Juli mama's deel 6!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door AnnaB, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Lig aan de ctg heb veel harde buiken hoop dat het doorzet

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier aan het wachten op een bezorger. Was het door al het gedoe helemaal vergeten, maar vandaag krijg ik mijn nieuwe telefoon!!! Stukken beter dan de oude en het word veel makkelijker om ermee te zp-en :D Goeie timing dus. Dan kan ik, wanneer ik ga bevallen, jullie makkelijk op de hoogte houden ;) :D

3. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hahahahahaaaaa...zou dat het probleem zijn?

FFL; ik hoop met je mee!

Bellie; goed te lezen dat Fabienne het zo goed doet, balen dat jij koortsig raakt! Inderdaad even goed in de gaten houden.

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kikker, ja ik vind ook dat je dat echt goed merkt als je kinderen hebt. Vooral als zoiets dan ineens dichtbij komt.

Zonnebeertje, Beterschap!

Belliebel, super dat Fabiënne het zo goed doet! Minder van de stuwingen… Hoop dat ze snel voorbij zijn!

FFL, ik hoop dat het snel doorzet!

Henrieke, wat voor nieuwe foon heb je? ( ben niet nieuwsgierig :p )

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik ben ook altijd heel nieuwsgierig, dus vind het geen probleem hoor ;) Ik krijg de HTC Sensation. Wilde eigenlijk een iPhone, maar vind de abonnementen ervoor veels te hoog. Deze is vergelijkbaar en is in sommige dingen zelfs beter :D

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja die abo's voor de iPhone zijn idd hoog! HTC schijnt ook heel goed te zijn ( zelf geen ervaring mee )!

Haha, ben ik niet de enige nieuwsgierige :p

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Vriendlief had heel lang een htc, dus ben er wel bekend mee :) Zijn goede telefoons! Heb nu nog een samsung, maar ding begint echt uit elkaar te vallen.

Ik kom oorspronkelijk uit een klein dorp, daar weet je altijd alles van iedereen. Denk dat ik daardoor nog zo nieuwsgierig ben :D :p

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

goede avond, druk dagje gehadd, nu gesloopt... morgen de hele dag aanwezig, kleine boef gaat een dagje naar oma :) alleen van 10 tot 11 ff afwezig :)

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hahaha, zou dat de reden zijn? :p Ik kom de stad maar heb ook in een dorp gewoond...

Oh samsung hier ook gehad, alleen was het laten stuiteren ervan er niet zo goed voor :)

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik mag ook bijna nieuwe foon (lees zaterdag :)) denk dat ik voor de galaxy s2 ga, of iemand nog andere goede ideeën?

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hier terug van de gyn!
    Baby is nu 2kg755 en 47cm :)

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Galaxy schijnt goed te zijn! Geen ervaring mee verder.

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Galaxy schijnt idd erg goed te zijn, heb er zelf ook geen ervaring mee.

Kelly, mooi geschat gewicht!

14. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik heb een galaxymini en ben daar wel erg blij mee.
    Altijd Nokia's gehas maar dit is n goede keus geweest.
    Geen htc gekozen omdat die veel duurder zijn en ik n eenjarige aboverlenging wilde.

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nog geen baby's hier??

ik zwaai even voorbij:D

Telefoons: htc's zijn hele fijne telefoons alleen jammer dat je batterij na een paar weken nog maar een halve dag mee gaat..

Dames in het algemeen: We moeten ons rot schamen:p Dit topic bestaat sinds 19 JUNI!!! We zijn 4 dagen verder en 112 pagina. Hahahaha dat is echt erg:D

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Eerste dag hadden we al bijna 50 gevuld :D komt door al die dames die in juni bevallen :p

17. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Haha, en dan schrijf jij niet eens zo actief meer mee ;)

18. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    *zwaai*

Hier uhm.. moe, moe, moe, moe, moe, moe en nog eens moe. bij elke stap het gevoel alsof alle energie uit mijn voeten zo de grond in gaat! *gaap*

maandag terug naar ziekenhuis en dan gaan ze verder kijken wat ze voor me kunnen betekenen... (zal wel weinig tot niks zijn). Ondertussen waggel ik steeds minder vrolijk verder...

Ik zeg gelijk truste... ga op tijd naar bed... althans poging doen om op tijd te gaan slapen uhu... zal wel weer latertje worden met veel draaien en woelen in bed!

19. mamatien

mamatien Niet meer actief

Net een kippenhok hier, zoveel geklets hihi :)

Ik heb de Samsung Galaxy, vind het een heerlijke telefoon, alleen valt de verbinding soms weg, weet niet waar t door komt.. Maar verder kan die telefoon alles.. sper mooie foto's en filmpjes, goed internet echt chill :)

Hier woon ik nog in klein dorp en ook heeel nieuwgierig hihi :p

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    telefoon hier een telefooon zonder internet. anders is mijn verslaving helemaal niet meer tegen te gaan haha

Kelly, mooi gewicht en lengte

Anna, knuff

Deel Deze Pagina