dacht gisteren nog dat onze wasmachine het nu toch begeven had... was halverwege gestopt... maar nee, kleine Thom had aan de knoppen gezeten.. dus nu maar weer aan het wassen
Mamatien. Leuk dat je het gaat proberen BV. Het is idd niet zaligmakend. Maar wel heel fijn en leuk om de kleine op jouw voeding te zien groeien. Ik heb nu 4x BV gegeven en nooit geen probleem zoals kloven of iets gehad. Bij nummer 4 wel opstartproblemen. Maar die had ik zeer waarschijnlijk ook bij een fles gehad. (ze dronk welgeteld 2 min. aan de borst. en was dan klaar. Kolven hielp ook niet, want aan de fles dronk ze ook maar 2 min.) Hopenlijk gaat de BV jouw net zo goed bevallen als mij. Marloes80 dank je voor de tip! wupje. 1e keer lag mijn man vast in Bazel met het schip en had ik al ontsluiting. Dus was bang dat hij er niet bij zou zijn. 2e gemak voor het schippersleven. (zeker dat manlief er weer bij zou zijn) en de 3e(4e kind) was omdat ze dachten dat de kleine zeker de 4 kilo gepasseerd was. (knakkende bekken bij 3e bevalling). Dus zekere voor het onzekere genomen en weer voor een inleiding gekozen. Ik zou toen ook eerst gel krijgen aangezien ik nog potdicht zat. volgende dag had ik echter al ontsluiting. Dus kleine was er eerder dan verwacht. nog 10 daagjes. spannend! nou hopen dat je niet overtijd loopt. Luca succes bij de gyn vanavond!! Kaatje hihi altijd leuk dat teruglezen he. Dan zie je pas hoeveel dingen je vergeet. HenriekeC Dat meen je niet. Dat vind ik echt niet normaal. Hopenlijk kan de vk nog wat voor je betekenen! laat die tranen ff lekker gaan, het moet er toch uit meid. dikke knuf. Marloes80 ooh dat ken ik! Hier kleine meid die altijd aan de knoppen zit. en dat je dan weer overnieuw kan beginnen. vreselijk irritant. Pink zwaai terug. Miracle jeej 37 weken je mag gaan bevallen!!! Rono fijn weer een betere nacht,
Ik zwaai even voorbij Geen baby's? Jac: tegen vocht kun je bij de apotheek van die elastische kousen halen. Tubisoft heet het. Het zijn geen steunkousen maar gewoon een kleine maat nemen. Kost geen drol Angie: ach krampjes Hier werkt cinababy van vsm altijd erg goed ipv infacol. Borstvoeding: ik ben er klaar mee. Vannacht weer elk uur kunnen voeden. Toeschietreflex is er alleen er zit echt niets. Zelfs niet met elk uur aanleggen. Kind krijgt er max 10 cc uit en met kolven heb ik nu nog maar een paar druppels. Ga zo kunstvoeding halen en ik vind het prima. Vanmorgen hier aardige ruzie gehad. Nou ja ruzie.. ik was woest. Ik was Jace aan het voeden in bed en was in slaap gevallen tijdens het voeden. Blijkbaar is in de tussentijd dex wakker geworden. Heeft danny hem bij ons in bed gelegd terwijl Jace bij mij lag. Word ik wakker omdat Dex ineens bovenop mij zit. Had @#$%#@ net zo goed kunnen zijn dat hij bovenop Jace zat. Het scheelde echt nog geen 5 cm. Was woest(hormonen). Danny is er gelukkig wel erg van geschrokken dus dat doet hij nooit meer. Declan kan er niets aandoen. Die is zelf net een jaar en die snapt niet dat Jace nog erg klein en kwetsbaar is. Henrieke: hoop dat je snel terecht kan meis! Is een ander ziekenhuis geen optie?
Henrieke, fijn dat hubbie vrij heeft genomen en jullie er even samen tussen uit gaan. Frummel, begrijpelijk meis. je hebt je best gedaan toch.belangrijkste is dat Jace goede voeding binnen krijgt Kan me voorstellen dat je door de schrik boos werd. Vrienden van ons hadden ook een keer zo iets. ze had de kleine in het midden van haar bed gelegd. zoontje van 3 was daar ook aan het spelen, zij was de was etc aan het doen op dezelfde verdieping. komt ze de kamer in zegt dat jongetje van 3. kijk ik heb haar verstopt. had hij een kussen boven op haar gelegd
Anna reageert ook niet op whatsapp terwijl ze daar altijd super snel op reageert! Dus heb dr maar gelijk succes gewenst haha
Kaatje: o dat is toch doodeng zoiets! Rono: had ookal op der hyves gekeken.. ook niets geen activiteiten.. Ze moest vandaag op controle bij de gyn. Zou het dan eindelijk zo ver zijn voor der? Hoop het echt!
oooh spannend voor Anna... wie wil de volgende voorspelling frummel, boos worden mag hoor!! Kleine Dex kan er idd niks aan doen, die bedoelt het vast goed. vroeg ik me laatst trouwens nog af... merk je verschil aan Dex nu hij niet meer naar de gastouder gaat. Je schreef eerst dat hij zo snel ging en zo....
Maargoed dat wij allemaal niet zo nieuwschierig zijn hea haha!! Frummel: Snap dat je goed pissed was! Zou ik ook zijn hoor!! En groot gelijk dat je stopt met bv. Moet nog wel leuk blijven!
ja merk enorm veel verschil.. het gefrustreerde is weg verschonen gaat weer normaal hij gilt niet meer slaapproblemen zijn weg ontwikkeling gaat weer normaal hij is niet meer zo snel overstuur bonst niet meer met zijn hoofd tegen de muur aan als hij verdrietig is het is nu gewoon een heel lief, tevreden mannetje die heerlijk kan spelen
Door AnnaB zit ik al 5 maanden met het liedje ANNABEL, HET WORD NIETS ZONDER JOU! in het hoofd. Telkens als ik dr naam zie begin ik weer haha
Goeiemiddag dames! Snelsnel even bijgelezen. Ben net klaar met mijn grote schoonmaak, echt ALLES is gepoetst Mag het nu flink bekopen met harde buiken en erg veel pijn in de heup.