Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    FFL, heel veel succes meid. Niks meer van je gehoord na de tabletjes, dus ik neem aan dat ze iets doen.

Henriette, fijn zeg dat het niks ernstigs is. Gelukkig een beetje gerustgesteld. Heerlijk daarna naar de mac.
    Vandaag 37 wkn GEFELICITEERD!!

Nina, ben je al klaar voor morgen?

Anna, nog geen inleid datum bekend dus?

Sherry, ik was er al bang voor meid. Hopelijk geven ze je medicijnen als alles goed is. Dikke knuffel!

Marloes, ga jij nou maar die vluchtkoffer klaar zetten. ;):D

Kaatje, ooooh gelukkig maar, wat ben ik blij.
    Is ze ook al ingedaald?

Verder weet ik het even niet meer, ik ben kapot...............

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag!!

Heb kort bijgelezen..

Henrieke, ik hoop ook dat je het volhoudt met die kies, idd spoelen met mondwater daarmee houdt je het iig goed schoon.
    Wupje, lekker aan poets zo te lezen ;)

Kaatje, super dat alles goed was en de kleine meid toch gewoon met haar koppie naar beneden ;)

Luca, ohh vervelend die berichtjes, was hier bij jaimy ook, vooral op het einde. Nu krijg ik alleen de vraag hoelang ik nog moet dus dat is wel te doen.

Sherry, sterkte, ben benieuwd wat ze gaan doen.

Mamtien, wat leuk!!

Frummel, fijn dat Jace het zo goed doet en dat je BV ook weer lekker loopt!

Henrieke, fijn dat alles goed is met de kleine en het hartje!

Hier vanmorgen op controle geweest bij de VK.
    Vlos die gistere avond nog was geweest had tijdens de dienstoverdracht met mijn vlos van vanmorgen gesproken en gezegd dat als ik kwam ze inwendig even moest kijken en indien ik een opening had kijken of ik ( in overleg ) gestript kon/zou worden.

Vlos vanmorgen had bloeddruk gemeten e.d en alles was perfect, de kleine lag erg diep en laag dus wat dat betreft is er wel een hoop gebeurd aangezien de vorige keer de kleine vent nog niet eens was ingedaald. Toen op de bank liggen om te voelen en hartje luisteren maar zodra zij aan mijn buik kwam werd die gespannen. Ze heeft ook maar heel even gevoeld want BM was nog steeds erg onrustig. Ze heeft niet inwendig gevoeld omdat mijn BM dus zo onrustig was, ze vond dat ik beter even tot rust kon komen gezien ik vannacht maar ook de nachten daarvoor ( weliswaar gewoon slecht geslapen ) heel slecht geslapen heb. Dus wilde ze niet naar binnen gaan omdat het misschien nog meer gerommel op zou kunnen leveren, dat vond ik ergens wel wat jammer want nu weet ik niet wat die weeen nadat de vlos gistere is geweest hebben gedaan.

Volgende week woensdag moet ik sochtends weer op controle komen, dan heb ik weer dezelfde vlos als gistere. Zij zal dan bij mij weer inwendig voelen en kijken of er al meer is gebeurd, indien er een opening is willen ze kijken of ik misschien gestript mag/kan worden.
    De vlos van vanmorgen had me express bij haar neergezet omdat zij gister dus al bij mij gevoeld heeft en dus makkelijker kan zeggen of er al verandering is.
    Vlos gistere vond het ook wel mooi om te zien dat doordat mijn buik zo "klein" is ze baby heel goed kon voelen, ze wist precies waar zijn voetjes lagen en waar zijn knietjes zaten. Schijnbaar is dat niet zo bij alle vrouwen :oops:

Nu ga ik verder met de geboorte bedankjes.

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Vk net ook even gesproken en die had de gyn al gesproken :) Komt inderdaad echt heel veel voor en trekt na de bevalling weer weg. Gewoon soort onrijpheid van het hart. Ben toch wel opgelucht hoor! Ben gelijk een stuk minder misselijk :)

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.589
    3.082
    113
    mnm 5 weken achter in groei?! is dat niet erg dan?? wel fijn dat je slaappillen hebt gekregen!

henrieke: fijn dat het niks ergs is!
    Kaatje: succes met je kozijnen!
    Frummel: idd goed dat hij dan nu al geboren is!

hier: ben half 11 naar boven gegaan,even (ahum 1,5 uur) op bed gelegen,jamelie hobbelde boven rond.kon ik even liggen. eerst kwam ze bij me liggen,en toen haalde ze boekjes,heb ze zelf een boekje gelezen(zooo lief om te horen hoe ze een verhaaltje bedenkt:D) en toen heb ik nog een boekje voorgelezen. Daarna is ze lief in haar eigen kamertje gaan zitten spelen.af en toe kwam ze even laten zien wat ze gebouwd had.

Kinderarts heeft nog gebeld,en jamelie dr darmen werken niet helemaal zoals t wezen moet dus krijgt ze laxeerspul voor 2 maanden! en dan hopen dat ze minder moe is.
    er was ook bloed geprikt,maar dat was prima!

zo maar even naar de stad,moet nog steeds sandalen voor dr halen, en wil voor mezelf ook even voor jurkje kijken ofzo.liefst geen positie, dus word zoektocht:D en als manlief thuis is even naar oma.

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

MNM: jeetje meissie toch! wat zul je geschrokken zijn zeg:( Ik hoop dat het allemaal 'meevalt' na de bevalling en ik hoop echt dat je vanavond helemaal out gaatn van de slaappillen;) en heerlijk kunt slapen! Kan Neia niet een nachtje uit logeren? Dat je morgen dan lekker kunt blijven liggen en echt een relax dagje voor jezelf hebt?

6. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Jammer genoeg werken de tabletten nog niet
    Zucht wachten duurt lang...

7. Sherry

Sherry Niet meer actief

Uh heb niet bijgelezen dus val even hier in. Mag niet meer naar huis en moet hier blijven. Wordt zo gelijk al ingeleid dmv ballon. Iedereen dacht even dat ik van mn stokje zou gaan... Trok wit weg!

Had thuis nog wel even willen stofzuigen...

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ff eens reageren op alles ;)

@Kaatje: Gefeliciteerd met je 36w! Fijn dat je goed geslapen hebt :)
    Ooh en de kleine ligt goed, super!

@Wupje: Jammer dat hubbie zo afstandelijk doet, maar wel goed dat je er met hem over hebt kunnen spreken. Hopelijk betert het.
    Ooh babykleertjes! Ik kan ze ook blijven kopen :D

Dankjewel.

@Henrieke: Toch goed dat je zelf wat onstpannen bent meid! Pff hopelijk moet je dan niet te snel meer wachten op de bevalling als ze je pas kunnen helpen met die kies nadat je bevallen bent!
    Fijn dat het niks te ernstigs is bij de baby en dat ze ook niet verwachten dat het erger zou worden!

@Marloes: Eens wat langer blijven liggen kan goed doen hé :D

@Mamatien: Jammer dat het gisterenavond tegenviel.
    Wat erg van je neefje :( Knuf!

@MamaChantal: Voorweeën, spannend dus daar! :)

@FFL: Succes meid & gezellig dat je ons persoonlijk op de hoogte kan houden! :D

@Luca: Bah, ik haat die berichtjes écht. Mensen zullen vanzelf wel gaan merken als de baby er is denk ik dan!
    Smoeder is hier ook zo, krijg elke dag wel een smsje 'hoe gaat het met je?' en als ik dan gewoon antwoord 'alles in orde hier' krijg ik METEEN daarna telefoon...

@DunjaTamara: Succes bij de gyn!

@Sherry: Sterkte!

@Frummel: Oei zal wel even schrikken zijn als je hoort dat de placenta al aan het verkalken was, gelukkig was je kleine mannetje er al en is hij gezond!

@MNM: Dikke knuf meid! Hoop dat het al bij al allemaal meevalt na de bevalling :(

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo laatste twee kozijnen zijn geschilderd.
    Nu moet er nog heel veel gedaan worden ( houten platen, onderkant trap, zolder en gewone trap, radiator ) maar dat ga ik mooi niet doen.

zwangerschapstermijn eerste en tweede kind Ik heb zelf geen idee maar er zijn wel meerdere topics over. onder andere deze
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/275095-1ste-kind-op-tijd-bevallen-komt-de-2de-op-tijd.html

Henrieke, gelukkig niets ernstigs. voordeel van LUMC is idd dat ze daar bijna nooit uitlopen

o ja iemand vroeg of ze bij mij het gewicht nog geschat hebben dat hebben ze niet gedaan. maar had ook een klein echo apparaat dus kon sowieso niet zo nauwkeurig meten als de echoscopiste.

MNM, jeetje 5 weken achterlopen van het hoofdje is idd wel veel. Gelukkig wordt er na de geboorte wel gelijk naar gekeken. hoop ook dat je vannacht kan slapen
    Hij dacht van niet,maar als ik zo mijn lichaam voel is ze al wel behoorlijk aan het indalen

Chantal. hoop dat de laxeer goed werkt voor haar

FFL. balen zeg. helemaal niets ? ook niet verweken van de baarmoedermond ?

Sherry, o spannend !!! Denken ze aan zwangerschapsvergiftiging ?

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Sherry, jeetje! Had je niet helemaal verwacht toch? Sterkte meis en dat stofzuigen word je vast wel vergeven ;)

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.589
    3.082
    113
    kaatje...waar haal je de energie vandaan?? (of ben ik gewoon zooo lui..) :D

12. Rono

Rono Niet meer actief

Jezus mnm! Das niet niks hoor 5 wkn! Hoop echt dat t mee blijkt te vallen! Hoop ook voor je dat je vanavond wel lekker slaapt!

Henrieke: Gelukkig valt het mee meid, wil niet heel vervelend doen. Maar bij een okt mama was dit ook en die moest wel gewoon int zkh bevallen. Vind je dat zelf ook niet veiliger?

Sherry: Succes meid! Je bent ook niet goed hea, nu nog denken aan de stofzuiger haha

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hahahahahaha sorry over dat stofzuigen moet ik echt onwijs lachen! Had een actie voor mij kunnen zijn:D Meis! Heel veel succes!!! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat en jullie snel jullie kindje, gezond en wel, in jullie armen hebben!!!

*Spannend!*

14. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Had 1 cm ontsluiting nu nog steeds alleen beetje lichte krampen
    Ga er maar vanuit dat er vandaag niet veel meer gebeurd..

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.589
    3.082
    113
    sherry: gelijk al?dat is snel! succes !!

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Wij kwamen als laatste aan in een overvolle wachtkamer en werden als eerste geholpen :) Waren voornamelijk moeders die voor controle gingen. Ook al was ik diegene met het kleinste buikje! En dan te bedenken dat ik gewoon al mag bevallen vanaf vandaag :$

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    dat stofzuigen doet de kraamverzorgster wel.. ;)

HEEL ERG VEEL SUCCES!!!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, nee hoor die energie heb ik ook niet maar ja wil het wel af hebben voor de bevalling, en donderdag is de enige dag dat Levi weg is dus het MOEST gewoon nu.
    Hoop dat Ferry volgende week de radiator nog gaat doen

FFL. 1 cm pas. nou ja het begin is er. zodra ze je vliezen kunnen breken gaat het hopelijk een stukje sneller

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik wilde sowieso al in het ziekenhuis bevallen! Dus dat scheelt :) Ben er nu idd wel blij om hoor!

20. Rono

Rono Niet meer actief

Ik voel weer een babyboom aankomen haha

Deel Deze Pagina