Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    zonnebeertje...toch maar effe bellen?

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zonnebeertje, spannenddd!! Ik hoop het zo voor je!!

Mamachantal, een hele hele dikke en stevige knuffel voor jou!

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Zonnebeertje ik hoop zo voor je dat het doorzet je hebt ondertussen al genoeg pijn/ongemak gehad zou ik zo zeggen.

4. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Mamachantal het is ook niet niks zo'n ziek meisje, dikke knuf en veel sterkte!

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

Mama chantal lijkt me heel moeilijk!dikke knuffel meid,hoe lang blijf jij nog opgenomen.?

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

Zonnebeertje succes meid!hopelijk is inleiden niet nodig!

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @chantal
    Kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent. Het is ook niet niks.
    Net bevallen van een prachtige meid waarvan je aan de buitenkant niet kan zien dat er wat mankeerd.
    Wij gaan hier met z'n alleen heel hard duimen dat alles goed gaat en dat ze snel met jullie mee naar huis mag!
    Een hele dikke knuffel voor jou!

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    MamaChantal, dikke knuffel! Kan me voorstellen dat het heel zwaar is, vooral als je zo niets aan d'r kan zien.

9. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    HenriekeC Fijn dat je met het lopen niet zoveel last had. Misschien toch de visite een beetje gaan minderen? Aangezien je manneke nog niet zo lekker in zijn vel zit. Is zo jammer als hij straks niet leuk terugkijkt op de kraamweek.

Miffy succes met afvallen. Je bent er wel snel bij. (blij dat ik nog niet hoef haha) Maar doe straks weer met je mee hoor. Moet er veel vanaf??

MNM Lief van je moeder om dan het mooie jurkje te kopen. fijn dat de kraamhulp meevalt. Ze bedoelt het goed iig.

AnnaB fijn toch zo'n meevaller.

Zonnebeertje Zet hem op meid! Hoop dat het doorzet.

Pink voor het geval je het niet meer leest. Alvast heel veel geluk voor morgen!!

Mamacchantal. Hele dikke knuf voor jou en je mannetje (en jamelie natuurlijk ook een beetje). Het is allemaal ook zo heftig. Vind het niet gek dat je het soms allemaal even niet meer ziet zitten. Maar jullie meisje is vast en zeker heel sterk!

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Chantal; kan me zoooo goed voorstellen dat verdrietig en bang bent, het is ook niet niks!
    Dikke knuff en ik duim dat alles goed gaat.

Hier lijkt het weer wat afgezakt helaas, pfff wordt er moe van!!

11. Sherry

Sherry Niet meer actief

Chantal, ik heb echt bewondering voor jullie. Hoe moeilijk de zwangerschap al wel niet geweest is voor jullie! De beslissing, de angst etc. Blijf positief en zoek steun bij elkaar (of hier op het forum). Laten we er gewoon vanuit gaan dat alles goed zal gaan en ze zich overal goed doorheen zal slaan!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanavond na het eten nog even met zijn allen naar de eendjes gelopen. Heeft ieder ook weer zijn beweging gehad en eendje weer blij :)

Jac, fijn dat hij naar huis komt vanavond ! Voor jou ook wel een lekkerder idee voor mocht het savonds toch beginnen

MNM, ahh lief dat je moeder dat jurkje gekocht heeft
    haha dat roept die kraam vast bij ieder gezin waar ze binnen komt ;) Wel fijn dat ze meer aandacht aan Neia besteed. Vind ik straks bij Levi ook wel belangrijk.

au harde buik

Henrieke,misschien een idee om het bezoek een beetje te beperken dan ? En gewoon pas weer doen als iedereen daar aan toe is ?
    Is voor je vriend toch ook niet fijn dat hij niet met een fijn gevoel in zijn eigen huis kan zijn

Anna, groot gelijk hoor. moeten ze maar opletten. Jeetje wat een hoop bezorg geld zeg ! Hier betaal je 0.50 ct voor bezorgen bij de AH

Zonnebeertje, ik duim dat het goede weeën zijn ! Jammer, lees dat het weer afzakt :(

Mamachantal. Meis heel logisch dat het nu opeens allemaal te veel wordt. de hele zwangerschap leef je toch eerst naar de bevalling toe, en nu heb je zo'n klein hummeltje in je handen die straks onder het mes moet, wat niet zonder riscio's is.
    een hele dikke knuff

Gaat iemand vanavond nog Off the map kijken ?
    Nieuwe serie op net 5. van de makers van Grey's.

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

Alles bijgelezen maar na het berichtje van Chantal is er weinig meer blijven hangen. Jeetje meid wat moet dit afschuwelijk voor jullie zijn. Je leeft nu letterlijk tussen hoop en vrees maar tegelijkertijd ook zo onwerkelijk omdat je niets aan haar ziet. Het is een prachtig meisje om te zien. Alles erop en eraan en ze ziet er inderdaad kerngezond uit. Lijkt me echt afschuwelijk. Dan ook nog het gemis van Jamelie erbij:( Het is jullie niet gegund he:( eerst bevallen met 33 weken en nu je meisje met haar hartje. Ik hoop echt(net als iedereen hier) van harte dat ze zich geweldig door de operatie heen slaat en dat alles goed komt. Dat jullie over 10 jaar kunnen genieten van haar pre puberale gedrag en dat haar hartproblemen tot het verleden behoren..

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik ben net ook maar een stuk gaan wandelen. Ik dacht misschien doet het iets en breken mijn vliezen wel spontaan. Helaas! Ook de tuin sproeien deed niets;).

Ik ga zo ook Off de map kijken Kaat, lijkt me best leuk.

Vanavond nog even mijn zhtas nakijken en mijn lijstje, nog even in bad en mijn benen scheren en dan zijn wij klaar voor morgen (denk ik:)) afgezien van wat spanning en een beetje angst.

Krijg nu wel last van vreselijk maagzuur jakkes!
    Maar even een glas melk drinken.

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zonnebeertje, we blijven voor je duimen!

Pink, alvast heel erg veel suc6 voor morgen!! ( denk niet dat je het morgen nog leest )

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Zonnebeertje, het MOET gewoon snel gaan voor jou.
    Pfff een week overtijd is echt onmenselijk, ik vond die 3 dagen bij neia al overkomen als 3 weken.
    Jaaaa echte weeen, komt goed meid.
    Neeeeeee weer afgezakt, dat kan toch niet. :x

Anna, precies hun probleem, scheelt jou weer.

mamaChantal, goed geregeld met de sonde, en dat ze wel gewoon kan drinken als het haar wel lukt. Spannend vrijdag of maandag.
    Verschrikkelijk meid, je moet er toch niet aan denken om je meisje nu nog te verliezen. Dat mag niet gebeuren hoor.Wij gaan tijdens de operatie een kaarsje voor haar branden. Ze moet gewoon bij jullie blijven.
    Moeilijk zeg om te horen dat het slecht kan gaan. Tot wanneer blijft Jamelie weg?

Jac, ja de kaamhulp bedoeld het zeker goed, ik denk dat ik heel tevreden kan zijn.

Kaatje, ah lekker dat jullie er na het eten even uit zijn geweest. Lijkt me fantastisch met dit weer.
    Hihi nou dat dacht ik ook, als je dat bij iedereen doet..........
    De vorige kraamhulp vond ik perfect, maar ze deed en praatte niet echt met neia, dat vond ik wel jammer.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, geweldig:D

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whoooeeei super meid! Nouja niet super dat je een hoge bloeddruk het, maar wel super dat je nu weet dat je straks mama bent:D. Geniet nog even van die dikke buik!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha aaaah lief:D!

Deel Deze Pagina