Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou, verder gebeurd er niks hoor... dus moet gewoon geduld hebben

2. Achja ik vind het niet erg hoor, veel bijzonders gebeurt er niet. Nu was het voor de groeiecho maar ze groeit goed dus er was geen reden meer voor nog een controle eigenlijk. Verder kan de vk het wel afhandelen.

Marloes, spannend hoor hopelijk gaat er snel iets gebeuren.

Henrieke, slaap lekker en sterkte, vind het zo sneu voor je meis :(

Ik duik ook lekker mijn nestje in, lange dag gehad.
    Slaap lekker alvast allemaal!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    fijn he!!! Ik was ook zo blij dat ik na een jaar samenwonen in huis van mijn man, weer lekker in de buurt ging wonen...

4. Sherry

Sherry Niet meer actief

Heb zojuist een bloeddruk gevalletje opgehaald bij mijn ouders (+mijn nieuwe stoomstrijkijzer maar dat is een ander verhaal, dus ik ga vanavond met een goed boek naar bed, de handleiding dus :D) maar dat is echt vreemd bij mij. Ben ontzettend druk geweest vandaag en vanavond helemaal was die bloeddruk 105/50.

Misschien dat ik me daarom zo beroerd voelde omdat deze zo laag was..

Morgen om 10.30u weet ik meer :)

5. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

iedereen bedankt voor het suc6 wensen!

ik ben zo zenuwachtig....ga zo maar proberen te slapen..
    moet er om 8.00 zijn.

slaap lekker iedereen!

enne bellie wat een lieve foto's!

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Paso en?? heb je een leuke nacht gehad ;) Ohhh hmmm vanillevla met hagelslag dat is iets wat ik ook heerlijk vindt haaha

Mamatien hij moet eerst nog over op 8 voedingen en dan alles zelf drinken. Hij zit nu nog op 12 voedingen :cool: En die dipjes in hartslag moeten niet meer voorkomen. Dan pas gaat hij mee naar huis.

Pink fijn dat je mannetje mee naar huis mag vandaag! Hopelijk knapt hij snel op van de operatie.

Wupje wanneer krijgt Wupje-man uitslag of hij geslaagd is? Edit: ik lees het al een maand wachten...pffff dat duurt best wel lang...

MNM jij hebt een lekker dagje gehad zo te lezen. Succes morgen bij de gyn. Fijn dat je ouders er weer zijn!

Schildje gefeliciteerd met de 35 weken!

Luca is het niet enorm warm bij jullie? fijn dat alles goed was in het ziekenhuis en dat baby goed gegroeit is!

Miracle gefeliciteerd met de 37 weken! spannend met de harde buiken zeg!

Henrieke heb je je nog kunnen ontspannen? edit: ik lees het al lekker weggeweest en bij jamin geweest :D succes morgen!

Zonnebeertje hier een man die 6 dagen per week werkt en tijdens mijn zwangerschap deed hij zowat alles in het huis. Dus stop een beetje peper in zijn reet en laat hem lekker helpen :) Mooie keuken trouwens :D

Anna ik hoop dat je geholpen kan worden. Jij rent en vliegt overal naar toe. Nogal logisch dat je aan het einde van je latijn bent. Ben benieuwd of ze je gaan inleiden. Spannend weer allemaal

MamaChantal fijn dat het goed was in het ziekenhuis.

Jac succes met de autojacht!

Nina spannend hoor!!!!!

Fightforlove heeeeeel veel succes morgen! Hopelijk kom je snel met babynieuws!

Patriesja zucht wat een schatje heb je toch. En je grote man de trotste broer.. lief hoor! maar dat had ik al op hyves gezegt toch :D

Bellie mooie foto's hoor! De familie foto is echt leuk joh!

Sherry bloeddrukken zijn ook momentopnames he. Ik kan ook zo een hoge bloeddruk hebben en dan ineens 10 minuten later is het weer gezakt. Succes morgen!

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ ffl; heel veel succes morgen en ik hoop dat je een beetje heb kunnen slapen!

@ danitjuh hoe gaat het bijj jullie?

Ik kan echt niet slapen,!

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zo ik ben na een kort nachtje alweer wakker.. *zucht*

Vk is gistere avond nog geweest en heeft even inwendig gekeken. Kleine was ingedaald en vast, BMM was naar voren gekomen en soepel geworden maar geen ontsluting. Dus allemaal voorwerk...

Ben meteen daarna naar bed gegaan en ik lag nog geen half uur of ze kwamen om de 2-3 min en werden nog gemener, wist op een gegeven moment niet meer hoe te liggen. Na anderhalf uur en ik bijna op het punt stond weer te bellen werden ze erg onregelmatig en nam de pijn af. Ben snel daarna ook in slaap gevallen tot nu.

Me buik voelt nu bes gespannen en me rug zeurt nog steeds maar de harde buiken zijn zo goed als weg, af en toe nog eentje.
    Dus dat was prettig voorwerk met een korte nacht..

FFL, heel veel suc6 vandaag!!!

Hier straks controle bij de vk maar draai me voor nu nog even om, kiken of ik nog wat slaap kan pakken.

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Miracle; balen dan dat het niet door heeft gezet! Wel fijn dat de boel al verweekt is!!

Danitjuh; super zeg dat jouw man wel het hh deed!

Hier hondsberoerd :(
    heb vanaf 2:00 steeds op de wc gezeten, heb waterdunne diarree en heb erg overgegeven :(
    nu nog steeds er misselijk....
    Kan ik iets eten straks, of beter van niet?

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ffl: succes vandaag!!!

Zonnebeertje: oh bah, dat is balen zeg! Je kan het beste iets eten als een plakje witbrood (niets er op). Misselijkheid word erger als je maag leeg is en in witbrood zit zo weinig dat je maag hier weinig moeite mee heeft. Hou je dat ook niet binnen, dan zou ik even afwachten. Maar als dat zo blijft, deze ochtend nog ha/vk bellen. Blijft het wel binnen dan moet je op je eigen gevoel afgaan. Je kan nog wat witbrood eten of uitbreiden met een beschuitje met iets als een beetje hagelslag.

Probeer wel te drinken! Je droogt zo snel uit. Geen fruitsappen of melk, dat vind je maag niet fijn.

Ego: redelijk geslPen, maar voel me helemaal gaar. Ogen branden van alle tranen van gister. Ben nog niet zenuwachtig voor straks. Blijft door mijn hoofd gaan dat alles goed moet zijn met de uk, anders hadden ze eerder al wel iets moeten zien en horen. Als we er zijn zullen mn nagels er wel aan gaan denk ik :)

Eerst vanmorgen maar de tandarts bellen en overleggen. Door de zwangerschapsmisselijkheid verdraag ik heel weinig in mijn mond. Dus ik hoop dat ie het hoekje dat kapot is snel kan bijwerken (zonder die watjes bagger enzo) en dan moet het goed gaan.

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    *En doet een klein 37 weken dansje*

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

@Zonnebeertje vervelend zeg dat jij je zo rot voelt. Hopelijk ben je er snel vanaf. dikke knuffel meid

@Miracle niet doorgezet dat is jammer. Misschien nu er gekeken is door de vk dat het met een dag of wat wel doorgaat zetten.

Ik heb vannacht zowaar een keer goed geslapen. Ik ben om 9 uur naar bed gegaan en heb eerst liggen lezen en toen rond 21:45 gaan slapen. Om half 2 moest ik naar de w.c. en mijn man lag zo luidruchtig te blazen dat ik op het logeerbed ben gaan liggen. Die had ik al omhoog gezet dus dat was wel even fijn om hoger in te stappen. a.s. zaterdag gaat ons bed omhoog omdat mijn man eerst nog 2 planken in de kast moet maken en dan kan hij er nog even makkelijker bij.

TROTS MODUS AAN!!

Rick kan fietsen zonder zijwieltjes!!! Ik kon wel huilen van blijdschap gisteravond. Ik moest het er af halen van hem. Hij heeft van zijn skateboard knie/elleboog en polsbeschermers dus die heb ik voor het geval dat om gedaan. De eerste keer geholpen met weg fietsen en daar ging meneer dan. Hij is zelf ook heel erg trost dat hij dit nu kan.
    A.s. zaterdag gaan wij een goede fiets voor hem kopen zoals beloofd aan hem. De huidige fiets is een oude en gaat nu naar Bart als hij groot genoeg is.

TROTS MODUS UIT!!:D

13. Vinora

Vinora Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

Hier een rotnacht gehad, ineens tegen middernacht zulke hevige krampen dat ik mij in een warm bad heb gelegd maar het hielp niks. Weet nog steeds niet of het weeen waren of weer een crisis van mijn maag en darmen zoals rond week 30 toen ik opgenomen werd in het ziekenhuis.
    !en het onderhande wel zat, merk dat ik mezelf helemaal niet meer ben ook door de pijn de laatste weken.
    Zit elke keer met schrik wat te eten omdat ik weet dat het er wel snel weer uit zal komen, zit gemakkelijk tot 7-8 keer op het toilet met hevige krampen.. Probeer ik wat te compenseren door 2 x soms zelfs 3 x in bad te gaan zodat de pijn even kaleert...
    Vannacht flink tranen laten rollen omdat ik het gewoon niet meer trek, vriendlief gaat vandaag een half dagje werken zodat hij deze middag nog eens bij me kan zijn en om 16u45 mogen we terug naar de gyn en ga ik het toch wel aangeven. Ik kan amper nog onafhankelijk zijn van iedereen, mijn vriend moet me letterlijk omrollen in bed om er uit te kunnen door de pijn van maag en darmen.

*einde klaagzang*

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Vannacht eindelijk weer eens een beetje lekker geslapen.
    Vandaag 36 weken zwanger :) En om 10.00 uur die liggings echo. Spannend !

FFL Zet hem op meis !

MNM, wat een leuke verassing van je ouders !

Luca, fijn dat de beeb nu zo goed groeit !

Henrieke, hoe voel je je vandaag ? Succes in het ziekenhuis !

Sherry, dat is idd een erg lage bloeddruk. ben benieuwd wat de vk zegt

Zonnebeertje. het beste is om je maag een paar uur rust te geven, dan te beginnen met kleine slokjes water, als dat binnen blijft iets vloeibaars eten als vla. of iets licht verteerbaars als geroosterd brood ofzo.
    Beterschap !

Schildje, wat goed van Rick !

Kelly,succes bij de gyn.

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Wilde gisteravond laat nog even komen spieken maar internet lag eruit :x Niet goed voor een hoogzwangere die nog even wil kijken naar haar forumdinnetjes :D
    Verder gisteren nog een lang gesprek met hubbie gehad. Ik vind hem de laatste tijd erg afstandelijk en voel me daar niet prettig bij. Gelukkig begreep hij het wel en hij gaf aan dat het voornamelijk met zijn werksituatie te maken heeft. Heel erg hoge werkdruk en weinig humor onder de collega's. Dat vond hij heel erg moeilijk. Hopelijk gaat het de komende tijd beter.

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje woehoe 36 weken alweer!
    Succes voor straks!

Fightforlove zet m op meis!!! We duimen voor je!

Paso ha ha een gezellig nachtje dus samen in 1 bed :D

Frummel fijn toch dat je boobs weer gevuld zijn! Maar begrijp ik het goed dat je evengoed gelijk stopt of ga je door met voeden tot het echt niet meer gaat?

Patriesja wat een lieve foto’s! Geniet van jullie nieuwe gezinnetje!

Belliebel ook al zo’n lief droppie! En wat een prachtige foto van jullie viertjes samen! Ik heb echt kippevel..........:)

Kikker grrr belastingdienst :x Gelukkig is het opgelost.

Henrieke och jeetje ook nog een kies afgebroken :(, dikke knuff meis!
    Heel veel succes vandaag! Jippie 37 weken!

MNM oh wat heerlijk dat je ouders weer thuis zijn! Dan voel je je toch wat rustiger, zou ik ook hebben.

Luca super zo’n goed nieuws!
    Maf hè hoe ze in alle landen verschillend met controles omgaan.

Miracle oef had even gehoopt op babynieuws maar helaas alleen maar voorwerk. Dikke knuff maar het heeft in elk geval al iets aan resultaat opgeleverd.

Zonnebeertje oei hoe gaat het nu? In elk geval beterschap!

Schildje helemaal toppie van Rick!! Kleine kindjes worden snel groot hè

Kelly heel veel sterkte meis, zo’n situatie is ook echt niet prettig.

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen!

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, voel me nog steeds flink beroerd. Maar gisteren niet veel kunnen eten en dat merk ik dan vandaag nog wel. Misschien als we terug naar huis gaan (afhankelijk vh nieuws), maar even langs de McDrive :D

Ben nog steeds verbazingwekkend ontspannen. Blijf gewoon denken dat als er iets is, ze het wel eerder hadden opgemerkt. Nu nog even drie uurtjes geduld hebben...

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, vervelend dat hubbie de laatste tijd zo afstandelijk is. Hopelijk had hij het zelf gewoon niet zo in de gaten en gaat hij er nu weer meer op letten.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Goedemorgen vanuit bed.... Kindjes lagen er gisteren ruim 1,5 uur later in en slapen dus ook nog. Best lekker voor een keertje

Deel Deze Pagina