Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    HenriekeC. gelukkig geen spoed. Maar kan me voorstellen dat je nu een beetje onzeker voelt. Hopenlijk mag je morgen snel die kant op. en krijg je een goede uitslag.

AnnaB ooh balen meid. zit je niet mee. dikke knuffel.

miracle ooh oh beterschap voor je man.

sherry meid klinkt niet goed hoor. hoop dat ze je snel willen helpen.

Pink. Jeetje dat is ook niet echt netjes van het ziekenhuis. Wellief van je mannetje dat hij zich druk maakt om jou. Hoe is het nu met hem? Moet hij eigenlijk lang in het ziekenhuis blijven?

Belliebel. Meid flesvoedings is net zo goed als borstvoeding, als je er alle 2 gelukkiger van word. Fabienne word niet gelukkig van een moeder met pijn, en jij geniet niet van zoveel van Fabienne als dan zou moeten. Jammer dat het niet gelukt is. Maar BV is niet zaligmakend. Geniet lekker van je kleine meid.

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @ sherry
    Nee dat niet maar het is van iets uit het verleden :S
    Baal er onwijs van.
    Heb je last van de overgang?? (A)

@pink
    Nee helaas valt er niets te regelen. Hij betaald toch niks... zucht...
    Fijn dat de operatie goed is gegaan bij je hubbie :)

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

MIJN VENTJE IS GESLAAGD!!! :):):) Ohh ben zooo trots op hem!! Menn wat was ik zenuwachtig... hihi. Heb een snoepboeketje voor hem gekocht en 2 kaartjes voor de theatervoorstelling van Veldhuis en Kemper (in januari 2012 haha)

Had meteen de vlag buiten gehangen met een tas.. is vervolgens de standaard afgebroken haha dus toen lag die beneden.. (Gelukkig hebben we de foto's :p)

@ henriette: oh spannend meid, kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt, maar zoals Chantal al zegt, als er iets met het hartje zou zijn had je het wel eerder geweten.. Ben benieuwd wat er morgen uit komt!! STerkt meid..

@ eten: ik heb sperziebonen met gebk aardapp. maar heb tegen vriendlief gezegd dat hij mag kiezen.. Volgens mij wilde hij langs de MAC rijden dus dan eten we die bonen morgen (laat ik dat nou niet erg vinden ;))

Hier vandaag de hele keuken binnenstebuiten gekeerd.. Alle kastjes zijn aan de binnenkant weer helemaal schoon :) Wat een *** werk, maar wel fijn dat t gedaan is!

Ben nu wel moe en erg last van mn rug.. Heb verder wel alles bijgelezen, maar puf ontbreekt om uitgebreid te reAgeren (sorry....)

4. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Gefeliciteerd mamatien. (en feliciteer je mannetje ook maar even van mij)

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Jeej vandaag 35 weken! Ze mag nu komen van gyn..

6. Sherry

Sherry Niet meer actief

#686 Sherry, 21 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jun 2011
    Henrieke, zou je niet te druk er over maken. Het zal allemaal wel meevallen anders hadden ze je daar wel gehouden :)

Pink, moet hij daar nog blijven of mag hij vanavond al gelijk naar huis?

Anna, denk het ook :p

Mamatien, gefeliciteerd!! :) en doe mij maar een chocolade milkshake :p

Oh trouwens, bij de online shop van de baby-dump.nl hebben ze kortingen :)

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mamatien, gefeliciteerd met je mannetje!

MamaChantal. gefeli met je 35 weken!

8. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annab, bah meid wat een rotdag, gelukkig is hij bijna voorbij! Knuffel voor jou!

@HenriekeC:$ oh dat zijn nou niet bepaald berichten waar je op zit te wachten tijdens je controle! Hopelijk krijgen jullie morgen duidelijkheid!

@Mamatien, proficiat met je ventje!!

@sherry; geniet van je erwtensoep :D ik heb een sateschotel naar binnen gewerkt....

@pink; nou dat is ook wat, hebben ze je hubbie gewoon vergeten of zo? Dat is niet zo netjes.

@jac, jij ook nog niks nieuws gevonden op auto-gebied?

Hubbie heeft vanmorgen afscheid genomen van zijn bedje, haha, t arme schaap moet nu op de bank hangen en dat bedje was toch een stuk comfortabeler. Ik duik even lekker de badkuip in!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo hadden hier lekker aardappelen,witlof en een speklap en iedereen heeft zijn bordje zonder mopperen leeg gegeten ( en dat is voor Levi heel wat haha )

Anna, dat is knap balen zeg ! Zou mooi tegen je ex zeggen dat hij dan maar met geld voor een koelkast komt
    Hier is fietsen ook een drama. verheug me nu al op Levi morgen naar de psz brengen

Sherry, vraag me af of dat wel normaal is hoor tintelende armen en gezicht. misschien toch voor de zekerheid even vk of hap bellen?

Pink, o jee waren ze hem vergeten ? gelukkig is de operatie goed gegaan

Paso, hij heet Rein ;)

Mamatien, jeee gefeliciteerd

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Het is vooral die eerste reactie en de onzekerheid. Je wilt natuurlijk dat alles helemaal goed is. Maar hou idd ook in gedachten dat alles tot nu toe steeds goed was en ze niets gezien hadden, dat we niet moesten blijven en dat de gyn heel ontspannen was. Het vervelendste is dat we waarschijnlijk morgen pas terecht kunnen. Die nacht is zo lastig om je gedachten rustig te houden.

Vriendlief moest weg vanavond maar dat heeft ie afgezegd. Dus zijn lekker samen thuis. Das wel heel fijn.

Maar roep nu zeker niet hard dat uk al mag komen! Mag nu nog even lekker blijven zitten hoor :)

Nog wel leuk moment: uk die meerdere keren zo'n ctg ding van mijn buik schopt en de gyn hard raakt terwijl ze aan het voelen was :) Bewegen doet ie iig meer dan voldoende :p

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Anna kanje dat geld nie van je ex krijgen?

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    klote, Anna.... pfff zeker als je het al bijna uitgegeven had.. en allemaal nuttige dingen ook.
    Gemeente kan het ook niet van je ex vorderen? Oneerlijk... denk je alles op de rit te hebben, krijg je dit.

Yeah... mamatien-man is geslaagd!!! Goed gedaan!!!

Henrieke, snap dat je ongerust bent, maar het is weer wel goed, dat je niet direct met spoed naar het andere ziekenhuis moest...

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pfff... zit nu rustig op de bank, maar heb flinke last van mijn buik. Het zeurt eigenlijk constant, maar zo nu en dan is er een flinke piek in pijn. Voelt beetje als gewone buikpijn.

Dacht eerst dat het m'n darmen waren, maar die zijn juist weer wat rustiger. Zal wel door de stress van vandaag komen.

Zo maar even in bad en proberen te ontspannen.

Overigens is vriendlief ook iets gerustgesteld (mede dankzij jullie reacties :D). Hebben nog wel even zijn ouders gebeld. Vooral voor hem heel fijn dat zij op de hoogte zijn. Zj zullen ons ook nooit constant bellen, maar zullen gewoon afwachten tot wij hen bellen met nieuws.

14. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Hey meiden,

In het begin heb ik hier meegeschreven, 2 weken terug geprobeert dit weer op te pakken....en nu.....Ja nu kom ik vertellen dat ik op 9 juni ben bevallen van een gezonde dochter! Ze heet Benthe, ze was 52 cm en 3250 gram en dat terwijl ze 2,5 week te vroeg is geboren (37wkn en 4 dgn)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Henrieke, rustig aan meis. hoop dat een bad je wat kan laten ontspannen.

Jodie, leuk dat je weer eens komt kijken, en nog wel als kersverse moeder. Gefeliciteerd met Benthe.

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Jodie, nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Benthe!!!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Jodie, leuk om zo terug te komen! Gefeliciteerd met de geboorte van Benthe!

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Pfff ik zit er even doorheen..............
    Hubbie kwam thuis en hij vertelde in alle kalmte dat zijn vader vanmorgen naar het zh is geweest ivm zijn hart.
    Hij heeft al 2 x een hartinfarct gehad en vanmorgen voelde het dus hetzelfde. SM heeft hubbie gebeld, maar ik mocht niks weten want ze wilden me niet van streek maken.
    Gelukkig hielp de spray onder de tong goed en was zijn hartfilmpje daarna weer goed, zodat hij vanavond naar huis mocht.
    Ik schrok me natuurlijk rot en baalde dat ze me niet gebeld hadden. Heel de familie in het zh behalve ik...........
    Toen gooide hubbie onder het eten mijn glas water om en toen barstte ik in een huilbui uit die een uur heeft geduurd.
    Dat ik het helemaal heb gehad, omdat ik nauwelijks nog slaap krijg en dat mijn lichaam dus overdag ook niet meer wil. Neia is zo ontzettend lief en makkelijk, maar ik vind alles teveel om te doen, omdat mijn lichaam niet meer vooruit wil.
    Mannetje probeerde me te troosten maar het lukte niet echt, het moest er blijkbaar uit.
    Hij gaat op het werk bespreken of hij af en toe thuis kan werken, zodat ik er niet alleen voor sta met neia. Gelukkig zijn mijn ouders dit weekend ook weer terug, want aan mijn sm durf ik nu ook niks te vragen, haar kennende maakt ze zich (logisch) enorme zorgen over mijn sv.
    Komt vast allemaal goed.....maar nu even een dipje!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dikke knuffel MNM, goed dat je het nu kwijt bent! Lucht ook weer op toch

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM, heel begrijpelijk dat je er even door heen zit. Heb hier ook wel eens zin om gewoon in janken uit te barsten. voel me vaak ook schuldig naar Levi toe.die komt dan lief vragen of ik met de trein komt spelen maar op de grond zitten is gewoon niet echt haalbaar meer voor me. Knuff

Deel Deze Pagina