ik zwaai even voorbij zag kaatje der reactie nog thnx meis. nee dex krijgt geen bv hoor maar zijn verzorging vergt ook tijd, zo bedoelde ik het. had het een beetje krom neergezet haha Net weer gekolfd en dit x maar 30cc met moeite pff. heb nog wat voorraad in de koelkast en vriezer. Dus nu maken we eerst die op en ik blijf eventjes kolven. Morgen halen we sowieso kunstvoeding in huis voor de zekerheid. We zien wel hoe het loopt. Ga er sowieso geen drama van maken als het niet gaat en ik moet over op kv. Worden ze ook groot van. Ben ik zelf ook een grote meid mee geworden hoor Zag dat er verder geen babynieuws was Wel nog hel verhaal van patriesja gelezen. Wat geweldig dat Jevani het zo goed doet zeg! Heeeeeerlijk!
oh ja... straks nog een stukje van die slijmprop verloren.... maar verder niks, geen harde buiken ofzo... maar misschien is het net genoeg voor volgende week
Hier even een update. Heb nog geen vk gebeld. Ik ga zo gewoon lekker naar bed en er morgen weer vroeg uit. Dan bel ik gewoon morgenochtend vroeg Even vieze praat: heb net 2x in een glaasje geplast maar dat ziet er nogal troebel uit met allemaal vlokjes en sliertjes. Dus morgenochtend ook maar gelijk urine inleveren.. Maar voor nu lekker naar bed en hopen dat de klachten morgen minder zijn
frummel ik snap je gevoel helemaal na 2en halve week vond ik dat kolven ook genoeg sterkte. patriesja volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd dus bij deze! hier een dame met de hele dag al flinke krampen zo zielig maar goed hoort erbij heb al met dr beentjes gefietst buik gemasseerd nu lekker armpjes soort van ingebakerd en wat rooibosthee gegeven werkt perfect ze slaapt al 2 uur in mn armen pfff ben benieuwd hoe de nacht word
Goedemorgen meiden! Redelijk kunnen slapen, alleen nu wakker doordat ik moet plassen. Uk ligt lekker te draaien en ik geniet daar ook even flink van. Gelukkig geen slechte dromen gehad, was bang dat ik alleen maar over slechte dingen zou dromen. Maar heb zoals gewoonlijk hele bizarre gehad (iets met schoffelen, mini kanonnen en dino's)... Het duurt nog wel even voor ik het zh kan bellen over wanneer ik terecht kan. Hoop zo dat het zsm is! Want de spanning zorgt ervoor dat ik me hondsberoerd voel. Enorm misselijk en darmen vullen zich flink met gas. Geen fijne combi! Hormonen houden zich nog rustig. In bad gisteravond even een klein instortmomentje, maar dat luchtte ook flink op. MamaChantal, had je berichtje gezien maar vergeten te reageren! Zal m'n ogen openhouden mocht ik er rond die tijd zijn Wij vallen meestal ook wel op: ik ben halve kop groter dan vriendlief
@Henrieke he bah dat is zeker niet fijn. Hopelijk weet je snel meer. @Rono wat een verhaal zeg van je oma. Is het misschien niet verstandig dat jouw moeder ook een huissleutel krijgt van je oma. Straks is er wel wat en dan moet zij wachten tot je tante komt. Maar leuk is het zeker niet zoals zij doet. @Jodie gefeliciteerd met jullie dochter. @Mnm dikke knuffel meid. Soms moet het er uit en zeker als je hoog zwanger bent dan kan dat heel erg opluchten. Rustig aandoen hé!! @Frummel ik snap het goed dat je het niet ziet zitten. Nu is je man wellicht thuis maar straks gaat hij weer werken en dan moet jij alles zelf doen.
Goeiemorgen, Hier redelijk geslapen. Vandaag gaat mannetje met neia en sz, zwager en nichtje naar de efteling. Ik ga een dagje ontspannen met een vriendin in het sanadome. Dat zal me vast goed moeten doen. Nu alleen nog flinke hoofdpijn, dus zo maar een molletje innemen.
Goedemorgen Miracle, hier ook nog super veel last van maagzuur. heel irritant Wendy, jeetje een maand wachten op de uitslag. is wel lang zeg geboortetraktaties hier niet nodig aangezien het in de vakantie valt Marloes. hoop dat alles nu goed verweekt en je volgende week wel gestript kunt worden Sherry, vandaag echt bellen hoor ! Want tintelende vingers en troebele urine zijn ook symptomen van zwangerschapsvergiftiging Angie, zielig he die krampen Henrieke, hoop dat je op tijd terecht kunt. LUMC is gelukkig wel een goed ziekenhuis met fijn personeel MNM geniet van je ontspandagje
Marloes, wat heb je voor traktatie gemaakt? Ikea is niet heel behulpzaam, misschien als je van tevoren belt? Het is in ieder geval iets dat je je slijmprop aan het verliezen bent. Wupje, jeetje een maand is wel lang zeg. Jaaa ik zag ook allemaal leuke kleertjes bij de v&d, veel plezier met shoppen. Frummel, jeetje 30 cc is idd wel erg weinig ja, hopelijk trekt het weer aan. Sherry, ik zou wel even de vk bellen hoor. Zijn de tintelingen weg? Angie, aaaah zielig ja die krampjes. Hoe was de nacht? Henrieke, gelukkig heb je een beetje kunnen slapen. Spannend is het zeker. Hopelijk wordt je straks gerustgesteld. Is je mannetje vandaag thuis? Schildje, GEFELICITEERD vandaag 35 weken!
MNM, hij is gewoon aan het werk. Maar dan is ie binnen 10 minuten thuis mocht het nodig zijn. Dus het kan ook zonder problemen. Toch wel fijn nu hoor dat ie hier in het dorp werkt! Kaatje, ken het LUMC wel. In het begin vd zwangerschap er ook al bij de gyn geweest vanwege de misselijkheid en toen uitdroging. Vind alleen de eerste hulp er wat minder (nare ervaring gehad daar toen ik met iemand mee was). Ego: Uk is wederom lekker druk. Buik is alleen ontzettend beurs van gister en voelt als 1 grote blauwe plek. Maar vandaag maakt me dat ongemak niet uit! Voor vriendlief naar zijn werk ging moest ie even een hand op mijn buik leggen. Uk sliep toen, maar werd wakker om papa te laten weten dat ie er nog was. Gebeurde gisteravond ook al. Zo lief Doordat ik uk constant voel is het voor mij heel anders. Vriendlief heeft dat natuurlijk niet.
goedemorgen meiden, MNM, heerlijk zo'n dagje. geniet er van meid, dat heb je wel verdiend!!! @traktaties; het zijn kleine, hippe wiegjes geworden. Blauwe en rode versie met stippeltjes en ruitjes. Denk dat ik er kleine soepstengeltjes met muisjes in doe (in plastic zodat het lekker blijft)
Zo Levi is op de psz. Is me weer gelukt op de fiets. Henrieke met de eerste hulp heb ik verder geen ervaring. Ferry wel,maar toen is zijn moeder mee gegaan dus geen idee hoe het er aan toe ging. heb iig geen rare verhalen van hem gehoord. Lief dat uk op je hubbies hand reageerde ! Hier is het juist andersom. bij mij heel druk en zodra Ferry zijn hand er op legt trekt ze zich terug haha. Deed Levi ook. Goedemorgen Bapsie
Kaatje, bedankt. Heb je een beetje geslapen? Knap gedaan weer weggebracht op de fiets. Henrieke, nou ideaal, dat hij zo dichtbij werkt. Ah schattig dat je vriend de kleine nog even heeft gevoeld. Marloes, wow he wat creatief. Klinkt erg leuk. Ja ik ga ook zeker genieten, het voordeel dat ik de hele dag weg ben is dat ik me ook niet bezig kan houden met het huishouden en de dingen die nog moeten gebeuren. Dus echte rust! Goeiemorgen Bapsie!
MNM. redelijk geslapen. 1x eruit om te plassen. 2x wakker om anders te gaan liggen. Niets anders dan normaal dus haha
morge dames heb alles wel gelezen hoor,gister ook.. alleen niet zo gereageerd. sorry zo weer ritje naar de gyn maken.. en eind vd middag weer naar fysio. verder geen plannen.. en jullie?
haha nou..ik had het gister met manlief over.. zei die dat ik dat met jamelie ook zo erg had tot t laatste moment. En dat hij t bij vienna wilt houden. dat ie dat een mooie naam vindt, en als ik iets anders wil ik t zelf maar moet uitzoeken en dat hij dr niet meer naar gaat kijken haha... dus ik hou t maar bij vienna dan maar geen orginele naam.
Hier slecht geslapen. bart was nu rustig en nu kon ik niet slapen. Mijn man slaapt de hele week al slecht dus hij is flink shaggie. Ik hoop echt dat wij vannacht beter slapen want dit is echt niks zo. Rick is lekker op school en dadelijk even strijken want ik heb geen kabouters die dit voor mij doen. Alweer 35 weken het komt nu steeds dichter bij!!