Mumm van harte GEFELICITEERD met jullie Amaya! Wat een mooie naam. En 5 juli dus al bevallen. Hopelijk is alles goed met jullie!
jac jaaaaah je mannetje lekker thuis! Ik zou zeggen, maak er gebruik van en dan snel bevallen Ga eens voor het eten zorgen. Heb vanmiddag de laatste cupcakes opgegeten, ben er helemaal misselijk van blegh! Alles moet op want de afvalrace gaat weer beginnen. Ik wil weer lekker op gewicht komen, na de geboorte van Julie was ik flink afgevallen (voor haar zwangerschap was ik te zwaar), vorig jaar zomer mooi op gewicht. Dus er hangen een boel leuke kleren in mijn kast te wachten tot de kilootjes er weer af zijn! Vanavond dus braaf afgemeten portie gekookte aardappeltjes, broccoli (unlimited) en 75 gram tartaartje. Hmzz, er liggen ook nog open zakken chips in de kast van gisteren . Misschien nog even opmaken vanavond, dan morgen echt beginnen met lijnen haha!
Hier wel genoten van de rustige dag. Vanmorgen is mijn moeder geweest. Ik heb een kraammand van haar gekregen en vandaag zat er weer een geweldig cadeau in: namelijk het mooiste witte jurkje wat ik ooit heb gezien. Hij komt van tenerife, heb er 12 dgn bij gekwijld, maar ik vond hem te duur. Daarna gerust met Nila, helaas niet geslapen natuurlijk. En vanmiddag is mijn beste vriendin geweest. Net nog de ha gesproken, ik moet het nog 2 nachten aankijken met die temazepam en anders gaan ze iets anders proberen. Neia heeft vandaag heerlijk buiten gespeeld met water en lijkt vandaag ook weer een beetje haar draai te hebben gevonden. Dat doet me wel goed.
Jaaaa jac! Je mannetje thuis!!! Pink woehoe morgen beebie GAAF! geniet van je laatste avond als bijna mama! Mumm: gefeliciteerd met Amaya!
Lindaatje, nog een weekje uitzingen dus voordat je mannetje vrij is. Frummel, och arme Dex, maarja wat moet dat moet, want het kan erg gevaarlijk zijn begreep ik. Kan me voorstellen dat je het na een tijdje wel gehad hebt met schilderen enzo. haha een ballentent in je huis, nee dat vind ik ook echt buitenspeelgoed. Hier hebben we ook echt een intertoys/bart smit, maar dan nu wel beneden en boven op zolder. Zelf hebben we zelden wat gekocht, neia heeft alles gekregen, dat wordt wat met nog een meiske erbij. Ze heeft haar eerste baby born pop al gekregen. Schildje, precies ik moet me er aan overgeven, dat is vandaag aardig gelukt. Ah fijn dat Rick zo graag naar oma gaat, en dat scheelt vast een hoop voor jou. Marloes, ooooooooooooh kijk Mees, wat een schatje. Hij lijkt geen dikkertje zo hoor, wel erg lang vind ik. Hihi die nijntje knuffeltjes enzo hebben wij ook. Jac, gelukkig vandaag een betere dag, en jaaaaaa je mannetje komt even thuis, heerlijk, kun je vast ook wat beter slapen. Bapsie, voor de lijst, Nila is 51 cm. Bellie, jeetje wat irritant zeg van je sv. Is wel een beetje mannen eigen natuurlijk, hier heeft mijn mannetje dat soms ook, ooooh daar kan ik zo geirriteerd van raken. Jezelf niet vergeten he met het ontbijt. Patriesja, och arme mama, oja en ook arme dinand. Hopelijk slaapt hij vannacht beter. Zonnebeertje, gelukkig lieten de kids je wel uitslapen. Kaatje, oh oh een zusje dat in een speelgoedzaak werkt, dat is wat. Miracle, bijna je uitgerekende datum...... Paso, oooooh irritant die vliegen, gelukkig hebben we daar hier in het nieuwe huis nog niet zo'n last van. FFL, klinkt als een heerlijk dagje zeg, dat heb je wel verdiend.
BEVALLEN MAMA'S 03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk 07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk 23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - 44 cm - 31.1 wk 31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk 02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk 16 juni - Marlous - Noortje - 3150 gr - 48 cm - 39.3wk 17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk 20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - 49 cm - 38.0 wk 20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk 20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk 24 juni - Fightforlove - Isa - 3675gr - ??cm - 38.2 wk 24 juni - Nina1982 - Casper -3448 gr - ??cm - 39.0 wk 26 juni - Sherry - Sophia - 3060gr - ??cm - 37.6 wk 28 juni - AnnaB - Céan - 3180gr - 51cm - 38.3 wk 28 juni - Marleen4683 - Romee - 3220gr- 50 cm - 38.5 wk 29 juni - DunjaTamara - Linsey - 3320gr - 50 cm - 39.3 wk 30 juni - Marlous80 - Mees - 4690gr - ??cm - 39.6 wk 30 juni - Ryanne - Collin - 3625 gr - ??cm - 38.5 wk 30 juni - Jeluna - Robin - 4420 gr - 52 cm - 38.0 wk 01 juli - Wupje - Naomi - 3160 gr - ??cm - 39.3 wk 04 juli - Kellyaernoudt - Enora - 2845gr - 49cm - 38.4 wk 05 juli - Kikker - Lotte - ....gr - ??cm - 39.1 wk 05 juli - Mumm84 - Amaya - ....gr - ??cm - 41 wk 06 juli - HenriekeC - Emma - 3680gr - 51cm - 38.6 wk 06 juli - MNM - Nila - 3328 gr - 51cm - 39.2 wk 10 juli - MamaChantal - Viënna - 2875 gr - 47cm - 37.5wk 11 juli - Mamatien - Fleur - 3090 gr - ??cm - 39.0 wk Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden.... Er zijn nu 10 jongetjes geboren en 17 meisjes! NOG TE BEVALLEN DAMES 04 juli: Zonnebeertje 09 juli: Booboo22 11 juli: Mariska165 13 juli: Miracle08 15 juli: Jac 18 juli: Ennas 18 juli: Lindaatje 19 juli: Sjantalle 21 juli: Kaatje85 21 juli: XxPinkxX 22 juli: Luca2504 25 juli: Paso 26 juli: Rono 27 juli: Schildje 30 juli: Bapsie Groen is verassing Nog 15 zwangere dames!
Nog maar 15 zwangeren te gaan, jeetje, gaat echt hard!! wie zou de volgende zijn? In ieder geval Pink! Jac; fijn dat je mannetje thuis komt! laat de baby maar komen Mnm; hoop dat je goed sllaapt vannacht! wat willen ze anders gaan proberen? Ik heb nu wel erg pijnlijke harde buiken! maar ja, ik ga natuurlijk helemaal nerges meer van uit! het is al zo vaak begonnen en weer gestopt! Ik geloof het pas als ik mag persen, haha De kids slapen bij mijn ouders, voor het geval dat! anders zou mijn moeder vanavond/vannacht hier in bed moeten komen.
Jac, super dat je mannetje naar huis komt!! Jee, nog maar 15 zwangere! Gaat idd snel! Pink is iig de volgende en ik duim voor jou ook zonnebeertje!
Rono, ah gelukkig goed gekeurd en een beetje ingedaald. Hopelijk beval je voor de tijd dat je gyn op vakantie gaat dan. Luca, hopelijk heeft de vk je gestript, ben benieuwd. Zonnebeertje, zeggen ze vaak he dat het een goed teken is dat het strippen pijn doet. Ik hoop zoooooooo dat het vanzelf komt, heb echt het idee dat het bij jou straks ineens heel hard zal gaan. Lindaatje, ah wat jammer dat ze niet konden strippen. haha luisternietjes, nog nooit van gehoord. Henrieke, au au, even laten luchten kan wel erg goed zijn. Och wat lekker zeg even naar buiten. Marleen, ooooh stuwing doet zo'n pijn, ik was het vergeten, gelukkig lijk ik nu het ergste gehad te hebben. Heerlijk he die regelmaat, hier tot nu toe ook al regelmaat, komt elke keer perfect uit. Aaaah Romee een tub fan, en heerlijk zeg even met z'n 3tjes op pad. Kaatje, wat raar zeg dat verslikken. Booboo, jullie zijn er gewoon allebei klaar voor en klaar mee. Dat mag ook wel. Anna, je doet het ook echt super, heb echt respect voor je, gelukkig zag die vrouw van het cb dat ook. Wel fijn als alle rotzooi weg is. Ben benieuwd of hij vanavond komt. Miffy, niet gek hoor, niks aan als de mooiste tijd voorbij is en je mannetje gewoon weer hard moet werken. Lekker je eigen beslissingen nemen meid, ik zou het zeker ook niet doen als je al zoveel mensen over de vloer hebt gehad. En wat andere ervan vinden is dan jammer. Ik krijg ook elke keer het idee dat ze bij jou doen alsof er niks is gebeurd, klinkt erg onwerkelijk. Misschien moet je je vermoeidheid eens uitspreken. Wooow wat een mooie taart zeg. haha geweldig die foto's van Julie. Bapsie, jaaa goed teken dat slijm. Henrieke, heerlijk he die verliefdheid op je dochter. Hier ook helemaal in love!!! Luca, nouja zeg al die weeen voor niks. Misschien gaat het dan straks wel heel snel. Hopelijk red je de afspraak van maandag niet.
Wat is het warm! Buiten lopen was lekker, maar bah wat is het vies warm. Hebben heel klein ommetje gedaan om het niet te overdrijven. Maar had weinig last met lopen. Vriendlief is nu patat aan het halen. Hij zit nog steeds niet lekker in zijn vel. Maar dat komt nu vooral doordat er constant mensen in huis zijn. Tegen de tijd dat die weg zijn is ie gaar en chagrijnig. Emma had net haar zeur uurtje, maar lijkt nu te slapen. Hopelijk blijft dat een uurtje zodat we rustig kunnen eten.
Pink, jaaaaaaaaaa binnekort met je je kleintje in je armen. Ooooh wat spannend. Hopelijk is het inleiden niet nodig en begint het net zoals bij mij vanavond/vannacht gewoon uit zichzelf. Als je al 2 cm hebt komt het vast goed meid. Kaatje, haha een heerlijk plekje voor Levi die box. Die vissen moeten maar even wachten. Bapsie, ah fijn dat alles goed was, en helemaal ingedaald dus, dat is de goede kant op. Jac, zou toch mooi zijn als je vannacht gaat bevallen. Duim duim duim. Eten: hier is de mie met babi pangang bijna klaar hoorde ik net. Patriesja, oh spannend zo alleen met de kids in de bus, gelukkig ging het goed.
Echt raar dat vandaag eigenlijk mijn uitgerekende datum was. Daar leef je dan toch naar toe. Maar ik ben heeeeeeeeeel blij dat ons meisje niet zolang op zich heeft laten wachten.
ik hoop t dat t straks snel zal gaan!! Ja, wel raar he die uitgerekende datum! ik had nooit verwacht nog zwanger te zijn op DE datum, en nu ben ik er al een week overheen, ook heel gek! Wel lekker hoor dat jullie haar al hebben
Miffy, inderdaad eerst alles opmaken in huis, anders is het wel erg verleidelijk. Hoeveel wil je afvallen? Ik heb vanmorgen voor het eerst op de weegschaal gestaan, er is al 8 kilo af. Precies nog 8 te gaan. Zonnebeertje, Pink ja en jij natuurlijk ook. De vk had het er erover dat er nog andere middeltjes zijn voor het slapen, maar die zijn allemaal lichter. Wie weet werkt dat wel. Woensdag de ha weer erover bellen. Yoehoe harde buiken, kom maar op. Zijn de kids al weg of moet je ze nog wegbrengen? Henrieke, ja is het zo warm? Ik krijg er hier niks van mee. Super zeg dat je geen last had, dat is echt een goed teken. Och arm mannetje. Helpt het bezoek hem wel mee met drinken inschenken enzo? Mmm jammie patatjes, hopelijk kun je er lekker van genieten.
Kraamhulp viel me gelukkig 100% mee. Ze is wel een ander type, een tikkeltje overdreven. Ze kwam vanmorgen binnen en zei: ooooooooh wat een mooi meisje, ooooh wat een poppetje, zo'n mooi kindje zie je echt zelden. En dan met zo'n hoge toon. Maar verder is ze erg lief, vraagt constant wat ik wil, en denkt ook echt aan wat leuk voor mij is. Vanmorgen heb ik Nila voor het eerst hier op bed haar kleertjes aangedaan, dat was echt genieten. Verder zorgt ze ook meer voor mijn mannetje en ze kletst meer met Neia. Ik kan merken dat neia dat geweldig vindt. Aan het einde vroeg ze wat ik van vandaag vond en of ik nog verbeterpunten had, echt lief. Dus ik ben gerust gesteld.
@kaatje Heerlijk een man die dat doet... het liefste draag ik een burka met handschoenen etc etc etc... Ja eten vond ik wel lekker maar de kinderen wouden natuurlijk weer geen groente eten... Alleen de aardappelpuree met appelmoes hebben ze dan wel gegeten. @jac hihi ja ik ook... ga er niet eens op wachten... we shall see Ik duim met je mee dat hij vanavond naar huis komt zodat jullie samen kunnen slapen (en bevallen natuurlijk!) Ow hihi ik lees het al! Heerlijk dat hij thuis komt Geniet er lekker van! @pink Geniet er lekker van... (moest gelijk denken aan mijn avond ervoor ) @miffy Succes met afvallen! Wel genoeg rust nemen! @mnm Wat een onwijs lief cadeau heb je gekregen zeg! Fijn dat Neia haar draai weer een beetje terug heeft gevonden @zonnebeertje Je houd het wel spannend hoor! Ik hoop zo dat je vannacht gaat bevallen! *ego* och overkomt mij ook weer wat hoor! Nu heb ik even denken al 3 weken lang een groot deel van me boodschappen besteld bij de plus hier. En in princiepe moet je dus 5 euro per krat betalen. Meestal heb ik alles in 3 kratten dus 15 euro. Als ze de kratten meenemen gaat er dus 15 euro van de prijs af! Nu heb ik aangegeven dat ik de kratten altijd gelijk retour doe! Vind het zonde van die 15 euro zeg maar! Nu moest een invaller de eerste keer bij mij bezorgen. Hij had de kratten meegenomen. Maar niet doorgegeven! 2e keer zei die vrouw u heeft nog kratten ik zei nee die heb ik niet zijn de vorige keer meegenomen. Nu kwam er dus weer een andere... ik haal alle boodschappen eruit en zet het op tafel... zegt ze ja 30 euro moet je betalen (ik dacht het was toch 45 hihi)... Dus kijk ik de kassabon na hebben ze er 15 euro afgetrokken van kratten??!! nou prima heb het netjes doorgegeven dat het goed was gegaan.... scheelt mij weer 15 euro misschien niet helemaal netjes maar dan moeten ze beter opletten hahaha...
anna; heb je ook een keer geluk! ik zou ook niks zeggen! Mnm; ja de kids slapen bij opa en oma! Ik denk dat het toch wel weeen zijn nu hoor komen heel regelmatig en doen zeer! ik hoooop t! t is nog goed te doen, dus we zijn er nog lang niet!
hey dames, hier even update t drinken ging niet zo goed vannochtend,dus heeft ze een sonde gekregen. ze mocht aan de borst maar viel gelijk weer in slaap. dus flesje gemaakt maar die wou ze ook niet. slapen vond ze veel belangrijker. toen besloten dat de sonde erin ging. opzich niet zo erg,ze had hem anders toch wel 1 van deze dagen gekregen omdat ze al moeite had met 10cc van gister, en dat toch opgehoogd moet worden. Nu krijgt ze 20 cc, net had ze zelf 15 cc gedronken! dus dat is wel weer goed.. de 2 voedingen ervoor had ze via sonde gekregen dus ze kon dr energie opsparen voor t flesje. verder komt er dinsdag eind vd middag groot overleg in zh in amsterdam, dan gaan ze bespreken wat ze gaan doen met haar. ik denk dat ze vrijdag of maandag geopereerd zal worden. denk eerder maandag... op t moment ben ik echt verdrietig..net bij dr geweest, en je ziet in princiepe niks aan haar..zo raar idee dat ze eigenlijk zo ziek is en een hele zware operatie moet ondergaan,zonder het aan de buitenkant te zien. ik wou echt dat het anders was,dat ik haar gewoon mee naar huis kon nemen...t idee dat het alsnog fout kan gaan..dat breekt me nu wel op.. maargoed we moeten positief blijven... net zei degene die haar verpleegt dat we met de operatie in het rmd huis moetten gaan zitten voor als het niet goed zou gaan en ze toch een paar dagen heel kritiek zal liggen en het erom zal hangen of ze t haalt of niet.. en dat vind ik moeilijk om te horen. ken er ff niet meer tegen.. en ik mis jamelie zo