Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    even snel voor ik ga teruglezen...
    Heb je de neusspray al geprobeerd voor het kolven? Heet Syntocinon en hielp mij altijd goed!

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    henrieke, succes bij t lumc vandaag!
    houd er rekening mee,dat je daar zo'n 15 min bezig ben met parkeren&er heen lopen.. weet je waar t zit?

3. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb hem vorige week in mijn uppie gehaald, gewoon medewerkers voor je laten werken ;)
    Alleen in de auto krijgen was lastig... Ik had hem boven op de kar liggen en heb hem zo in de auto geschoven. Ging nog net

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamachantal. wel of niet origineel.gaat er toch om dat jullie het leuk vinden.

Henrieke, je kan ipv de grote parkeer garage ook het parkeerpleintje aan de overkant ( van de ingang garage ) nemen.
    Is bijna altijd wel plek en scheelt een hoop tijd.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    kaatje, parkeerpleintje is alleen voor invalide.. die naast de parkeergarage bedoel je?

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ja daar heb je wel gelijk in kaatje :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee die aan de overkant. Staan ook parkeerbomen en je krijgt gewoon hetzelfde parkeerkaartje als uit de garage.Vaak staan daar ook de werkbusjes etc als er in de buurt gebouwd wordt

8. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Patriesja: klinkt als toch ee goede bevalling! fjn dat jer alweer rondloopt!

Henrieke: succes in hret ziekenhuis!

Mamatien: gefeliciteerd voor je mannetje!

danitjuh; super zeg dat Ismail het zo goed doet! houden zo

Schildje; balen zeg weer zo'n rotnacht!!

Hier wel goed egslapen, al ben ik nog steeds moe...
    De kids zijn beide weg, mijn moeder haalt ze op tussen de middag, heb dus een dagje vor mezelf! oet wel de hele beneden verdieping poetsen en opruimen...

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    straks maar is goed kijken dan....hihi.. we zijn altijd een eeuwigheid aan het zoeken naar een parkeerplek.

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    LUMC: parkeerterrein er tegenover. Je hebt er twee. Eentje is van de Poort (daar moest ik voor iedere echo heen). Die is duurder dan die van het LUMC. En je hebt eentje ernaast. Maar die is iedere keer als wij er zijn juist vol.

Maar kan het prima vinden hoor :) Wij zijn meestal flink op tijd. Erheen rijden kost ons misschien maar een kwartier en houden idd rekening met het lopen (nou ja, waggelen) en het parkeren. Vind wel dat het altijd afhankelijk is van de tijd dat je erheen gaat. Gister bij het diac kwamen we net aan het einde van het algemene bezoekuur aanrijden. Parkeerterrein was ontzettend vol en toen we weggingen stonden er maar een paar auto's :)

We weten nog niet eens of we vandaag wel terecht kunnen. Kan pas over drie kwartier het diac bellen. Zij gingen de afspraak bij het LUMC regelen.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Handig dat Google Maps :D Maar idd, dacht wel dat je die bedoelde. Die staat echt altijd vol als wij er zijn :p

13. Sherry

Sherry Niet meer actief

Henrieke ik hoop dat je snel terecht kan! En niet ergens aan het einde van de dag of zo!

Hier gaat het op zich wel. Tintelingen in mijn gezicht zijn op het moment weg maar heb een vermoeid gevoel in mijn armen en handen voelen nog wel hetzelfde aan...

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Sherry, kan dat niet te maken hebben met een te hoge bloeddruk of zo? Had je al met je vk of ha gesproken? (heb niet alles teruggelezen gister, dus mocht je hier al wat over gezegd hebben... sorry :))

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja, ik denk dat hij hem mooi mag halen. Ik heb echt een hekel aan de ikea en hij vindt het altijd geweldig...

16. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Danitjuh. Wat een goed nieuws! Wees maar lekker trots op ismail.

Paso. lekker geslapen?? hihi

Sherry hoe is het meid?? Ik zal toch ff bellen. vind het van die rare klachten. beter een keer teveel dan te weinig.

Mnm lekker je laten verzorgen door je mannetje. Gelukkig zijn de traantjes weer droog. veel plezier vandaag.

Wupje heb 3 inleidingen gehad. 1 met 38.5 1 met 39.5 en 1 met 39.6. De enigste waar ik niet bij ingeleid was, was bij mijn zoon en toen liep ik 41.5. Ik ben benieuwd
    dikke knuf meid. Balen dat je er ff een beetje doorheen zit, en je dan ook nog het gevoel hebt dat je overtijd gaat lopen. dikke knuf. Duim voor je mannetje.

Marloes80. Geen idee of ze behulpzaam zijn bij de ikea. maar je kan het altijd proberen toch?? Knappe vent die jou weerstaat met je dikke buik.

Frummel idd meid op FV worden ze ook groot!

Angiebaby ooh wat zielig krampjes. Hoe was je nacht?

HenriekeC meid ik hoop dat je snel mag komen vandaag. En dat het snel duidelijk word of er wat is. Maar we gaan er gewoon vanuit dat er niks is. Alleen een leuk spiekmomentje. hele dikkeknuf. Fijn dat de kleine je de hele tijd laat weten dat ie er nog is hihi.

mamachantal. succes bij de gyn en fysio.hihi dus het word nu echt vienna?? nee hoor sorry zal je niet pesten. Hele mooie naam!

schildje he bah een slechte nacht

zonnebeertje. wou net zeggen geniet van je mamadag. Maar de hele dag poetsen is niet echt genieten he haha. doe je wel een beetje rustig aan.

Metime.. Ik voel me ubercharmant hier. Ik heb 1 dikke voet van het vocht en de ander is gewoon normaal. Oooh dat ziet echt niet uit. haha. en knap lastig ook. pas nu geen schoenen. haha.
    Iemand nog tips?? Heb er eigenlijk nooit last van gehad van vocht. Enigste wat ik gehoord heb is dat je je voeten hoog moet doen??

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!!
    @ henriette: succes vandaag!! Ik zat achter het LUMC op school en altijd als ik daar liep/fietse stond die parkeerplaats vol... Garage kwam ik nooit binnen ;)

@ Ikea: binnen kunnen ze je wel helpen, maar denk niet dat ze helpen met in de auto leggen...

Meiden, ik heb besloten om met bv te gaan starten.. Heb hier ontzettend lang om getwijfeld. Voor ik zwanger was riep ik altijd dat ik dat nooit ga doen, maar toen ik zwanger raakte ging ik twijfelen, wil toch starten met het beste, als dat niet lukt is overstap zo gemaakt... Maar nu t allemaal steeds dichterbij komt krijg ik ook om dit stukje weer meer stress.. Het lijkt me gewoon zo een naar gevoel en zoveel werk... (daarnaast heb ik hele gevoelige borste/tepels). Als ik hier dan lees wat voor gek*t het soms is.. pfffff

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    proberen kan toch altijd Mamatien! Geef het een kans en voelt het niet goed, dan stap je over op de fles.

jac, misschien een koud badje voor je voet? en idd hoog houden

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Hier lekker geslapen en vanochtend al actief geweest. Heb de box schoongemaakt en het kleed erin, wasje aangezet, afwasmachine uitgeruimd en de benedenverdieping gedweild. Zo even aankleden / opfrissen en dan ga ik even bijkletsen met mijn collega's.

Henrieke gelukkig redelijk geslapen. Hopelijk kun je gauw terecht!

MNM geniet van je dagje meis, dat heb je wel verdiend!

Kaatje weer wat beweging gehad dus vanochtend :D! Ik ga zo op de fiets naar het station.

MamaChantal ik denk ook dat je straks gewoon went aan de naam en er dan ook blij mee bent. Tenslotte hebben jullie er allebei voor gekozen.

Schildje oei steeds zo slecht slapen is niet prettig :(

Jac maf zeg dat 1 voet meer vocht vasthoudt als de ander. Misschien met je voeten in een koud badje?
    Waarom werd je trouwens ingeleid?

Mamatien bv kan veel werk zijn maar als het goed loopt, is het echt heerlijk. Ik heb Kyano volledige bv gegeven tijdens mijn verlofperiode en vond het heerlijk. Vooral 's nachts gewoon lekker in bed liggen met de kleine dicht tegen je aan, even laten boeren, terugleggen en weer lekker verder slapen. Toen ik eenmaal weer aan het werk was, vond ik het ook niet meer zo prettig en ben ik overgestapt op flesvoeding. Gewoon kijken hoe het na de bevalling loopt, nu kun je er toch weinig over zeggen.

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jee over 10 dagen is mijn uitgerekende datum :$ Dat klinkt zo kort bij en toch heb ik het gevoel dat het nog weken kan duren.......

Deel Deze Pagina