Dan ben ik ook niet normaal het slechte slapen en het niets kunnen doen breekt gewoon op. Nog een paar weken en dan doen we weer alles met onze kids
Kan me voorstellen dat je dat niet ziet zitten. Krijgt Dex nog bv dan ? Misschien toch overwegen om Dex te laten afbouwen zodat je meer overhoudt voor Jace ?
Klinkt gaaf! En hij heeft er zo te lezen veel uur ingestopt dus dan krijg je ook wel iets moois Waterijsjes zijn zooo lekker, haha. Nadeel zijn de extra bezoekjes snachts aan het toilet
Pink, fijn dat hubbie morgen naar huis mag Sherry,lijkt me idd verstandig even te bellen Wupje, thanx. hoop natuurlijk gewoon op de normale manier te bevallen maar je kent me langer als vandaag. wil graag op alles voorbereid zijn Hoop dat hubbie zijn examen goed gaat Ik ga een kruik warm maken en mijn bedje in. Truste
Wupje, ja ik denk dat het bericht van mijn sv de druppel was. Jaaaa heel irritant die mensen zeggen dat je geduld moet hebben. Neeeeeeee dat heb ik niet meer. :x Dikke knuffel. Hopelijk slaagt je mannetje. Kaatje, ja idd nog een paar weekjes......... Hopelijk kun je lekker slapen. Miracle, ik krijg wel vaak maagzuur van de waterijsjes. Jij?
Wupje, dikke knuffel voor jou! Duim voor je mannetje dat hij slaagt! Kaatje, weltrusten! MNM, nee krijg van de waterijsjes gelukkig geen maagzuur. Maar heb de laatste 2-3 dagen wel enorm last van maagzuur, blijft dan zo lekker vast hangen halverwege me slokdarm..
Sherry ik heb nog wat leuke kleren geshopt bij Babydump Hoe gaat het nu met jou? Maagzuur ben ik nu gelukkig vanaf maar ook een behoorlijke tijd gehad, echt heel irritant. Kaatje slaap lekker meis!
slaap lekker Anna! Zo, ik ben net klaar met de geboorte traktatie voor het kdv. Nu nog iets lekkers voor er in...
zijn ze bij de ikea een beetje behulpzaam? Wil nog zo'n trofast kast halen voor op de kamer van S&T, maar ding weegt 20 kilo... dus man zegt: niet doen...
Jee idd een geboortetraktatie; daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht Ik denk dat ik gewoon samen met Kyano ga en dan beschuit met muisjes? Hmm ik geloof niet dat ze heel behulpzaam zijn bij Ikea. Ik ga slapen, heb het gehad voor vandaag en hopelijk morgen een betere dag. Denk dat ik maar ga lunchen bij mijn collega's, even gezellig kletsen en dan nog even de stad in. Ook bij V&D heb ik leuke kleertjes gezien, hoezo shopdrang? Truste allemaal, hopelijk een goede nacht!
Hubbie kwam trouwens behoorlijk somber thuis, hij vond zijn examen heel erg pittig. Helaas moet hij zeker nog een maand wachten voordat de uitslag binnen is.