Ha gelukkig. Hopenlijk was de bevalling niet al te zwaar. (al ben ik er een beetje bang voor) JUUD GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON REIN! NU LEKKER GENIETEN! EN IDD FF LEKKER UITRUSTEN. WE ZIEN JE VANZELF WEL EEN KEER VERSCHIJNEN!
Booboo: wij waren samen okt. 2009 mamas haha toen heette ik roos89 op dit forum. Jeeeeeeeeej!!!!! Gefeliciteerd juud met de geboorte van jullie zoon! Een ware babyboom hier vandaag haha
frummel ken jij alweer een string aan dan????ik niet hoor met dat rot verband whahahahaa nee alle gekheid op een stokkie geweldig verhaal!!
Jaaaaaaaa eindelijk nieuws van Juud Van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Rein!!! Dat heeft toch nog lang geduurd meid, maar gelukkig is alles goed met jullie. Idd eerst maar eens lekker uitrusten.
20-06-2011 gewoon 3 baby's geboren! Dames, we zijn JULI mama's he! Geen JUNI mama's *hoor wie het zegt, madame beviel op 31 mei*
Chantal. een rijtje "apartere" namen Jint(h)e Daya Yanouk Tessel Nova Isée ( ie-zee ) Jules Feline Anaïs Madee Noëmi Lune Romee Linde Shara Julotte Marien -------------------------------- Frummel, haha geweldige actie van vriendin Rono, haha toch een andere naam. Judas komt iig niet veel voor ( vind Lucas wel leuker ) Booboo22 welkom Angie, meid balen van de bv maar je hebt het iig geprobeerd toch. Vind bv super ! maar het moet wel voor beide werken. doet dit het niet dan is het klaar en heb je je best gedaan toch. Wat een schatje ! Tot morgen !
Uhm heel eerlijk gezegd wel ja heb maar 5 dagen gevloeid.. Heb zelfs alweer seks hahaha Lieve foto's van Djena!
Ok, hoop niemand te beledigen maar dit werkt toch op mijn lachspieren Misschien vind iemand deze leuk: Annapariene *serieus de naam van een oud klasgenootje*
Juud Jeeeee, eindelijk! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je nu lekker kunt uitrusten en genieten! Angie O wat een klein schatje zeg. Krijg er zelf helemaal zin in. Jammer dat je bv niet zo wil, maar als het beter is voor jullie beide dan inderdaad maar gewoon over op fv. Daar word ze ook groot van.
dit ga je niet menen!!!!ben jaloers ik wil ook weer whahahaa mn moet je eerlijk zeggen ik verlies nog een druppel en ik loop veel maar verlies daardoor gelukkig niet meer nou sex wacht ik nog even mee....zitten nog een paar hechtingen en alles zit nog niet op zn plekje daaronder lijk wel of ik me blaas naar buiten heb geperst...:xdus dat moet eerst maar eens bijtrekken
Frummel, haha als bijnaam Igor. Precies jij mag niks zeggen. Maar ongelofelijk ja, 3 kindjes op één dag. Sherry, hihi nee kan me niks bij dat geborrel voorstellen. Booboo, leuk hoor een broertje erbij. MamaChantal, dat vind ik meer een bijnaam. Angie, goed zo meid, lekker afbouwen als dat beter is voor jullie. Heerlijk om er even voor het eerst uit te zijn. Ooooh wat een schatje smelt smelt, ze lijkt nog zo klein. Kaatje, bedankt voor het nieuws.
bedankt lieve meiden nee t werkt niet ik had t zo mooi gevonden om lang mijn voeding te geven maar helaas heb dr gister veel om gehuild maar nu voelt t een stuk beter zit nu weer met lekkere stuwing en een strakke bh en ijscompressen in hahaha maar goed. ja t is echt een schat dank jullie!!
Haha ja ik had ook geen scheur of hechtingen dit x. Was bij Declan ook wel anders hoor Heb alleen nog steeds erg veel pijn aan me bekken. Maar dat komt puur omdat ik sinds de dag na de bevalling geen moment rust meer heb gehad. Met al het gevlieg tussen thuis en ziekenhuis Komt allemaal wel goed Van flesvoeding worden ze ook groot hoor! Als het niet werkt, dan werkt het niet.. Zie dat Jace Djena inmiddels al heeft ingehaald qua gewicht die werd geboren met 2045 en woog vandaag 2690