kikker. ooh dat is irritant een man die niet achter zich opruimt. Misschien een keer een hint laten vallen? Marleen. gelukkig net binnen de lijntjes dus. Hoop dat dat zo blijft. ooh vervelen een man die steeds vraagt van wat is er. Ggggrrr laat me met rust. hihi Angiebaby. hihi het is zo'n verhaal wat je leest in bijv. de wij. Hihi en dat dan in je hoofd blijft zitten. Maar het is wel een leuk en mooi verhaal voor straks aan djena te vertellen. wupje. hopenlijk is de uitslag van het bloedprikken goed! duim voor je. ik lees het al. Mooi zo. Slaap lekker meid. Sherry. oei hoge bloeddruk dat is niet zo mooi. Tips?? Nou wat dacht je van lekker op de bank hangen met de voetjes omhoog? Nu maar hopen aangezien de kleine zo mooi in de starthouding ligt, ze ook snel van start gaat.! Dunja tamara. ooh balen dat je nou dan weer tot donderdag moet wachten. succes met je haakwerkje. Henriekec lekker rustig aan doen dus vandaag. Pink ooh meid succes daar. slim om wat afleiding te zoeken. En nog leuke om die te krijgen van de kleine uk. vraagje accupunctuur. Daar kan je toch ook een bevalling mee opwekken, mits je lichaam er klaar voor is?? hihi misschien wel een idee voor mij straks als ik weer over tijd mocht lopen. Rono Wat een rotsituatie met je oma. Klinkt wel bekend. Mijn oma had dat ook. Maar die was depressief. Niks was goed meer. Kon nergens haar ei meer kwijt niks. Ze woonde eerst in een aanleunwoning. maar dat is in een half jaar tijd naar een bejaardentehuis en toen in een verzorgingshuis gegaan. Ze kreeg hallicunaties en alles. Gelukkig was dat met medicijnen na "korte" tijd weer over. Maar ze is altijd depressief gebleven. ze wou gewoon naar haar einde. Wat waren wij blij voor haar toen ze na 5 jaar eindelijk haar rust gegund kreeg. Het sneue dat wat je voor haar ook deed het eigenlijk nooit iets waar je haar mee kon opvrolijken. Hopenlijk komt het bij jou oma niet zo ver. Maar misschien wel een idee om een ha in te schakelen. Wie weet kan hij wel wat bereiken. en probeer je het niet al te veel aantetrekken van haar buien. Zeer waarschijnlijk bedoelt ze het allemaal niet zo verkeerd. maar weet ze zich gewoon even geen raad met zichzelf. Metime. Vannacht/vandaag gelost, en nu aan het varen. Donderdag vrije dag en dan gaan we op zoek naar een andere auto. Ben benieuwd of het gaat lukken. manlief en ik verschillen nogal van mening hihi. donderdag ook naar de vk. Heb er zin in. Nu ook maar eens de babykleertjes enzo aan het wassen. Kan dat allemaal naar huis. voor de zekerheid hou ik nog wel wat spulletjes aan boord. Want wie weet komt het toch wel voor de 40 weken! beetje optimistich maar blijven hihi.
Succes Henrieke! Jac, succes met de zoektocht naar een nieuwe auto Rono,rottig hoe het nu gaat met je oma... voor jullie, maar ook voor haar. Misschien is ze er idd gewoon klaar mee en vindt ze het mooi geweest. Misschien kan de huisarts eens langs gaan... Veel sterkte meid!
Hè gat Henrieke ik hoop dat de ctg een ander beeld laat zien en dat je uk een normale hartslag heeft! Sterkte!
Henrieke succes straks in het ziekenhuis, hopelijk blijkt het niets ernstigs. Rono wat een toestand met je oma. Sterkte! Jac succes met autojacht!
Ja ik vind het echt heel moeilijk want mn oma is pas 69 jaar en dan al dementeren zou wel erg vroeg zijn. Ik hoef vandaag iig niet naar die verjaardag want mn tante belde me net al op. Die zag op de nr melder van mn oma dat ik al 17 keer gebeld had. Die was dus gebeld door familie van mn oma uit engeland dat mn oma niet opneemt. Dus mn tante weer vanuit haar werk gegaan en langs oma. Kwam ze ook nog mn andere oma tegen en had ze dus weer de deur niet open gedaan. Ze zijn telkens bang dat ze dood op de grond ligt ofzo. Hendrieke! Succes meid!!
Niet op je de stuipen op het lijf te jagen maar mijn ene oma is al dementerend gestorven op 59 jarige leeftijd (2002) en de andere oma waar ik over schreef was 86 en had met vlagen dat ze ontzettend slecht was en dan weer ontzettend goed.. Maar ik denk dat je oma gewoon depri is. Je moeder en je tante zouden gewoon met haar HA moeten gaan praten. Want als hij langs zou gaan bij je oma is alles in orde en is ze zo blij als ik weet niet wat. Zo ging het hier beide keren... Op de een of andere manier hebben die oudere mensen nog ontzettend veel ontzag voor mannen/vrouwen in witte jassen. Zo durfde beide ook nooit door te vragen want dit vonden ze onbeleefd en zo waren ze bang dat hun de arts in twijfel trokken. Maar ik denk dat je voor dementie niet bang hoef te zijn. Denk dat het eerder in de depressie hoek gezocht kan worden
Oh jippie... we gaan zonnig weer krijgen... Weer scherpenisse, Nederland en weersverwachting scherpenisse - weerbericht scherpenisse
Wij hebben heerlijk gedut. Zometeen nog een wasje strijken, totaal geen zin in, eerst maar eens rustig wakker worden.........
nee mijn man verbleef tot zondag op de meeting en kwam 3 keer per dag mocht niet blijven pas toen djena dat gele kreeg kregen we een familie kamer toen bleef hij. henrieke heel veel succes ik duim voor jullie
Rono, haha nee ik zeg dan Simon. Dan zegt zij: ik vind Nick de knapste haha. Jeetje wat erg zeg van je oma. Wat moet je nou met zo iemand. Pink, jeetje wat een zware dag voor jou. Hopelijk kun je snel bij hem en is alles goed gegaan. Wupje, ah fijn dat de uitslagen goed waren. Ik ben benieuwd of we gelijk krijgen. Sherry, ja hier zit er nu ook een mega blaar omheen en die vinger zit nog meer vocht in als de andere, als ik hem niet gebruik dan doet hij geen pijn. Knapt die blaar vanzelf open? Henrieke, ah wat naar zeg, hopelijk alles goed aan de ctg, sterkte, Jac, oh leuk een leuke dag donderdag in het vooruitzicht.
Vriendin op de koffie gehad. Was gezellig. Wel wat kriebels down under.lijkt op een beginnende schimmel infectie. heb gelukkig nog meds in huis dus vanavond voor de zekerheid maar een ei inbrengen henrieke, voel je je inmiddels wat beter ? ow jee hoop dat je een goede ctg hebt gehad Pink, is de operatie goed gegaan ? Rono, lastig zeg. Kan het niet zijn dat ze nog heel veel verdriet om je opa heeft ? Wupje, gelukkig goede uitslagen ! Jac, hoop dat jullie samen een auto vinden
Henrieke, suc6! Ik hoop dat alles gewoon goed is met de kleine uk! Wupje, super, goede uitslagen! Rono, bah wat een vervelende situatie met je oma Sterkte ermee! Jac, hoop dat je een leuke auto tegenkomt! En een lekkere vrije donderdag, even tijd voor jezelf Ik ga er hier een van het KDV ophalen en dan boodschapjes doen 
zijn er hier dames met een babykamer met woezel en pip? bij de etos krijg je bij aankoop van billendoekjes zo'n houder om ze in te doen van woezel en pip cadeau
BEVALLEN MAMA'S 03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk 07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk 23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - ?? cm - 31.1 wk 31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk 02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk 16 juni - Marlous - Noortje - 3000 gr - 48 cm - 39.3wk 17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk 20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - ?? cm - 38.0 wk 20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk 20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden.... Er zijn nu 5 jongetjes geboren en 5 meisjes! NOG TE BEVALLEN DAMES 01 juli: Nina1982 01 juli: Marloes80 04 juli: Zonnebeertje 04 juli: DunjaTamara 05 juli: Wupje 06 juli: Fightforlove 07 juli: Marleen4683 08 juli: Ryanne 09 juli: AnnaB 11 juli: MNM 11 juli: Kikker1 11 juli: Sherry 11 juli: Mariska165 13 juli: Miracle08 14 juli: HenriekeC 14 juli: Jeluna 14 juli: KellyAernoudt 15 juli: Jac 18 juli: Mamatien 18 juli: Ennas 18 juli: Lindaatje 19 juli: Sjantalle 21 juli: Kaatje85 21 juli: XxPinkxX 22 juli: Luca2504 25 juli: Paso 26 juli: Rono 27 juli: Schildje 30 juli: Bapsie Groen is verassing Nog 28 zwangere dames! (Even 2 namen verbetert)
Middag allemaal! Even een teken van leven vanaf deze kant, ben zwaar aan het afkicken van ZP whaha! Ben dan ook blij als ik morgen weer lekker naar huis toe mag, ben het ziekenhuis zat en wil gewoon weer lekker naast manlief kunnen slapen! Met Fabienne gaat alles goed! Ben gestopt met de BV en over gegaan op FV. Heb op beide tepels kraters van kloven zitten en zou net als bij Dinand moeten gaan afkolven. Iets wat ik helemaal niet zie zitten. Heb er vanmiddag wel over zitten huilen want ik wilde dit zo graag, maar aan de andere kant is het goed dat ik nu de knoop al door heb gehakt! Juud gefeliciteerd met jullie zoon Rein (geloof dat ik dat in alle vluchtigheid voorbij zag komen hihi) geniet van elkaar! Heb verder niet bijgelezen, komt allemaal wel hihi. Ik ga weer even verder met al het mooie eraf kijken van Fabienne! Tis echt zo'n lief klein popje hihi! Morgen spam ik foto's!
BEVALLEN MAMA'S 03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk 07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk 23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - ?? cm - 31.1 wk 31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk 02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk 16 juni - Marlous - Noortje - 3000 gr - 48 cm - 39.3wk 17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk 20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - ?? cm - 38.0 wk 20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk 20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden.... Er zijn nu 5 jongetjes geboren en 5 meisjes! NOG TE BEVALLEN DAMES 01 juli: Nina1982 01 juli: Marloes80 04 juli: Zonnebeertje 04 juli: DunjaTamara 05 juli: Wupje 06 juli: Fightforlove 07 juli: Marleen4683 08 juli: Ryanne 09 juli: AnnaB 11 juli: MNM 11 juli: Kikker1 11 juli: Sherry 11 juli: Mariska165 13 juli: Miracle08 14 juli: HendriekeC 14 juli: Jeluna 14 juli: KellyAerhoudt 15 juli: Jac 18 juli: Mamatien 18 juli: Ennas 18 juli: Lindaatje 19 juli: Sjantalle 21 juli: Kaatje85 21 juli: XxPinkxX 22 juli: Luca2504 25 juli: Paso 26 juli: Rono 27 juli: Schildje 30 juli: Bapsie Groen is verassing Nog 28 zwangere dames! Dit is de goede lijst. wat is er mis met de namen dan ?