Goedemorgen meiden! Gister 2 uurtjes overdag geslapen en voelde me gelukkig weer fit. Gisteravond dus nog even naar t bandje geweest. Helaas viel dat erg tegen.. @ ffl: succes meid! Je kan het!Ik wacht in spanning af.. @ henriette: vandaag naar lumc he?! Succes meid!!@! Gefeli met je 37 weken @ Kaatje: Yeah 36 weken en spannend de echo! Hoop dat kindje goed ligt!!! @ Schildje: Daar mag je trots op zijn @ zonnebeertje: idd iets luchtigs eten als ger. brood / beschuit of vla ofzo.. succes meid! Hier gister te horen gekregen dat mijn gehandicapte neefje al een paar dagen in het ziekenhuis ligt Hij is maandag met spoed opgenomen omdat bleek dat hij een heftige vorm van diabetes heeft. Vind het zo zielig. Die jongen snapt er waarsch niets van en de druk wordt voor zijn ouders op deze manier nog groter. Ik moet om half 10 in het Rijnland Ziekenhuis zijn, zodat mijn tante even 2 uurtjes weg kan.. Dan pas ik daar even op mijn neefje.. Vanmiddag testament tekenen Is dat ook maar weer geregeld
Mamatien jee dat is idd geen leuk nieuws Hopelijk knapt hij gauw weer op. Zo en nu schop ik mezelf onder mijn kont op weg naar de poetsemmer.......... Voel me wel ineens heel erg misselijk, bah! Annab was nog vergeten op jou te reageren omdat ik verwachtte nog een nieuw berichtje te lezen maar hopelijk heb je een datum voor een inleiding??
goeiemorgen dames! hier opzich wel lekker nachtje gehad. gisteravond er 1x uit geweest om te spugen en gelijk wat ingenomen tegen de maagzuur. vannochtend wakker geworden van manlief,die heeft ochtenddienst ohja en jamelie is 2x wakker geworden. 8u kwam ze me wakker maken.. Werd wakker met voorweeen. Iedereen met vk/gyn afspraken, succes ! kaatje: jeej 36 weken!hoop dat uk goed ligt! mamatien: das wel zielig ja!! goed dat jij er even heen gaat! kunnen die ouders ook even weg.
mamatien, ik moet naar alphen.dacht anders zie ik je misschien nog even Mamachantal. he bah niet lekker om wakker te worden met overgeven en voorweeën
Nou, moet met die kies rond blijven lopen tot na de bevalling. Tandarts kan er nu niets aan doen omdat de kans groot is dat ik moet overgeven zodra hij bezig gaat. Hebben wel al een afspraak ingepland voor eind juli in de hoop dat ik dan al bevallen ben en de misselijkheid weg is. Voorlopig goed schoon houden en ontzien.
Henrieke, hoop dat je het zo lang vol houdt en voor die tijd natuurlijk bevallen ben. Misschien 2x per week spoelen met listerine mondwater? zit alcohol in dus ontsmet het dan gelijk een beetje
o dat is in jou geval misschien niet zo handig nee. Je hebt verschillende smaken. smaakt niet vies maar wordt wel heeeeel erg heet.
Weet niet of dat dan iets voor mij is Moet gewoon meerdere keren per dag even kort poetsen. Gelukkig heb ik in die kies al geen gevoel meer, anders was het een stuk vervelender!
Jeej! Dus we krijgen net zoals bij Bellie direct verslag? Maar wel fijn, dan heb je lekker iets te doen
Ja ik hou jullie op de hoogte vind het ook lekker dat ik kan internetten Ga zo rondje wandelen Hoop dat die tabletjes snel gaan werken haha
Ingeleid dus ! hoop ook dat de tabletjes snel werken. Gelukkig Ferry is op tijd thuis, hoef ik die zenuwachtige rit naar het ziekenhuis niet alleen te doen
goedemorgen! Fightforlove; succes met het inleiden, dat je tabletjes maar snel mogen werken Kaatje; succes! Oh nee, ik kreeg vandaag al het eerste 'is de baby er al' berichtje Hopelijk wordt dat nu geen dagelijkse kost. Iedereen schijnt te denken dat ik stiekem beval en het daarna aan niemand vertel Dat ik opeens over een jaar met een peuter voor hun neus sta; "surprise!" Iedereen die me nu belt denkt ook dat ik al lig te bevallen als ik de telefoon niet opneem, zelfs mijn moeder ging er vanuit dat ik haar niet op de hoogte zou stellen als ik moet bevallen Fijne dag allemaal!