Heeee mijn buddy is er weer! Fijn dat jullie al thuis zijn! Lekker genieten van je kleine ventje. Balen Anna. Hè Frummel hoe kan dat nu ineens? Denk aan jezelf hè meid, wat er ook tegen Bellie gezegd werd op flesvoeding worden ze ook groot. Mnm Dikke knuf Let it all out! Ik mag mijn hubbie morgen mee naar huis nemen gelukkig. Er moet nog een drain uit en dan kan hij morgen middag mee naar huis. Volgens de chirurg was alles zeer goed verlopen. Ben zo opgelucht. Van de hele dag in het ziekenhuis zitten heb ik nu wel voeten maatje brotosaurus (heb geen idee hoe die eruit zien maar het zal wel groot geweest zijn) Schrok er net zelf van. Nu maar met de voeten omhoog op de bank en vroeg naar bed. Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuf en ik strooi een potje goede nachtrust over iedereen uit.
4 dagen terug had ik ookal zo'n dip in de borstvoeding. Heb ik dus ook 8x per dag gekolfd, 2 dagen lang. Toen was het weer op peil. Volgens de lactatiekundige moest het met 'live' voeden op peil blijven. Nu zit ik dus weer zo terwijl het dus maar anderhalve dag goed is gebleven. Vraag me gewoon af dat als ik nu weer 2 dagen 8x per dag kolf hoe lang het dan goed blijft? een dag? zit er zwaar aan te denken aandelen te kopen in de kruidvat voeding
Jodie Gefeliciteerd met Benthe. Alles goed gegaan tijdens de bevalling? MNM Misschien is het wel goed dat je even lekker gehuild hebt. Het moet er toch uit. Maar wel een ongelofelijk rotsituatie. Gelukkig is het goed afgelopen met je schoonvader. Sterkte. Wel super dat je mannetje zo lief reageert, en gaat proberen om wat vaker thuis te werken. Hopenlijk lukt dat. Paso hihi gezellig slapen met zijn tweeën. slaap ? lekker. Patriesja. nogmaals gefeliciteerd. Wat fijn dat je zo goed hersteld, en de kleine jevani het zo goed doet. En wat super dat je al lekker thuis bent. geniet van deze leuke tijd!! Frummel Jeetje dat is balen. En het ging zo goed. ik vind het niet gek dat je het niet ziet zitten. Maar misschien moet je nu niet gelijk beslissen. En het eerst proberen. Mocht je het dan nog niet bevallen, dan kan je natuurlijk stoppen! Op deze manier heb je in ieder geval niet dat je achteraf misschien wel spijt krijgt. En wie weet is de voeding al heel snel weer op gang. En kan je wel weer snel terug naar hoe je nu voedde.
@ Frummel: nee hoor dat vind ik absoluut niet egoistisch als je stopt met bv!!!! Dat is toch niet haalbaar.. bv is echt niet zaligmakend.. fv is bijna net zo goed!!!! Duurt het dan lang eer je kan stoppen of kan dat in 1x?
Frummel, ik zou doen waar jij je goed bij voelt. Je zou het evt nog een keer kunnen proberen en als het dan weer niet werkt alsnog besluiten te stoppen.
Juud gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Jodie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Patriesja ik heb je niet eens horen gillen MNM dikke knuffel voor jou! @hier: morgen mag Ismail gelukkig weer terug naar Hoorn Hij doet het hartstikke goed en vanmorgen woog hij 1790 Mama is heeeeeel trots!!!
@ Paso: veel plezier vanavond @ Dani: jeeeh wat goed van Ismail!! Snap dat je super trots bent! Moet hij dan nog lang in Hoorn blijvne liggen?
Meiden ik sluit af voor vandaag. Ik duik vroeg onder de wol. Niet te veel kletsen anders heb ik er mogen weer een dagtaak aan om alles bij te lezen Truste!
Ik denk dat ik zodra manlief thuis is de verloskundige bel. Heb het gewoon koud en warm met vlagen. De tintelingen blijven ook en begin zooooooooooon ontzettende maagpijn te krijgen..
Zo traantjes zijn gedroogd en ik heb hem op 1 staan, haha goeie Paso! Ik heb een grote bak met stukjes appel en aardbeien met yoghurt voor me staan. En mijn mannetje heeft het geboortebord af en hij is erg mooi geworden.
Oeii, dat klinkt lekker! Wat voor geboortebord heb je? ( ben niet nieuwsgierig ) Ik zit hier aan een ( of twee...of drie.. ) waterijsje, vraag me niet hoe ik erbij kom. Heb een verslaving aan die dingen opgelopen tijdens deze zwangerschap
Paso, haha dat wordt gezellig in bed. Have fun! Pink, fijn dat hij morgen al naar huis mag en dat het allemaal goed is gegaan. Heftig hoor, hoog zwanger en een hele dag in het zh. Was je de hele dag alleen? Lekker slapen meis, je zult wel kapot zijn. Frummel, wat zei die deskundige ervan dat die dip nu dus weer terug was? Jac, ja ik heb echt een heel lief mannetje. Hij is zich rot geschrokken volgens mij, ik ga altijd maar door.......... Danitjuh, jaaaaaaaa wat een goed nieuws!! Ik ben zo blij om te horen dat Ismail het zo goed doet, en hij zo goed aangekomen is. Sherry, hahahaha. Och dat is echt niet best, bellen kan geen kwaad meid, zeker doen. Hoelaat is je mannetje thuis?
Voordat Neia werd geboren heeft mannetje een geboortebord van Nijntje helemaal zelf gemaakt. Niet zo eentje met scheve oren enzo haha, maar echt een prachtige. Hij heeft er toen uren over gedaan, ik denk dat hij er wel 50 uur in had zitten. Ik ben niet meer zo'n nijntje fan als toen, maarja zonde om hem niet meer te gebruiken. Dus nu heeft hij hem opnieuw geschilderd en natuurlijk een andere naam erop gezet. Mmm waterijsjes zijn ook altijd zo lekker.
Ryanne ha ha jij ook nog geduldig op het wachtbankje Jac ben benieuwd of jullie gauw slagen voor een nieuwe auto. En idd ook maar voor de zekerheid wat kleertjes aan boord. Jee lijkt me toch heel erg spannend als je zomaar ineens op een schip zou bevallen. Maar dus bij de andere kindjes was je elke keer overtijd? Belliebel jammer dat de bv niet lukte maar jezelf kwellen heeft ook geen nut. Fabiënne heeft een tevreden moeder nodig dat is het aller belangrijkste! Geniet ervan, ik ben erg benieuwd naar de fotos! Kaatje ik ben bij Kyano met ks bevallen op woensdag laat in de avond, zondagochtend ging ik naar huis. Maar dat had ook met Kyano te maken omdat hij donderdag, vrijdag en zaterdag in de couveuse lag en zaterdag in de middag pas het ok kwam dat alle uitslagen goed waren. Er waren op mijn kamer ook dames die de derde dag al naar huis gingen. Is dus denk ik een beetje afhankelijk van hoe moeder en kind het doen. Henrieke ai geen fijne situatie zeg. Hopelijk is de uitgebreide echo morgen gewoon goed. Anna jeetje meis dat kan toch niet zomaar ?? Kun je niks op je ex verhalen? Nee dus Het is wel een groot verschil om eerst een aanzienlijk bedrag te krijgen en dan alleen maar 134 euro. Jij moet wel het huishouden met de kids zien te draaien. Dikke knuff voor jou en hopelijk komt er een goede oplossing dit is echt niet eerlijk. Sherry hmm dat klinkt idd minder goed, zou het wellicht een beginnende zwangerschapsvergiftiging kunnen zijn? Als het dat is dan vinden ze eiwitten in je urine en zul je waarschijnlijk wel ingeleid worden. Ik zou dan idd toch maar even bellen, beter teveel dan te weinig. Knuff en sterkte! Oh goede tip om even de site van babydump te bekijken Mamatien gefeliciteerd voor jouw vriend ! Jodie gefeliciteerd meid! Gaat alles goed? MNM och meissie dat is ook een zware klap en zeker als je al op je tenen loopt, schrik je je rot bij zon bericht . Hele dikke knuffel en hopelijk kan hubbie wat meer thuis werken. Gelukkig klink je nu alweer wat positiever! Hmm lekker zon bak yoghurt Patriesja wat gaaf dat het zo goed gaat! Frummel oef dat is een tegenslag. Tsja ik denk dat je zelf een overweging moet maken wat het beste aanvoelt. Misschien de komende dagen wel het advies opvolgen en kijken hoe dat gaat, misschien komt de productie heel snel weer terug. Je hebt nog bv in de vriezer toch? Kun je daar mee aanvullen? Danitjuh wat een mooi nieuws !! Paso ha ha het wordt gezellig in de slaapkamer
Hier alleen thuis. Hubbie heeft vanavond zijn laatste examenonderdeel van moderne bedrijfsadmininstratie. Hij heeft nu belastingwetgeving geloof ik. Hopelijk slaagt hij want om straks te studeren met nog een baby erbij is natuurlijk ook lastig. Verder ben ik ook op een punt geraakt dat ik er een beetje doorheen zit. Ben gewoon zo benieuwd naar ons meisje maar ik haat het dat ik nog steeds geduld moet hebben.