok, ik werk ook op het KDV in het gebouw waar het cb ook zit. We zien elkaar dus regelmatig)

Kaatje Fijn dat Ferry ook eerder vrij kan krijgen. Marcel werkt via een uitzendbureau op een fabriek. Die heeft dus 1 cyclus vrijgenomen (= 10 dagen) Afgelopen donderdag is hij weer aan het werk gegaan.

Frummel Jara had vorige week ook blaasjes op de lip. Volgens de dokter een soort schimmeltje, wij moesten smeren met miconazol. Hetzelfde spul wat je ook wel krijgt voor schimmeltjes op je voeten.
    Zou je niet overwegen om eens een ander merk luiers te proberen? Ik zou ook niet om de 2 uren zijn luier verschonen hoor! Man, dan slaap je helemaal niet meer...

Patriesja Nee, Jara is niet weer gaan slapen, ze heeft een uurtje liggen zingen :D

Marloes Ik wil wel geloven dat Mees maat 62 heeft, hij ziet er ook erg lang uit!

Mamatien Gefeliciteerd!!! Mooie naam hoor, Fleur!

Mumm Gefeliciteerd met jullie dochter Amaya!

Meisjes Zijn inderdaad in de meerderheid! Dat is hier in de omgeving ook zo!

Zonnebeertje Nou gelukkig word je dan deze week nog geholpen. Zo zit er iig wat schot in. Nu maar hopen dat inleiden niet nodig is en dat je lichaam het nu zelf oppakt.

We hebben Romee vanmorgen voor het eerst in de tub gehad. Nou dat was een succes zeg! Dat vind ze veel beter dan het badje geloof ik.
    Jara is vandaag bij mijn moeder dus we hebben vanmorgen even met zn 3en boodschappen gedaan.

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ik kreeg toen met Jara de tip om dan een hydrofiele luier tussen je benen te doen. Word je bed ook niet vies als je nog vloeit ;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    o wordt gek van mezelf. verslik me de laatste twee weken steeds. gewoon in mijn eigen speeksel

Zonnebeertje, hoop dat het strippen dit keer wel helpt

Lindaatje,jammer dat je niet gestript bent.

16. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    luca. duim voor je dat ze je toch net dat laatste zetje wil geven.

zonnebeertje. Nou duim voor je dat het strippen wat uithaalt. Wel super dat ze het iig wel willen inleiden als er niks gebeurt.

17. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant

hey hier nog niks, voel helemaal niks, ben wel erg emotioneel de afgelopen 2 dagen en manlief is niet te genieten, maar waar het aan ligt?!?!?!?

en daar???

18. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Lindaatje jammer dat ze nog niet eens gevoeld heeft of het iets gedaan heeft het rommelen. knuf meid.

Marleen. haha dat word dus voortaan de tub voor romee. Fijndat ze al een beetje een ritme krijgt.

HenriekeC haha dat heet leedvermaak. (kijken hoe vriendlief de kinderwagen in de auto doet.) Succes straks met naar buiten gaan voor de eerste keer met de kleine meid. Vind het wel slim van de kraamhulp. En frisse lucht doet het altijd goed.

Zo hier weer lekker gepoets vanochtend. Nu ff lekker met de kids naar de speeltuin. En straks mijn wasjes weer draaien. tot later.

19. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Laat ferry de avond ervoor even bovenop je duiken hihi:p. Wie weet brengt dat al wat op gang hihi:p.

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @mumm84
    Gefelicieteerd met jullie dochter Ayama

@mnm
    Pijnlijk is het ook... hoop dat het in de komende weken wel minder word. 16 aug heb ik nacontrole bij de gyn en dan hoop ik dat het over is.
    Aankunnen op me ex... nooit gehad en nooit gedaan. ;)

@frummel
    ach had het gisteren kunnen weten... heb ook heerlijk met Céan de oogjes dicht gedaan :)... vanavond word er nog een poging gedaan (uhu eerst zien dan geloven)...
    Ach we zien wel :) Vanavond komt er wat leuks op tv dus dan gaan wij weer knuffelen op de bank en weer lekker dutten :)
    Jij bent ook lekker actief bezig :) Ben erg benieuwd naar het eind resultaat :)

@marloes
    Wat een schatje zeg!

@jac
    Die kerel bestaat alleen maar uit smoezen ;) hihi
    Ik ben erg benieuwd wanneer jij gaat bevallen :)

*Ondertussen ben ik flink aan het gapen*

@bellie
    Foei ga ontbijten jij!:p

@schildje
    Dus we weten gelijk de naam voor je dochter?:p

@luca
    Hier word het aardappelpuree met nog wat... ben er nog niet over uit wat dat gaat worden...

@zonnebeertje
    Hopen dat het strippen effect heeft en dat je voor morgen bent bevallen!

@henrieke
    je kan er nog genoeg mee lachen sommige mannen zijn er niet echt snugger mee wat dat soort dingen betreft hihihi...

@marleen
    Ja dat is altijd zo geweest met me ex... helaas het is niet anders... Visite met cb was beetje vreemd... ze had de auto geparkeerd en ging (in mijn ogen) eerst heel aso een sigaret roken, toen kawgom in doen en toen hierheen... net op het moment dat ik aan het voeden was!
    Verder goed gesprek gehad. Ze was erg verbaast hoe ik het allemaal regel en hoe ik alles voor elkaar heb en krijg... dat ik de dingen toch eigenlijk wel heel goed aanpak etc... en ook wat me ex betreft vind ze dat ik het goed doe enzo...
    En dat het dus niet vreemd is dat ik het zwaar vind met de oudste en dat, daarbij extra begeleiding moet komen :)
    Hoe gaat het bij jullie? :)

*ego*
    ben aan het vechten tegen me slaap. Céan en Ivy liggen lekker te slapen en Ticho zit tv kijken en ik lig op de bank... val nog net niet in slaap maar ben wel erg moe...
    Vanavond dus even op de bank slapen :)
    Gesprek met cb ging goed :) Belde mijn vader nog op. We zouden woensdag naar de stort gaan (dat is hard nodig me halve tuin staat gewoon vol!) liet ik hem weten dat we woensdag regen krijgen belde hij op ja doe morgen maar reserveer de aanhanger maar voor morgen! En ik wou morgen dus nog wat rotzooi van zolder halen... dat heb ik dus net maar gedaan.. uurtje werk maar geloof dat ticho en ik wel tig keer op en neer hebben gelopen! jemig wat een troep en wat een ruimte heb ik nu... nou ja ruimte je kan er staan... hihi..
    Ik denk dat ik nog maar even wat in de tuin ga doen kan die zooi morgen ook meegenomen worden :) Om het huis moet het onkruid ook nog weg... mjah daar heb ik geen ruimte voor meer in de container...

Share This Page