Juli mama's deel 6!!!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by AnnaB, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Jaaaaa!!! Was het doorlezen van twintig pagina's toch ergens goed voor ;)

Juud, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Rein!!! :D:D:D

Hier weer terug van de manege. Was erg fijn om m'n clubje weer even te zien en te spreken. Krijg nog steeds verbaasde blikken als ze horen hoe ver ik ben. Tja, ik heb nou eenmaal een mooi klein buikje :D Lekker even paardjes geknuffeld. Mis dat toch behoorlijk hoor! Stond even bij een heel lief oudje waar ik regelmatig op gereden had en had moeite m'n tranen binnen te houden. Toch bijzonder wat voor band je met dieren kan hebben. Gelukkig draaide dat beest op dat moment haar kont naar me toe zodat ik daar even lekker kon krabben. Tranen moment was direct voorbij :D

2. Voor degenen met harde buiken; merken jullie dat ze nu sterker zijn? Hier lijken ze opeens veel harder, net een stuk cement :$ Ze beslaan nu ook vaker mijn hele buik en niet alleen aan 1 kant. Maar ze doen niet meer pijn :( Heel bijzonder..

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

De combinatie van rustig en zitten ken ik niet:p Ja als alles gedaan is of op een terrasje:D nee ben er niet zo goed in helaas. vroeger wel hoor maar sinds ik kinderen heb pff ik heb adhd overgehouden aan de zwangerschappen:D

Bedankt meiden! Jace heeft echt papa's neus haha

Angie: op verzoek ging hier ook niet lekker hoor. ik hou nu overdag max 3 uur tussen de voedingen aan. meld hij zich eerder, prima. anders maak ik hem wakker. 'S nachts voed ik hem wanneer hij wakker word. Moet ook zeggen dat de bv hier erg makkelijk komt dus dat scheelt ook hoor. als hij er keihard voor moest werken was het hem ook echt niet gelukt om zulke hoeveelheden te drinken

dunja: hoop dat het doorzet meis!

Luca: zijn gewoon besteld hoor;) lekker makkelijk haha

4. Maar daarom zijn ze niet minder leuk! Vind ze heel chique :D

5. Sherry

Sherry Niet meer actief

Euh ik wist niet dt je harde buiken aan 1 kant kon krijgen... Kan je nagaan hoe goed ik opgelet heb :p

Hier rommelt het aardig maar doet ook pijn. O.a. Weer in mijn rug.. Iknweet ook niet echt wat ik er mee aan moet eerlijk gezegd :D

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Bellie, gefeliciteeeeerd met jullie dochter Fabienne! Wat een supermooie naam!!!

Patries, proficiat met de geboorte van Jevani! Wat een speedy bevallingen dames!

Juud, jaaaaah daar is 'ie dan! Gefeliciteerd met Rein!

Heb net alleen even screenend gelezen zodat ik de bevallingen in ieder geval bij kan houden haha! Nu beginnen de baby's toch wel als paddestoelen tevoorschijn te komen, al is het dan pas juni!
    Ben erg benieuwd naar de bevallingsverhalen!

Ik zag ook foto's van Djena en Jace voorbijkomen, wat een poepies!

Hier gaat het allemaal prima! Elin is een heerlijk babietje, erg tevreden, ze drinkt, plast en poept goed :). Ik merg wel dat het een heftige bevalling is geweest voor ons beiden. Elin lijkt door de snelle vacuumverlossing toch wel wat last van haar koppie te hebben gehad. En arme mama heeft veel last van naweeeen en de hechtingen van de knip, auwww!

Gelukkig een hele fijne kraamhulp in huis die me echt vertroetelt.
    Ik kan het natuurlijk niet laten om nog een paar fotootjes te spammen :D

7. @ Frummel; ik heb me aangemeld voor de juli-mama's hyves. Dan weet je van wie het verzoek komt ;)

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    En nog een van de zusjes :):)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    wat is ze mooi, Miffy!!!

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Miffy, wat een schatje!!! :D

11. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ah wat lief miffy!!!

12. Hihi ja het kan! Hier heb ik ze heel veel, dan staat mijn buik er helemaal scheef van (raar gezicht :p). Maar volgens vk doen die niks, behalve irritant zijn.

Als je veel pijn hebt in je rug warme kruik erop? En weer afwachten of het doorzet ;) Vervelend he steeds dat gerommel waarvan je niet weet wat het nou eigenlijk is/doet..

13. Miffy ze is prachtig! Erg lieve foto's!

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

miffy wat een plaatje:D lekker laten vertroetelen door de kraamhulp hoor!
    Julie ziet er echt als een trotse grote zus uit!

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

op dit tempo komt er nog een deel 7 voordat iedereen is bevallen:p

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Idd, we zijn lekker aan het kletsen :D

17. Rono

Rono Niet meer actief

Wat een schatje miffy!

En idd op dit tempo hebben we al een deel7 voordat juli is begonnen haha..

18. Rono

Rono Niet meer actief

Truste dames!

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Als we zo doorgaan is iedereen bevallen voor het juli is ;) :p

20. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ik ga Elin haar avondflesje geven en dan lekker m'n nestje in!
    Truste dames, en op naar de volgende baby weer! Ben benieuwd wie de eerstvolgende met goed nieuws is :)

Share This Page