Sherry: die htc was ik Ik kan eigenlijk met ieder computer achtig apparaat goed omgaan. Een mobiele telefoon is geen uitzondering. Htc/Android is wel even wennen qua bediening, maar ik ben er na een paar dagen volledig aan gewend Mamatien, iPad! Leuk! Vriendlief dacht er ook over na, maar mijn laptop ligt momenteel op de salontafel en die word door ons beide als een soort ipad gebruikt. Maar zijn leuke speeltjes! Peurbakkentocht? Oh vandaar. Vroeg me al af waar iedereen heen ging vanavond Frummel, hihi Zie het helemaal voor me! Vind die filmpjes van baby's die in de mond van de vader/moeder plassen ook altijd erg grappig om te zien. Kaatje, nu weet ik zeker dat ik overal kan zp-en! Heb al een iPod, maar die heeft alleen internet als er wifi is. Op mijn oude telefoon kon ik zp niet eens openen. Op de nieuwe is dat geen probleem. Met of zonder wifi Nina, heel veel succes morgen!!!! Steken in doos, oh ja. Die heb ik. Jep. Au! Jac, dat had ik in mijn 2e trimester heel erg dat ik neiging had tot flauwvallen in de auto. Om die reden ligt er altijd zoute drop in de auto. Mocht ik het idee krijgen, dan neem ik snel een dropje. Echter zou ik nu ook niet graag lange afstanden alleen in de auto rijden. Relaxt, de vk noemt mij ook iedere keer heel relaxt Komt bij mij toch echt door de hormonen hoor! MNM, lekker uit eten geweest! Was het ananas toetje lekker? Hier staat ook een ananas op het aanrecht En bitter lemon in de koelkast Hihi, wakker worden met 10 cm ontsluiting Zoiets heb ik laatst nog gedroomd. Anna, balen dat ze je thuissituatie niet genoeg vinden om je in te leiden. Lijkt me toch dat de gezondheid van de moeder, zowel mentaal en lichamelijk, ook ontzettend belangrijk is? Sterkte meis en hopelijk slaap je toch wat meer! Ego: uitgespeeld met telefoon (batterij was leeg ). Zit nu lekker aan de bitter lemon en ga zo maar slapen. Ben doodop na deze hectische dagen. Momenteel overigens wel duidelijk meer harde buiken, maar doen totaal geen pijn.
ze zijn wel erg moeilijk daar ja. Ik heb oxazepam, dat is wat sterker en helpt ook als je steeds wakker wordt.
He dat is typisch marleen, daar zeiden ze bij niks over, terwijl ze wel helemaal vast ligt. Ze hebben wel het beste apparaat erbij gepakt en verschillende gyn's die ongerust keken. Heerlijk even dat gluren en toevallig zeg het gewicht.
Marleen, 38 wkn zie ik, dus vanaf morgen ga je in vergelijking met de vorige keer overtijd. Henrieke, hihi dat meen je dat je dat hebt gedroomd. Ik ga dit weekend ook maar eens bitter lemon halen. Lekker slapen. Patriesja, no news. Hoe is het met je mannetjes?
Nou hier is het weer rustig. De afgelopen 2 uur ontzettende buikpijn gehad en opnieuw die enorme steken, gek dan weet je niet waar je moet kijken van de pijn en ineens ebt het weer weg en dan is er net of er niks was. In elk geval ga ik proberen nu lekker te slapen. Morgen een zwaarder dagje; alleen thuis met Kyano en ook nog eens om 9.30 uur bij de tandarts zijn Hopelijk lukt het allemaal. 's middags komt een vriendin met haar dochtertje dus dan kunnen die 2 zich samen amuseren maar dat is dus pas vanaf 15 uur ongeveer. Komt allemaal wel goed
Miracle ah idd zonder een vast telefoonabonnement valt de prijs wel mee. Wij hebben wel nog een vaste lijn dus daarom wil ik een niet al te duur mobiel abonnement maar dat is tegenwoordig best lastig. Jac fijn dat jullie zoektocht naar een nieuwe auto waarschijnlijk geslaagd is! Oei dat flauwvallen lijkt me ook erg eng. Frummel ha ha lappie houdt de verslavingsverschijnselen niet verborgen Oeps ja die babytjes piesen ons gewoon weer onder, daar moet ik straks ook weer aan wennen, net nu Kyano een beetje zindelijk aan het worden is Nina zet m op meis!! Marloes welk abbo heb jij dan? Die prijs is nog redelijk betaalbaar idd. Sherry voor vannacht welterusten en morgen kom je gewoon al heel vroeg met babynieuws! MNM hi hi ik hoop dat het toetje zijn werk doet, oh en wakker worden met 10cm ontsluiting; thats the deal ! Marleen fijn weer goedgekeurd!
een hi 25 abo... volgens mij met 125 belminuten of 250 smsjes en dan voor 2,50 extra snel internet... kreeg best wat korting, dus met nieuw toestel betaal ik nu 17,50 per maand.
Whoohoo ballon viel er uit toen ik op de wc ging zitten! Wel wat kramp maar niet veel dus het moet vannacht doorzetten en anders gaan ze morgen verder kijken...
Update: nog steeds harde buiken maar niet genoeg ontsluiting Heb net lorazepam en 2 paracetamol gehad maar voel die harde buiken nog gewoon dus denk dat ikniet veel slaap Man is al naar huis mis hem en levi
Balen meiden Idd maar lekker online blijven kletsen. Wij duimen voor jullie!! Ennas dat ziet er leuk uit Zo nu ga ik echt slapen, toedeloe!
Wupje; Ja leuk he! Zit ook een lampje in, schijnt handig te zijn met verschonen 'snachts. Is heel zacht licht. Dacht miss kent iemand 'm.
Het gaat hier heel goed Jevani drinkt heel goed en slaapt heel veel. Afgelopen nacht heb ik ook wat meer kunnen slapen, dus dat scheelt! Celeno gaat ook steeds bij hem kijken, kwam vandaag thuis en dan gaat hij naar hem toe, hee mijn broertje! hallo!!