We zitten dus zo'n beetje in hetzelfde schuitje. Ik moet ook donderdag terugkomen voor de bloeddruk. Misschien daarna richting gyn. Mijn vk zegt juist dat je aan een hoge bloeddruk niet al te veel te doen is. Misschien is dat in jou situatie wat lastiger met al die stress en moet je inderdaad misschien wat vaker je voetjes omhoog doen. Rustig aan meid!
FFl, lekker dat je mannetje morgen vrij is. En donderdag neem ik aan ook toch? Kaatje, ja dat is het nadeel van verslapen. En dat haasten met zo'n olifanten lichaam ook niet meer gaat. Rono, aaaah schattig. Neia is ook altijd weg van nick en simon, dan zegt ze: mama wie vind jij de knapste? hahaha. Marloes, ooooh spannend, je gaat gewoon een keer vanzelf bevallen. Kikker, ah nee he, dat klinkt niet best. Succes met opruimen en met de drukte. Marleen, ah nee he, wat klote. Hopelijk is je bloeddruk donderdag gedaald. Grrr mannen, altijd op het verkeerd moment. Angie, fijn dat ze het allemaal zelf regelt en dat je haar niet wakker hoeft te maken. Wupje, ben benieuwd naar de uitslag. Verder alles goed dus? Ik denk dat je kleintje snel zal komen nu dat je eindelijk de klossen eronder hebt.
Pfff ben moe. Ik heb neia opgehaald, lekker een broodje gegeten. En daarna alle flesjes en speentjes uitgekookt. Weer wat van mijn lijstje af.
Sherry, jeetje dat is in één keer wel heel hoog. Gelukkig mag je donderdag terugkomen. Idd rustig aan doen en geen zout eten. Dat heb ik ook vaak, maar nu gaat het om je kleintje, dus je moet dingetjes maar proberen te laten liggen, in ieder geval tot donderdag. Dunja, ah nee he, daar kun je toch niks mee. Dus jij donderdag ook al terug.
Sherry en Marleen: Idd zitten jullie in t zelfde schuitje! Lijkt me ook lastig hoor dat rustig aan doen! Succes meiden Mnm: En wat zeg je dan tegen je dochter? Ik wil ze beide wel hahahaha
Pfff, hier net even gedoucht en voel me nu zo beroerd Ontzettend misselijk en de hoofdpijn is ook niet gezakt. Darmen zijn ook weer lekker bezig vandaag. Geen harde buiken meer gehad, maar wel zo nu en dan een zeurend gevoel in m'n rug. Kan nog even wat rusten voor ik vriendlief mag ophalen om naar de vk te gaan. Vind het wel fijn dat ie meegaat, aangezien we nu de uitleg krijgen wanneer we moeten bellen enzo. Toch wel prettig als hij het ook een keer gehoord heeft. Sowieso weet ik dat ie het stiekem heel leuk vind om het hartje van de kleine te horen
Hello dames, ik heb net alles bijgelezen en zag een paar mooie foto's van kleine hummels voorbij komen! Hoe kun je zoiets maken hè! Juud Gefeliciteerd met Rein! Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Hier, ik zit in het ziekenhuis (nee niet voor mezelf) hubbie wordt nu geopereerd en ik leid mezelf af met zp anders gaan mijn gedachtes met me aan de haal. Lang leven het internet. Al ben ik nogal een nuchtere doos deze operatie vind ik toch riskant. (nekhernia waarbij ze een tussenwervelschijf vervangen door een ijzeren) Misschien dat mijn hormonen toch een beetje meespelen? Ukkie is erg druk vandaag en kon papa voor de operatie gelukkig even afleiden. (ik zit hier nl al vanaf kwart over 8)
Pink, gelukkig heb je wat afleiding met zp! Iedere operatie is spannend, maar denk idd dat je hormonen het niet beter maken Sterkte met wachten!
Bloeddruk is een raar iets. Ik had 2 weken geleden een bloeddruk van 153/89 en daar zei de gyn niets van?!?! Mocht alleen niet hoger worden dan 90 onderdruk. Zelf geen urine in hoeven leveren. Nu is hij gelukkig gedaald tot 134/82 ofzoiets.
Dat is dan erg netjes! Ik zou er geen vertrouwen in hebben door mijn laatste ervaring met acupunctuur. Maar gelukkig voor mij ligt ukkie al weken netjes naar beneden
Pink, fijn dat je even wat afleiding hebt,heeft hij een zware operatie? Acupunctuur, ken het wel maar geen ervaring mee..Nu heb ik schrik voor naalden dus zoiets is bijvoorbaad al niks voor mij
Idd zenuwslopend voor je pink! Sterkte! Mn oma is hier volgens mij een beetje aant flippen. Vorig jaar mei is mn opa plotseling overleden, hij deed alles voor dr. De was, koken noem maar op. Dus mn oma kan niet koken. Sindsdien sluit ze zich op in huis, komt nergens. Paar maanden terug begon ze te bloeden vanaf haar baarmoeder, allemaal onderzoeken gedaan en moest 3 weken wachten op de uitslag. Nou in de 3 weken werd ze al hardstikke gek, continue iedereen ( vooral mn tante ) bellen dat ze doodbloedde terwijl dat niet zo was. Waren ze de hele middag met haar bij de hap geweest. Mn tante gaat savonds gelijk voor de was opzetten, komt ze beneden is mn oma weg.. Is ze gewoon naar de kerk toe terwijl mn tante zich uit de naad werkt voor dr. 3 weken later was de uitslag goed, ze moet wel geopereert worden want er zat iets op dr baarmoeder maar niks ernstigs. In die tijd heb ik een paar keer met mn dochter aan de deur gestaan en eten mee gebracht. Paar keer pakte ze het eten aan en ik moest gelijk weer gaan, en de andere keer deed ze de deur niet eens open. Vorige week was mn andere oma samen met mn dochter ff langs gelopen want ze hebben veel contact samen en mn andere oma doet dus veel voor deze oma. Want ze is zo gek op mn dochter, dus oma dacht ff opvrolijken. Deed ze gewoon de deur niet open terwijl ze gewoon thuis was. Afgelopen woensdag is ze geopereert, gewoon dagopname en alles is goed gegaan. Afgelopen zaterdag is mn moeder ff met haar naar de hap gegaan en heeft ze klismas mee gekregen want ze was verstopt. Wilde mn moeder haar zondag ophalen om er ff uit de gaan doet ze de deur niet open terwijl ze gewoon op de bank tv ligt te kijken. Mn broertje stond er 2 uur later voor de deur en weer doet ze niet open. Toen heeft mn moeder mn tante gebeld want die heeft haar huissleutel. Ja was dr excuus geweest, ik had geen zin om op te staan om open te doen, ben te moe. Toen is mn tante een beetje uitgevallen tegen dr dat ze dat niet kan maken. Toen kregen mn moeder en tante verwijten dat ze slechte dochters zijn etc. terwijl vooral mn tante alles voor dr doet. Die werkt 40 uur, 2 kinderen op voetballen dus veel weg, een studie erbij en dan zorgt ze ook nog voor mn oma en toch is ze een slechte dochter. Vandaag is mn oma jarig en ik probeer haar al de hele dag te bellen, maar ze neemt gewoon niet dr telefoon niet op. Ik wilde namelijk doorgeven dat we savonds komen ipv smiddags. Ik mn moeder gebeld en blijkt dat mn tante en moeder ook al de hele dag proberen haar te bellen en dat ze voor mn nichtje de deur ook niet open doet.. pff wat moet je hier nou mee...
Sherry balen dat je bloeddruk omhoog ging maar volgens mij is deze waarde nog niet echt alarmerend. Bij mij was het vandaag 125 / 75 en ik heb normaal ook maar 100 / 55 ongeveer. Is denk ik ook de vermoeidheid van de laatste loodjes, ik kan zelf ook heel slecht stil zitten en blijf toch bezig. MNM ha ha dat was mijn gedachte ook, die kleine meid komt pas als ik de klossen heb dus ga ze maar gauw halen Henrieke knuff meis zon dagen zijn niet leuk Pink sterkte voor hubbie!! Rono lastig zon dwarse oma Uitslagen van bloedprikken en urine waren gelukkig weer goed. Net nog even gauw de wc gepoetst en mijn vader is bezig geweest met de elektriciteit in het tuinhuisje (moet afgebroken worden en over 3 weken komt het nieuwe) Nu effe een uurtje dutten want ik ben doodmoe.
Rono, gewoon tot 10 tellen. Mijn oma was ook zo... Achteraf bleek ze een paar beroertes gehad te hebben en was ze dementerende. Maar dit kwam pas een jaar of 5 later aan het licht. Zelf wonen we in zeeland en mijn oma in rotterdam. Een ritje van zo'n 45 min heen en weer terug. Wij hebben daar ook wel eens aan de deur gestaan dat mijn vader had gezegd: we komen je rond 19.00u halen. 19.00u daar. Ze stond met d'r tasje klaar maar weigerde met mij mee te gaan omdat ze met mijn vader had afgesproken. Dus mijn pa over de zeik en helemaal omdat ik die dag geopereerd was aan mijn kaak en toch aangeboden had om heen en weer te rijden.. En zo had ze nog een grote trucjes doos! Ook klaagde ze dat ze zo weinig mensen zag, maar als je er zat had je gewoon met een oude verbitterde heks te maken. Ook al werd ik afgezeken door d'r ben altijd blijven gaan en heb altijd netjes gebeld. Toen ze op sterven lag ben ik ook nog regelmatig in het ziekenhuis geweest en heb ik nog een goed gesprek met d'r gehad. Ze had spijt van al het gedrag en was blij dat ik toch iedere keer maar weer langs kwam. Achteraf bleek ik de enige te zijn en deed ik haar aan haarzelf van vroeger denken.. Mijn advies is gewoon, hoe vervelend het ook is, tel tot 10 en laat het los... Misschien is het voor je moeder en tante ook niet verkeerd om met haar HA te gaan praten. Ze kan ook depressief zijn en het op deze manier uiten. Vooral omdat het ook na de dood van je opa zo gegaan is.. Pink: ze houden het allemaal bij van het begin van je zwangerschap. Maar als die van jou al altijd bijv. rond de 80 gezeten heeft dan zullen ze denk ik minder snel ingrijpen. Hopelijk is de operatie trouwens snel voorbij! Wat voor operatie het ook is, wachten is en blijft vervelend en zenuwslopend! MNM, moest aan je denken! Hoe is het met de vinger? Zag er bij mij in eens een grote blaar op zitten.... Wupje, heb op het moment bierbommetjes als vingers en je moet ook opzoek gaan naar mijn enkels dan ook ontzettend veel hoofdpijn en andere klachten die door de bloeddruk komen. Ach, zie het wel. Ben bijna op het einde dus als ik snel zou bevallen is het geen probleem
alle mama's gefeliciteerd met jullie mooie baby's!!! Is er ergens een lijstje met mama's die bevallen zijn? Op de site denk ik? Ga snel eens kijken
Hey meiden, even snel een update. Net bij de vk geweest, maar het hartje klonk niet goed. Sloeg zo nu en dan een slag over. Dus wacht nu ff op vriendlief en dan naar het ziekenhuis voor een ctg.
he gatver henrieke.... Succes voor zo!!! Nou niet meer zo hard roepen dat je graag wilt bevallen.... ben er zelf ook maar mee gestopt