Kom alleen even voorbij gewaait. Sinds half 4 harde buiken, vanaf 5 uur werden ze pijnlijker en mijn onderrug zeurt er ook bij. Heb rond 6 uur een warme douche genomen maar ze nemen niet af. Ik denk voorweeen, al zijn ze best gevoelig, maar vriendlief en ik hebben net toch maar vlug bed op klossen gezet.
Miracle: spannend! Paso: o balen van de box! Hopelijk snel iemand die hem naar beneden kan sjouwen! Patriesja: Had ze op hyves al gezien, echt te lief Zonnebeertje: Nee ik wil graag nog een hele tijd borstvoeding geven. Alleen de combinatie van Jace voeden, 8x daags kolven, Declan is bijna niet haalbaar en zie ik echt niet zitten. Heb er best wat voor over maar niet ten koste van alles. Wil ook nog van me kindjes kunnen genieten en niet enkel met bv bezig zijn
FFL. ja spannend meis ! Heel veel succes morgen ! Paso, leuk zo'n slinger ! Ik heb hem ook in huis Geen lieve buurman die wil tillen ? Patriesja, had ze al op hyves gezien. Je hebt twee heerlijke mannetjes Miracle, o spannend meis ! hoop dat het door zet
Wupje Fijn dat het vandaag wat beter met je ging! Chantal Fijn dat de controle weer ok was! Eten Wij zijn na een rondje stad+kermis naar de mac geweest lekker! Nina Spannend zeg! Fijn dat je bloed goed was! MNM Trusten voor vanavond! Heerlijk zeg zo'n ontspannen dagje, hopelijk slaap je net zo ontspannen! Lekker gegeten bij de mac? Anna Ik hoop dat je snel aan de beurt bent meid, lijkt me niet te doen als je nog zo door moet lopen. FFL Heel veen succes en beval-ze morgen!! Rustig aan! Patriesja O wat een mooi kereltje zeg! Miracle Oeee spannend! Wie weet morgen babynieuws???
@ FFL; heel veel succes morgen en ik hoop idd dat jij eerder babynieuws post dan ik!! @ frummel: hmmm misschien gewoon een regeldag? @ miracle: ohoh spannend! @ annaB;spannend ik ben benieuwd wat ze zeggen. @ patriesja: wat een schatties zeg!! @ paso: wat jammer dat er nou niemand even kan helpen. hier net lekker lasagna gegeten en kleine ligt lekker op bedje! vindt het zo gek dat ik morgen voor het laatst met haar alleen ben!! alles staat al klaar...vindt het zooooo spannend en ook wel een beetje eng zo;n KS! ik hoop dat het allemaal meevalt en het herstel ook snel gaat!
goedenavond dames!! zal even reageren op alles van vandaag en dan sluit ik weer af. mannetje is lekker thuis was gister en vandaag vrij dus vandaar. Marloes: klinkt leuk die traktatie!heb je er foto van toevallig? Jac: hahaha ja t word denk ik toch echt vienna.. wil van die naamlabels bestellen dus moet nu toch echt wel een beslissing nemen. Luca: hoe was je echo? Henrieke: balen dat je pas morgen terecht kan! (maar aan de andere kant,ook wel beter, dan is het niks ernstigs..?) Zonnebeertje: doet je man helemaal niks in huis?! Kaatje: lekker zo'n bijen-nest..heb je een hor? Ja moet in Leiden bevallen..tenminste, als ik dat haal anders kon het geloof ik ook in gouda.volgende week nog x overleggen met de kindercardio wat nou de bedoeling is. snap er nou niks meer van! Zonnebeertje: wat doet jou bekkentherapeut?ik loop bij bekkenfysio..maar vind haar 3x niks..tis een afspraak van 20 minuten,maar denk dat we zo'n 10-15 min zitten te praten en ze maar 5 minuten wat doet..(masseren)..meer niet..maar 1 oefening die ik moet doen, en ze wist niet eens wat ze met een bekkenband aan moest..hoe dat werkte enzo..(die had ik nog van jamelie) Anna: hoop dat ze je kunnen helpen morgen! FFL: succes morgen! patriesja: mooie fotos! Frummel:...... jij bent raar!..... Miracle: spannend!! succes !
Nina, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor een ks. zou ik ook zijn .Gelukkig lees je vooral veel positieve ervaringen en zijn de meeste weer snel op de been. Chantal, ja wel een hor maar die schiet nog wel eens uit zichzelf open als er wat wind op staat
Ola allemaal! Hier vandaag heerlijk thuis gekomen! Dinand was naar het KDV, dus we hadden even een middag voor onzelf! We hebben een leuke kraamzorg, dus deze week gaat helemaal goed komen! Afgelopen nacht echt een heerlijke nacht gehad. Fabiënne kreeg om 0.30 uur de laatste voeding en om 5 uur moesten we haar echt wakker maken voor de voeding, anders had ze waarschijnlijk doorgeslapen hihi. Zal zo even wat foto's spammen!
Ohh sorry, wist niet dat jij nog eerder mocht! Dus misschien morgen al babynieuws, spannend!!!! Succes meis zet hem op! Toi toi toi!
Hallo allemaal, Pfoeh, bijlezen is geen doen hier hoor; kletskousjes! Ik begreep in ieder geval dat er geen nieuw babynieuws meer is maar zie wel dar Miracle weeen heeft; spannend! Ik kreeg gister een brief van de belastingvriendjes; of ik even 1750 terug wil betalen terwijl ik ervan uit ging dat ik 250 terug zou krijgen(een verschil van 2000 dus) ik schoot volledig in de stress want zou echt niet weten waar ik dat van terug zou moeten betalen maar....het was een foutje, zo belden ze vandaag terug. Man o man o man o man...dat zijn geen leuke foutjes als je zover zwanger bent hoor. Ik had t echt niet meer. Vandaag een rustig dagje gehad, manlief heeft t plafond in de babykamer nog even wat bijgewit(randjes waren nog niet gedaan) dus die is nu echt klaar, hehe! Morgen weer naar de vk, wil hem vragen om even te kijken hoe het er voor staat, na al die voorweeen van de laatste weken/maanden moet er toch iets gebeurt zijn? Heb nu ook weeen, elke 4 minuten maargoed, zo gaat het al weken. Vraagje...hebben jullie ook zo'n last van de mondgeur van vriend/man? Ik heb daar de hele zwangerschap al zo'n afkeer van, volgens hem was dat de vorige zwangerschap ook maar vraag me af of ik daar alleen last van heb? Mammachantal; ik las je vraag over de bekkenpeut. Ik klets ook veel met de mijne, in het begin van de zwangerschap had ik een hele rits oefeningen die ik nog best lang heb volgehouden maar op n gegeven moment niet meer vinden. Ze masseert me, voelt, beweegt wat en dan is het weer klaar. Ik denk dat ze nu ook weinig anders kunnen dan je een beetje in beweging houden. FFL en Nina; heel veel succes morgen! Bellie/tepelkloven, ik las iets vanochtend en iemand vroeg daar nog iets over, weet niet of je gereageerd had dus ik doe dat een klein beetje voor je, Hihi...best brutaal. overbodig of overdreven maar toch. Bellie en ik hebben beide rossig haar, lichte huid en dus een erg gevoelige huid; in dat geval ben je extreem gevoelig voor tepelkloven. Bellie, ik kan me je keuze goed voorstellen; bij Elin heb ik 2 maanden aan het k*tten geweest met tepelkloven, tepelhoedjes, kolven etc...wat een drama zeg! Zo, sorry voor de brutaliteit. Nou, ga eens zien of manlief al n mail heeft teruggestuurd(die werkt tot 22uur vanavond)
Zit me allemaal weer even niet mee. Breekt zojuist een stuk van mijn kies af! En ik kan momenteel heel slecht naar de tandarts, aangezien ik heel snel moet kokhalzen. Soms kan ik zelfs nauwelijks tandenpoetsen. Het is al een probleemkies, is al meerdere keer een hoekje afgebroken. Heb er nog een wortelkanaalbehandeling mee lopen. Maar dat afmaken gaat al helemaal niet als je beroerd bent en van de kleinste dingen in je mond kan overgeven. Kon dit er nog wel even bij gebruiken op het moment...
Klopt helemaal! Vrouwen met rood/rossig haar hebben hier veel eerder en sneller last van! Dan hoef je overigens nog geeneens verkeerd aan te leggen. Het heeft echt met het huidtype te maken!
maar...volgens mijn sm is dit onzin hoor! Het ligt puur aan mij dat het toen mislukt is. Het is een geweldig mens maar dat kan ik niet uitstaan aan haar! Vorige week aan tafel nog, nadat de lactatiekundige me dat had uitgelegd, hihi.