Juli mama's deel 6!!!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by AnnaB, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Owjah vanavond word er nog een poging gedaan dat me ex komt... uhu eerst zien dan geloven... ben benieuwd

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Bellie, haha moet ik hem wel zo ver krijgen.gister wilde meneer niet ( en eerst steeds zeuren dat we het zo weinig doen haha )

Anna, lekker aan de opruim dus. Hier ook aan het vechten tegen mijn slaap maar ja levi rent hier rond dus slapen zit er niet in

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Mumm, gefeliciteerd met jullie dochter Amaya!

mamatien, gefeliciteerd met Fleur! Een lekkere vrolijke naam, leuk!

Zonnebeer, ik hoop dat het strippen helpt... en anders maar inleiden. Nu heb je lang genoeg gewacht :cool:

Verder nog niet bijgelezen, ben erg moe en een beetje sjaggie/verdrietig vandaag. Ro is aan zijn laatste vakantiedagen bezig, donderdag moet hij weer gaan werken. Het voelt zo als het afsluiten van de kraamperiode, het is veel te snel gegaan naar mijn idee. Ik word er helemaal verdrietig van als ik eraan denk dat het "gewone leven" nu weer begint, gek is dat he :(

Gisteren heel de middag/avond dat bezoek gehad, was hartstikke druk. Wel leuk hoor, maar wel druk. Ze gingen pas om 20:00 weg, daarna zat ik nog met de troep en moest Julie nog naar bed. Ik had het helemaal gehad. Eigenlijk zouden we in augustus nog een babyborrel geven, maar er zijn nu al een boel mensen gewoon op kraambezoek geweest. Dus gisterenavond onder de afwas met Ro besloten geen kraamfeest meer te geven. Dat is weer hartstikke druk, veel georganiseer enz (dan wordt het zo'n 100 man over de vloer...). En goed is goed hoor, ik hoef toch niet alles dubbelop te doen? De geboorte van een baby is toch geen vreet- en drinkfestijn eigenlijk? Heb er gewoon geen zin in. M'n moeder gisterenavond aan de telefoon, is zij helemaal gepikeerd dat ik de borrel niet door wil laten gaan! Want ze had al tegen mensen gezegd dat er een borrel zou komen. Pffffff, hallo, kan ik wat aan doen :x! Nu ben ik "ongezellig" in haar ogen. Want het is toch leuk, kunnen we mooi in de tuin, met een overkapping, een biertap enz enz. Ik word al moe als ik eraan denk.
    Baal er zo van dat mensen even voor het gemak vergeten dat mijn zwangerschap behoorlijk zwaar was, ik heb echt maanden afgezien met die bloeddruk en superhoge hartslag, gewoon doorgewerkt bovendien. En nu moet ik ineens weer topfit zijn en de perfecte gastvrouw :(. Bah, sorry hoor, moest het even kwijt ;)

Nou ja, verder was het nog wel gezellig. M'n zusje die lieverd had een super Dora-verjaardagstaart voor Julie gemaakt, ik ga 'm even showen!

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Rono; de Vk zei eerst dat er pas bij 42 wk ingeleid werd, toen zei ik dat ze dat in ede met 41 wk doen, toen gaf ze dat toe :)
    Dus voor het weekend ben ik bevallen :)

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    En nog een beetje foto-spam, Julie is flink verwend met cadeaus :cool:

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    We zijn ook erg trots op de tafelmanieren van onze oudste dochter ;)

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Mooie taart miffy!!
    En groot gelijk dat je geen borrel meer wilt!

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

slapen ho ar, zweten zweten zweten... och had t met xl ook en dat was in december, hormonen dus...

beetje happy hier, verlies allemaal slijm, bij xl nooit slijmprop ofzo verloren dus wie weet is t gerommel ergens goed voor :) ben bang dat ik mezelf blij maak met een dooie mus maar goed, voorruit maar...

9. Rono

Rono Niet meer actief

Miffy: ik geef je groot gelijk meid! Leuke taart! :D

10. Rono

Rono Niet meer actief

Zonnebeertje: waar bluffen al niet goed voor is! Lijkt me echt raar om langer te lopen als bij je andere kids

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

zonnebeertje hoop dat t strippen goed effect heeft!
    lijkt me idd gek om langer te lopen dan met eerdere kids!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Miffy, geweldige taart ! Leuke foto's :)En geef je groot gelijk dat je geen kraamfeest meer geeft. gedeelte is al op visite geweest, ze is gezien op Julies verjaardag en wie haar dan nog een keer wil zien kan altijd bellen voor een kraambezoek afspraak toch. Lekker aan jezelf en je gezin denken hoor.

Bapsie, hoop dat het een begin is

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Jac, oh ja kraamhulp is echt fantastisch daar in. Wil sowieso dat wij beide alles een keer doen met haar erbij en de lastigere dingen (bv in bad) dat doet ze op haar laatste dag morgen een keertje extra. Maar moet zeggen dat we boffen hoor! Klikt ontzettend! Denken over veel dingen hetzelfde, inclusief tv programmas, eten, mensen, dieren en omgang met kinderen.

Dat was dutje. Nu wachten tot mijn kommetje met fruit komt. Dan de boel afspoelen en even naar buiten met m'n mooie kleine meid. Emma ligt nu nog lekker te pruttelen in de kamer hiernaast. Had ik al gezegd dat ik verliefd op 'r was :D :D

14. Miffy, haha wat een leuke foto's! En mooie taart zeg! Echt leuk gedaan.
    Ik zou ook geen kraamfeest meer geven hoor. Of gewoon tegen je moeder zeggen nou als je het zo gezellig vind wil ik best aanwezig zijn als jij het organiseert hoor :D
    Zo doen wij het ook. We willen een klein kraamfeest geven voor een man of 20 a 30 in augustus, maar als schoonpa weer gaat zeuren dat we half corsica uit moeten nodigen dan mag ie mooi helpen het te organiseren hoor. Extra mensen geen probleem maar extra gedoe wel. Dus daar doe ik niet aan mee :D

Ben heeuul sago nu, vk is net geweest en weer flinke weeen geregistreerd op de ctg, getoucheerd en gewoon NIKS veranderd weer. Ik vraag me inmiddels af hoe sterk mijn weeen moeten zijn om te kunnen bevallen :$
    Strippen mag/kan zij niet, dat moet een gyn doen. Gelukkig kan ik daar volgende week maandag waarschijnlijk terecht. Ga haar vrijdagmiddag bellen voor een afspraak. Ik heb er wel genoeg ontsluiting voor dus dat scheelt.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Henrieke, o lekker zeg dat je al naar buiten kan met haar !
    Mocht bij Levi pas op dag 6 naar beneden en was na een uurtje al doodop. Op dag 7 voor het eerst even naar buiten geweest maar stond op de hoek al te trillen op mijn benen haha.

16. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Jaaaa eindelijk thuis.
    Vanmorgen op controle bij de gyn en ja hoor weer te hoge bloeddruk.
    I know the drill. Dus naar verlosafdeling aan de ctg, bloed prikken en urine ingeleverd. Normaal gesproken zakt mijn bloeddruk geleidelijk als ik aan de ctg lig maar nu dus niet. Hij begon op 150/95 en de onderdruk bleef boven de 90. Dus ik word morgen ingeleid! Bloed en urine zijn goed dus ik heb geen zwangerschapsvergiftiging maar zwangerschapshoge bloeddruk.
    Mijn bmm is rijp en ik heb al 2 cm ontsluiting dus morgen gaan ze mijn vliezen breken.
    Aan de ene kant fijn dat ze wat gaan doen, aan de andere kant had ik het ook fijn gevonden als het uit zichzelf begonnen zou zijn.
    Maar het zou vanavond of vanacht nog uitzichzelf kunnen beginnen;)
    Ik moet morgen eerst het zh bellen om 7 uur of er plaats is en dan weet ik of we kunnen vertrekken. Ik houd Patries op de hoogte.

17. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Oeps helemaal vergeten.

Mamatien gefeliciteerd met jullie dochter Fleur!

en

Mumm gefeliciteerd met jullie dochter Amaya!

18. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Waaah Pink wat spannend! Gek gevoel he, dat je nu gewoon weet dat het gaat gebeuren! Ben je nu druk aan het rondscharrelen om de laatste dingetjes in orde te maken of ben je lekker aan het relaxen?

19. Ohh Pink, goed nieuws! Ben jaloers :) Heel veel succes morgen!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Pink, spannend meis, mocht je niet meer langs komen alvast heel veel succeS !

Share This Page