Mooi dat alles zo goed gaat, wel jammer van de BV, maar op FV word ze net zo goed groot! ben benieuwd naar de spam, komt vast helemaal goed!!! Hoe reageerd de kleine man op zijn zusje?
Belliebel. balen van de bv zeg Die kloven zijn echt zo gemeen. Ben benieuwd naar een foto van jullie kleine meid ! Wie heeft er wel eens een keizersnede gehad ? Dacht altijd dat je 3 a 4 dagen moest blijven maar had net een vriendin op de koffie die zei dat het 5 dagen is. Klopt dat ?
Bellie: fijn om te horen dat het allemaal goed gaat!!! Jammer van de bv, maar fv is ook prima Hoe kwam het dat je direct kloven kreeg? hebben ze verkeerd aangelegd? Ben heel benieuwd naar een foto Henrieke: hoe gaat het? wel even schrikken hoor!
Kaatje: Tegenwoordig is het 2 of 3 nachten. Bij Noëlle moest ik 3 nachten blijven. Donderdag om half 3 bevallen en zondag ochtend 11 uur was ik thuis.
Ja dat dacht ik dus ook. Lijkt me echt niet tof om je hele kraamweek in het ziekenhuis door te brengen
Zo de was is gestreken, pfff heb het warm. Maar ben blij dat het gedaan is. Neia vindt het dan geweldig om bij mij op zolder te spelen, heeft ze weer ander speelgoed als beneden, is natuurlijk altijd leuk.
Kaatje, ah gezellig met je vriendin. Wat voor medicijnen heb je daarvoor? Ik heb er geen gehad, maar hier in het zh zeggen ze 5 dgn. Miracle, succes met de schapjes. Bellie, ja fijn als je lekker naar huis mag. Fijn dat alles goed gaat met de kleine. Hier dus de vorige keer ook enorme kloven gehad die niet over gingen. Ik krimp nog in elkaar van de pijn, goeie keus. Ik ben heeeeel erg benieuwd naar de foto spam. Hoe vindt Dinand zijn zusje?
MNM goed bezig ! Van die vaginale tabletten die je savonds moet inbrengen en dan snachts uit elkaar vallen. Was er in het begin van mijn zwangerschap nogal gevoelig voor dus had een doosje voor nood liggen ( op de een of andere manier kreeg ik het steeds in het weekend en moest dus steeds naar de hap )
Zijn weer thuis. Ctg was goed, Gyn kon niets verkeerds horen. Uk was wel enorm beweeglijk. Maar vervolgens toch nog even een echo en daar was toch op te zien dat het ritme niet soepel was. Dus morgen moet ik naar het LUMC voor een betere, uitgebreidere echo. We weten dus nog niets. Iig geen spoed, want dan zouden ze ons direct door gestuurd hebben. Maken ons natuurlijk nu wel zorgen. Geen idee wat het kan zijn, want hartje was altijd goed. Dus ff spannend tot we morgen de betere echo hebben gehad. Kan pas om half 11 bellen om te horen hoe laat we terecht kunnen. Nu eerst even boodschappen doen!
Henrieke; wat vervelend dat je nu eigenlijk nog niks weet!! maar gelukkig geen spoed! Gelukkig was hiervoor steed alles goed met het hartje
*ego* lees vanavond wel alles terug... Nou weer gezellig met de gemeente gebeld want er waren onduidelijkheden... Nu zegt de gemeente dat er NOG een vordering openstaat!!! En dat is bijna het bedrag wat ik zou krijgen van de gemeente... (ja tuurlijk nog een vordering wat te maken heeft met mijn ex!!!) en wie mag dat gaan betalen... juist dat word verrekend met wat ik van hen krijg... dus ipv het hele bedrag... (waar ik dus een leuke koelkast, gasfornuis en vaatwasser van wou halen) is nu dus ingekort naar 134 euro!!! LEUK de gemeente!! Ben ZO boos, verdrietig, teleurgesteld etc... baal er onwijs van...
Belliebel, balen van de kloven en jammer dat je moest stoppen met de BV maar met FV is ook helemaal niks mis! Ben ook erg benieuwd naar fotos van jullie kleine meid! MNM, zo je bent lekker bezig geweest dus Henrieke, balen dat je nu nog niks weet maar iig geen spoed! Hoop ook dat het allemaal meevalt. Wat eten jullie vandaag?? Hier makkelijk, heb een groentesoepje en kippesoepje in huis gehaald, wat brood erbij en smullen maar! Vriendlief is ziek thuis dus die had zoiezo geen zin in een normale maaltijd.
*klaag* Gut ik ging dacht ik "even" met de fiets naar de stad... is werkelijk voor mij normaal 5 minuten fietsen... nu 20!!! minuten over gedaan.. ben van snelle haas naar mega slome slak gegaan... bij elke beweging het gevoel hebben alsof ik de baby plet ofzo... doet me gewoon pijn om te fietsen!!! Baalde er vreselijk van!!!! kon ik in de stad eerst gaan uitpuffen en hijgen voordat ik een stap kon zetten... echt werkelijk een k*t dag gewoon!!! *einde klaag*
Eten, ik trek zo een blik erwtensoep (ja in de 'zomer') open. Heb geen zin om voor mezelf te koken! Anna, ja, dat is lekker geregeld bij de gemeente... Wonen jullie officieel dan nog samen in dat huis? Ik ga me steeds ellendiger voelen.. Mijn handen doen pijn en zo nu en dan slapende armen.. Ook tintelt zo nu en dan mijn gezicht en breekt het zweet uit! Gaat lekker hier...
Henrieke geen uitslag dus... maar iig geen spoed. Veel succes en sterkte morgen! Anna ik snap goed dat je teleurgesteld en verdrietig bent. Ik neem aan dat je niet iets met je ex kan regelen? Bellie ik ben heel benieuwd naar een foto van jullie kleine meisje! Jammer van de borstvoeding als je dat graag gewild had. Maar een happy mam heeft je dochter meer aan. Hier kreeg ik een hele boze hubbie terug op de kamer. Ze hebben hem 2,5 uur op de recovery laten liggen terwijl hij al lang wakker was. Dus op een gegeven moment is hij heel boos geworden dat hij naar mij toe wilde omdat ik ondertussen wel ongerust zou zijn. Iig is de operatie goed gegaan en voelt hij zich goed dus ik ben gerustgesteld. Dokter komt nu langs dus tot zo!
Whahaha, ben ff terug aan het lezen maar tjonge wat een acties komen er voorbij.... Sherry: succes met je ontplofte egel Mijn collega was laatst naar de sauna geweest en toen kreeg ik ook hele verhalen over " marmotten op schoot" hahaha toen heb ik ook een kwartier in een deuk gelegen. Mijn "egel" probeer ik toch enigszins te ontstekelen al zijn de houdingen die ik hier voor aan moet nemen niet de meest charmante MNM: he jakkes een brandblaar is nooit lekker, maar idd beter bephanten dan after sun En jaja, nog 3 daagjes werken vanaf zaterdag mag ik ook weer meekletsen zonder dat ik in tijdnood kom. Rono: een muggebult op je grote teen bere irritant! ik heb er 1 op mn wang, ziet er uit als een onstoken uitgeknepen puist maar dan zonder die witte punt in t midden heel charmant dus... JUUD PROFICIAT MET DE GEBOORTE VAN...ehhhh o heerlijk die zwangerschapsdementie... JE ZOON.. (mijn excuus voor het even niet te binnen schieten van zijn naam die wel vernoemd is) Nu ga ik weer even verder lezen want de rest is me ook alweer ontschoten :x
Henrieke, als er iets.was met t hartje hadden ze t met.20 weken echo wel gezien. ik moet.morgen 12 u in lumc zijn. miss zie je me.wel