Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @konijn, gefeliciteerd met jullie dochter Lotte!!!

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Nog niks van Pink gehoord... ben benieuwd!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bellie, lekkere actie haha. Die denkt idd wel twee keer na voor ze gelijk iemand beschuldigd.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Joehoe ik lees weer babynieuws!!

Mamatien en Zonnebeertje van harte gefeliciteerd met jullie dochtertjes!!
    Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie lekker genieten

Konijn jij ook gefeliciteerd!

Jac ooohhh het wordt spannend :D!!

Henrieke zelfs ik heb die paniekmomenten nog en weet ook wel dat het goed gaat komen maar het is gewoon een hele verandering. Dikke knuff en probeer te relativeren wat vandaag niet lukt komt morgen wel

MamaChantal oei wat een heftige situatie, gelukkig alles goed afgelopen!

Mamatien jij hebt een hele heftige bevalling gehad zeg! Een beetje vergelijkbaar met die van mij bij Kyano. Ik heb toen ook een ks gehad maar gelukkig wel ruggeprik dus heb de geboorte meegemaakt maar vervolgens moest Kyano 3 dagen in de couveuse en dat heeft bij mij ook wat tijd gekost om te verwerken. Dikke knuff en nu langzaam proberen te genieten van je mooie dochter! Goed dat je man samen met haar gebuideld heeft na haar geboorte!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Niet alles bijgelezen, we hebben wat onrustige dagen achter de rug en bezoek gehad. Zondagnacht heeft Naomi eigenlijk zo goed als niet geslapen ;) en wilde alleen maar bij ons zijn of drinken. Ging maandagochtend ook nog zo duur maar toen gisteren vanaf 15 uur was ze ineens weer haarzelf en werd ze weer rustig. Het lijkt dat de melk af en toe niet goed valt en ze steeds als ze net slaapt boertjes / buikpijn krijgt en dus weer wakker wordt.
    Wel helpt het om haar in te bakeren. Daar wordt ze echt rustig van en gaat dan wel lekker slapen.

Trouwens over kraamvisite: belde gisteren een familielid van hubbie op om 19 uur of het uitkwam of hij nu even op kraambezoek kwam :(???? Nou ja dag........nee dus :x
    Hebben nu voor vrijdag afgesproken.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, groot gelijk dat je nee gezegt hebt.
    Zo belde bij Levi een tante van Ferry of ze die middag langs mocht komen,dus dacht er onderuit te komen dat Ferry er niet was..vond ze niet erg. Jottum. dus maar laten komen en heb toen echt een uur lang het bijbelverhaal van Levi moeten aanhoren.

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Jaaaaaaaa Buddy nieuws!!!!!!!! :D

Pink is om 14.25 bevallen van haar dochter Veerle Sofie!!
    Ze weegt 3380 gram!

Gefeliciteerd met jullie dochter Veerle Sofie!!!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pink, gefeliciteerd met jullie dochter Veerle Sofie !

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Pink, GEFELICITEERD met jullie dochtertje Veerle Sofie!

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Babsie nee nog niet helaas. Eerst zelf de flesjes leegdrinken ;)

Konijn gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Jac fijn dat alles goed was. Ohhh dus jij bent deze week gewoon aan de beurt! Wel fijn dat je man eerder terug komt!

Mamatien jeetje wat een verhaal. Wel heerlijk dat je man met haar gebuideld heeft totdat jij kwam. Geniet lekker van je gezinnetje!

MNM ohhh lekker in de tummytub. Vindt ze het lekker?

Pink gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Veerle!!

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

Pink gefeliciteerd meid!! Hoop dat alles goed is gegaan!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en weer zo'n mooi meisje geboren!
    Pinkxx, gefeliciteerd met de geboorte van Veerle

Bekijk bijlage 166417

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Durven de jongens niet meer naar buiten te komen ? :D

Wat doet die kleine meid me af en toe pijn zeg. Kan me dat van Levi niet meer herrinneren echt die gemene stekende pijnen down under

14. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Pink; GEFELICITEERD!!!!! :D

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    grappig... ik krijg net een smsje van mijn tante of ze langs kan komen... geen probleem ;)

in de kraamweek ook onaangekondigd bezoek gehad, maar dat vond ik ook niet erg. Ze kunnen maar weer geweest zijn ;)

Bellie, super dat Fabiënne gewoon goed groeit!!! Geen zorgen maken dus!

Ik ben ondertussen ook wel benieuwd naar Mees z'n gewicht. Moet de 21e met hem naar het CB. Hier doen ze bij een 3e geen huisbezoek meer. In de kraamweek groeide hij zo'n 20 gram per dag.

Mamatien, pfff klinkt best heftig meid. Neem de tijd om het te verwerken.

Chantal... of Bellie, wat is eigenlijk saturatie?

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, ze zeggen toch dat jongens mama's kindjes zijn? Oeff, al mag ie toch echt wel naar buiten komen, kan ie ook een mama's kindje zijn hoor ;)

Ohh is ze bij een rondje om haar asje aan het draaien? Dat geeft ook van die lekkere steken.

Had Saturatie niet iets met zuurstof te maken? ( weet het niet zeker hoor )

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Jij bent nu de eerste op de lijst Miracle... :)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, dan zit ze zeker in een draaimolen want heb die steken een uur achter elkaar.

19. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    mamatien jeetje heftig hoor. Kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je iets gemist hebt. Neem je tijd om het te verwerken en hou de kleine meid lekker veel bij je.

pink Jaaaaj gefeliciteerd met Veerle. Nu lekker genieten.

Hier weer goed nieuws. (Jeetje mijn geluk kan niet op de laatste dagen) manlief slaapt weer thuis vannacht! hihi. Hij heeft souders gebeld, en vertelt dat het wel eens heel snel kan gaan. En nu hebben ze uit zichzelf!!! aangeboden om dan eerder te komen dus morgen al, zodat manlief de bevalling niet gaat missen. Wauw he de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Pink ; gefeliciteerd met Veerle!!!

nou vannacht om 23:45 kreeg ik de 1e wee, ging uit bed en mijn vliezen waren iets gescheurd! Lekker naar beneden gegaan en discovery channel gaan kijken. De weeen kwamen al om de 2/4min en waren al best pittig!
    Om 00:30 barrie wakker gemaakt dat hij de vk maar moest gaan bellen, die kwam direct zo rond 1:00.
    Ik had toen al bijna 4 cm. ze vroeg wat ik wilde, thuis bevallen of naar het ziekenhuis, ze schatte toen in dat ze er wel zou zijn met 2 uurtjes!!
    Wilde graag naar het ziekenhuis voor een pompje met remifentanil en zijn om 1:30 richting Ede gegaan, we waren daar om 1:45 en moest toen aan de ctg, dat voind ikniet leuk want de weeen waren echt heeeeeeel pijnlijk. Heb heel vaak geroepen dat ik het niet leuk vond, hihi.
    Toen gingen ze weer even toucheren en kreeg 1cm er bij per 2 weeen en zat al op 7cm. Ze dachten dat ik het niet zou halen om hert pompje te krijgen, zo snel ging het! Er bleef nog een randje staan die ze weggemasseerd hebben en met 8cm kreeg ik al lichte persdrang die al snel niet meer in te houden was!!
    Na 25 min persen was ze er! Had wat moeite om haar door het bochtje te krijgen. wel is ze met de navelsrtreng om haar nek geboren, maar ze was niet blauw en ademde en huilde meteen!
    Om 2:45 was er al, na 3 uurtjes dus!!
    Mijn eigen vk is mee gegaan naar het z'huis en heeft samen met die van het z'huis de bevalling gedaan, ik was de enige op de verlosafdeling dus heel relaxed!
    Echt super is het gegaan, ze hebben me zo goed gecoached en door die pijnlijke weeenstorm heengekregen.
    Ik heb het gewoon helemaal zelf gedaan!!
    Heb wel wat oppervlakkige wondjes, die hebben ze voor de mooiigheid wel gehecht.
    Met jenna gaat het super! heeft al uit beide borsten gedronken!

Deel Deze Pagina