Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Henrieke, kan hoor. het heerst behoorlijk.Ferry is ook verkouden ( en dat is voor mannen hetzelfde als dood gaan ;) )

Zag trouwens nog meer babynieuws
    EmaV die hier wel eens kwam kijken is drie weken geleden bevallen van twee jongens.

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @ffl
    Lekker een momentje voor jezelf :)

@kaatje
    hopen dat die 2 dagen snel voorbij gaan zodat je niet zenuwachtig bent :)

@henrieke
    Altijd leuk de gemeente :p tis echt erg geregeld hier hoor sommige zaken!

@luca
    het is ook irritant aangezien er nog wel rekeningen betaald moeten worden :p
    ben benieuwd straks... de jongste ligt nog lekker naast me te slapen :O

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Idd, mannen en een verkoudheid is rampzalig! :D Heb d'r hier ook eentje. Zo zielig zodra ie verkouden is!

4. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    kaatje,
    owjah ze kreeg een tweeling is ook zo :)

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    gut hier ligt er gewoon nog 1 naast me te slapen :O... wil ik ook nog wel!!!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en Angela en Arjan ook, van een jongen; Thijs (ze hield in het begin de lijst bij)

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Gut wat gaat het snel met het babynieuws.... ik wil ook!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    o kijk nog meer babynieuws :)

9. Sherry

Sherry Niet meer actief

Vandaag ook naar de vk. Even zielig gaan doen dat ze me niet te lang door laten lopen na de 40 wkn.

Gisteravond is er geen actie meer geweest ;) Hij kwam naar boven en toen lag ik al lekker te slapen. Toen zei hij heel blij: ja? en toen zei ik: had je zo'n 2 uur eerder naar boven moeten komen :) Welterusten!
    Omgedraaid en verder gaan slapen... Werd rond 09.15u wakker dus heb eindelijk eens goed geslapen :)

Om 11.45u moet ik ook bij de vk zijn. Ik ga daar even heel zielig doen zodat ze me niet te lang over de 40 wkn door gaan laten lopen (aangezien ik altijd zo'n geluksvogel ben... not). Merk dat alles achteruit holt met zoveel stress.. en dan nog eens gefrustreerd ben dat ik zo weinig kan doen.. En dan sinds ik dat lichtelijke bloedverlies heb gehad is alles pijn gaan doen.. Ben het zat het zwanger zijn! En denk dat met de hoeveelheid stress het misschien beter is als ze niet tot de 42 blijf zitten :cool:

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    goedemorgen dames

Anna waar is je oudste dan ?

Iedereen met controle.succes!

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

Goeiemorgen dames! :)

Hier heeft blijkbaar de pijn wel iets opgeleverd.
    Baby ligt énorm laag en diep, this allemaal heel week vanbinnen en 1cm opening.

12. DunjaTamara

DunjaTamara Actief lid

10 feb 2011
    223
    0
    0
    opt moment ff niets
    Apeldoorn
    Goedemorgen!

Geen babynieuws meer??

Hier wel:DMijn nicht is vanacht bevallen van een dochtertje:D

Niet echt fijn geslapen vanacht:( en toen ik mijn bed uitging vanmorgen meteen weer kotsen ben er nu nog naar van:x

Straks naar zh voor vruchtwatermeetecho:)kan ik toch nog even loeren naar de kleine meid.
    Gelijk vragen wat ze voor me kunnen betekenen!

@Anna jeetje duurt wel erg lang en als ze geld van jou moeten hebben dan zijn ze er altijd alaminute bij he maar andersom :x ik ken het wel;)Succes hoop dat je het voor elkaar gaat krijgen dat ze het nu direct over gaan maken;)

Lieve babyfototjes zag ik voorbij komen wat een dotjes!!!!!!!!!!
    IK WIL OOK IK WIL OOK:D

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    nou ja ik hoef dus ook niet naar de gemeente aangezien er niemand aanwezig is op het loket. Pas VOLGENDE week... en niemand neemt de zaken verder waar... De ene is ziek en de ander is op vakantie... Hoe erg is dit balen!!!

14. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @sherry
    hahahahahahahaha sorry kan de bedacties van je wel om lachen haha... of de niet acties! haha
    ik ben benieuwd wat de vk te zeggen heeft op je verzoek!

@chantal
    Oudste is deze week uit logeren bij opa :D

@kelly
    Dus jij bent de volgende die gaat bevallen??? ;)

@tamara
    Helaas mag nog minstens een week wachten!! zuk je zien ben ik bevallen.... staat het geld erop!

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Anna, lekker is dat zeg! Zag net op tv nog de reclame over moeilijke bereikbaarheid van gemeente/overheid. Moest direct aan jou denken :) Maar wel flink balen!

Kelly, spannend, er gebeurt dus wel iets! Ik wil ook :D

Tamara, dat is niet fijn wakker worden; direct boven de wc hangen :( Veel plezier met het gluren naar de kleine!

Ego, Hier net een harde buik die totaal anders aan voelde dan normaal. Voelde echt een golfbeweging door m'n buik gaan. Meestal valt het me ook nauwelijks op dat ik er eentje heb, maar deze voelde ik duidelijk. Hopelijk betekend dit dat er wat voorwerk begint!

16. mamatien

mamatien Niet meer actief

Jeetje nog meer babynieuws van ex-schrijvers hier! Wat leuk zeg :) Komt allemaal wel dichtbij nu he!!
    T is bij mij nu ook wel erg aan het kriebelen hoor, maarja.. wil toch wel de 37 weken halen zodat ik thuis kan bevallen.
    Ik heb gister trwouens ondersteek en douchekruk gehaald, kon ik idd zonder problemen meenemen :) Ik heb nu al zin om zittend te douchen hahaha.

Pff krijg die zenuwen niet uit mn lichaam voor t examen van vriendlief haha.. Hoop zooo dat ie t haalt!

17. Rono

Rono Niet meer actief

Kaatje: Ja die babyshower krijgt ze ook alleen maar omdat de organisatie van haar vrijgezellenfeest zich schuldig voelde. Jij had toch dat verhaal over die stripper gelezen waarbij wij naar het gejoel van de mannen moesten luisteren. Toen heeft ze maar snel geroepen dat schoonzus als verassing een babyshower krijgt.

Maar volgens mij gaat t nu ook helemaal neit meer door. Want gister kregen we pas een emailtje dat ze het dit weekend wilde doen. Maar toen kreeg ze gelijk 3 afzeggingen. Vervolgens op 2 juli maar dan konden er nog meer niet.

Tis ook allemaal beetje kortdag dat t geregeld moet worden.

Zo zeg, zelfs angela al bevallen :D leuk!

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zo hier was ik dan weer. Terug van het bloedprikken en de klossen halen. Tegenwoordig hebben ze plastic klossen. Wel zo handig om te dragen als een zwangere dit gaat halen. Het logeerbed heb ik al lekker omhoog gezet. Ondersteek ligt nu in de kast bij de bevallingsspullen dus over 2 weken mag ze van mij wel komen hoor!! :)

Vannacht niet zo lekker geslapen. Ik lag om half 10 al in bed en viel ook gelijk inslaap. Om half 11 werd ik wakker met het idee dat ik al uren en uren had geslapen. Nou niet dus. Weer om gedraaid en wakker geworden om 12 uur. Moest weer een keer naar de w.c. en manlief begon te snurken. Ben dus op het logeerbed gaan liggen.
    Om 1:45 begon Bart te huilen omdat het regende. Hij slaapt dus op zolder en heeft een dakkapel en daar wordt hij dus wakker van en het gekke is dat het niet eens zo hard regende. Maar goed 1 uur verder en een paar keer wezen kijken viel hij eindelijk weer een keer in slaap. Ik hoop toch echt dat hij hier aan gaat wennen anders hebben wij geen leuke herfst en winter in het verschiet. :(
    nadat hij sliep heb ik het nog half 4 zien worden en toen ben ik schijnbaar in slaap gevallen. Nu maar hopen dat het komende nacht beter gaat.

Ik zag een mooie foto voorbij komen van een kleine Jace. Lief om te zien hoor frummel!

Zo nu even nog genieten van mijn vrije ochtend zonder de jongens.
    Tot later!!!! ;)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier behoorlijk last van bandenpijn. om gek van te worden. Kleine groeit zeker weer lekker door naar de 8 pond

Sherry, haha daar baalde hubbie zeker wel van gisteravond.succes straks bij de vk

Kelly, spannend al 1 cm.

DunjaTamara, gefeliciteerd met je achternichtje
    Veel plezier bij de echo. nooit verkeerd even spieken

Anna, lekker geregeld zeg bij de gemeente

Henrieke, klinkt idd als voorwerk

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hallo allemaal
    Even een teken van leven. Vanmorgen was het haasten om neia naar de psz te brengen, want we hadden ons verslapen.
    Ik heb redelijk geslapen, vooral op het einde 2 uurtjes ofzo gepakt en ik sliep zo vast, maar dat voelde wel lekker.
    Na het wegbrengen gelijk naar het dorp gereden om wat kleine boodschapjes te doen.
    Ik heb ook nog ballerina's voor mezelf gekocht, want deze waar ik nu op rond waggel zijn eigenlijk wel versleten.
    Zometeen weer neia ophalen en dan rust....................

Deel Deze Pagina