MamaChantal jeetje ik wil je sterkte wensen. Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit! Dikke knuffel!! Pink succes morgen!!!
Pink, succes morgen!! Fijn dat ze meteen kunnen beginnen met vliezen breken! Mamachantal, meid wat moeilijk zeg.... Lijkt me echt een hel als je kleine ukje zo'n heftige operatie moet ondergaan. Maar ze gaat zich er vast heel goed doorheen slaan, en jullie ook. Tuurlijk mis je Jamelie, is ze thuis of uit logeren? Verder wel bijgelezen maar weinig onthouden. Romee heeft haar speentje tussen mijn decolete gewurmd en heeft beide handjes onder haar kin. Haha. Gelukkig is ze nu weer rustig, vanavond wat last van de buik. Een grote poep gedaan dus ik hoop dat ze lekker slaapt vannacht. Marcel heeft nachtdienst dus ik moet t vannacht (voor het eerst) alleen doen. Komende vrijdag komen mijn ouders even oppassen. Wij gaan lekker uit eten want we zijn woensdag 4 jaar getrouwd.
Goede avond! Ik ben ook weer goedgekeurd door de VK. Ukkie was mooi aan het indalen (wat ik ook heb mogen voelen de afgelopen dagen, auwch) Bloeddruk wederom lekker laag, en een mooie hartslag van de kleine. Nu word ik bont en blauw getrapt door mijn ukkie tjonge wat een leven maakt ie! Vanmiddag eindelijk de "nieuwe" auto opgehaald en daarna bezoek gehad dus ik zit net pas rustig op mn gat. Mumm84; proficiat met je dochter!!! Mamachantal; knuf voor jou! Je gaat een moeilijke tijd door, steun elkaar en praat er over! Zeker is het moeilijk om zo'n lief meiske achter te moeten laten terwijl je haar liever de hele dag in de armen hebt. Heel veel sterkte de komende tijd!!!
Zonnebeertje en Pink; dat jullie maar snel de kleine in de armen mogen sluiten!!! Marleen; ah succes vanacht! Dat gaat vast helemaal goed komen. Al kan ik me voorstellen dat het toch wel raar zal zijn om er alleen voor te staan. Bellie, welterusten
heel erg bedankt dames! pink en zonnebeertje,succes pfff wat is kolven toch kut.. sorry dat ik t zo zeg.. elke keer als k kolf krijg ik pijn in mn onderbuik,en dat 15-20 min lang (naween) en dat voor 5 ml voeding..(als ik dat er al uit haal..) over mn tepels maar niet te beginnen.. wat een rot gevoel. en net 10 min gekolft,en kwam 1 hele druppel uit. morgen maar effe met lactatie mens over hebben, niet fijn zo. 1 voordeel...mn (.) (.) worden groter hihi zal manlief vast niet erg vinden... en ik lig nu in bed met laptop via webcam naar mn moppie te kijken...dan zie ik weer waar ik het voor doe he
Chantal, dat is heel normaal bij een 2e kindje, je mag evt ook pijnstilling voor de naweeën! Ik had ook pas na een paar dagen melk! Geen zorgen, komt goed!
Ik geloof dat dit een nachtje wordt met weinig slaap... Ineens toch wel wat felle weeën en ik stapte net uit bed en had of ineens heul veul afscheiding of er zit een scheurtje in mijn vliezen!!! T is een beetje lichtroze van kleur, geen idee. Wordt vervolgd! Spannend!!!!! __________
oehhh zonnebeertje spannend joh!!!! chantal is normaal ik had de eerste dagen de ene keer 20 de andere keer niks dan weer 5 cc ook heel verschillend
Aaaah Weeën zijn behoorlijk heftig, om de 2 à 4 min, duren bijna een minuut... Zal zo Barrie maar weer wakker maken!
Zonnebeertje, gefeliciteerd meid! Daar is ze eindelijk. Dat heb je mooi vlot gedaan zeg. Gaat alles goed? Mooie naam hoor. Haha, midden in de nacht babynieuws! Wie volgt?
zonnebeertje, van harte gefeliciteerd met jullie Jenna! Jaaaaa het is toch nog snel gegaan, had ik zo op gehoopt voor je en nog uit zichzelf ook! En wat een prachtige naam, echt super leuk. Straks kunnen de kids eindelijk hun zusje ontmoeten, geweldig!
Mamachantal, aaah heerlijk naar je meisje kijken, dat blijft genieten. De bv moet dus nog flink op gang komen, lastig hoor.
Marleen, hoe is het vannacht gegaan alleen met romee? Paso, ah fijn weer helemaal goed gekeurd. Nu lekker genieten van jullie autootje. Pink, heeeeeeeel veel succes! Zet hem op!
Zonnebeertje, van harte gefeliciteerd!!! Dat ging uiteindelijk vlot. Alles goed gegaan? Chantal, blog staat hier ook bewaard. Het van je afschrijven zal pittig zijn, maar denk dat dat het je wel zal helpen om dingen een plaats te geven. Sterkte de komende tijd en dikke knuf! Ego, gisteravond een flink paniekmoment. Kunnen we dit wel en hoe gaan we dit doen? Anderen doen het zo gemakkelijk, enz. Ben ook nog zo aan het ritme aan het wennen! Vooral van 22.00 tot 9.00 doorslapen mis ik emotioneel nog erg. Moet daar gewoon nog aan wennen en ik weet dat we het kunnen. Maar het zat ff hoog gisteren Vannacht redelijke nacht gehad. Ze heeft vanaf middernacht goed geslapen. Mama weer wat minder dankzij die rot dromen. Blijf dromen dat ik haar laat vallen. Irritant. Verder merk ik dat ik steeds een half uur voor ze een flesje moet hebben wakker word. Had ik vorige nacht ook al. Had dat liever een kwartier van te voren. Nu val ik net weer in slaap