Morge, Ik moest even door 25 pagina's heen scannen op zoek naar babynieuws en ik vond het. Juud van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. geniet er maar fijn van en we horen het verhaal binnenkort wel.
Goedemorgen meiden! Hier redelijk geslapen. Het gewoel en wakker liggen blijft, maar begin er aan gewend te raken Vandaag controle vk! Vriendlief gaat mee, want we gaan het over de bevalling hebben. Maar eerst me zo weer even omdraaien en nog proberen een uurtje extra te pakken.
Goedemorgen Levi was al om 06.30 wakker. Weer een nadeel van zijn middagdut gister sex na de bevalling Had ik ook met twee weken alweer. Maar goed ik had geen hechtingen en vloeide niet meer. Of het deze keer ook zo gaat is nog maar afwachten. Bij Levi had ik in de zwangerschap zelf ook gewoon super veel zin. Nu totaal niet Frummel, Jace is ook al zo'n schatje ! DunjaTamara. Heb je een beetje kunnen slapen ? Zou het zeker aangeven vandaag dat je dit niet meer trekt. Je bent 38 weken dus ze kunnen best een handje helpen Miffy, wat een heerlijk meisje ! Wel vervelend dat jullie zoveel nalast van de heftige bevalling hebben Wupje, succes bij de gyn Sherry, mannen.... Gewoon naar beneden roepen..schat wil je sex ? staat hij binnen een tel naast je haha Rono, nee hoor ik zou ook geen zin hebben om hoogzwanger op een babyshower te gaan zitten ( vind het trouewns altijd wel super lief van vriendinnen dat ze zoiets doen ! Gebeurd hier in de buurt eigenlijk nooit ) Wel ver van te voren zeg haar babyshower Mamatien,jeetje wat veel examens zeg op één dag Henrieke, succes bij de vk en wie gaat er vandaag bevallen ? Anna eindelijk een keer ?
BEVALLEN MAMA'S 03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk 07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk 23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - ?? cm - 31.1 wk 31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk 02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk 16 juni - Marlous - Noortje - 3000 gr - 48 cm - 39.3wk 17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk 20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - ?? cm - 38.0 wk 20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk 20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden.... Er zijn nu 5 jongetjes geboren en 5 meisjes! NOG TE BEVALLEN DAMES 01 juli: Nina1982 01 juli: Marloes80 04 juli: Zonnebeertje 04 juli: DunjaTamara 05 juli: Wupje 06 juli: Fightforlove 07 juli: Marleen4683 08 juli: Ryanne 09 juli: AnnaB 11 juli: MNM 11 juli: Kikker1 11 juli: Sherry 11 juli: Mariska165 13 juli: Miracle08 14 juli: HendriekeC 14 juli: Jeluna 14 juli: KellyAerhoudt 15 juli: Jac 18 juli: Mamatien 18 juli: Ennas 18 juli: Lindaatje 19 juli: Sjantalle 21 juli: Kaatje85 21 juli: XxPinkxX 22 juli: Luca2504 25 juli: Paso 26 juli: Rono 27 juli: Schildje 30 juli: Bapsie Groen is verassing Nog 28 zwangere dames! Ik heb hem weer even up tot date gemaakt. stonden twee bevallen dames niet op
@ frummel Wat een leuke foto! @mnm ik was om 3 uur nog wakker... had nog niet echt zin om op zp te gaan... ik kon niet meer slapen @juud Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Rein... Geniet er lekker van!! @luca Herkenbaar van de harde buiken... alleen hier doen ze wel echt pijn! @miffy wat een schatje zeg!!! @sherry nog gelukt met verleiden van manlief? @rono ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in een babyshower.... @kaatje ik zou het niet erg vinden om te bevallen ben alleen bang dat ik wel rondloop tot 40 (misschien wel 42) weken... Me moeder wilt graag dat ik voor 1 juli ga bevallen...
*Ego* MOEHOE!!! Weer weinig slaap gehad. Jongste werd net even wakker wou wat drinken en viel weer in slaap. Wachten tot zij wakker is ontbijten en naar de gemeente (ALWEER ZUCHT). En dan ervoor zorgen dat ze deze week toch maar even mijn rekening komen vullen!
Anna ga je vermoeidheid en hormonen maar even lekker bij de gemeente spuien Waarom loopt het daar nou nooit gewoon in één keer goed.
Och hier gisteren vreemde dag gehad... hele dag gevoel gehad alsof ik stoned en niet helder was... Ging ik in de winkel waar me moeder die dure kleren heeft gekocht haar kleren ophalen... die hadden ze ingenomen etc... kom ik daar binnen ik zeg hallo ik kom de kleren voor me moeder ophalen... kom ze met de kleren terug.. en krijg ik heel lief te horen: Veel plezier ermee en tot ziens... ik zeg ook heel droog terug... Nou ja liever niet!!! Keek ze me zo aan van... ik dacht oeps... kwam ik later bij kruidvat... wou een pak gratis luiers ophalen (ach ik blijf nederlander)... loop naar die vrouw... had me jas uit... ik zeg heeft u die nog achter liggen? Gaat ze kijken komt ze terug nee woensdag eind van de middag heb ik ze weer... krijg ik de domme vraag: HEEFT U HET GELIJK NODIG???? Ik kijk haar en zeg nee nu nog niet... kreeg ik de reactie: KON WEZEN DAT U NOG EEN KLEINE IN HUIS HEEFT!!!!! Nou ja ik zal wel niet zeggen wat ik dacht.....
Het is gewoon zo onwijs vreemd.... 2 weken geleden zeiden ze het word eind deze week over gemaakt op je rekening... dus heb je het in de loop van volgende week (vorige week dus) op je rekening staan... Belde ik gisteren is a. mijn contact persoon ziek, b. vervanger op vakantie en c. het geld is niet eens overgemaakt! Maar wel verrekend met mijn eigen bijdrage die ik nog open had staan... (resterende zou op mijn rekening gestort worden!!! Waarom dan wel verrekenen en niet gelijk overmaken... en hoezo het wordt overgemaakt en dan weer niet... heel vreemd!!)
@ juud: gefeliciteerd met Rein!!! @ anna: succes bij de gemeente ik hoop dat ze het nu eindelijk even regelen voor je... @ rono: wie weet heb je er die dag wel zin in! @ kaatje: ahh dat is vroeg he! hier ook eentje om 07.00 maar die hebben we nog voor 45 min kunnen terugleggen.. @ miffy: wat schattig zeg!! @ frummel; wat een lieve kleine man zeg!! en wat mooi die bedankjes... @ henrieke: succes bij de VK.... @ marleen: ik duim voor je dat alles goed is bij de vK straks. @ mamatien: spannend hoor zo;n examen dag!! ik hoop dat hij het haalt. hier bijna weer geen oog dicht gedaan. Pas rond half 4 viel ik in een diepere slaap ( dan word ik nog steeds om het uur wakker) veel pijn in mijn buik gehad.... straks weer naar de gyn...ik weet dat ik nog even moet volhouden maar pffffff.....
Nina, succes bij de gyn ! Hier helaas geen jongetje wat je terug kan leggen. Hij gaat wel lief spelen in zijn kamer maar ja dat wil je hem ook geen uur laten doen
goedemorgen! juud: gefeliciteerd met jullie zoontje rein!!!! Nu lekker genieten...hoop dat de bevalling is meegevallen.. kaatje: vind het wel goede oplossing van je dat je levi op zn kamer laat spelen zodat je ff kan rusten.. anna: suc6 bij de gemeente met t regelen..enne tja domme opmerking van die kruidvat verkoopster..haha scheren down under: hier heeft manlief het geschoren..echt weer helemaal glad me happy zag lieve foto's voorbij komen van elin en djena en jace *smelt* zat ik net helemaal klaar te wachten op mn schoonmoeder die levi komt terugbrengen belt ze op of ze hem nog mag meenemen naar haar moeder...ik vond het best..ziet levi gelijk zn overgrootoma weer haha hoef ik er niet langs...dus levi is vanmiddag om 3 uur pas thuis... manlief is ook 3 uur thuis... ga zo maar ff filmpje kijken..
FFL. lekker een dagje voor jezelf dus Ik krijg vanmiddag een vriendin op de koffie met haar zoontje van 11 maanden. Gezellig ! Nog 2 dagen tot mijn liggings echo.begin hem wel te knijpen hoor. Ben iemand die gewoon wil weten waar ze aan toe is dus kan niet zo goed tegen de onzekerheid van wel of geen stuitligging. wel of niet normaal bevallen etc.
Anna, idd lekker je hormonen op de gemeente loslaten! Hier is er ook altijd wel iets met de gemeente. Bel je ze om half 10, krijg je te horen dat die medewerker pas om 11 uur begint. Bel je om twee uur 's middags terg, krijg je te horen dat die medewerker alweer naar huis is! Zulke werktijden wil ik ook wel En dan is er niemand die je kan helpen, want ja mevrouw, daar ga ik niet over. Nina, succes bij de gyn! Ego: Nou dat omdraaien en uurtje extra slaap is niet gelukt. Heb hoofdpijn en het voelt alsof ik flink verkouden aan het worden ben. Ben dus maar uit bed gegaan. Probeer te bedenken of ik vandaag nog klusjes heb liggen, voel me weer lekker rusteloos Maar ben gister flink los gegaan in huis, dus meeste is gedaan.
Goedemorgen ladies! Iedereen die naar gyn of vk moet, succes vandaag! Iedereen die niet goed geslapen heeft; sterkte vandaag! Maak er zelf ook deel van uit, weer lekker veel venijnige voorweeen gehad. Ben nu wel langzaamaan de slijmprop aan het verliezen dus het is in ieder geval nog ergens goed voor. Anna oh zo vervelend als ze je maar niet betalen! Hopelijk krijg je het voor elkaar als je er persoonlijk heen gaat. Ik heb hier ook afgelopen vrijdag eindelijk nog mijn stagegeld gekregen dat ik eind maart al had moeten hebben En nu ontbreken er alsnog 2 maanden.. pff je blijft erachteraan rennen.