Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jac; tja dat wachten op het kenteken heeft bij ons ook 10 dagen geduurd...;) en dan duurt wachten heeeeeeel lang.
    Wil de VK je ook gewoon door laten lopen? Misschien dat ze wel even wil kijken of er ontsluiting is? Mijn VK was gisteren ook erg opbeurend met de tekst: de meeste eerste kindjes worden in de week na de uitgerekende datum geboren.....pfff make my day!

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Buddy nieuws

Pink haar vliezen zijn door geprikt, ligt aan het infuus en begint nu wat te rommelen :D

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    haha daar zit je ook niet op te wachten paso.. dan moet je nog 3 weken..
    jac, ja misschien vragen of ze ff wilt toucheren.. dat kan ook opwekkend werken he:)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Go Pink !!

Man sta echt op instorten hier. Ben echt brak na zo'n nacht van bijna geen slaap. Straks na de visite zal ik wel helemaal klaar zijn dus gaat Levi mooi even op zijn kamer spelen en ik een uurtje plat.

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    aaah zielig :( hopelijk slaapt hij nu wat beter idd en dan straks weer vrolijk.

6. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woehoe Pink! Zet em op!

Mamachantal; nee inderdaad zit ik daar niet op te wachten... ik ben veeel te benieuwd naar dat kleintje in mijn buik. Als het aan haar ligt wordt ik nog wel een augustus mama!

7. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfbediening voor de visite, en daarna lekker een dutje ;)

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @jac, we zijn al een keer geweest op de psz, maar al die kids vinden dat natuurlijk geweldig zo een baby :D en Celeno helemaal trots, want het is ZIJN broertje!! hihi

9. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Ze heeft me de vorige keer gestript. Dus hoop stiekem dat ze dat weer wil doen. Maar zit ook een beetje omhoog met manlief. die moet weer naar boord. Maar denk dat ik me gewoon laat strippen als ze dat wil doen, en dan maar kijken of het doorzet of niet. Moet manlief maar weer terug komen rijden.

ze hebben ook net gebeld. kenteken is er. dus gaan nu donderdag de auto halen! Want dat wil manlief graag zelf doen.

PINK ZET HEM OP MEID!

10. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeej ook Jac een nieuwe auto!

Wij hebben wel wat gemopperd op dat kenteken.... hubbie kan nog geen auto rijden, en de auto moet op mijn naam staan dus ik moet ook mee. En dan nog een 3e persoon die de andere auto terug zou rijden, en maar hopen dat ik in de tussentijd niet zou bevallen ;) want dan had er nog iemand mee gemoeten om de nieuwe auto te sturen...

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Zonnebeertje; GEFELICITEERD!!!!

Kaatje; Lekker rustig aan dus vandaag!

Mamachantal; Pff dat moet schrikken zijn geweest! Gelukkig houden ze der goed in de gaten!

Frummel; Wat sneu voor Dex! Hopelijk is ie zo wat vrolijker!

Pink; SUCCES!!!

MNM; Toch raar dat je zo slecht slaapt... Lijkt me vreselijk, de nachten duren eindeloos zo lijkt me! Sterkte!

Jac; Helaaaas niets gebeurd. Succes zo bij de VK!

Uhhhhh verder weet ik het niet meer! :)

Hier nog steeds alles rustig.

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    20 actieve gebruikers! haha dat is een boel!

*zwaait naar iedereen*

Booboo22, hoe is het met jou?

Ik ren even onder de douche door....

13. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Hier ook onregelmatige krampen, zou het nu doorzetten?? pffff hoop het!

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

Jeee Jac nieuwe auto:D leuk! Welke is het nu geworden??

Pink: zet hem op meid! Nog ffies en je hebt je kleintje:D

Kaatje: o zo lekker slapen dus! Kan de visite geen andere x komen?

Hier: Jace is weer in bad geweest. Die was, hoe wonderbaarlijk, weereens tot op zijn sokken toe nat. Heb hem net gewogen en hij weeg 4 kg! Begin me nu een beetje zorgen te maken dat hij niet te hard gaat hahaha. Hij begint gewoon dik te worden lol. Hele vetkwabben rond zijn polsjes, beentjes en een dikke billen joh! Echt een wereld van verschil met die spillepoot die ik op de wereld heb gezet:D

15. Rono

Rono Niet meer actief

Zonnebeertje! Van harte meid!!! :D :D Hoe "beviel" ede?

Frummel: aaah zielig die nachtmerries bij kleintjes!

Kaatje: Meid, ik hoop dat t strippen deze week werkt! Ik herken je gevoel en moet er niet aan denken nog lang door te lopen.

Pink: Ohhh spannend! Hopelijk is ze er snel!

Mamachantal: Bah, das wel heel eng joh helemaal blauw! Ik hou je blog in de gaten!

De rest ben ik weer kwijt.

Noëlle is de kat haar brood aan het voeren haha

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    4 kilo.... die van mij schijnt dat nu al te zijn.. en die is nog niet eens geboren! Hellllup!!!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    komt goed hoor ;)

18. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Zonnebeertje jaaaaaaaaah daar is ze! Gefeliciteerd met jullie dochter Jenna, superleuke naam!
    Ik was mijn telefoon al strak in de gaten aan het houden voor buddynieuws haha maar je meldde jezelf vannacht alweer zag ik :D
    Toch snel gegaan! Hoe voel je je? Wij willen een foooootoooo!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

hahaha ja maar jace is geboren met 2kg;) dus hij is in 6 weken tijd verdubbeld in gewicht:D

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @mamachantal dat zal zeker schrikken zijn geweest.

@Pink super zeg. Hopelijk gaat alles nu snel werken en heb jij je kleine wonder ook snel in de armen.

@Miffy bij jouw ook al. Ik had zonnebeertje voor dit forum en een ander forum. Ik gelijk alles aanzetten maar haha ze had het zelf al gedaan.

Mijn man heeft vandaag de begrafenis van zijn oom. Hij is daar nu met zijn moeder, zus en zwager. Wel met de telefoon op trilstand.
    Je zal maar net zien dat het dan begint.

Vanmorgen naar het kruidvat geweest voor de robijn wasverzachter.
    Die was in de aanbieding 3 ltr voor maar € 3,= Dus gelijk 3 flessen gehaald. Het was echt op bij mij. Wel handig om in huis te hebben als ik bevallen ben en er moet gewassen worden. ;)

Batterijen voor het fototoestel en lampen voor het geval dat het 's nachts gebeurt. Dus meisje je mag nu wel komen van mij!! :D

Deel Deze Pagina