Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Buddy; hoe is het met jou? Ik had je vanochtend bijna een whassapje gestuurd om te vragen of je nog wel rondhobbelt?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kikker, dat is niet ontaard om te zeggen hoor ;) Hier is Levi ook weg en vind het heerlijk dat ik straks gewoon even de kozijnen kan gaan schilderen zonder steeds op hem te moeten letten

Frummel, fijn dat Jace weer helemaal is goed gekeurd ! Super dat je bv weer lekker loopt

3. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Spannend hoor, gelukkig heb je afleiding meegenomen ;) Succes!

4. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Frummel, fijn dat ie t zo goed doet zeg! bah, verkalking van je placental; wist niet eens dat dat kon....is het inderdaad maar goed dat ie er al was zeg!
    Vind t nog steeds zo grappig dat jij toen om 3uur snachts je tas ging inpakken en dezelfde week nog beviel.
    Mamma-intuitie!

5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Zo, ik ga mn kroketje in de pan gooien...:D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    o lekker !
    Ik ga me omkleden en de kozjinen schilderen. joepie ( not ) maar ja dan is het maar klaar

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hahaha ja stom he! Bij Declan had ik gek genoeg precies het zelfde.. Was 23 weken zwanger. Zondagavond MOEST ineens de babykamer af.. Er lag een vloer en verder nog niets.. Alles geverfd, stickers geplakt, meubels in elkaar gezet, alles uitgesopt, ingericht. Volgende dag bij de verloskundige op controle en een uur later had ik volledige bedrust ivm dreigende vroeggeboorte.. 2 dagen later lag ik in veldhoven aan de weeënremmers. Echt heel bizar hoe je lichaam dat kan aanvoelen!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    daarom moet ik die van mij nog steeds inpakken... ook intuitie :cool:

Schrikken Frummel, dat de placenta al aan het verkalken was. Goed van Jace, dat hij er al uit wilde komen!!! Nu al een slimme jongen

Kaatje, schilder ze!

Kikker... heerlijk toch een ochtendje voor jezelf.

9. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Marloes80: zou wat zijn zeg, als ik eerder als jij beval!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind als het volgende week gebeurd... Maarja.. Ach.. trek t nog wel hoor :) En als ik die vriendin van me zag.. Pfff ondanks t geluk van de kleine man zag ik aan dr dat ze t wel zwaar had, en zeker zwaar gehad had. We hadden vorige week nl nog discussie over pijnstilling. Zij wilde absoluut geen pijnstilling. Dit heeft ze uiteindelijk wel gehad omdat t gewoon niet meer ging...

@ Frummel: he gadsie placentaverkalking :S Weer wat geleerd ;)

@ Marloes: jij bent bij je jongens ook overtijd gelopen toch?

@ Kikker: eetsmakelijk :)

10. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hahaha, jij hebt duidelijk nog even te gaan. Ik kan helaas nog steeds geen rust vinden; alles moet af.
    Elin kwam mt 38 weken precies en dat is a.s. maandag. Wil dus maandag heel graag klaar zijn(was ik bij Elin duidelijk niet; ik ging uit van 42 weken bij haar)

Euhm; juist geen ochtendje maar een middagje; die duren langer:cool: Meestal heb ik de hele woensdag hoor maar sm werkt sinds een paar weekjes, ze verveelde zich thuis.

11. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Zijn er hier mamma's die dat weten; of de zwangerschapstermijn van de eerste ook op toepassing van de tweede kan zijn?

*frummel; vind bij jou 2 vroeggeboortes ook genoeg hoor;)*

12. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Miffy; hoe is het met je? En met Julie en Elin?
    Julie is maar 2 weekjes ouder dan mijn Elin; hoe gaat het met haar?
    IK ben zooooo benieuwd naar Elin als grote zus en vroeg me af hoe Julie reageert.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    mamatien, bij Sam braken met 41+3 de vliezen en de bevalling is uiteindelijk ingeleid en hij is met 41+5 geboren. Bij Thom ben ik met 41.1 ingeleid

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    tussen mijn mannen zit ongeveer net zo veel...
    sam vond het destijds allemaal erg leuk... maar zodra er visite kwam, moest hij even gek doen. Gewoon aandacht vragen, zodat ze ook naar hem keken en niet alleen naar de baby.

15. Rono

Rono Niet meer actief

Goedemiddag dames!

Ben benieuwd of Anna volgende week ingeleid mag worden, ze zou t me laten weten dus dan weten jullie t ook :)

Vind de tijd snel gaan joh, morgen worden de klossen alweer bezorgd. Wordt wel erg echt nu haha. Toch maar eens de zkh tas gaan inpakken.

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, ben weer thuis. Werden direct geholpen, dus hoefde niet lang in de wachtkamer te stressen.

Op de echo was inderdaad een klein ritmestoornis te zien. Hartje heeft zo nu en dan een slag te snel, waardoor er even een langere pauze is. Maar kregen te horen dat dit heel veel voorkomt. Word onrijpheid van de signalen genoemd. Wel moet er opgelet worden door de vk dat het niet erger word (mag niet meer zijn dan 10 stoornissen per minuut). Mocht zoiets toch gebeuren dan moet ik terug en wellicht onder begeleiding in het LUMC bevallen.

Maar dat verwachtte ze niet. Ik mag nu ook gewoon normaal bevallen waar ik wil. Ik heb dinsdag weer controle bij de vk en zullen dan uitgebreid weer even hartje beluisteren.

Ben opgelucht dat het niets ernstigs is, maar vind het toch niet een prettig idee dat er iets is. Hoe klein dan ook. Iig nog wel lekker geluncht bij de Mac :D

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Overigens werkte uk niet mee zoals gewoonlijk :D Bewoog constant andere kant op van het apparaat. We houden echt niet van onderzoeken :p Uk weegt nu een mooie 3 kilo en heeft voldoende vruchtwater. Daardoor zijn we ook nog zo beweeglijk :D

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Henriette: gelukkig valt het allemaal ontzettend mee! Tuurlijk is het niet leuk om te horen dat er iets 'niet helemaal goed zit', maar gelukkig is het, zo te horen, niets ernstigs!! Dus nu proberen weer gewoon te genieten van je ukkie :)

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hallo allemaal
    Weer een hele ochtend in het zh geweest.
    Heel wat onderzoeken verder............
    De controle was goed, maar ze wilde ook nog even met de echo kijken.
    Na tig keer meten en kijken bleek dat het hoofdje ruim 5 wkn achter ligt en de rest 1,5 week voor. Het hoofdje heb ik vandaag wel tig keer gezien. Daarna is de hoofd van gyn's nog erbij gekomen (waar ik de vorige keer een gesprek mee had over ks of natuurlijk bevallen). Maar ze snappen niet waarom het hoofdje niet meegroeit.
    Na de bevalling gaat de kinderarts het onderzoeken.
    Gelukkig wel slaappillen meegekregen, hele zware, ze zei ook dat ik eerder had moeten bellen. Ik heb even flink gejankt daar.
    Het schijnt dat ik er helemaal van de wereld van kan worden, dus ik neem het vanavond in. Ik hoop zoooooo dat ik een keer normaal kan slapen.

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dat gaat wel lukken! Nu wachten tot ie er uit wilt komen :D Volgens de gyn zat ie nog prima in de buik en kon het wel even duren... Niet wat ik wilde horen :D

Deel Deze Pagina