Juli mama's deel 6!!!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by AnnaB, Jun 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    kan volgens mijn banner nu echt gaan aftellen... nog maar 9 (slik) dagen...

2. Goedemorgen allemaal!

Hopelijk iedereen lekker geslapen vannacht??

Jodie gefeliciteerd met Benthe!

Henriekec; hopelijk kun je straks snel terecht bij het LUMC! Lijkt me vervelend zo in onzekerheid te zitten over wanneer je nou mag komen.

Jac; ik heb het zelf niet (nu een beetje in 1 voet maar dat komt door het verbranden geloof ik), maar inderdaad minder lopen en meer met je voeten omhoog (kussentje eronder). En zo min mogelijk zout eten!

Danitjuh fijn dat Ismail het zo goed doet!

Mamachantal; Vienna niet origineel? Ik vind het een hartstikke originele naam! En heel erg leuk bij Jamelie passen. Ik ben het eens met je man, niks meer aan veranderen hoor :p

Angie; och wat zielig die krampjes.. Hopelijk hebben jullie vannacht goed geslapen allebei!

Aftellen; een heel raar idee om zo dicht bij je uitgerekende datum te zitten! Of hem misschien wel voorbij te gaan.. Maar het zal nu voor iedereen hard gaan :D

Ego; Vanavond mogen we weer naar de gyn, krijgen weer een groeiecho om te kijken of ons meisje goed is aangekomen. Ben benieuwd of we een evt volgende afspraak nog halen :D Vandaag over precies een maand uitgerekend! Raar idee hoor :) Benieuwd wanneer deze dame zich aan zal dienen ;)

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

hahaha nog 10 dagen nog 9 dagen.. Jeetje mina wat gaat dat snel he...... Echt bizar.. Vriendlief zat gisteravond hele tijd: zijn je vliezen al gebroken zijn je vliezen al gebroken haha. Hij stond zo te stuiteren van zijn examen dat ie zoiets had van, laat haar nu maar geboren worden :)

Ik ga ook starten met bv hoor.. Maar vind het gewoon vervelend dat ik elke keer die negatieve gedachten erover krijg.. Dat voelt niet goed en ik weet daarom niet of ik het een eerlijke kans kan geven.. Maar het lukt me niet om dat negatieve eraf te krijgen.. (ondanks dat ik heel veel positieve verhalen erover gehoord heb). Ach.. ik moet het maar loslaten en gewoon zien...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Waar een online dagboek al niet goed voor is.
    Dacht dat ik bij Levi helemaal geen last van oefenweeën etc had maar nu ging ik net even zijn dagboek terug lezen en bij hem had ik met 36 weken dus ook veel last van oefenweeën in mijn rug en bovenbenen.
    En ook dagen dat hij heel rustig was en de dag erna twee keer zo druk.

Henrieke, dan hebben wij zeker altijd geluk :) Is eigenlijk nog nooit voor gekomen dat we de auto daar niet kwijt konden.maar zal idd ook met de tijd te maken hebben.Ferry pland zijn afspraken meestal rond 10.00 uur

Sherry, inmiddels al gebeld ?

Jac, idd je voeten omhoog leggen zodat het vocht weg kan stromen.Verder rauwe selerij eten ( gatver ) maar ja dat moet je net aan boord hebben
    Groene thee is trouwens ook vocht afdrijvend

Mamatien, fijn dat je er uit bent qua voeding. En idd wat je zegt. als het niet werkt kan je zo weer over stappen toch.heb je het iig geprobeerd
    Wat voor negatieve gevoelens heb je precies bij de borstvoeding ?

Wupje, ja schiet nu echt op he voor je :)

5. Mamatien ik wilde net hetzelfde als Kaatje vragen :)

Kaatje handig zo'n online dagboek inderdaad :D Hoe voelt dat eigenlijk, in rug en benen? Ik ken het alleen in mijn buik..

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kreeg zojuist te horen dat we morgen eind van de ochtend pas terecht kunnen. Hier nu dus een enorm instort moment. Ben door al die spanning zo enorm misselijk, kan nauwelijks meer eten en trek dit gewoon even niet. Dus vk gebeld en die gaat ff kijken of er iets gedaan kan worden.

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Goeiemorgen dames,
    Snel alles even bijgelezen dan is het vanmiddag wat minder;)

Ik ga zo naar het zh mijn mannetje ophalen, even nog als een tornado door het huis.

Zwaai tot vanmiddag!

Oja toch nog even op mamatien reageren, meis ik heb ook zolang getwijfeld zeker omdat ik ook niets aan mijn tepels kan hebben dat geeft zo'n k*t gevoel dat ik er naar van wordt. Ik hoop dat dat met een beeb aan de borst anders is. Dus ik start ook met bv en zodra het gevoel blijft of het niet goed loopt dan schakel ik ook zo over op fv. Maar aangezien wij beide nogal wat allergieen hebben vind ik wel dat ik mijn uk het beste moet geven en dat is voor allergieen toch bv zeggen ze. Ach al krijgt ze een paar dagen iets van mij binnen dan heeft ze dat iig gehad.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Luca, hier vooral een zeurend gevoel in mijn onderrug en bovenbenen. een soort menstruatie pijn/krampen

Henrieke, jeetje morgen pas. goed dat je de vk gebeld hebt. Hoop dat zij nog iets anders kan regelen.Je wilt toch gewoon zo snel mogelijk weten of je kindje gezond is.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    haha, ik schreef echt op hetzelfde moment over mijn 'nog 9 dagen te gaan'

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    henrieke, hopelijk kan de vk er voor zorgen dat jullie toch nog vandaag kunnen...

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Vk gaat er achteraan bellen, maar de kans is erg klein. Ze zegt dat ze er bij het LUMC zo goed als niet tussen komen als het geen spoed is. Word iig vanmiddag nog een keer door de vk terug gebeld. Maar zoals het nu lijkt is het dus gewoon nog meer dan 24 uur volhouden...

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

henrieke hoop dat de vk wat voor je kan betekenen!

nog 9 dagen dames, dat gaat echt hard! hier nog 38 dagen... nog fe geduld dus

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!

Geboortetraktaties, wij hebben hele stoere racewagentjes :D Mijn schoonmoeder heeft ze vanmorgen mee genomen dus morgen ga ik het naamkaartje en de kleine zakjes munt er aan vast maken.

Angie, zielig is dat als ze die krampjes hebben..

Plannen vandaag, ga zometeen even langs me moeder en voor de rest niks. Morgen weer aan de slag in huis, vandaag even geen zin in.

Henrieke, suc6 bij het LUMC vandaag!!

Mamachantal, origineel of niet, het is een mooie naam en als jullie er beide blij mee zijn dan is het goed toch ;)

Jac, behalve even met de voetjes omhoog weet ik zo geen tips tegen vocht..

IKEA, binnen helpen ze je zoiezo en volgens mij bij zware dingen ook wel, anders even vragen? Ze snappen zelf toch wel dat je als hoogzwangere geen zware kast meer gaat tillen.

Mamatien, je kunt het idd altijd proberen, werkt het niet of voelt het niet goed kun je altijd nog overstappen op FV.

Wupje, nog 10 dagen!!!! Schiet op he ;)

Hier nog 21 dagen, klinkt nog een beetje lang :D

Henrieke, morgen pas!? Goed dat je de VK hebt gebeld, hoop dat ze iets voor je kan doen en je vandaag nog terecht kan.

Joehoe! Vandaag 37 weekjes!!

14. Rono

Rono Niet meer actief

Goooooooooooooooooooooooedemorgen!

Heb 1 pagina terug gelezen hoor, met jullie is t toch geen doen haha!

HendriekeC: Meid! Nog meer spanning voor je! Echt klote! Dikke knuffel!

Marloes en Wupje: Jaa gaat snel meiden! Ik moet gewoon nog 34 dagen hahaha!

Kaatje: Ja van noelle ben ik ook een hoop vergeten duszo'n dagboek is idd makkelijk :)

Hier vanacht beter geslapen dan de nachten ervoor. Vanochtend heb werd ik pas wakker toen col me een kus gaf om te vertrekken.. schrok me helemaal dood haha!

Volgende week weer 31 graden :( :( :(

Hallo Malu :p

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pfff... hormonen helpen ff niet. Kan niet stoppen met huilen. Lijkt het eindelijk af te nemen, begin ik weer. Vriendlief laat net weten dat ie tussen de middag even naar huis komt en ja hoor daar ga ik weer. Wil gewoon weten of alles goed is met ukkie en niet morgen pas, maar vandaag!

Het is alleen extra zwaar doordat mijn lichaam die spanning niet aan kan. Misselijkheid is op het randje (moet net niet naar de wc rennen), hoofd knalt uit elkaar van de koppijn, darmen blazen zich op met gas en voel me zo ontzettend moe.

Ik heb alleen weinig vertrouwen dat de vk nog iets kan regelen (had ze zelf nl ook). Ik weet hoe moeilijk LUMC kan doen als het geen spoed is. Toen ik met uitdroging zat heeft het ook ontzettend veel moeite gekost om er terecht te kunnen.

16. Rono

Rono Niet meer actief

Is een ander zkh geen optie Hendrieke?

Zonnebeertje: Hoor jij nu niet te bevallen?

Anna: Heb je vanochtend nog niet gezien.. hoe is t?

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

volgende week 31 graden? das lekker :)

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Rono, LUMC staat bekend om z'n baby zorg /echo dingen. Ieder ziekenhuis uit de omgeving stuurt je daarheen voor uitgebreid echoscopisch onderzoek.

Vriendlief neemt de middag vrij en we gaan kijken of we iets simpels in de omgeving kunnen doen. Gewoon even weg, maar toch dichtbij genoeg mocht vk wonderen verrichten. Als ik de hele dag in huis zit (alleen), dan draai ik echt ff door. Dus dit is wel fijn.

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goede keuze om fe je gedachten te verzetten meid, rustig aan!

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Idd, Anna is hier meestal wel te vinden in de ochtend! Zou het dan toch eindelijk begonnen zijn? Hoop het zo voor d'r!

Share This Page