Even snel voordat ik na de vk ga.. Zonnebeertje, GEFELICITEERD met jullie dochtertje en zusje Jenna! Dat is nog snel gegaan joh! Nu ga ik me bammetje op eten en op de fiets na de vk, tot straks!
jeetje meid das schrikken, hopelijk blijft t bij deze ene keer en word het gauw verholpen! succes met t gesprek vandaag!
Goeiemorgen @zonnebeertje, gefeliciteerd met jullie dochter Jenna!!!! Het is vlot gegaan, geniet ervan! @mnm, nog steeds niet echt geslapen he? pff... trek je het nog wel een beetje? En een druk dagje vandaag. @henrieke, helemaal niet gek hoor, het is ook gewoon even omschakelen, komt helemaal goed hoor! Straks gaat het vanzelf. @linda, hopelijk gaat het bij jou nu ook is doorzetten! @bapsie, fijn weer een goede nacht! @marleen, succes met het CB! @kaatje, Wat een rot nacht... veel plezier vandaag! @chantal, oh jeetje dat is schrikken zeg! ah wat heerlijk he, als ze zo liggen te kijken Hier een betere nacht dan gister, maar denk 5 uur in totaal geslapen, dus niet heel veel. Celeno was 1x wakker en Jevani pas laat gaan slapen en ook 1x wakker vannacht. Celeno is onderweg naar de psz en die ga ik straks weer zelf een keer ophalen
@pink Dank je wel! En heel erg veel succes vandaag! @kaatje Ze was gewoon boos op de manier waarop ik de kinderen tot bedaren heb gebracht. En de kinderen waren daar heel erg van onder de indruk dat ze nu toch echt TE ver zijn gegaan. Ik was gewoon dood op had teveel gedaan! En dat zag me moeder dus niet in. Maar ik vind het prima om dr haren te doen. Als ze daarna maar weggaat. Heb op dit moment erg weinig zin in haar aanwezigheid! @chantal Ik ga jullie blog zeker volgen! Kolven is ook niet het leukste van de wereld Dat is inderdaad een schrik moment ja! Wat super dat ze naar je lag te kijken! Heerlijk joh! @mnm Kort gezegd: ik lag te slapen en Céan ook. (in de kraamweek) Me moeder was beneden en de kinderen waren alles op stelten aan het zetten en me moeder zat aan de koffie. Had dr gezegd dat ik ging rusten. Werd ik door de kinderen wakker gemaakt (getetter in me oren letterlijk!) en daarna deden ze hetzelfde bij Céan. Toen werd ik toch even heeeel erg boos. Kinderen draai om de oren! Naar beneden gestuurd... kinderen onder de indruk. Céan aan het schreeuwen. Dus wou de kinderen naar bed doen aangezien het allang bedtijd was. Heeft me moeder de oudste naar bed gebracht voor zijn bescherming. Terwijl ik met de ivy aan het praten was dat, dat gedrag echt niet mag. Wou ik dat bij Ticho doen lag die al te slapen. Is me moeder kwaad de deur uit gegaan. (me moeder zat beneden gewoon gezellig aan de koffie met mijn broer) Dag erna kreeg ik op mijn donder dat wat ik deed echt niet kon. En ik legde dr uit dat ik gewoon moe was en wou slapen. Dus ze vond dat het gelijk aan haar lag enzo. Heb dr vriendelijk gevraagd of ze klaar was met haar woordje. dat was ze zei ze.. en toen heb ik dr het huis uit gezet! En sindsdien belt ze niet ook niet naar de kinderen en heb ik al een week niks van dr gehoord! Nou ja prima. Morgen komt ze langs zodat ik dr haren kan doen en daarna mag ze weer gaan! @zonnebeertje Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jenna! Geniet er lekker van! Dat heb je snel gedaan! Je was er ook snel bij om het te posten! hihi @henrieke Het is natuurlijk wennen hoor! Is bij iedereen zo. Of je nu de eerste of meerdere krijgt! *ondertussen hoor ik Céan pruttelen in de kinderwagen... ben bang dat als ik zo ga kijken dat hij er tot zijn nek toe weer onder zit... dat geluid!! en wat HARD!!!* @mnm Drukke dag inderdaad. Geniet er wel van! *ego* jeuhh wederom een ex die niet gekomen is. Hele avond niks van hem gehoord... (ik dacht ach het zal wel druk zijn op zijn werk zoals altijd) Lag ik met Céan te slapen kreeg ik om half 12 smsje of ik nog wakker was... ik dacht die is er al bijna... bleek nou dat hij tot 5 uur moest werken... ik schoot onwijs uit mijn slof maar heb hem maar weer eens niks gezegd. Ja en of hij dan na zijn werk nog moest komen of vanmiddag. Heb hem maar gezegd dat hij dat zelf moest weten. Dus zei die ik kom vanmiddag wel... ik was om 5 uur wakker omdat Céan eten wou. Dus ik stuurde hem maar een smsje dat ik twijfelde voor vanmiddag omdat het me niks zou verbazen als hij door de wekker zou slapen en dus niet zou komen. (dat gaat ook vast en zeker gebeuren op die manier) heb niks meer van hem gehoord. Duidelijk toch! Nu bekijkt hij het maar. Als hij zo nodig dingen wilt regelen en het is naar zijn zeggen belangrijk dan moet hij er maar moeite voor doen. Hij zei dat hij weet dat hij HEM dan moet zien... Hij heeft nog steeds niet de naam Céan genoemd maar of dat kind of hem of hij... had hem gezegd dat ik Céan moeilijk kan verstoppen in de kast als hij er is Kon de opmerking niet laten haha.... Maar goed.. Straks komt me vader. Gaan we aanhanger ophalen en dan naar de stort... ben erg bang dat ik zo onwijs veel geld moet gaan betalen voor al die zooi hier... ik reken op zo'n 150 euro!! Het staat hier ZOVEEL kilo in de tuin wat weg moet... ik denk dat ik nu al schrik van het bedrag! Heb mijn pasje ook leeg dus moet elke kilo betalen. En ik WIL het weg hebben voor het feestje van zaterdag En nu ga ik weer verder met het huishouden Tot straks
Kaatje, oei kijk uit meid. Hihi de visjes zijn dus aan de beurt. Mamachantal, aaah je meisje lag al op je te wachten. Pfff wat eng zeg. Hopelijk komt het niet al te vaak voor.
Miracle, succes bij de vk Anna, soms hebben kinderen gewoon even een "te harde" aanpak nodig. Merk het bij Levi ook hoor. Die is behoorlijk zijn grenzen aan het verkennen,daarbij heb ik nu gewoon totaal geen geduld en dat laat ik soms ook wel eens te aanwezig merken,maar goed het werkt wel en die avond zegt hij nog steeds dat hij van me houdt hoor Ja die kosten voor de stort zijn meestal niet leuk, al valt het hier in het dorp wel mee. je mag geloof ik 3 aanhangers per adres legen ( huisvuil etc ) en daarna betaal je 10 of 15 euro per aanhanger visjes zijn weer schoon ( filter doet het alleen weer eens niet,dus mag volgende week weer ) nu bekaf haha. Levi ligt op de grond te te kijken tussen een berg knuffel. Krijg zo visite dus moet echt nog even stofzuigen. Eerst maar een bak koffie
anna wat een gedoe met je ex en je moeder zeg... harde aanpak is soms idd nodig net als kaatje zegt!komt helemaal goed meid!
Zonnebeertje, wat heb je dat goed gedaan!!! Gefelicteerd met jullie kleine meisje! Bekijk bijlage 166274
Whaha, wat een nachtbrakers hier Ik sliep om een uur of half 2 en om kwart voor 7 was hubbie blijkbaar wakker geworden en vond het blijkbaar grappig om te doen alsof er een vlieg op mijn neus zat hij is vervolgens na een uur vrolijk weer in slaap gevallen en ik zit hier.... Straks lekker met mn zus en haar 2 dreumessen naar t zwembad, eens kijken of ik nog blijf drijven ZONNEBEERTJE, mijn god wat ben jij snel! PROFICIAT MET JENNA!
Kaatje; wel zo leuk als je de vissen ook weer kan zien ik had vroeger ook goudvisjes en guppies maar soms leek het meer soep als er weer eens een lading alg tegen de ruiten aangeplakt zat. Doe je wel een beetje rustig aan? Miracle; succes bij de VK! Mamachantal; oei, das schrikken. Je hebt gelukkig ook al veel mooie momenten met haar! Knuf! Anna; volgens mij heeft jou ex gewoon een dikke plaat voor zijn kop! Zit je kleine mannetje weer helemaal onder?
haha ja hier leek het er nu meer op of we alg hielden ipv vissen. Nou ja ze kunnen iig weer naar buiten kijken.Ja ik doe rustig aan. Net klaar met stofzuigen en verder doe ik vandaag niets meer.
jeeeeuh we hebben een zonnebaby Gefeliciteerd!!! Ik ga even niet bijlezen. Afschuwelijke nacht gehad met Declan. Die had enorme nachtmerries. Werd echt krijsend wakker en was volledig in paniek. Was ook niet meer rustig te krijgen en is uiteindelijk bij ons in slaap gevallen. Was zo zielig. Vanmorgen was hij bloed chagerijnig en ik heb hem net weer op bed gelegd. Hopelijk komt hij er zo wat vrolijker uit! Ik ga nu maar eens speuren naar zijn boekje van het cb want die kan ik ineens nergens vinden?? heel vreemd.
ach arme Declan! Tja en waar ze die nachtmerries vandaan halen? Speur ze naar je boekje Frummel! MNM: rustig aan vandaag meid! Slapen gaat dus nog steeds niet veel beter. Hoe is het met de hoofdpijn?
In de plaats van een glazen bak hebben we nu een bak in de tuin van 10 kuub met 11 oversized vissen.. gelukkig hoef je daar geen algen uit te krabben je kijkt toch alleen van bovenaf er in.
Marleen hoe was je eerste nacht alleen?? Gefeliciteerd alvast met je vierjarige jubileum. (edit lees het al. fijn dat romee zo goed geslapen heeft) Paso. Ha fijn de nieuwe auto is er. Hier zijn we nog steeds aan het wachten. Hoop toch dat het deze week rond kkomt. (zijn aan het wachten op het kenteken) veel plezier vanmiddag. mamachantal. succes met kolven meid. zonnebeertje. Zou het dan toch???? spannend!!! Jaaaaaj super gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een snelle bevalling! Alles goed met jullie tweetjes? HenriekeC over een klein poosje ben jij net zo zelfverzekerd als al die andere moeders. (hihi tenminste dat lijkt zo!) Maar elke moeder heeft haar onzekerheden. Lindaatje. duim voor je meid. babsie. fijn he zo'n goede nacht, dan kan je er weer even tegen. MNM 2.5 uur slaap. Ik hoop dat als je morgen ook nog niet meer slaapt, dat de doktoren iets voor je hebben, waar je beter op gaat slapen. Veel plezier vandaag. kaatje veel plezier met de visite. Kunnen handje schudden hoor. hier ook nog niks aan het handje. En had goede hoop gisteren. mamachantal. jeetje dat is schrikken. Hopenlijk was het eenmalig. Succes met het gesprek. Patriesja. en lekker met jevani showen op de psz. miracle succes bij de vk. AnnaB jeetje wat een verrassing dat je ex niet is komen opdagen. (not!) goed dat je er zijn probleem van heb gemaakt. Succes met de stort. Hoop dat het bedrag meevalt. frummel ocharme dex. Hopenlijk doet het dutje hem goed. metime. hier niks aan het handje. Straks om 11.00 mag ik weer naar de vk. Had zo goede hoop op vannacht. Maar helaas. Kleintje wanneer kom je nou?? Baal er wel een beetje van als ikstraks deze week toch gewoon uitloop hoor. WEet wel dat de vk niks kan beloven, maar je rekent er dan toch een beetje op als ze zeggen ik denk dat je deze week gaat bevallen. Maar goed we hebben ook nog ff. Maar eens horen wat ze straks te zeggen heeft.