Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Best leuk zo'n box in huis ;)

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    pink:spannend!!!!
    ben ook jaloers, haha, ik wil ook!

kaatje; leuke foto, is hij er zelf in geklommen?

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja hij klimt er dagelijks in.Box staat naast de bank ( mooi opstapje dus ;) ) zijn knuffels worden er ook dagelijks te slapen gelegd etc haha

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

Jippie morgen weer babynieuws! meid geniet van je laatste avondje rust :)

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

vk was zeer tevreden, bloeddruk word steeds lager! stuk fijner dan hoger in ieder geval!!! ik happy! voorweeën waren van het indalen, kleine is vannacht een flink stuk gedaald! en vk dacht niet dat ik de 42 weken ging halen! (ze kan niets beloven natuurlijk) volgende week maandag weer heen, hopelijk is t niet nodig :p

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    bapsie, fijn dat je bloeddruk daalt !

Hier echt zwaar futloos. Ferry was zo lief om te stofzuigen voor me dus ik zou de vissen verschonen,maar goed die staan nu nog steeds in een laag alg ;)

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @kaatje
    ik ben maar snel de tuin in gegaan om het onkruid eruit te halen...
    Daarna onder de douche gegaan aangezien ik het echt vreselijk smerig vind om in de tuin te werken!
    Ik zie dat je bent bevallen van een gezonde grote jongen? :p

@miffy
    het is helemaal niet ongezellig hoor om geen borrel te geven. Als veel mensen nu al op bezoek zijn geweest etc.
    Wat een leuke taart zeg voor Julie.
    Leuke foto's :)

@henrieke
    geniet ervan buiten :)

@pink
    wat fijn dat als er plek is dat ze je gaan inleiden :)

*ego*
    hier een drukke dag gehad. En de dag is nog niet eens om... wc's schoongemaakt, zolder opgeruimd en zooi naar beneden, zijkant van het huis is onkruid vrij... wat een takke werk en ik vind dat zo smerig, Céan in bad gedaan aangezien die tot zijn nek toe onder de poep zat! Straks eten koken... word erg simpel in ieder geval. Aardappelpuree, bruine bonen en appelmoes! Heel simpel maar ben te moe om uitgebreid te gaan koken. En dan nog de was doen vanavond, stofzuigen, dweilen en de afwas en dan ben ik klaar voor vandaag! En ondertussen wacht ik op de boodschappen... hoop dat die een beetje op tijd komen :) En vanavond ga ik lekker met Céan knuffelen en even slapen :)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, ja schatje he :D Kwam er zo uit incl. kleding maatje 92/98
    Vind de tuin ook niets hoor.Ferry heeft gister de achtertuin onkruidvrij gemaakt maar zag gister dat de voortuin ook wel een keer mag.
    Simpel eten is ook lekker toch. Aardappelpuree en bruine bonen zijn iig gezond ;)

9. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    AnnaB Ben benieuwd wat voor smoes die vanavond heeft.

Kaatje haha. Hier is de reactie van manlief ook van nee bedankt. haha. Maar moet zeggen dat ik er ook niet aan denken moet hoor. brrr. haha.

Miffy. Harstikke goed dat je aan jezelf denkt!. En idd als bijna iedereen geweest is, hoef je toch ook geen kraamfeest meer te geven. Als ik soms hoor hoe het aan de wal eraan toe gaat met geboortes. Dat je na 3 mnd nog steeds kraambezoek krijgt. Ben ik blij dat ik vaar. 2 Weken hebben ze, daarna zijn we varen. Dit keer geven wij wel een kraamfeest, maar dat is juist omdat heel veel mensen op vakantie zijn. Leuke foto's

Babsie. het doet iig iets. Maar ja je weet het kan ook nog 2 weken duren. maar we blijven optimistisch.

HenriekC Lekker meid. hihi nee had je nog niet gezegd haha.

Luca balen dat de voorweeën zo weinig doen zeg. Dan maar hopen dat maandag het strippen goed helpt. (of eerder mag natuurlijk altijd)

Pink. oooh spannend veel succes alvast morgen. (of vannacht hihi

zo ben er ook weer. ff flink gewandeld. wasjes klaar. en nu?? haha bevallen mag niet, manlief is er niet hihi. Maar die belde net dat ie misschien vanavond wel naar huis komt voor een nachtje. Duimen jullie voor me mee? Dan wil ik vannacht wel bevallen haha.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Laat hem maar thuis komen, kan jij bevallen ;)

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik weet niet wie het vroeg maar ik zit nog even lekker op de bank te relaxen. Zometeen een bak lasagna maken en bewust stil staan bij het feit dat dit waarschijnlijk de laatste avond met z'n 2e gaat worden. Raar idee!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd nog even van genieten !

Man wat kan die kleine meid me pijn doen zeg. Weet niet wat ze doet maar lijkt af en toe wel alsof ze door mijn vliezen heen prikt daar beneden.

13. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0

I know the feeling Kaat;) Zal bij jou toch ook wel betekenen dat je niet meer potdicht zit. Alleen maar mooi meegenomen al dat voorwerk:D.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat ik niet meer potdicht zit geloof ik graag ( bij levi had ik ook al 2 cm ontsluiting toen ze me stripten ) heb dus goede hoop voor donderdag.

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Pink, Spannend joh!!! Jullie laatste avondje met ze tweetjes, geniet ervan!

Kaatje, haha hij ligt er wel heerlijk bij zo te zien ;)
    Ohh lekker gevoel is dat he, hier kan er een ook wat van.

Jac, ik duim voor je dat je mannetje naar huis komt vanavond!

Luca, wat een domper zeg dat er nog niks is verandert! En balen dat ze je niet mag/kan strippen...

Hier heb ik net de aardappelballetjes maar op gegooid, vriendlief heeft late dienst dus die eet niet thuis en ik begin nu honger te krijgen.

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

miracle08 hier staat t eten ook al op :) heb geen zin maar anders word t voor zoonlief laat en manlief is onderweg naar huis dus die lust vast ook wel iets :)

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @zonnebeertje, spannend hopelijk gebeurt er nu iets!

@miffy, leuke foto's, leuke taart ook :)

@bapsie, oh spannend hopelijk betekent het idd dat er iets aan het beginnen is ;)
    Fijn dat alles goed was bij de vk en een heel stuk ingedaald, dat is mooi.

@pink, nogmaals, echt super meis!!! :D
    Ben je er helemaal klaar voor?

@kaatje, geweldige foto hahaha
    Dat wordt nog wat als de kleine er is ;) ruzie maken om de box haha

@anna, jeetje jij hebt een drukke dag vandaag!

@jac, ik duim met je mee meis, hopelijk is hij vanavond lekker thuis en dan zou het helemaal mooi zijn, als jij dan even gaat bevallen :D

@miracle, lekker vroeg eten!

18. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    JAAAAAAA manlief komt naar huis! voor vannacht. Morgen om 12.00 moet ie weer naar boord. Kan ie nog net even mee naar de vk om 11.00.
    Ben helemaal happy

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Mamatien, van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie Fleur!

Gelukkig gaat het goed met jullie.
    Ik wens je een voorspoedig herstel toe.

20. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Celeno heeft het ondanks de slechte nacht toch goed volgehouden vandaag, hij is nog steeds niet in slaap gevallen!
    Niet te geloven eigenlijk!
    Vandaag voor het eerst met 2 kids in de bus, Jevani in de draagzak en Celeno gewoon lopend, maar ging goed.

Deel Deze Pagina