Hey kletskousen! Vanmorgen bij de vk geweest, urine was goed maar aangezien ik flink wat vocht vasthoudt en de bloeddruk weer omhoog was, was het NET geen tipje naar de gyn. Donderdag weer op controle, en dan weer een plasje meenemen. Ik zie t wel gebeuren dat we, net als bij Jara, 4x heen en weer moeten naar het zh en dan moeten blijven. Ik was best ingesteld op een zh-bevalling, en dat vind ik ook prima, maar ben nu toch wat sjaggie.... Ook omdat marcel steeds vraagt: gaat t? Wat is er? NIIIKS! Zo, einde geklaag.
Kan me voorstellen dat je baalt, en dan zit je al helemaal niet op zo'n man te wachten die steeds aan je kop "zeurt"
Kaatje, verder is wel lief hoor Hij bedoeld het goed zullen we maar zeggen. Angie, Haha, maar je hebt er wel een bijzonder verhaal bij Al had je je het misschien wel wat anders voorgesteld.
Ha ha maar Venlo was toch best gezellig of niet ? Welke gyn had je trouwens? Misschien dezelfde als mijn gyn. Ik woon een kwartiertje bij het ziekenhuis vandaan.
iemand vroeg ofdat ik haar wakker moet maken om de 3 uur nee het gaat zo goed dat ik op verzoek mag voeden ze moet in ieder geval 6 voedingen per 24 uur drinken en mag ook 7 s'nachts mag er een keer 6 uur tussen zitten maar dat is lekker gezegd maar natuurlijk wil de dame dat niet whahaha,en overdags mag er niet meer dan 4,5 uur tussen zitten maar ik hoef haar niet wakker te maken eigenlijk komt ze netjes ongeveer om de 3,5 uur. verder gaat t vandaag goed met mn borsten denk vandaag nog 1 keer rechterborst kolven en dan is t klaar als ik t nu zo voel ben ik daar ook weer vanaf. miffy maar jij hebt ook een mooierd hoor heerlijk genieten!!!!! frummel jace is ook een lekker mannetje he?en die geboorte bedankjes vind ik ook erg leuk! nou verder zie ik dat er bij veel meiden een hoop aan de gang is in t buikje dus ik hoopdat jullie snel jullie kindjes in de armen mogen sluiten!!! marleen wat vervelend van je bloeddruk zeg!!sterkte voor de rest weet ik t even niet meer
Sherry oei oei hele romantiek weg dus gisteravond Gelukkig wel goed geslapen! Rono 40km rijden voor een babyshower is ook wel erg ver zeker nu jezelf bijna uitgerekend bent. Mamatien ik duim voor je vriend! Annab zullen we afspreken dat we samen voor 1 juli bevallen?? Ik ben 2 juli uitgerekend dus volgende week mag voor mij ook wel Succes bij de gemeente! Hmm dat verliep dus minder Nina balen zeg zon rotnacht Fightforlove lekker nog even tijd voor jezelf Kelly kijk dat is een begin! Dunja ook voor jou geen prettig wakker worden dus Henrieke hopelijk ook voorwerk voor jou! Schildje ha ha allebei de klossen nu in huis dus. Hopelijk went Bart aan het geluid van de regen. Kyano slaapt onder een schuin dak dus die weet vanaf de geboorte al niet beter. Daarom is hij ook op zijn eigen kamer blijven slapen. Miracle ja het lijkt me wel dat ik nog gewoon op tijd ben als de eerste weeën beginnen. Maar ik ben eerder bang dat ik te vroeg bel, en het gewoon vals alarm is. Maar goed laat er eerst uberhaupt maar iets beginnen Kaatje hoe gaat het nu met de pijn? Oeps die Ferry Marleen gewoon effe lekker klagen. Hopelijk hoef je niet nog tig keer naar het ziekenhuis voor niks.
het ziekenhuis is vie curi uhhmmmm ik zal zo beneden mn ziekenhuis papieren eens bekijken dan hoor je t nog van me. nou echt waar we zijn door iedereen echt goed opgevangen heb dr echt geen klagen over alleen was t een beetje ver van huis en als je je dan zo goed voelt en je zit de hele dag eigenlijk alleen in t ziekenhuis krijg je toch wel heimwee,t mooie is als je de naam djena in t ziekenhuis noemt weten ze precies wie we zijn iedereen was verliefd op dr en iedereen wilde ons verhaal weten haahhaaha af en toe praten ze zo dialect dat ik t niet kon verstaan
Nou hier ook een actief ochtendje achter de rug. Eerst de mannen weggebracht, toen heel even terug naar huis en lekker kopje thee gedronken en resterende geboortekaartjes afgeschreven dus dat is nu helemaal klaar. Vertrokken naar de gyn waar natuurlijk weer een wachttijd was, de gyn wilde toch voor de zekerheid weer even bloedprikken omdat de bloeddruk weer wat hoger was en ik heb ook urine ingeleverd. Ze bellen zo voor de uitslag. Uk lag gelukkig wel nog met hoofd naar beneden maar beweeglijk in het bekken. Toen toch maar eens de klossen gaan halen en idd handig dat ze nu van plastic zijn want anders had ik iemand moeten vragen om te sjouwen en nu kon ik ze goed zelf dragen. Nu lekker een vers broodje met vruchtensapje op en ik heb nog een chocolade croissantje voor straks
Ik begrijp je heel goed meis dat je heimwee naar huis had. Het was ook wel een verrassing dat het allemaal zo plotseling gebeurde. Maar idd de verpleging daar is echt heel aardig, hi hi en ons dialect is een taaltje apart
Angie, fijn dat ze het zo goed doet ! Wupje, zet toevallig net een klaagstukje aan de andere kant neer haha. Kan voor geen meter meer zitten door de pijn aan die banden etc. Was daar bij Levi op een gegeven moment ook zo klaar mee Hoop dat de uitslagen goed zijn.
Rono, ik zou het ook niet doen, gewoon lekker thuis blijven Wupje, Ja dat is natuurlijk ook zo, maar dan liever dat het vals alarm is ( natuurlijk liver niet ) als dat je misschien te laat zou bellen. Je loopt via de Gyn toch? Anders zou je de VK kunnen bellen voordat je het ZH belt. Super dat de kleine meid nog gewoon met haar hoofdje naar beneden ligt! Die kruipt niet meer omhoog, gaat gewoon netjes zakken Angie, fijn dat het zo goed gaat! Idd wel logisch dat je heimwee hebt gehad, is toch niet je eigen plekje.
Heb nog niks bij gelezen dus dat ga ik zo eerst eens even doen. Ben naar de vk geweest maar moet een donderdag weer terug komen. Mijn bloeddruk is in bijna 2 weken tijd enorm gestegen... Van de gebruikelijke 120/60-65 naar 130/80. Hierdoor hou ik dus vocht vast en zal waarschijnlijk ook de oorzaak zijn van de hoofdpijn en nog wat andere klachten. Dus donderdag mogen mijn potje plas en ik daar ons om 10.30u melden. Mini-me lag al flink ingedaald en was al wel klaar voor de start dus dat was wel goed Manlief had thuis nog wat dingen te doen voor werk dus ik was alleen gegaan. Kreeg gelijk allemaal vragen op me afgevuurd of een te hoge bloeddruk kwaad kon.. Hij op google gekeken (doe dat nou niet!) en toen schrok hij. Ik moest (iets wat de vk ook al zei) het maar rustiger aan gaan doen. Tsja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk! Dus, iemand nog tips?
Zo weer thuis! Vruchtwater was toegenomen maar verder kon die muts me niets vertellen:x moet ik donderdag allemaal maar met de dokter bespreken, dat was zei dus duidelijk niet, en normaal heb ik best een grote bek maar dan durf ik nu dus niet te vragen of ik niet even gezien kan worden:x kan mezelf soms wel eens een trap verkopen:x Ik heb mijn auto laten wassen door de wasstraat dies weer mooi schoon toch wel luxe je hoeft niks zelf te doen je rolt er gewoon doorheen en schoon is die weer Kon dat ook maar in huis haha Ik ga weer even verder met mijn haakwerkje best vermoeiend zon ochtendje.
Behalve rustiger aan doen is er geloof ik weinig dat je kunt doen. Je wordt iig goed in de gaten gehouden. Hoop dat je urine donderdag schoon is
Mamatien, zoveel examens op 1 dag . dat is toch niet te doen. Hopelijk is het snel 5 uur. Henrieke, succes bij de vk. Anna, nou lijkt me sterk dat ze jou tot 42 weken laten lopen hoor. Nouja belachelijk zeg bij je gemeente. Nina, succes bij de gyn. De slaappilletjes helpen dus niet? FFL, heerlijk nog tot 3 uur voor jezelf! Kaatje, ja spannend je echo. Ik hoop zo voor je dat ze met haar koppie naar beneden ligt, dan ben je van die onzekerheid af. Luca, zo he nu al de slijmprop aan het verliezen, dat is mooi vroeg. Sherry, hoe was het bij de vk? Haha had je mannetje even lekker pech. Kelly, wow he mooi zeg al 1 cm ontsluiting, dan doet het wel iets. Dunja, gefeliciteerd met de geboorte van de dochter van je nicht. Ben benieuwd hoe de echo was. Schildje, idd erg handig die plastic klossen. Jeetje wat een nacht zeg. Hopelijk heb je wel een leuke vrije ochtend gehad.
Probleem met mij is (altijd al geweest) als ik bijv. een film kijk dat ik denk: Ohja! Wilde dit even doen. Zit ik weer en dan is het: OOOOOOOH ben dat weer vergeten... Dus dat gaat op die manier eigenlijk de gehele dag door En zelfs nu heb ik de laatste tijd dat ik helemaal hyper ook in bed lig.. Lang leve de zwangerschap hormonsters!!!