Even ego... zo ik was me vanochtend toch beroerd zowel onder als boven kwam het eruit...misschien een voor teken..vooralsnog geen ergere krampen gekregen helaas...
Hoi, Zag dat er de afgelopen week weer heel wat kindjes geboren zijn! En allemaal meisjes!! Gefeliciteerd mama's met jullie dochters!!
Bellie: ik weiger nog steeds bijna alle kraamvisite Ben een kreng daarin. De personen die ik normaal ook zie en mee omga + familie hebben een kaartje gehad en mogen langskomen. Vind ik ook leuk. De rest krijgt gewoon nee te horen. Maak die fout die ik bij Dex heb gemaakt niet nog een x! Als ze bij Declan tijdens mijn rust uurtjes voor de deur stonden deed ik gewoon niet open. Dit x is dat niet gebeurd dus ik denk dat ze ervan hebben geleerd. Er staat niet voor niets op het kaartje 'eerst bellen'. Staat er niet voor de grap.
Hier vanmorgen voor het eerst zelf Nila heel even in de tub gedaan, alles eromheen heeft mijn mannetje gedaan, maar ik heb haar lekker vast gehouden, heerlijk hoor. Alleen mijn benen werden zo zwaar dat ze het bijna niet hielden, dus snel terug in bed. Daarna is mijn vriendin met de kleine geweest. De meiden hebben heerlijk buiten gespeeld en wij gezellig gekletst. Kon wel voelen dat ik een zware ochtend had. Stuwing wordt al ietsje minder gelukkig, dat scheelt. Nu rusttijd................
hoe lang ze blijven plakken ligt er trouwens aan wie het is. Van sommige vind ik het echt geen enkel probleem. Van anderen wel haha
Patriesja, geestelijk trek ik het wel, maar lichamelijk merk ik dat het steeds zwaarder wordt. Gelukkig toch iets meer geslapen. Celeno dus niet ziek geworden? Aaaah heerlijk zo'n trotse grote broer. Anna, jeetje wat een verhaal van je moeder. Jammer zeg dat het zo moest gaan. Raar dat ze dan niks laat weten (vooral in je kraamtijd) en dan wel wil komen voor haar haren, maarja. Tsss je ex is weer goed bezig zeg, hij wil alleen komen wanneer het hem uitkomt. Idd geen energie meer aan besteden. Paso, haha wat een grappige man heb jij, al kan me voorstellen dat jij het op dat tijdstip wat minder grappig vond. Heerlijk even zwemmen! Gelukkig gaat het met de hoofdpijn wat beter, lief dat je het vraagt. Met die pcm codeine is het aardig onder controle. Jac, ben erg benieuwd hoe het bij de vk was. kan me voorstellen dat je er nu echt vanuit gaat dat het deze week gaat gebeuren....... Frummel, och arme Dex. Weet je waar hij over droomde? Zo he Jace gaat echt hard. Wanneer moet je naar het cb? Kaatje, klote zeg dat je je zo voelt, hopelijk kun je even een uurtje rusten. Ennas, daar heb je gelijk in, de nachten zijn erg lang, ik ben elke keer blij als het ochtend is. Booboo, hopelijk zet het door voor je. Rono, haha slimme Noëlle, hoeft ze het zelf niet op te eten. Schildje, och verschrikkelijk vandaag de begrafenis. Zal wel een heftige dag voor hem zijn. Ben benieuwd hoe het met Pink is.
ben ook wel benieuwd hoe t met pink is, zou ze nog in deel 6 bevallen? of word deel 7 met beebnieuws geopend?
Miracle, ah shit niet echt gestript. Wat heeft ze gemasseerd dan? Jac, jaaaaaaaa goeie zeg. Wow nu al 3 a 4 cm, gaat zo hard opeens hoor. Heb je wel goeie buren ofzo, als het zo opeens komt? Mamatien, jeetje wat een verhaal zeg. En dat gevoel dat ze er opeens was lijkt me ook erg raar. Moeilijk ook, en dat zal vast nog wel terug komen. Ik vind het ook erg lastig dat ik Nila niet zelf kan pakken, maar het went wel. Nu lekker genieten van je meisje! En hopelijk gaat je herstel goed. Bellie, slim om dan naar het cb te gaan, dan kunnen ze hopelijk een beetje onzekerheid weghalen. En zeker even overleggen over haar neusje, zal misschien al wat schelen als ze beter kan ademen en dus drinken. Nou idd 2,5 uur vind ik ook echt te lang hoor. Henrieke, kraamhulp nu al weg? Dit is toch ook jouw 7e dag? Ja dat scheelt idd heeeel veel met mensen die zelf geen kids hebben, daar irriteer ik me ook weleens aan. Lindaatje, hopelijk is het een voorteken meid. Jeluna, jij ook nog GEFELICITEERD met Robin! Hoe gaat het met jullie?
Zo visite is net weg, te laat om nog naar bed te gaan dus even levi voor de tv gezet en nu zelf even chillen op de bank. Erg gezellige ochtend gehad. Levi en haar dochter zijn goed aan elkaar gewaagd haha Au, ondertussen schopt zich er weer eentje bijna door mijn vliezen heen..... Paso, wordt je daar nu schoon van, van één keer onder de douche door rennen ? Frummel, Jeeee Jace al 4 kg ! ( zo zwaar was Levi bij zijn geboorte haha ) Gaat goed met hem Konijn, gefeliciteerd met jullie dochter !! Miracle, balen dat ze je niet gestript heeft Marleen, kijk Romee heeft een mooie nacht gemaakt Jac, zou idd fijn zijn als je man morgen thuis kan komen en de vk alsnog je vliezen kan breken. Mamatien, jeetje idd heftig. Vooral dat het onder algehele narcose moest .Kan me voorstellen dat het dan heel onwerkelijk is als je opeens een kind hebt. Puur omdat je het niet bewust mee maakt. knuff Belliebel, belangrijkste is dat ze aangekomen is toch. Je zal zien dat ze bij de volgende weging de schade alweer ingehaald heeft Nou die neef en vrouw had ik toch al een stuk eerder de deur uit gezet
MNM, dit was dag 7 idd. Ik kreeg 7 x 7 uur. Maar hdb nu 5 x 7 en 2 x 4 gehad. Ze had gewoon niets meer te doen Hier zojuist de brief van de gemeente binnen gekregen met Emma's BSN nummer. Nu blijkt ze gewoon automatisch Brits burger te zijn! Ze zou dus een Brits paspoort kunnen nemen. Komt doordat vriendlief geboren is in Schotland. Dan zijn zijn kinderen automatisch Brits burger. Nooit geweten dat dit zo werkte. Pff, hier last van verstopte darmen. Heb er poeders voor, maar die werken nogal wisselend. Nou ja, ben al blij dat plassen goed gaat. Baal alleen dat ik 4 weken niet in bad mag!! Keek er nu al naar uit.
Kraamvisite. Iedereen die ik ken is blijkbaar opgevoed Iedereen belt netjes om te vragen wanneer ze langs kunnen komen en ik heb geen enkele keer hoeven laten weten dat ze weg moesten. Heb er daardoor ook geen last van denk ik. Maar kaartje is nog steeds niet verstuurd (drukker heeft het druk) en veel wachten daar op.
MNM, de heeft de baarmoedermond gemasseerd en iets bij de vliezen maar ze heeft niet zoals bij het echte strippen de vliezen losgemaakt van de bmm. Ik zit nu best wel te twijfelen wat ik zal doen, terug bellen en uitleggen dat ik er niet mee in mijn vel zit of wachten tot donderdag?
Ik zou het even afwachten.wie weet heeft het je baarmoeder net genoeg geprikkeld. Je hebt a.s. donderdag een afspraak toch ? Zou het pas over een week weer zijn zou ik wel bellen
Ja heb aanstaande donderdag weer een afspraak. Ik wacht het idd wel even af, misschien doet het onverhoopt wel iets en ik gok dat ze nu toch niets meer gaan doen omdat ze al binnen zijn geweest.
hueeeh nee. hihi. maar wel een vriendin die standby staat. maar ja die heeft ook zelf kinderen. Maar ga ervanuit dat het wel helemaal goed komt hoor. Maar buren niet. de een is 80 jaar. en de anderen hebben zelf geen kinderen (rond de 40 denk ik) dus om daar nou 4 kids te droppen zie ik ook niet zo zitten.
Das hier ook zo. Als er vrienden langs komen vind ik het nooit zo'n punt hihi. Maar zo'n stalker vind ik wel een punt whaha.
Nou ben bij het CB geweest, mevrouw groeit 200 gram per week, wat perfect is volgens hun. Afgelopen vrijdag woog ze 3115, en vandaag 3260. 2 weken geleden was ze 2860, dus in 2 weken tijd is ze 400 gram gegroeid. Niets om me onzeker over te voelen hihi.
Zo, weer bij! Ben uit het CB meteen door gesjeesd naar het kruitvat. Ze hadden daar plakkies (teenslippers) die ik erg leuk vond. Dus heb ze meegenomen. Ze zitten heerlijk! Meteen maar luiers meegenomen, en roosvicee van 't kruitvat waren in de aanbieding. Daarna nog bij de c-1000 geweest. Dinand had zo'n flesje roosvicee in zijn handen die hij bij de kassa op de grond liet vallen. Gelukkig zijn die flesjes van plastic, dus ik gooide dat flesje maar onderop de wagen. Ben ik aan de beurt, zeg dat meisie wat achter de kassa zit: Eeeh mevrouw, en dat flesje wat uw zoontje net in zijn handen had en net onderop de wagen gooide, moet u dat niet afrekenen? Nou, je mag hem best scannen van me, maar denk dattie dat hier niet doet. Oh hoezo niet? Dus ik pak het flesje en geef hem aan haar. Ze had nog niet gezien dat er KRUITVAT op stond. Heh, hij scant inderdaad niet...Kijk nou eens goed naar dat flesje?! Oh, kruitvat, ja nee die scant hier inderdaad niet, en met een rood hoofd ging ze verder. Hoe bedoel je iemand van winkeldiefstal proberen te beschuldigen. Heb hier in mezelf heel erg hard om moeten lachen whaha. Die zal de volgende keer wel 2 keer kijken voordat ze iets zegt.