BEVALLEN MAMA'S 03 mrt - Frenzy - Loek*- 580 gr- 30 cm - 22.0 wk 07 mrt - Sureyya - Dilara* - 383 gr - 32 cm -25.0 wk 23 mei - Danitjuh - Ismail - 1320 gr - ?? cm - 31.1 wk 31 mei - Frummel - Jace - 2045 gr - 46 cm - 35.0 wk 02 juni - Angiebaby - Djena - 2500 gr - ?? cm - 36.1 wk 16 juni - Marlous - Noortje - 3000 gr - 48 cm - 39.3wk 17 juni - Miffy77 - Elin - 3375 gr - 48 cm - 37.6 wk 20 juni - Belliebel - Fabienne - 2920 gr - ?? cm - 38.0 wk 20 juni - patriesja - Jevani - 2440 gr - ?? cm - 36.5 wk 20 juni - Juud74 - Rein - 3895 gr - 54 cm - 39.0 wk Helaas zijn Loek* en Dilara* sterretjes geworden.... Er zijn nu 5 jongetjes geboren en 5 meisjes! NOG TE BEVALLEN DAMES 01 juli: Nina1982 01 juli: Marloes80 04 juli: Zonnebeertje 04 juli: DunjaTamara 05 juli: Wupje 06 juli: Fightforlove 07 juli: Marleen4683 08 juli: Ryanne 09 juli: AnnaB 09 juli: Booboo22 11 juli: MNM 11 juli: Kikker1 11 juli: Sherry 11 juli: Mariska165 13 juli: Miracle08 14 juli: HenriekeC 14 juli: Jeluna 14 juli: KellyAernoudt 15 juli: Jac 18 juli: Mamatien 18 juli: Ennas 18 juli: Lindaatje 19 juli: Sjantalle 21 juli: Kaatje85 21 juli: XxPinkxX 22 juli: Luca2504 25 juli: Paso 26 juli: Rono 27 juli: Schildje 30 juli: Bapsie Groen is verassing Nog 29 zwangere dames! Even Henrieke en KellyAernoudt veranderd in de nieuwste lijst
Henrieke, een hele dikke knuffel voor jou! Een goed idee om er vanmiddag even met vriendlief tussenuit te gaan, probeer er van te genieten. Frummel, je hebt een goede beslissing genomen. Zo snap heel goed dat je boos was vanmorgen! Beter opletten voor papa!! Jac, jaa mag idd bevallen! Al is het nog heel erg rustig hier wat dat betreft. Rono, zo dan heb je erg vast geslapen als je verschiet van je eigen vent, haha! Was even spannend rondom Anna maar helaas is ze te druk met de rommel van haar ex...
Henrieke: wat vervelend zeg dat je nog niet terecht kunt!!! Frummel: wat fijn zeg dat het met Dex zo goed gaat!! En groot gelijk dat je stopt met de bv het moet ook wel te doen zijn voor jou! en op fv wordt hij ook groot! wel een dikke knuffel!!!! Anna: jammer dat je nog niet aan het bevallen bent, succes met puinruimen!! Hier ook weer alles gepoetst, was hard nodig en aangezien mijn mannetje nog steeds geen ene reet uitvoerd in huis.... wortd er wel een beetje moedeloss van hoor, alles komt op mij bneer. Snap wel dat hij lange dagen van hard werken maakt, maar toch... Mijn bloeddruk was ook aardig omhoog maandag (onderdruk van 50 naar 80...) Maar goed, er wordt van mij verwacht maar door te gaan en niet te zeuren
Zonnebeertje, sorry maar lange dagen werken is geen excuus om niets in huis te doen ! Anders misschien een schoonmaak rooster maken. Misschien heel kinderachtig maar dan heeft hij gewoon zijn eigen klusjes waar hij verantwoordelijk voor is ( en hij geeft gelijk een goed voorbeeld aan de kinderen )
ja, ik heb voor mezelf van de week een dagritme opgeschreven, misschien een goed idee om ook een schoonmaakrosster te maken voor de hele week, voor ons beide!
Ja al zijn het maar wat simpele dingen zoals 1x in de week stofzuigen, vaatwasser in/uit ruimen, was ophangen/vouwen. Dat kan iedere man nog wel toch Nu mag ik zelf gewoon niet klagen hoor want Ferry doet onderhand meer in het huishouden als mij
ik leef nog hoor!!! en de baby ook nog duhh... heb nog niks terug gelezen... zit wat (tering) zooi op de ruimen wat me ex heeft achtergelaten... papier werk voornamelijk... hele dag door afspraken en morgen ook weer... Baby voel ik laatste paar dagen ook minder dan normaal... blij dat ik vanmiddag naar het ziekenhuis mag voor controle... ga vriendelijk verzoeken of ze me kunnen helpen ofzo... ben erg aan het einde van mijn latijn om het maar zo te zeggen... tegenslag van gisteren hakte er gewoon behoorlijk in!!! En dan nog het slechte slapen etc etc etc... ben gewoon erg op en moe enzo... einde ego en geklaag en nu verder naar de volgende afspraak!!!
valt best zo toch? De eettafel is ook helemaal leeg, alleen het computermeubel niet, maar dat mag mannetje mooi doen!! Heb zelfs gestofzuigd en gedweild
Anna lijkt me verstandig dat je vanmiddag even duidelijk aan geeft dat je alleenstaande moeder bent, dat je nu gewoon echt op bent en dat je er gewoon niet meer kunt zijn voor alles en iedereen dus dat dat kind er NU uit moet. knuff Zonnebeertje, ziet er weer netjes uit hoor ! ( zal je man het zien als hij thuis komt ? )
Hoihoi! Alles bijgelezen maar niet de puf om overal op te reageren. Dus een korte samenvatting Frummel Jammer joh dat het niet zo wil met de borstvoeding. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te zitten klooien met voeden én kolven. Ik heb dat ook niet gedaan met 1 kind, ben toen gewoon op kv overgegaan. Zou het nu weer zo zo doen. Kan me voorstellen dat je heeeeeeel boos was, geen slimme actie van hem. Mannen.... Fijn dat het zo goed gaat met Declan! En goed dat je toch dat verschil merkt, ondanks dat ze zo klein zijn. Lijkt me erg fijn om te merken dat hij nu veel beter in zijn vel zit. Henrieke He jakkes, morgen dus pas.... Fijn dat je mannetje even vrij neemt om er even uit te gaan. Rustig aan meid! Jodie gefeliciteerd met jullie dochter!! Gaat alles goed? MNM Veel plezier vandaag! Ik hoop dat je wat lekkerder in je vel zit dan gister zodat je lekker van je dagje weg kunt genieten. Maar logisch hoor dat je in tranen uitbarstte. Zou ik ook hebben. Ik ben trouwens ook niet altijd even vrolijk tegen Jara.... Ik baal daar zelf ook vreselijk van maar als de hormonen straks weer wat vertrokken zijn, de buik is leeg en we kunnen weer wat meer, dan zal het vast een stuk beter gaan. Niet al te streng voor jezelf zijn hoor! Traktatie Marloes, foto!? Misschien leuk voor inspiratie? Ik denk dat ik even kijk voor Nijntje koekjes. Volgens mij zijn die er wel. Shirtje insmeren met boter en vervolgens de muisjes erop. Leek me wel lekker simpel Sherry Vk nog niet gebeld? Zou ik wel even doen hoor.... Jac Tips tegen vocht vasthouden: Voeten idd goed omhoog! Ook als je op bed ligt en veel water drinken. Ook zo weinig mogelijk zout eten want dan houd je vaak nog meer vast. Lastig he? Mijn voeten zijn ook van olifantenformaat. Mijn zusje zat me gister echt giga uit te lachen Mamatien Je hoeft nu ook niet te beslissen of je bv gaat geven of niet hoor. Bekijk gewoon of het voor jou fijn aanvoelt en zo niet dan word het kindje met kv ook wel groot. Trek je alleen niks aan van mensen die zeggen dat je het MOET proberen en dat het echt het beste is voor je kindje. Ok, misschien zal het inderdaad het beste zijn voor je kindje, maar niet als jij er stress van hebt hoor. Rono Volgende week 31 graden???? Zonnebeertje Balen dat je man nog steeds niks doet :x Kun je niet een avond ergens gaan eten met de kids? Dan zorgt ie maar even voor zichzelf! Of de was een week niet voor m doen, dan heeft ie niks meer in de kast! Je bent in ieder geval goed bezig geweest, maar dat is waarschijnlijk niet al te goed voor je lichaam. Misschien dat zo'n schoonmaakrooster inderdaad goed werkt! Anna Succes met puimruimen! Kan die jongen zelf niks doen? Zou m wurgen geloof ik.... Succes in het zh, ik hoop dat ze je gaan helpen! Hihi, het verhal is toch iets langer geworden geloof ik. Vanmorgen maar even op de fiets naar het tuincentrum geweest, moest er even uit! Lopend gaat dat niet meer, al is het maar een kippenstukje. Jaar ligt lekker te tukken en als de man van de cv ketel niet zou komen tussen 14.00 en 16.00 dan zou ik ook even gaan liggen. Geen idee hoe laat ie komt, als we pas om 16.00 een afspraak zouden hebben dan zou ik er al lekker in liggen Nu dus maar even op het bed in de kamer. Hoofdeind omhoog, voeteneind omhoog Voel me net een bejaarde!
Lekker Marleen, even rusten!! nog wat gekocht? En ik doe al een week of zo zijn was niet meer, ik gooi wat schoon is op zijn bed, en zijn werkkleren was ik niet meer... Die zijn ook zo vies dat ik ze niet bij de gewone was wil hebben... Maar hij snapt het nog net hoor... Kaatje; ik dnek wel dat hij iets ziet als hij thuis komt... Hoop dat hij er dan wel iets van zegt!