Frummel, haha ik zie het al gebeuren, zal niet prettig zijn..plas in je oog. Henrieke, haha dat wennen komt vanzelf, hier zp ook als favo op foon. Ben ook benieuwd hoe het met sherry is..
@ henriette: hahaha dat heb ik ook regelmatig, dat ik perongeluk op abo ontheffen druk op mn mobiel.. Beeld iets groter maken wil dan nog wel eens helpen
Lekker zo'n warme douche frummel..... Hier nog steeds geen actie. Wel weeen en een ballon die aanvoelt als een tampon die niet goed zit. Bloeddruk is iets gezakt! Niet veel maar onderdruk is nou iets van 85. Leander is nou naar huis en morgenochtend mag hij hier weer vanaf 08.00 u zijn. Vannacht doen ze niks meer verder opwekken. Hier gaan ze dan morgenochtend mee verder
Ik las trouwens iets over een htc... Vanmiddag was dat geloof ik.. Heb er zelf ook 1 gehad maar die heb ik na een maand weg gedaan naar hubbie. Kon er niet mee overweg!!
@ Sherry: jammer dat t niet echt heel veel doet.. Hoop dat je vannacht wat kan slapen zodat je goed fit ben als je er echt tegen aan moet Ik ben helemaal hyper! Heb een Ipad besteld en deze zou eigenlijk komende woensdag geleverd worden. Kijk ik net op de site staat er dat ie morgen geleverd wordt Laat ik nou toevallig morgen thuis zijn... dat wordt dus weer hele dag spelen met nieuw speeltje en veel op zp zijn
dit staat op de website van mijn vk praktijk Dag 3 Als alles goed gaat, komen wij vandaag niet bij je langs. Bij bijzonderheden zal de kraamverzorgende contact met ons opnemen. Wanneer je kindje 48 uur oud is, moet hij/zij voor het eerst gepoept hebben. De eerste ontlasting is gitzwart en plakkerig. Het is handig wanneer je kindje nog niet gepoept heeft, de billen in te smeren met vaseline. De eerste ontlasting is dan makkelijker weg te poetsen. Je kunt nu ook beginnen met de eerste gymoefeningen.
@Marloes: Wat leuk! Hier was er iets helemaal misgelopen bij Apple zelf en leveren ze pas tussen de 4e en 11e juli... heb 7 mei al besteld en betaald! @Sherry: Jammer dat het nog niet doorzet, hopelijk heb je morgen snel jullie kleine in je armen
Wij zijn heerlijk met mijn ouders uit eten geweest. Mmm het was echt jammie. Ik heb op aanraden van mijn paps ananas als toetje genomen, hij vindt het wel tijd dat zijn kleindochter geboren wordt. Mijn zusje heeft op neia gepast, ze was erg moe en verkouden, hopelijk wordt ze niet ziek, en is ze gewoon nog moe van gister (efteling).
Sherry, jammer dat het nog niet veel doet. hopelijk kan je wat slapen Mamatien, leuk een nieuw speeltje ! MNM. hoop ook niet dat ze ziek wordt Ik ga off. Truste
@ Kelly; dat is n~iet goed hoor! Ik heb hem nl 8 juni bij apple.com besteld! @ mnm: leuk avondje gehad dus Was je ananas lekker
sherry. jammer natuurlijk. Maar nu lekker gaan slapen dan. Je hebt je energie morgen wel nodig. succes! MNM hopenlijk word de kleine meid niet ziek Metime. ik ga lekker slapen hier. Druk dagje achter de rug, en ben moe. Tot morgen dames.
Sherry, hoop dat je vanacht iig kunt slapen! Ohhhh, een hamburger van McDonalds!!! MNM, lekker gegeten dus! Hoop dat de neia niet ziek word.
Kaatje, we hebben zo'n kastje gekocht wat je zelf kan samenstellen bij de ikea. Super mooi materiaal, wij hebben gekozen voor alles dicht (ze mag bij dit speelgoed niet zelf komen), en met rvs pootjes en handgrepen wat bij ons interieur staat. haha nee dat kan jouw verslaving niet aan. Lekker slapen! Henrieke, goeie timing nu ja om een nieuwe foon te nemen. Bapsie, ah heerlijk morgen een dagje voor jezelf! Ik heb de Galaxy S, is echt een super foon! Kelly, zo he dat is een precieze schatting. Frummel, heerlijk dat schaamteloze kletsen. Mmm jammie je salade klinkt fantastisch. Ah wat lief van de buurvrouw. Volgens mijn zw.cursus leidster vanaf 6 wkn na de bevalling. Anna, raar dat ze jou niet willen inleiden. Kun je ook niet iets om te slapen krijgen? Wupje, ai die steken zijn zooo pijnlijk. Jeetje druk dagje zeg. Mamatien, je mannetje moet eens van die steken hebben, dan piept hij wel anders. Wat is dat voor tocht? blijf jij maar lekker burgelijk thuis, je bent ook bijna een moeke. Hihi jij bent echt een gezellig feestbeest. Hier ook weg van de Ipad, super dat je hem morgen al krijgt. Jac, wow dat is een gave auto, hopelijk is de verkoper een beetje schappelijk. Hihi volgens mij zijn jullie ook erg relaxt. Kijk idd maar uit met auto rijden. FFL, pijnlijk klinkt niet fijn, maar is vast een goed teken. Ben benieuwd hoeveel ontsluiting je hebt en of ze je vliezen kunnen breken. Nina, ooooh enorm spannend voor jou meis morgen. Maar komt vast helemaal goed. Hoor je morgenvroeg hoelaat je aan de beurt bent? Ennas, ik zie het al voor me, waggel waggel. Sherry, hopelijk kun je ondanks de weeen toch een beetje slapen. Lig je alleen op een kamer? Die hamburger heb je ook dubbel en dwars verdiend.
Ik las iets over telefoons.... heb een BB ideaal ding uhm... wat las ik nog meer... FFL ik hoop dat het doorzet Sherry voor jou natuurlijk ook! Frummel, idd vanaf 6 weken en dan langzaam opbouwen... nog last van je oog? rest spijt me zeer vergeten... truste (njah ik kan natuurlijk weer niet slapen )
Mamatien, haha ananas was heerlijk. Ik zei al, vanavond een slaappil en dan word ik morgen wakker met 10 cm ontsluiting. Jac, lekker slapen! Ennas, zegt me niks. Wat is het?
@mnm Themazepan maar dat is inslaap... dan slaap ik 4 uurtjes word ik wakker om naar de wc te gaan... en dan ga ik spoken. Ze vinden de thuissituatie / lichamelijke gesteldheid niet een indicatie om in te leiden. Vermoeidheid valt er ook niet onder want na de bevalling zal dat er ook niet beter op worden. Ze zijn hier niet zo makkelijk. Het enige voordeel wat ik heb is de 2 cm die ik al heb en de makkelijke en snelle bevallingen die ik heb gehad. Dat zou de enige reden zijn waardoor ze zouden zeggen we gaan je inleiden omdat de andere 2 ook zo snel en goed is gegaan... mjah dat hoor ik maandagmiddag weer of ze wat kunnen doen. (ik zal wel de pech hebben dat ze niks kunnen doen)...
Meiden, ik ga de laptop nu ook wegleggen!! mnm: SLAAP LEKKER! En natuurlijk ook voor de rest van de meiden: goede nacht
Sherry Hoe is t? Dus toch in het ziekehuis blijven. Ik hoop dat t morgen wat opschiet voor je! FFL Al nieuws? Kaatje Fijn dat ze netjes met het hoofd naar beneden ligt! Henrieke Fijn dat je echo goed was en dat het niks ernstigs lijkt te zijn. Een Hele opluchting lijkt me! MNM Ligt de baby al helemaal ingedaald? Ik heb toevallig vanmorgen ook een (extra) echo gehad en bij mij is het hoofdje ook zo'n 10x gemeten. Maar zij kwam met de uitleg dat het niet helemaal goed meer te meten is als ze al zo diep liggen. De termijn van het hoofdje kwam bij mij dan ook op zo'n 34 weken maar binnen de curve dus dat was prima. Ik hoop dat je slaappillen goed werken en dat je nu al heerlijk ligt te slapen! Telefoon Ik heb ook een HTC. Ben er erg blij mee! Anna Rustig aan meid! Jac Fijn dat alles ok was bij de vk en dat jullie een potentiele nieuwe auto gevonden hebben! Nina Succes morgen!! Vanmorgen op controle geweest bij de vk. Mijn bloeddruk was gelukkig wat omlaag dus ik hoefde niet op visite bij de gyn. Als ukje de hik heeft voel ik dit bovenin mijn buik. Dat schijnt niet heel erg normaal te zijn dus toch nog maar even voor een liggingsecho. Haha. Tuurlijk ligt het kind netjes naar beneden, dat wist ik ook wel. Maar toch leuk om even te kunnen gluren. We hebben nog een kleine glimp kunnen zien van 2 lekkere bolle wangen. Heerlijk! Ook grappig, Als ukje vandaag was geboren (zelfde termijn al bij Jara) was het net zo zwaar geweest als Jara Verder vandaag niet kunnen internetten, iedereen op hyves meteen van de rel Zo overactief ben ik nou ook weer niet op hyves.....